Jump to content

Модификации по нашите А3


Moonland

Recommended Posts

Мерси колега.Като цяло съм фен на оптичните.Обмислям и варянти за силов ???

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, POPCORN написа:

Мерси колега.Като цяло съм фен на оптичните.Обмислям и варянти за силов ???

Ооо,  извинявай...Понеже бях видял колата и по спомен ,защо помислих ,че е команрейла с170к.с....тъкмо щях да се изкажа с редовния си лаф :"ако я продаваш да ми звъннеш"....Но аз както се казва :''вече съм я карал '' хаха

Редактирано от ThEBlazZeD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ne 

Преди 19 часа, venomcorp написа:

Силов на 1,6 атмосферка?????:respekt:

не ме разбра.просто имам идея понатам да смеянм двигателя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Васко, това ще подмине BOSE-то! Моля те, помисли и за мен, преди да ме "вкараш" в поредното електрическо приключение. Имай милост, моля те!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм толкова луднал, че да сменям двигателя. Искам просто да сложа турбина, че това 1.6 FSI е най-куция двигател....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, Wolfgar написа:

Аз не съм толкова луднал, че да сменям двигателя. Искам просто да сложа турбина, че това 1.6 FSI е най-куция двигател....

 

Ще следя с интерес някаква подобна модификация, но доколкото съм чел е невъзможна, а и финансово самоубийство :)

Бих ти предложил да пробваш софтуерното премахване на NoX сензора, за подробности може да разпиташ този пич kpematop ,само да го тестваш лично аз преди да си сложа здрав сензор мога да твърдя че колата вървеше повече (докато не светне лошата лампа за двигателя и не влезне в авариен режим). Знам, че сега ще ме оплюят, че това е важен компонент, аз затова и не съм го премахнал (за сега). Но за манияци които се чудят какво вече да модифицират по колата си, могат да го тестват.

 

Редактирано от LTPetrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За парите, които ще се налеят да се турбинира този двигател и да изкараш от него 150-200 коня, ще можеш да си купиш по-нова и по-мощна кола. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, bsdnikolov написа:

Васко, това ще подмине BOSE-то! Моля те, помисли и за мен, преди да ме "вкараш" в поредното електрическо приключение. Имай милост, моля те!!!

Пламене важното е да не скучаеш хахаха :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, manoleo написа:

За парите, които ще се налеят да се турбинира този двигател и да изкараш от него 150-200 коня, ще можеш да си купиш по-нова и по-мощна кола. 

Да ама аз си харесвам това купе. Доста неща направих по нея, а и доста си имаше. Не ми се започва всичко наново, ако може да изкарам по някакъв начин 150-тина коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да е слагал волан с подгрев от А8 на А3  ?Харесал съм си ,да си сменя волана ,а ако може и реотана да се активира ,още по-добре...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам (и съм чел), разликата между Steering wheel модулите с индекс E и F е именно в поддръжката на волан с подгрев. Но, информацията още не е проверена лично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eто и една нова и малка модификациика от мене . Сложих си пръскалки с подгряване и мъгла . Ето така изглеждат старите. Те пак са с подгряване и три струини . Ако някой има няма с подгрев , мога да му ги продам :)

 

20161119_141540.jpg

20161119_141547.jpg

А ето така изглеждат новите :

20161119_134257.jpg

20161119_134314.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Пламен най-добре ще ти обясни.

Редактирано от POPCORN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи, какво разбираш под "лесно". На мен, при налични необходимите неща за извършването на този ретрофит (букси, пинове, кабели, адаптери и т.н.), би ми отнело приблизително 2 часа труд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах :) Благодаря

 

Преди около месец си взех тези  https://m.aliexpress.com/item/32388373274.html#autostay предни чистачки от китайците и съм доста доволен за сега.Сравнявам ви с 1.Bosch и 2.SKF , които също съм ползвал на 8pa..

Предимства-мият доста добре за сега,доста по-евтини от Bosch и SKF,по-естетични от Bosch(като са деактивирани не се виждат, по-тънки са ), по-шумни са от Bosch ( първите 3 месеца Bosch  не се чуваха ), SKF (OEM) са ми фаворити де ,но цената не ме кефи..

Недостатъци : залепват малко по стъклото (не знам ,точно от какво зависи -Bosch не го правеха в началото) и SKF ми лепнеха , май не може да се смени само перото ...Ще видим колко ще издържат. 

*Не ги рекламирам ,просто май намерих сносни чистачки за нас(8p/8pa) и споделям :)

 

Редактирано от ThEBlazZeD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...