kiril Публикувано 9 Април 2013 Доклад Share Публикувано 9 Април 2013 (Редактирано) Привет Колеги!Както се подразбира от заглавието имам епизодичен проблем с паленето след 5-7 часа престой при температури над 5 градуса.Не го прави всеки ден ,но за последния месец го направи два пъти и реших да питам.Свещите не подгряват,защото е топло и върти около 10 секуди докато запали ,а от ауспуха излиза бял дим.Веднъж като запали вече няма ядове .Проблем с първото палене намам,подгревни свещи,стартер,акумулатор всичко е проверено и работи .Доста търсих във форума,но открих само една тема с подобен проблем,но там се оказа акумулатор.Моля ако някой се е сблъсквал с проблема да сподели! Редактирано 9 Април 2013 от kiril Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 Ако с подгряване пали добре, значи остава центровка.Все пак и в акумулатора трябва да си сигурен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6obmv Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 И моята си е така от както съм я взел,просто вече не ми прави впечатление. Винаги пролет и есен при такива температура ,когато не се включват свещите колата пали малко по-трудно. Поне 4-5 пъти трябва да завърти стартера. Това е временно и се оправя или със затоплянето или със застудяването на времето.Поне при мен това е няколко дена само,явно докато привикне колата :hilezh:/> :hilezh:/> :hilezh:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz2pic Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 На пет градуса трябва да подгрява,затова те мъчи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril Публикувано 10 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 (Редактирано) Преди известно време когато го направи първия път го отдадох на акумулатор,защото докато въртях на стартер и ми пищеше (!) на чека,но след това онзи акумулатор го разкарах ,защото се оказа ,че независимо ,че е нов (на 4 мес.)в гаранция ,не държи ток.От две седмици съм с една варта 85 ah ,която върти като смахната и нищо не свети по чека ,така че не ми се вярва да е акумулатор.Не съм сигурен дали свещите трябва да подгряват в този случай ,защото колата е изстинала от сутрешното палене,но температурата на атмосферата е над 13C.След прочетеното и в други форуми,ми се струва ,че колегата mshbul е прав и трябва да се види центровката на ГНП и аванс,но не съм сигурен и за това ще изчакам още мнения от знаещи и патили колеги. Редактирано 10 Април 2013 от kiril Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 като за начало смени горивния филтър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril Публикувано 10 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 Това с филтъра си го бях намислил да го свърша.Колега Пепи ,ако се стигне до центровка ще те потърся за съдействие.Виждахме се преди две седмици за кашкаваления спирачен педал на един червен АЕЛ със зеещи предни врати,ако се сещаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 От две седмици съм с една варта 85 ah Колега къде го събра този акумолатор бре Това е мечта за всеки с АЕЛ.По темата.Най вероятно от центровката ти идва проблема.Провери ли да не ти пада нафтата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril Публикувано 10 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 (Редактирано) Ами колега един близък си продаде буса и се оказа,че акумулатора е доста нов и е varta silver dinamic с размери 315/175/175 и "о чудо" влезе под седалката почти без проблем,така че така се случи с батерийката с която съм!За центровката съм съгласен,а какво имаш впредвид под "да ти пада нафтата",къде да пада?Да не би да става въпрос за този клапан,които не позволява на нафтата да се връща,които са си сложили някой колеги допълнително? Редактирано 10 Април 2013 от kiril Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 Ако се връщаше нафтата или е от горивния филтър щеше да го прави и с подгряване да пали трудно.Но ти си смени горивния, няма да сбъркаш, но едва ли ще ти реши проблема.При 13 градуса трябва да пали идеално без подгряване. Все пак има и вариант, за който бях забравил - да не отчита вярно температурния датчик и при 5 градуса да не подгрява - нещо споменахте за 5 гр. При мен подгрява на 5гр, ако не подгрее сигурно ще превърти 5-6 пъти, за да запали. Даже и при 7-8 подгрява.Има една опция да се кодира подгряването, не съм проучвал какво прави, но вероятно променя температурния режим. Някой ако си е играл нека сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril Публикувано 10 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 Температурния датчик беше първото ,което смених с такъв на topran,като не бях много сигурен дали трябва да купувам точно такъв(с неясен произход),но до момента,вече над месец и половина работи по същия начин като стария,които е доказано швабски.А това за прекодирането е нещо,което за пръв път чъвам,че се прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 Има параметри в компютъра на мотора, които могат да се променят със софтуер.