Jump to content

Заминала Гарнитура ?


skynet

Recommended Posts

Здравейте.

Мисля че съм издухал гарнитурата , но все пак исках да се консултирам и с вас.

Колата не загрява , няма проблеми с температурите , върви си нормално един вид няма никакви проблеми за шофиране.

Но от доста време горния маркуч за радиатора е доста твърд и ми изчезва вода. Смених капачката и всичко си продължава. Един път ги надува , друг път не ги надува шантава работа.

Реших че губя вода, но няма от никъде теч, даже колата като я оставя с твърдите маркучи на другата сутрин пак са си твърди.

По принцип не изкарва мехурчета в казанчето, но като го напълня и наклоня така че да залее и малкото маркуче от него почва да излиза една тънка струя въздух.

Помислих си че не е обезвъздушена ,отвих маркучето към парното за обезвъздушаване но от там нищо не искаше да излезне, А преди като го правих от там като припомпя колата си правеше доста добра струя.

Та не знам сега към какво да се насоча, гарнитура ли е , термостат ли е , водна помпа ли е . Просто не знам на къде да се насоча.

А колата забравих да кажа е ауди а4 99г. 1.9ТДИ , АФН мотор.

Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля че ако е гарнитура ще имаш масло в антифриза и антифриз в маслото,също така ако ти набива антифриз при буталата трябва да пуши бяло .Това е моето мнение.

Редактирано от w0r7h
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип, тези коли малко трудно се обезвъздушават, освен че трябва да отвориш дупката на маркуча, трябва или да вдигнеш достатъчно високо казанчето, или както правим ние да му сложиш едно одрязано шише отгоре и да го напълниш, като държиш шишето плътно натиснато към отвора на казанчето, така ниовото на антифриза ще иде доста нагоре и ще се обезвъздуши. И според мен е хубаво да се прави на отворен термостат. Имал съм коли които се обезвъздушават от раз, без шишета без нищо, обаче някоя като се закучи, има да наливаш, да го натискаш товашише. И това за малкото маркучле в казанчето е нормално.

А да не ти е запушено радиаторчето на парното и да не може да се обезвъздуши. Според мен е рано да мислиш за гарнитура. особенно щом не ври казанчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, при мен беше точно както го описваш губи антифриза надут маркуч. Минах по същия път смяна казанче капачка обаче не се оправи. При мен излези на трети цилиндър едно много тъко разцепване на гарнитурата. Понеже си го правих само ремонта ми излезе към 120 лв. нова гарнитура метална 60лв. вятър на главата 0,17 (микрона мисля) 50 лв. и вложките на клапаните 10 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля че си за гарнитура,щом на сутринта маркучите си остават твърди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4-5 месеца , пластмасовия тройник на главата се беше спукал, Аз го смених , и след това с нов антифриз обезвъздуших системата по моя преценка перфектно. От дупката за обезвъздушаване правеше струя 50-60см. Имах си парно и всичко това за има няма 2-3 седмици. След това видях че беше избило от малкия маркуч към казанчето. Смених му скобата и от тогава като надуе няма спадане освен ако не отвия капачката. Сега почивните дни ще пробвам да я обезвъздуша на ново , с номера с шишето. И ще видя ако пак изкарва въздух през малкия маркуч директно свалям главата.

А между другото от 2-3 дни усещам как колата на празен ход почна да тресе , Преди го правеше от време на време а сега загряла ли е и почва двигателя да вибрира.

И отделно сега като е топло през деня , пуснах климатика и докато я карах никакъв проблем. Като постоях на един светофар почна да се чува едно страшно тракане и целия двигател искаше да си тръгне от коша. Като я форсирам на около 2 хиляди оборота за 1-2 секунди чукането спира и всичко си е наред. Това да ви питам от компресора ли е , или може на празен ход нещо двигателя с издухана гарнитура да му идва в повече и да почва да тропа ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриза забелязал ли си от къде изчезва? Преливника в задната част на разширителният съд мокър ли е? Ако може на твоята кола пусни си от климатроника да гледаш *реалната* температура на мотора, тръгни по някой голям баир на загряла кола , поне 3-4-5 км и гледай как се движат градусите на климатроника (стрелката на таблото не отчита вярно) след това виж как са маркучите и дали е мокро при преливника. По описание си на 99% за гарнитура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес покарах градско в София и през цялото време наблюдавах 51ви канал.Първото интересно нещо беше че колата за нула време вдигна 90 градуса по климатроника , а уреда на таблото се забави много с показването на вярната температура . Като закова на 90 градуса не е мърдала нито на горе нито на долу. Дали сам на светофар и чакам или карам все 90.

