gogotzanovsf Публикувано 24 Май 2013 Доклад Share Публикувано 24 Май 2013 По добрия вариант е ново турбо ,хубаво рециклиране с оригинален комплект излиза малко под новото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plucanov Публикувано 3 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2013 (Редактирано) Изчистих и проверих турбопътищата. Какво е това на снимката? Намира се след турбото преди металната тръба. Какво е, как работи? Беше много обазнено и го измих с обезмаслител. Може ли да съм го повредил нещо? Редактирано 3 Юни 2013 от plucanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plucanov Публикувано 6 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2013 Открих в ЕТКА че това е Pulsation damper 8Е0 129 955. Никой ли не знае каква му е ролята и може ли да гъм го повредил като съм го измил с обезмаслител и вода? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 6 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2013 Аз съм с Пасат с този мотор и такова чудо при мен няма Няма какво да му стане от миене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fourO Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 да ни пази "бога на колите"абе То6ков къде може, или по-скоро кой може да направи това подобрение за АФН-а? Колко ще излезне удоволствието?Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 10 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2013 ами то не е кой знае каква хамалогия, просто трябва да се вземе тази клапа от друг двигател, да се посади на твоя, и да се върже да се управлява от един ел.магнитен клапан. Аз мога да ти я монтирам ако искаш.Даже наскро чух нещо че тази клапа помагала за по-меко гасене на двигателя, но колко е вярно не знам и не съм правил опити за да проверя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velislav Iliev Публикувано 11 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2013 Аз на моето 1,8т му правих турбото преди 20 000, мислех дали да не взема страо турбо, обаче както беше писал един колега по-горе - да не си купиш едно и също нещо 2-3 пъти. Отидох при Вентомана и си ремонтирам моето за около 600лв, колко ще струва се вижда след като го отвори. След рециклажа става като ново и определено е много по-добре от старо. Имам си гаранция една година и всичко е ОК. Според мен или ново или рециклаж при сериозен човек, щото някой като каже, че са му направили ремонт на турбо за 300лв.......такова животно няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 11 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2013 (Редактирано) И 300 са много ако перките и оста са здрави Редактирано 11 Октомври 2013 от Passi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velislav Iliev Публикувано 11 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2013 (Редактирано) Как мислиш, че турбо дето не си знае километрите е със здрави перки и ос и т.н., то ще излезе, че турбото му е ново Един приятел си прави два пъти ремотн за по 200 - 300 лева и накрая купи ново турбо. Споделям личен опит и неща дето са ставали пред очите ми, а не какво съм чул. Така че качественото рециклиране или ново турбо, че 180 000 оборота в секунда не са шега работа Редактирано 11 Октомври 2013 от Velislav Iliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 11 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2013 180 000 оборота в секунда не са шега работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 15 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! що за турбо ползваш ?! 180к в секунда еВем ти пумпала бате... Редактирано 15 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velislav Iliev Публикувано 15 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Опа - в минута Редактирано 15 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Batmylen Публикувано 7 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2013 (Редактирано) И аз бях писал ама кой да чете. AVF 131 H.P.Чупи оста на турбото, изгори маслото през цилиндрите ,поправка на турбото , след това смяна на клапани майсторите забравили да източат кулера палиме 30 мин на място всичко ок тръгвам 1-ва 3000 оборота маслото влиза в цилиндрите ,гася колата тя продължава да си работи - резултат 2-3 цилиндър биелите криви 2-ри отчупил парче от долната част на цилиндъра... и т.н. и т.н.Иначе "МНОГО ЗДРАВИ ТЕЯ МОТOРИ ЕЙ"Ама такъв ми бил късмета Иначе разход извънградско с 110-120км/ч. под 5л.За това гледам да карам повече ,че да избия ремонтите в годините Редактирано 7 Декември 2013 от Batmylen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pafel Публикувано 2 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2014 А от контакт не може ли да се изгаси или трябва да е по описания начин? След като се скъса оста може ли да вкара парчета в двигателя или ще се спрат в интеркулера?При дизела, горивото се самозапалва! Като изключиш контакта, спираш притока на гориво(нафта)! При обсъжданата авария, се самозапалват маслените пари! Тях няма как да ги спреш! ГАДНИЧКО!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 2 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2014 Колеги, дайте малко повече инфо за този клапан за гасене на двигателя като гръмне турбото. А и при кои модели двг. го има и как е на английски името му. Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 При мен снощи се появи едни свирене и претракване,а сега сутринта като се пребирах от работа виенето изчезна и започна да мели яко,едва се пребрах,а отзад леко понадимваше бял пушек.Какво може да се е счупило.Питам преди да съм разглобил да знам към какво да се орентирам.Дали средна част,дали да дам цялата за рециклиране,или да купувам същата втора ръка от морга? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Средна част,до момента съм сменил 5 за 4 месеца, никакви грижи, балансирани перки и чудесна работа,дано само не си накрая охлюва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Не разбрах,ти с това се занимаваш,или на твоята си сменял.Мога ли в това състояние да откарам колата до сервиз,като преди това откача маркучите на турбото,или ще ми трябва пътна помощ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 В това състояни хич не я пали !!!!!!!!!!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Е предполагах,че не трябва.Питам ако махна турбото дали ще мога да се движа/? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Не.Ако ти се занимава свали маркуча от към студената част на турбото и провери дали има луфт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Ами и да не ми се занимава,ще го направя.Явно ще е на пътна помощ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 По добре 40-50лв за пътна помощ защото може да направиш голяма беля ако я караш. Ако студената перка е натрошена свалете всички турбопътища и кулера и ги почистете много добре защото парчетата летят със страшна сила и се забиват по маркучите.Желателно е и маслената магистрала към турбото да се смени или поне да се почисти МНОГО добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Ами добре,следобед ще ме откарат до сервиза.Сега ще видя аз какво мога да огледам ,че сутринта беше тъмно.Само не знам кое е маслената магистрала? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 Една крива тръбичка която захранва турбото с масло.Ти не я пипай нея защото е малко капризна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване