самуела Публикувано 8 Април 2013 Доклад Share Публикувано 8 Април 2013 Здравейте,Преди няколко дена ми се случи следното нещо - карах по бул. България с 60-70, освободих скоростта и малко след това забелязах, че мотора е изгаснал. Волана, естествено, беше блокирал, слава богу бях на права отсечка и около мен нямаше други автомобили (никога до сега не ми се беше случвало и това ми помогна да запазя самообладание). Подобно нещо ми се случи няколко пъти и през изминалите няколко седмици, но при много ниска скорост. На какво се дължи според вас? Нямам никакви претенции да разбирам, само знам, че свещите ми са за смяна и евентуално клоня към това предположение - дали? Благодаря ви предварително за помощта! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чарли Публикувано 8 Април 2013 Доклад Share Публикувано 8 Април 2013 Оборотите играят ли ти? На газ или на бензин я караш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
самуела Публикувано 8 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2013 Оборотите играят от доста време, напоследък по-малко. Иначе съм на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чарли Публикувано 8 Април 2013 Доклад Share Публикувано 8 Април 2013 Еми ето от каде ти и идва проблема,според мен де...изчакай и някой друг да си изкаже мнението.Аз същ съм на газ и на мен ми е гаснела,познато ми е и беше именно от оборотите.Даже когато беше студено ми падаха като камък и гаснеше.Проблема си го оправих в сервизът на БОШ-пътя за Дупница срещу моста.Там мисля,че са точни и ще ти настроят колата правилно.За всеки случай вземи си и кабела за компютъра и успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
самуела Публикувано 8 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2013 Инжекциона е от близо година сложен, а проблема се появява сега :-/ В началото имах проблеми с мощността, чистих дросел/и (ако не бъркам), при включен климатик тръгваше ееедва-едва количката. Но наистина, гасненето е от около месец и доста ме притеснява. Благодаря за съвета! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pe6o__ Публикувано 9 Април 2013 Доклад Share Публикувано 9 Април 2013 Отиди при тези който са ти го слагали газ инжекциона де и им обясни проблемите за да ти го настроят както трябва.Понеже предполагам ти е в гаранция не трябва да ти взимат пари за настройката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sukre Публикувано 9 Април 2013 Доклад Share Публикувано 9 Април 2013 И аз имах същия проблем и се оказа,че като съм откачал акумолатора дросел клапата се разцентровала и трябва да се адаптира за да не играят оборотите иначе и аз съм с ГИ и ная вече на газ играят оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 9 Април 2013 Доклад Share Публикувано 9 Април 2013 Въпроса е ,че едва ли се нужадае от настройка,оборотите на газ се взимат от данните на бензиновия комп,не се регулират,като при моното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rscossworth Публикувано 9 Април 2013 Доклад Share Публикувано 9 Април 2013 Може да имаш проблем с VSS сензора, но като цяло избягвай да караш на свободна. Понякога спестяването на няколко грама гориво може да ти костват стотици левове за ремонт а и дори и повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jimi_ Публикувано 9 Април 2013 Доклад Share Публикувано 9 Април 2013 Много ми прилича на заминал стъпков мотор Това дет си го чистил . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 9 Април 2013 Доклад Share Публикувано 9 Април 2013 на мен и на бензин ми се е случвало същото, не и ли натисках педала и гаснеше почти веднага. преди това нямах никакви симптоми. Понеже се случи като бях на път, далече от сервизи - махнах клемата на акумулатора. После оборотите доста играеха, но поне не угасваше. След каране на магистралата с повечко газ се пооправи. Според мен проблема е от дросела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 9 Април 2013 Доклад Share Публикувано 9 Април 2013 (Редактирано) Здравейте,Преди няколко дена ми се случи следното нещо - карах по бул. България с 60-70, освободих скоростта и малко след това забелязах, че мотора е изгаснал. Волана, естествено, беше блокирал, слава богу бях на права отсечка и около мен нямаше други автомобили (никога до сега не ми се беше случвало и това ми помогна да запазя самообладание). Подобно нещо ми се случи няколко пъти и през изминалите няколко седмици, но при много ниска скорост. На какво се дължи според вас? Нямам никакви претенции да разбирам, само знам, че свещите ми са за смяна и евентуално клоня към това предположение - дали? Благодаря ви предварително за помощта!