Има и такива(повечето), които, за да промениш трябва да смениш ЕПРОМ-а, където са записани.Извън темата - много ми е интересно тия промени къде се записват, защото мисля, че не се губят като се сваля акумулатора. Дали пък още тогава не са сложили някоя флаш памет. По онова време май още се работеше с прозорчета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 (Редактирано) ... Извън темата - много ми е интересно тия промени къде се записват, защото мисля, че не се губят като се сваля акумулатора. Дали пък още тогава не са сложили някоя флаш памет. По онова време май още се работеше с прозорчета.Прав си не се губят промените ако откачиш акумолатора.Пробвал съм. Редактирано 11 Април 2013 от VBI Коригиране на пост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 Оф топик: Колега,може ли да видим как стои 315 мм акку в гнездото ,може ли да щракнеш една сМинка Планката,която го държи стана ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril Публикувано 11 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 Да,няма проблем!Само да излезе от сервиза ,където е за пастиране,че черения акрил не е много траен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril Публикувано 5 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 Колега,sorry за закъснението,но забравих! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVEL MARINOV Публикувано 5 Май 2013 Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 (Редактирано) Точно такъв исках да взема, но ме беше страх, че няма да влезе за много малко :blink:/> .Значи този влиза точно така ли? Редактирано 5 Май 2013 от PAVEL MARINOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 5 Май 2013 Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 Температурния датчик беше първото ,което смених с такъв на topran,като не бях много сигурен дали трябва да купувам точно такъв(с неясен произход),но до момента,вече над месец и половина работи по същия начин като стария,които е доказано швабски.А това за прекодирането е нещо,което за пръв път чъвам,че се прави. :unsure:/>колега центровка ама не на предварението а на горивото което се подава при стартиране.Този филм го гледах и аз преди 3 години като изкарах птрвата зима. Ако ти говори нещо колегата ит форума ИФИДИК от Варна, е той барна ел.блока на помпата, каза че е малко горивото при паленето.Ако искаш теория по въпроса Бразел във Дизел форума го е развил подробно с таблици графики и подробно обяснение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril Публикувано 5 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 Ами дали влиза точно не знам ,но очевидно става.Аз така и не съм виждал как влиза оригиналния по размери акумулатор там,но този става.По отношение на проблема с паленето след престой ,ходих при buzzi за центровка на ГНП,която се оказа перфектна,а той ме посъветва да си сменя горивния филтър,което и направих и сега нямам проблем,но не значи ,че няма да имам в бъдеще. Ще ги видя тези неща,но дано не стигам до там да пипам ел. блока на ГНП-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 5 Май 2013 Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 е до септември октомври сигурно ще е 6 работата, а на есен с песен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril Публикувано 5 Май 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 (Редактирано) Твоя проблем с паленето същия ли беше?И след намесата на колега ИФИДИК нещата наредиха ли се?Ако проблема е заводски да търся и на мен някой да ми пипне ел. блок на ГНП-то. :zustimm:/>Не знам защо не мога да намеря писаното от brezel в дизел-форума....!Ако знаеш къде е сложи едно рамо....! Редактирано 5 Май 2013 от kiril Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiCoupe85 Публикувано 5 Май 2013 Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 това което се пипа от ел-блока на помпата , може да се пипне и софтуерно с ваг-ком ... отвори си с ваг-ком живите данни на engine модула и кажи колко милиграма е горивото? (на топла кола , понеже като е студена е винаги повече в цифри ,а реално е по-малко... абе дълго е за обяснение...) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blagoy Petrov Публикувано 6 Май 2013 Доклад Share Публикувано 6 Май 2013 А вярно ли е, че когато стойностите на IQ падат, всъщност порцията гориво се качва ?Питам защото това с трудното палене го имах и аз миналото лято, но преди месец-два бутнах плочката към предната броня и от 2.0 - 2.5мг го свалих на 1.7 - 1.9мг и сега колата пали в пъти по-добре от миналата година и върви една идея по-добре от настройката с 2.5мг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 6 Май 2013 Доклад Share Публикувано 6 Май 2013 (Редактирано) така е, намляйки стойностите се увели4ава коли4еството гориво. Редактирано 7 Май 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване