Kutrov Публикувано 12 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2014 (Редактирано) Продават се ремонтни комплекти Не помня къде и как да ги намеря да ги видиш.Владо беше постнал някъде в темата на Митака ама....метни око в темата му Ето изрових линка : http://www.ebay.de/itm/Audi-80-B4-V6-DE-S2-Cabrio-Coupe-Scheinwerfer-Ersatzhalter/360730076244?_trksid=p2047675.m1850&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D14393%26meid%3D998981004733306397%26pid%3D100011%26prg%3D7042%26rk%3D2%26rkt%3D5%26sd%3D180782386979%26 Редактирано 12 Януари 2014 от Kutrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 12 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2014 Как са били сложени тия фарове като са карани до последно,при положение че нямат щипки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AS.SA Публикувано 12 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2014 Как са били сложени тия фарове като са карани до последно,при положение че нямат щипки?Отдолу черната планка захваната направо към фара, отгоре направо с рапидка в основата на фара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yefto Публикувано 12 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2014 Продават се ремонтни комплекти Благодаря Васко. Как са били сложени тия фарове като са карани до последно,при положение че нямат щипки? Колегата ми е изпратил въпросните планки за от долу. От горе фаровете са пробити направо с видии. С подложки между фаровете и ламарината отгоре. Той е отговорил преди мен. Отдолу черната планка захваната направо към фара, отгоре направо с рапидка в основата на фара. Ще се опитам да ги направя по някакъв начин. Също съм отворен да чуя и други варианти за ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 13 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 Намери си метална шина 1,5-2см широка, 3мм дебела и си направи планки от нея. Най добре е ако имаш здрав фар да ги огънеш по формата на старите. След това ги занитваш с по два поп нита /отвътре навън/ към корубата на фара. Захващането към колата може да стане със самонарезни винтове или с ламаринки с резби като тези на жабката. Воала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yefto Публикувано 13 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 Брагодаря на всички за идеите. Гладах всички варианти и ще преценя на място кое как. Най-вероятно ще творя някакви щипки от метал или пластмаса, по формата на старите фарове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yefto Публикувано 13 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 (Редактирано) След малко зачудване реших да разглобя фаровете нацяло и да изпратя всички рефлектори за рефреш... От форума разбрах, че доста хора са ги правили в Стрелча Има ли някъде другаде, където правят рефлектори освен там ? В момента стигнах до тук: http://yefto.snimka.bg/automobiles/farove.798285.32389577 Докато направят рефлекторите ще мога да си направя щипките на спокойствие. Ще имам достъп и всички страни на корубата на фара. Благодаря и поздрави. Редактирано 13 Януари 2014 от Yefto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 13 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 Aз преди доста време си правих рефлекторите в Стрелча. Много съм доволен. Няма забележки и до днес. Коректни са. Много ми хареса, че като си получих рефлекторите обратно в кашончето имаше сложени бели къкавички, които да се използват при монтажа! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 13 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 Пращай ги там не се чуди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yefto Публикувано 13 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2014 Aз преди доста време си правих рефлекторите в Стрелча. Много съм доволен. Пращай ги там не се чуди Най-вероятно утре ще им се обадя, да попитам как стоят нещата и да ги пратя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yefto Публикувано 19 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2014 Здравейте, някой да има представа от къде мога да си намеря уплътнения за фаровете? Търсих в интернет, но не успявам да намеря. Номера по етка е: 895 941 119В Или от какво евентуално може да се направят (заместят). Благодаря. Докато чакам рефлекторите да дойдат от Стрелча реших да ремонтирам и освежа останалите неща до колкото мога, но уплътненията са в лошо състояние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 19 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2014 колегите Raino или Gsb не могат ли да ти доставят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yefto Публикувано 21 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2014 Писах на колегите, но се оказа че тука в магазина в нашия град има такива оригинални уплътнения... Направо ги взех: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yefto Публикувано 30 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 (Редактирано) Днес пристигнаха и обновените рефлектори. Доволен съм за сега, дано да останат така по-дълго време. Пратили са ми бели ръкавички. Препоръчвам