При положение, че колата ти е изгаснала в движение и е останала на контакт как се е заключил волана, а понякога е достатъчно просто ключът да е ключалката за да не се заключи волана? Свещите как са? Редактирано 9 Април 2013 от iordan0ff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sukre Публикувано 9 Април 2013 Доклад Share Публикувано 9 Април 2013 (Редактирано) той не се е заключил просто е нямал хидравлика Редактирано 10 Април 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darkavenger Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 (Редактирано) дебитометър, дросел .... покарай я на бензин за да отпадне вероятноста да е от ГИ. Аз имах подобни проблеми и излезна дебитометър - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=132382&st=0&p=1930347entry1930347 Редактирано 10 Април 2013 от darkavenger Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarambuka Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 (Редактирано) Стига сте повтаряли едно и също дебитомер,дросел,ламда и т.н.Дори тотално да махнеш дебитомера нчма да гасне в движение,ако дросела си е изпял песента тотално така,че да ти гасне колата в движение то тогава сутрин като е студена няма да можеш да я подкараш поне 1 час дето е думата.Има едно реле намира се под волана като махнеш кората, те са няколко релета де но 1 е отговорно за историите около запалването.Когато се прецака и запо1не да грее спира цялото запалване наи просто казано.След известен престои се оправя и така до следващият път.Г-23 или 43 беше релето не си спомням вече,но на диагностика излиза като проблем в Порше струва мисля около 46 лв.K20 e Релето сетих се Редактирано 10 Април 2013 от tarambuka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
самуела Публикувано 10 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 Благодаря много на всички за мненията и помощта, намерих отговори на не малко въпроси! Може би супер глупав въпрос, но наистина съм сравнително млад и определено невеж шофьор - възможно ли е при освободена скорост и леко натиснат съединител да се получи изгасването на мотора? При мен съединителят реагира при много малко натискане, а понякога от чисто невнимание съвсем леко отпускам крака си. Питам, за да съм сигурна, че е техническа, а не човешка грешка :-/Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarambuka Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 (Редактирано) Възможно е ако караш с 20км/ч на 5а скорост.Иначе на свободна може да си натискаш съединителя колкото искаш няма вариант да угасне колата. Редактирано 11 Април 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jimi_ Публикувано 14 Април 2013 Доклад Share Публикувано 14 Април 2013 Стига сте повтаряли едно и също дебитомер,дросел,ламда и т.н.Дори тотално да махнеш дебитомера нчма да гасне в движение............ :)/>Колега сигурен ли си в думите си ? Или кадар да не заспим ? Пробвай ,окачи си буксата от дебитомера ,или както е правилно да се нарича МАС метър, и после пиши какви обороти ти държи ............ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 15 Април 2013 Доклад Share Публикувано 15 Април 2013 Колегата е прав че при откачен дебитомер не гасне колата ако няма и други драми де. Но забравя, че освен нулеви стойности дебитомра по често да грешни стойности при, което съвсем спокойно може да гасне мотора. Както и да е случая не ми се струва такъв. Аз нямам готово решение и често казано не съм се сблъсквал с такъв проблем при ГИ. Обикновените газови редовно гаснеха ако не е обърнат въздухосборника обратно на движението, но при ГИ не би трябвало да е чак такъв фактор. Според мен проблема е газаджийски - позапушени филтри, мръсни дюзи или нещо такова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jimi_ Публикувано 22 Април 2013 Доклад Share Публикувано 22 Април 2013 Чудно ,моята като и извадя буксата и почва да бърка оборотите и гасне (това на студен мотор) ,а като се стопли няма много промяна ,НО като и подам газ до към 4/5000 об. и пусна газта и гасне (това на газ и на бензин ) с ГИ съм . