Jump to content

Голям Проблем с турбо A4 B6 1.9TDI PD Quattro


plucanov

Recommended Posts

По добрия вариант е ново турбо ,хубаво рециклиране с оригинален комплект излиза малко под новото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • Отговори 98
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Публикувано (Редактирано)

Изчистих и проверих турбопътищата. Какво е това на снимката? Намира се след турбото преди металната тръба. Какво е, как работи? Беше много обазнено и го измих с обезмаслител. Може ли да съм го повредил нещо?

post-78231-0-78141800-1370288574_thumb.j

Редактирано от plucanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открих в ЕТКА че това е Pulsation damper  8Е0 129 955. Никой ли не знае каква му е ролята и може ли да гъм го повредил като съм го измил с обезмаслител и вода?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

 да ни пази "бога на колите"



абе То6ков къде може, или по-скоро кой може да направи това подобрение за АФН-а? Колко ще излезне удоволствието?

Поздрави 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами то не е кой знае каква хамалогия, просто трябва да се вземе тази клапа от друг двигател, да се посади на твоя, и да се върже да се управлява от един ел.магнитен клапан. Аз мога да ти я монтирам ако искаш.

Даже наскро чух нещо че тази клапа помагала за по-меко гасене на двигателя, но колко е вярно не знам и не съм правил опити за да проверя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на моето 1,8т му правих турбото преди 20 000, мислех дали да не взема страо турбо, обаче както беше писал един колега по-горе - да не си купиш едно и също нещо 2-3 пъти. Отидох при Вентомана и си ремонтирам моето за около 600лв, колко ще струва се вижда след като го отвори. След рециклажа става като ново и определено е много по-добре от старо. Имам си гаранция една година и всичко е ОК. Според мен или ново или рециклаж при сериозен човек, щото някой като каже, че са му направили ремонт на турбо за 300лв.......такова животно няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как мислиш, че турбо дето не си знае километрите е със здрави перки и ос и т.н., то ще излезе, че турбото му е ново :closedeyes:

Един приятел си прави два пъти ремотн за по 200 - 300 лева и накрая купи ново турбо. Споделям личен опит и неща дето са ставали пред очите ми, а не какво съм чул. Така че качественото рециклиране или ново турбо, че 180 000 оборота в секунда не са шега работа  ;)

Редактирано от Velislav Iliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

що за турбо ползваш ?! 

 

180к в секунда еВем ти пумпала бате...

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

И аз бях писал ама кой да чете. :(

AVF 131 H.P.Чупи оста на турбото, изгори маслото през цилиндрите ,поправка на турбото , след това смяна на клапани майсторите забравили да източат кулера палиме 30 мин на място всичко ок тръгвам 1-ва 3000 оборота маслото влиза в цилиндрите ,гася колата тя продължава да си работи - резултат 2-3 цилиндър биелите криви 2-ри отчупил парче от долната част на цилиндъра... и т.н. и т.н.

Иначе "МНОГО ЗДРАВИ ТЕЯ МОТOРИ ЕЙ"

Ама такъв ми бил късмета :(

Иначе разход извънградско с 110-120км/ч. под 5л.За това гледам да карам повече ,че да избия ремонтите в годините :)

Редактирано от Batmylen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

А от контакт не може ли да се изгаси или трябва да е по описания начин? След като се скъса оста може ли да вкара парчета в двигателя или ще се спрат в интеркулера?

При дизела, горивото се самозапалва! Като изключиш контакта, спираш притока на гориво(нафта)! При обсъжданата авария, се самозапалват маслените пари! Тях няма как да ги спреш! ГАДНИЧКО!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дайте малко повече инфо за този клапан за гасене на двигателя като гръмне турбото. А и при кои модели двг. го има и как е на английски името му.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

При мен снощи се появи едни свирене и претракване,а сега сутринта като се пребирах от работа виенето изчезна и започна да мели яко,едва се пребрах,а отзад леко понадимваше бял пушек.Какво може да се е счупило.Питам преди да съм разглобил да знам към какво да се орентирам.Дали средна част,дали да дам цялата за рециклиране,или да купувам същата втора ръка от морга?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Средна част,до момента съм сменил 5 за 4 месеца, никакви грижи, балансирани перки и чудесна работа,дано само не си накрая охлюва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах,ти с това се занимаваш,или на твоята си сменял.Мога ли в това състояние да откарам колата до сервиз,като преди това откача маркучите на турбото,или ще ми трябва пътна помощ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре 40-50лв за пътна помощ защото може да направиш голяма беля ако я караш. Ако студената перка е натрошена свалете всички турбопътища и кулера и ги почистете много добре защото парчетата летят със страшна сила и се забиват по маркучите.Желателно е и маслената магистрала към турбото да се смени или поне да се почисти МНОГО добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами добре,следобед ще ме откарат до сервиза.Сега ще видя аз какво мога да огледам ,че сутринта беше тъмно.Само не знам кое е маслената магистрала?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...