Jump to content

Смяна на изпарител


Recommended Posts

Колеги , решил съм да си сменям изпарителя , защото започна да понамирисва около колата на газ , когато не е загряла хубаво. На сегашния съм му сменял мембраните , но това беше преди 40 000 км и не ми се занимава повече с него - BRC At90е. Колебая се между същия и един нов модел , на който попаднах днес. Може би някой може да каже какви са разликите между двата и кой точно да избера.

Този

или

този

Редактирано от iovkom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен този от 120лв. е по-добър ,но нека специалистите да кажат. Трябва да се сменят изводите за водата с метални , иначе става филм на пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм с втория АТ90Е и съм доволен от него :zustimm:. сменял съм му мембраните само един път.И моя майстор а и други са ми казвали че той е бил по добър за нашите коли според двигатела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бил за тоя тип двигател кубатура и коне.щом казва че е бил досега с него какво не му харесва и какви са проблемите.ако е само за смяна на мембрани това не е проблем и аз ги смених и не е трудно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доволен съм от изпарителя като разход и динамика на колата , но просто не ми се занимава пак да сменям мембраните , защото те струват 33 лв , а нов изпарител е 115. Беше ми просто интересно какви са разликите между двата ,но ако все пак няма конкретни такива , ще си купя пак като моя , за да ми е по-лесна смяната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може да питам и не е много нахално :respekt:

Шегата на страна, но ако не е БРЦ то какъв изпарител може да си купи човек? Тия моите колеги карат с каквото намерят. Колите ги палят студени, няма пропадане на обороти няма нищо. Аз с тия БРЦ-ета се видях в чудо. Доволен съм по-принцип, но докато не загрее колата винаги работи лошо. В момента и аз съм за мембрани, но и аз се чудя ако го сменям какъв различен от БРЦ да взема??? :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък нямам проблеми и в най големия студ пали директно на бензин. :dance: .бензин вижда само като свърша чесъна и трябва да ида до ПЕТРОЛ да зареда. Преди бях с МАРИНИ но почна да гори 20 на100 градско,смених му мембраните но пак не се получи пак20 на 100град.И затова ми препоръчаха БРЦ АТ90Е и сега съм доволен. сега в студеното ми гори 13-13,5 в град. :zustimm: .ПЪК ВЕЧЕ КОЙ КАКТО СИ РЕШИ!! :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за изпарител за смяна. До сега карах с един волтран ма вече е на 5 години и май си изпя песента. И аз не съм фен на БРЦ та ще следя темата да видим. Може би ловато или старгас. Или някое от турските копия на ловато. За 2.3 става въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за Ловато (не турско) - до сега не съм имал проблем с изпарител. Мембраните на изпарителя на 100-цата са на почти 100 000км и още не са сменяни :gut:.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако на някой му трябва имам едно Ловато оргиналдъ на около 2 год и 25 хил.км. свалено от Карината ми защото минах на ГИ. Цената колкото комплект нови мембрани... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...