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darkavenger Публикувано 9 Май 2013 Доклад Share Публикувано 9 Май 2013 Стига сте повтаряли едно и също дебитомер,дросел,ламда и т.н.Дори тотално да махнеш дебитомера нчма да гасне в движение,ако дросела си е изпял песента тотално така,че да ти гасне колата в движение то тогава сутрин като е студена няма да можеш да я подкараш поне 1 час дето е думата.Има едно реле намира се под волана като махнеш кората, те са няколко релета де но 1 е отговорно за историите около запалването.Когато се прецака и запо1не да грее спира цялото запалване наи просто казано.След известен престои се оправя и така до следващият път.Г-23 или 43 беше релето не си спомням вече,но на диагностика излиза като проблем в Порше струва мисля около 46 лв.K20 e Релето сетих се :)/>интересно реле ... колегата се оплаква, че му гасне при движение на свободна (не че неиска да пали топла/студена или пък да гасне на скорост) - за да му е проблема в това реле трябва да е някое много специално - отнасящо се само до движението на колата по "инерция" :hilezh:/> . С голям интерес биш искал някой да ми обясни действито на това реле при движение на колата по инерция с ГИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 9 Май 2013 Доклад Share Публикувано 9 Май 2013 :gruebel:/>На мен по-странно ми е как неправилно сработваща котва на релето или нагорелите контактори на котвата могат да излязат като неизправност след диагностика с vag-com. Релето е елементарна намотка, електромагнитни сили затварят контакторите, нищо повече в него няма. Според мен твърдението за това реле е вероятно леко сбъркана или препредадена неправилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darkavenger Публикувано 10 Май 2013 Доклад Share Публикувано 10 Май 2013 как няма да излезне на диагностиката ?! имай в предвид, че това е едно много специално реле ... почти изкуствен интелект, знае кога колата е по "инерция" и точно тогава загрява и колата гасне.Шегата на страна - аз имах същите проблеми, които почнаха когато карах на газ - в последствие се задълбочиха и проявяваха и на бензин. При мен проблема излезна в скъсан вакум на бензиновия регулатор и повреден дебитометър (даваше грешни стойности). Пробвах да карам с откчен дебитометър - изобщо не се получваше - неравномерен ход, прекъсваше, гаснеше, неискаше да върви, гореше много - пълна мъка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarambuka Публикувано 11 Май 2013 Доклад Share Публикувано 11 Май 2013 Добреее,много добре направо ме сложихте на място.Разбирате ги нещата ясно е.Скоро ще имаме възможност да си ги кажеме нещата на живо,нали така пичове?Факт е ,че колата гаснеше в движение и на скорост и на свободна и на място след като е работила да кажем 2 часа.Повиках хора на място да я погледнат защото не можах да запаля един ден ,доидоха закачиха я на лаптопа казаха- маи релето за зпалването е здало багажа,смениха го и колата спря да прави проблеми.Всичко това става пред очите ми да поясня.Момчетата които повиках да кажа все пак за протокола,че явно е важен не са механици а автоключари .И така това тъпо реле се намира по волана като свалиш кората,говоря за А3 1.6 АКЛ и струва 40 лв в Юнитреид.Все едно опитах се да помогна на момичето преди да е дала излишни пари за нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dallew90 Публикувано 11 Май 2013 Доклад Share Публикувано 11 Май 2013 Здравейте , нов съм във форума и бих искам малко информация отностно един проблем по колата си.... както и при колегите по-горе... значии и мойта кола гасне в движение и ми изписва че е дросел но преди 3-4 месеца го смених не мисля да сменям на всеки 4 месеца дросел... та незнам но симптомите са че както си карам и си давам газ изведнъж оборотите почват да падат както и скороста давам газ на педала до доло не искаа те си падат връщам една предавка на зад пак не и така като паднат колата гасне.... опитвам се да я запаля но не иска и след 1 час или на другия ден си паля все едно нищо не е станало преди да почне така с толкова врема да не пали гаснеще и палише след малко и псотоянно така гаснее и не иска... това на какво се дължи някой да даде малко информация отсностно този проблем може ли да е от дросел , дебитомер , дюзи или нещо друго ? Дали ако се свали и се почисти дросела ще се оправи.. ? Като е на място колата оборотите играят 900 -1000 постоянно не съм ги видял да се задържат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване