Jump to content

Голям разход на гориво А 4 2004 1.9 tdi


rojko

Recommended Posts

...............бързото ускорение..........е по икономично ако ускоряваш плавно..

Как се постига "бързо ускорение" ако "ускоряваш плавно(т.е. "бавно")?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 105
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

NIKO основи на икономичното каране на нафтова печка - с желани резултати за 1.9тди 131 коня - 7 в града, 3.75 отвън

Не ги разбираш ти :lol: :lol:

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само попитах, не виждам световен край.

Въпроса е, че и с "отколкото" твърдението пак не е верно.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко на тоя свят е относително...още моя приятел Айнщайн се е сетил :). Това се отнася и за разхода на гориво. Той си зависи от стила на каране, натовареността на колата и пътните условия. Има множество сайтове, където хората си споделят колко им харчат колите, така че там може да се видят всякакви закономерности и аномалии. За конкретния случай....1.9 комби не намирам, че разход между 6 и 8 на 100 е аномалия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сега се сетих нещо.

Относно каталожните данни, по които всички гледаме... да Ви кажа следното..

Те са правени на:

-кола разработена

-почти нова

-перфектна технически

-с малко екстри - по-скоро базова

-в ненатоварени условия

-на най-малките джанти за модела

-при карането й е използван шофьор, който получава много пари, няма дертове, жена му го слуша и не обича да настъпва...така де спокоен шофьор

-с най-хубавото гориво

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сега се сетих нещо.

На каталожни данни на производител ще повярвам тогава, когато в кремвиршите почнат да слагат месо.

Иначе момченцата обичат приказки, мъжете - каталожни данни:hilezh:/>.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боби има право ... трудно и особено в България с 90% милионниЦи дето караме да се постигнат каталожни или близки до тях данни.

Причините за това са десетки и не е нужно да се изброяват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Методологията на каталожния разход умишлено не се афишира - с ясната цел подвеждане, но по непопадащ под ударите на закона начин.

Имам предвид следното - замерванията са на автомобил с пълен резервоар, но БЕЗ водач или пътници.

Колата е вързана на компютър и се управлява с механично устройство. Така уж се избягва субективният фактор - настроението на водача, но всъщност се сваля и разхода. Консуматорите в колата са изключени хардуерно - няма музики, фарове, климатици, чистачки, подгреви - нищо.

Важно е, че тест колите не са чисто нови, а обикновено на 10-15К км, когато автомобилът е вече разработен.

Метеорологичните условия са контролирани и тестове се провеждат само на писти и при вятър под 7 км/час.

Гумите са напомпани правилно, а само това дава поне 0.250 л. икономия на 100 км. Отделно са гуми с ниско специфично съпротивление.

Температурата на въздуха е между 20 и 22 градуса, когато съпротивлението е оптимално. В студени дни тестове не се правят поради по-плътната среда.

Има още десетки такива условия, които не запомних, но ви уверявам, че си е изкуство да караш икономично и явно Хюндай не го владеят добре - знаете, че прекалиха с контрола над условията и ги глобиха.

Проблемът беше, че използваха специален софтуер за ускорение и движение, които ползваше зверски процесор - човек просто не обработва толкова данни в сек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още не е създаден по-бръз процесор от човешкия мозък....ма тва е друга бира. Аз лично рядко се "помпам" с колата и карам икономично повечето време. Доближавам се доста до каталожните данни, като понякога отчитам идентичен разход. Просто исках да кажа, че не са непостижими, но не е възможно разхода постоянно да ти е "по каталог"!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е целия проблем че сминих всички видове филтри -горивен .въздушен.Нов термостат .Нов дебитометър му сложих.И се тая.Извън града 6л в града 9 л

Tова е нормален разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кола на тея години сигурно е нормален, като всичко зависи и от цялостното състояние на двигателя и горивната система. Може би в първите си няколко хиляди километри е имала разход като по книжка, но и горивата в цивилизована Европа, предполагам са в пъти по-качествени и ефективни от нашите, което дава и по-нисък разход. Въпреки, че моята кола при нормално каране, в ограниченията си докарва разход 4,5 извън града и 6 в града, но това при много внимателно каране и лятно време. Зимата нещата са други.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светльо, говорите за моментен разход - в смисъл за едно пътуване и при много специфични условия (напр. загрял двигател, неделя 5 часа сутринта без трафик, без светофари), нали?

Иначе цитираните от вас разходи съм ги докарвал само с чисто нов опел корса 1.3 дизел...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе цитираните от вас разходи съм ги докарвал само с чисто нов опел корса 1.3 дизел...

Ще си докараш беля, така не се говори, дори и не се мисли:hilezh:/>. Не е хубаво да се разбиват мечтите на хората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз много мечтая за такъв разход, ама все не уцелвам колата, дето го може..

Гледам тук някои колеги са писали разход за 3.0 TDI 7-8 градско.. аз под 12 на служебната не мога да го сваля, както и да карам.. сигурен съм, че и да я бутам А6-цата, пак повече от 7 ще даде.

За моето 1.8 ТQ под 11 просто никакъв шанс! Извънградско най-доброто ми постижение е 7.4.. и то почти я носех на ръце по баирите.

В София няма трафик, има задръстване и реално не се кара повече от 50-100 метра без да спреш.

С риск да се повторя - 6 извънградско и 9 градско си е за хвалба, не за оплакване ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой каза ли нещо за натоварен трафик на 4ри лентова магистрала ? ВСЕКИДНЕВНО ? :respekt::steinigung: Айде да не говорите в БГ за трафик ако ще да става дума за СОФИЯ 5 часа

19962996281159515361367932859haXw6RHtu00DMKvxPww7.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха, че вие на това задръстване ли му викате?!

Заповядайте на светофара на Джъмбо на входа на София да видите как на 4 ленти са застанали 6 реда автомобили, отделно по банкета пъпли строителна техника, крави, бабички с велосипеди и щастливи роми с пълни каруци ;)

P.S. Снимката ви подозрително много прилича на пътя към Телевизионната кула, снимано от моста на Цариградско ;)

Там беше любимата ми тапа, сега се минава за няма и 20 минути ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега кажи Благодаря на ГЕРБ-аджийски кмет за това! Иначе това е магистралата М25 която обикаля Лондон идвайки от летището Гетуик... там магистралата е на 4 нива ;):zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Stanley_S разхода за който говоря го правя в Благоевград за градското и от Благоевград до София или курортите на Гърция за извънградско, при положение, че карам спокойно с ограниченията. Иначе ако си карам без да му мисля за икономия, както писах по-назад, извън града 5,5 в града 6,5-7 максимум. Зимата обаче картинката е друга. Извън града 6-6,5 в града 10-12.

Редактирано от sweetlioo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D благодаря, аз винаги съм се чудел на другите колеги, които казват, че разхода, който е с литър-два по-висок от моя, е нормален. В моя случай какво да кажа? Зареждам 20 лв. дизел на OMV и минавам спокойно 120 км. в Благоевград. Зареждам 30 лв. дизел и тръгвам от Благоевград до летището на София и после обратното, което ми е някъде 220 км., и мога да мина още към 30 км. градско с тази нафта. Така си зареждам колата и я засичам, вече повече от 2 години, и винаги е този разход, но пак казвам, карам спокойно и с ограниченията.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D тука ме хвана, явно си ми чел риданията по другите теми. На всеки 2 месеца! Но напоследък започнах през 3-4 дни на ръка да мърдам лоста, че иначе не става, признавам си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D мизерия брат! Не научих се вече да карам една идея по-динамично. Разхода е и малко по-висок, но омръзна ми да се разправям с турбината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...