на всеки който реши да си прави рефлекторите или друго да ползва услугите на Еверт Лак. Сега остава да намеря време да сглобя всичко и да ги монтирам. http://yefto.snimka.bg/automobiles/farove.798285.32514111'> Снимано е с телефон ... Редактирано 30 Януари 2014 от Yefto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado_cerber Публикувано 1 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2014 Супер са станали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yefto Публикувано 2 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2014 (Редактирано) Успях да сглобя фаровете и да ги монтирам. Остава да се напаснат по-добре, защото в тоя студ не ми се стоеше навън.... Тези дни ще стане и това+ самата настройка на фаровете. Светят много криво в момента. Само че има един проблем, след като са обновени рефлекторите и самата дупчица в която влиза крушката е станала по-малка.... Обикновените крушки влизат, но ксеноновите не. Мерих обикновената с шублера и е 8мм , а ксеноновата е 8,8мм. В секцията за дългите ксеноновата влиза, Сега се колебая какво да правя. Дали да запиля малко с риск да се повреди рефлектора на лупата или да монтирам този ксенон на дългите, а за късите да търся друг. Евентуално ако намеря с малко по-тънка крушка.... ? Някой спречквал ли се е с подобно нещо? Ето малко снимки как станаха фаровете: Редактирано 2 Февруари 2014 от Yefto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 2 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2014 Вече ми харесва доста как се получава визията от последния път като се видяхме : ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 2 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2014 След като си оправил проблема с рефлекторите, не ти е нужен ксенон, а хубави халогенни крушки.Опитай и ще си изненадан от резултата, казвам ти го от личен опит ( навремето на моето Coupeправих същата процедура като теб, но взех и чисто нови стъкла ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
М.Митев Публикувано 2 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2014 Колата е станала един път,рефлекторите страшно много ми харесват,проблема с ксеноновите крушки го имах и аз,не успях да се преборя с него,тъй като не ми се разваляше рефлектора и сложих халогенни крушки и пак съм доволен!Само да те попитам извън темата за колко време станаха рефлекторите и какви пари ти излезе това удоволствие,може и на ЛС да ми отг.! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 3 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2014 Махаш лайняната пасаторска решетка на предния капак.Слагаш ксенон на късите и халогенни крушки на дългите и колата става муцка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 3 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2014 определено съм за решетка с емблемаза фарките също съм съгласен щот и аз съм така и е супер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yefto Публикувано 3 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2014 (Редактирано) Проблема с ксенона е решен.Днес ходих до магазина с шублера.... и се оказа, че има по тънки ксенонови крушки Н1. Едните са 8,8мм , а другите 8,0мм...... Оказаха се и по-скъпи.... 1 на цената на 2 от другите.... както и да е... Сега ми останаха другите Н1 и се колебая дали да не ги монтирам на дългите. За решетката- за сега ще стои така. Като се постопли имам план за цялостно боядисване, ако не излезе нещо друго. Тогава може да мисля и други промени по външния вид. Макар че не мисля да го променям много... Имаше една тема скоро за реплика на решетка от РС2. Може да се опитам да направя нещо подобно. Някои има ли представа дали инсталацията за регулиране на фаровете от А4-та ( 1.8Т 97г.) ще стане да се монтира на тези моторчета. Само копчето ми се струва че може да не стане добре, но ще намеря друго ако трябва. Някой може ли да ми даде малко жокери? Благодаря. Редактирано 3 Февруари 2014 от Yefto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Ксенон на дълги не се слага!Освен ако не искаш да утрепеш някой и то ако загрее все пак!Нали се сещаш,че като чукнеш лостчето и светлината идва след 8-10 секунди докато запали като хората.А и Nqro си мисля ,че иронизира с ксенон навсякъде ,където може ,ама той да си каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yefto Публикувано 4 Февруари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Аз също се замислих за това, че докато запали.... Но няма ли да е както трябва, ако преправя кабелите от лостчето за фаровете. От 7-ми пин на 8-ми. За да може като пусна дългите, късите да продължат да светят? Може и да греша, но не е ли само първия път това бавно палене? За момента ще карам с халогенни крушки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 4 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2014 Не иронизирам тоя път. препоръчвам му халогенки на дългите. Имахме един модел ксенон с двоен баласт и там нещата ставаха малко по-бързо с паленето на дългите но при всички модели си губиш светлинния клаксон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване