NIKO Публикувано 5 Май 2013 Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 ...............бързото ускорение..........е по икономично ако ускоряваш плавно.. Как се постига "бързо ускорение" ако "ускоряваш плавно(т.е. "бавно")? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 5 Май 2013 Доклад Share Публикувано 5 Май 2013 (Редактирано) NIKO основи на икономичното каране на нафтова печка - с желани резултати за 1.9тди 131 коня - 7 в града, 3.75 отвънНе ги разбираш ти :lol: Редактирано 5 Май 2013 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freaky Публикувано 6 Май 2013 Доклад Share Публикувано 6 Май 2013 Как се постига "бързо ускорение" ако "ускоряваш плавно(т.е. "бавно")?Пропуснал съм едно "отколкото" мали дойде края на света Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Май 2013 Доклад Share Публикувано 6 Май 2013 (Редактирано) Само попитах, не виждам световен край.Въпроса е, че и с "отколкото" твърдението пак не е верно. Редактирано 6 Май 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 6 Май 2013 Доклад Share Публикувано 6 Май 2013 Всичко на тоя свят е относително...още моя приятел Айнщайн се е сетил . Това се отнася и за разхода на гориво. Той си зависи от стила на каране, натовареността на колата и пътните условия. Има множество сайтове, където хората си споделят колко им харчат колите, така че там може да се видят всякакви закономерности и аномалии. За конкретния случай....1.9 комби не намирам, че разход между 6 и 8 на 100 е аномалия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 6 Май 2013 Доклад Share Публикувано 6 Май 2013 (Редактирано) А сега се сетих нещо.Относно каталожните данни, по които всички гледаме... да Ви кажа следното..Те са правени на:-кола разработена-почти нова-перфектна технически-с малко екстри - по-скоро базова-в ненатоварени условия-на най-малките джанти за модела-при карането й е използван шофьор, който получава много пари, няма дертове, жена му го слуша и не обича да настъпва...така де спокоен шофьор-с най-хубавото гориво Редактирано 6 Май 2013 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Май 2013 Доклад Share Публикувано 6 Май 2013 А сега се сетих нещо.На каталожни данни на производител ще повярвам тогава, когато в кремвиршите почнат да слагат месо.Иначе момченцата обичат приказки, мъжете - каталожни данни:hilezh:/>. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 6 Май 2013 Доклад Share Публикувано 6 Май 2013 Боби има право ... трудно и особено в България с 90% милионниЦи дето караме да се постигнат каталожни или близки до тях данни.Причините за това са десетки и не е нужно да се изброяват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 6 Май 2013 Доклад Share Публикувано 6 Май 2013 Методологията на каталожния разход умишлено не се афишира - с ясната цел подвеждане, но по непопадащ под ударите на закона начин.Имам предвид следното - замерванията са на автомобил с пълен резервоар, но БЕЗ водач или пътници.Колата е вързана на компютър и се управлява с механично устройство. Така уж се избягва субективният фактор - настроението на водача, но всъщност се сваля и разхода. Консуматорите в колата са изключени хардуерно - няма музики, фарове, климатици, чистачки, подгреви - нищо.Важно е, че тест колите не са чисто нови, а обикновено на 10-15К км, когато автомобилът е вече разработен.Метеорологичните условия са контролирани и тестове се провеждат само на писти и при вятър под 7 км/час.Гумите са напомпани правилно, а само това дава поне 0.250 л. икономия на 100 км. Отделно са гуми с ниско специфично съпротивление.Температурата на въздуха е между 20 и 22 градуса, когато съпротивлението е оптимално. В студени дни тестове не се правят поради по-плътната среда.Има още десетки такива условия, които не запомних, но ви уверявам, че си е изкуство да караш икономично и явно Хюндай не го владеят добре - знаете, че прекалиха с контрола над условията и ги глобиха.Проблемът беше, че използваха специален софтуер за ускорение и движение, които ползваше зверски процесор - човек просто не обработва толкова данни в сек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 7 Май 2013 Доклад Share Публикувано 7 Май 2013 Все още не е създаден по-бръз процесор от човешкия мозък....ма тва е друга бира. Аз лично рядко се "помпам" с колата и карам икономично повечето време. Доближавам се доста до каталожните данни, като понякога отчитам идентичен разход. Просто исках да кажа, че не са непостижими, но не е възможно разхода постоянно да ти е "по каталог"! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 7 Май 2013 Доклад Share Публикувано 7 Май 2013 Там е целия проблем че сминих всички видове филтри -горивен .въздушен.Нов термостат .Нов дебитометър му сложих.И се тая.