Относно казанчето , забелязал съм че където му е преливника отдолу винаги е влажно. Но най-интересното беше миналата сутрин. Тръгам за работа и преди да потегля изпускам налягането от системата. След 2-3км спирам на на една бензиностанция като колата по-уреда на таблото не е вдигнала повече от 60градуса. Зареждам и плащам и на излизане гледам капе вода точно под двигателя отпред. Предполагам че някъде около водната помпа си е направило място да изпусне налягането, защото от тогава не иска да прокапе отново да видя от къде е .

Иначе колата си върви , само дето на празех ход много се тресе мотора. И освен изчезването на вода , най-вече на дълго не съм видял други ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1 приятел с 1з му чезнеше антифриза и неможеше да разбере откъде,накрая се оказа че му е спукан радиатора на парното който е в таблото и под подовата настилка всичко плува във вода,при теб може и от повдигачи да е,нещо такова ли ти се получава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес покарах градско в София и през цялото време наблюдавах 51ви канал.Първото интересно нещо беше че колата за нула време вдигна 90 градуса по климатроника , а уреда на таблото се забави много с показването на вярната температура . Като закова на 90 градуса не е мърдала нито на горе нито на долу. Дали сам на светофар и чакам или карам все 90. ...

Щом показва 90С непрекъснато явно нямаш свързан температурен датчик към климатроника или просто е повреден. Това е защитен механизъм на самия климатроник - ако няма датчик за около 2 минути си "вдига" сам температурата до 90С за да почне да работи коректно парното. На някой двигатели изобщо не слагат т-датчик на климатроника и се държи по същия начин - след около 2 минути показва 90С. Можеш да си направиш прост тест - сутринта ПРЕДИ да запалиш дай само на "контакт" и отиди на 51С на климатроника да видиш дали ще почне да се вдига температурата сама, на изгасен двигател. Ако се вдига - 100% нямаш свързан или пък работещ датчик. Виж на 01с дали имаш грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом се вдига температурата и само на контакт - действително нямаш т-датчик, грешката за него трябва да е 06.х. Относно грешка 04.3 - "Температурен датчик във въздухозаборника за свеж въздух – непостоянно отворен". Причината може да е или в замърсен куплунг на датчика или ако си откачал куплунга докато колата е била на "контакт". С една дума не е страшно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като нямаш датчик за климата гледай температура на 49-ти там трябва да има, но обикновено показва някой друг градус в плюс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Включи на 49и канал на климатроника. Там показанията са много по-близки до реалните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте.

По празниците не карах колата ,но преди това я гледах на 49ти канал. И в града на повече от 90 градуса неможах да я вдигна.

Отделно вчера след работа набързо я по-обезвуздуших след което от малкия маркучбна казанчето излизат едва-забележими мехурчета. И днес след като се прибрах от работа маркучите бяха нормално твърди.

Сега мисля да я покарам 2-3 дни и да видя дали пак ще влезне от някъде въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така вече е ясно, или е гарнотурата или болтовете на главата да умекнали. Както мямаше проблем след празниците, реших да я настъпя малко. И после като догнах кспака нивото на течността се беше вдигнало и маркучите пак на камък.

Та идния месец нова гарнотура и болтове пт арл мотор и се надявам да се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...ако е гарнитура ще имаш масло в антифриза и антифриз в маслото,също така ако ти набива антифриз при буталата трябва да пуши бяло ...

Категорично против твоето мнение, в смисъл такъв, че не е задължително да има който и да било от изброените от теб симптоми и пак да е заминала гарнитурата или главата.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...