Извън града 6л в града 9 лTова е нормален разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 7 Май 2013 Доклад Share Публикувано 7 Май 2013 За кола на тея години сигурно е нормален, като всичко зависи и от цялостното състояние на двигателя и горивната система. Може би в първите си няколко хиляди километри е имала разход като по книжка, но и горивата в цивилизована Европа, предполагам са в пъти по-качествени и ефективни от нашите, което дава и по-нисък разход. Въпреки, че моята кола при нормално каране, в ограниченията си докарва разход 4,5 извън града и 6 в града, но това при много внимателно каране и лятно време. Зимата нещата са други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 7 Май 2013 Доклад Share Публикувано 7 Май 2013 Светльо, говорите за моментен разход - в смисъл за едно пътуване и при много специфични условия (напр. загрял двигател, неделя 5 часа сутринта без трафик, без светофари), нали?Иначе цитираните от вас разходи съм ги докарвал само с чисто нов опел корса 1.3 дизел... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Май 2013 Доклад Share Публикувано 7 Май 2013 Иначе цитираните от вас разходи съм ги докарвал само с чисто нов опел корса 1.3 дизел...Ще си докараш беля, така не се говори, дори и не се мисли:hilezh:/>. Не е хубаво да се разбиват мечтите на хората. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 7 Май 2013 Доклад Share Публикувано 7 Май 2013 Аз много мечтая за такъв разход, ама все не уцелвам колата, дето го може..Гледам тук някои колеги са писали разход за 3.0 TDI 7-8 градско.. аз под 12 на служебната не мога да го сваля, както и да карам.. сигурен съм, че и да я бутам А6-цата, пак повече от 7 ще даде.За моето 1.8 ТQ под 11 просто никакъв шанс! Извънградско най-доброто ми постижение е 7.4.. и то почти я носех на ръце по баирите.В София няма трафик, има задръстване и реално не се кара повече от 50-100 метра без да спреш.С риск да се повторя - 6 извънградско и 9 градско си е за хвалба, не за оплакване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 7 Май 2013 Доклад Share Публикувано 7 Май 2013 Някой каза ли нещо за натоварен трафик на 4ри лентова магистрала ? ВСЕКИДНЕВНО ? Айде да не говорите в БГ за трафик ако ще да става дума за СОФИЯ 5 часа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 7 Май 2013 Доклад Share Публикувано 7 Май 2013 Ха, че вие на това задръстване ли му викате?!Заповядайте на светофара на Джъмбо на входа на София да видите как на 4 ленти са застанали 6 реда автомобили, отделно по банкета пъпли строителна техника, крави, бабички с велосипеди и щастливи роми с пълни каруци P.S. Снимката ви подозрително много прилича на пътя към Телевизионната кула, снимано от моста на Цариградско Там беше любимата ми тапа, сега се минава за няма и 20 минути Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 7 Май 2013 Доклад Share Публикувано 7 Май 2013 Колега кажи Благодаря на ГЕРБ-аджийски кмет за това! Иначе това е магистралата М25 която обикаля Лондон идвайки от летището Гетуик... там магистралата е на 4 нива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 7 Май 2013 Доклад Share Публикувано 7 Май 2013 (Редактирано) Stanley_S разхода за който говоря го правя в Благоевград за градското и от Благоевград до София или курортите на Гърция за извънградско, при положение, че карам спокойно с ограниченията. Иначе ако си карам без да му мисля за икономия, както писах по-назад, извън града 5,5 в града 6,5-7 максимум. Зимата обаче картинката е друга. Извън града 6-6,5 в града 10-12. Редактирано 7 Май 2013 от sweetlioo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stanley_S Публикувано 7 Май 2013 Доклад Share Публикувано 7 Май 2013 ..ами много и то неблагородно ти завиждам, колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 7 Май 2013 Доклад Share Публикувано 7 Май 2013 благодаря, аз винаги съм се чудел на другите колеги, които казват, че разхода, който е с литър-два по-висок от моя, е нормален. В моя случай какво да кажа? Зареждам 20 лв. дизел на OMV и минавам спокойно 120 км. в Благоевград. Зареждам 30 лв. дизел и тръгвам от Благоевград до летището на София и после обратното, което ми е някъде 220 км., и мога да мина още към 30 км. градско с тази нафта. Така си зареждам колата и я засичам, вече повече от 2 години, и винаги е този разход, но пак казвам, карам спокойно и с ограниченията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario9900 Публикувано 13 Май 2013 Доклад Share Публикувано 13 Май 2013 Светльо и я кажи колко често чистиш геометрията на турбото с това спокойно каране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 13 Май 2013 Доклад Share Публикувано 13 Май 2013 тука ме хвана, явно си ми чел риданията по другите теми. На всеки 2 месеца! Но напоследък започнах през 3-4 дни на ръка да мърдам лоста, че иначе не става, признавам си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 13 Май 2013 Доклад Share Публикувано 13 Май 2013 И това заради 1-2 литра надолу в разхода..??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 13 Май 2013 Доклад Share Публикувано 13 Май 2013 мизерия брат! Не научих се вече да карам една идея по-динамично. Разхода е и малко по-висок, но омръзна ми да се разправям с турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване