tonko2.0T Публикувано 2 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2017 Преди 1 час, Diaksi написа: По ауспуха мани ти да познаеш има ли проблем с масло или не, особено пък на кола на над 100к км. Въпросът е че между кола на 120-130к и кола на 200к км според мен няма кой знае каква разлика, даже има неща дето може на колата на 130к да не са сменяни - съединители, простотии, пък на тая дето е на 200к да са сменени на скоро :), та пробега е много относително нещо. Иначе и на мен ми звучи страшно "Кола над 200к км". Да,по ауспуха нищо не може да се разбере. И на 1.8T 20V.,и на 2.0T 16V.можеш да си оцапаш пръстите при допир. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 2 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2017 преди 8 минути, martinich написа: Ако това беше гадаене, производителя нямаше да дава гаранция на база километри и години. Щеше да сложи един брояч на студените стартове и градски режим и щеше да дава по 500 000 км магистрално в режим 2500 оборота. Да ама не. И това го прави защото има ясна и точна статистика, на колко км и време един автомобил има голям ШАНС да даде фира. Колега явно не си в час с тенденцията от последните 10-15 години за планирано остаряване на абсолютно всичко и безмисленото усложняване на компоненти на автомобилите. Все пак двигателя с вътрешно горене не е мръднал много, а голяма част от новите кочини са стар прочит с лед цигании. Включително VW групата правят безумно скъпи модули/елементи/поддръжка, която е усложнена само с цел повече печалби. Така, че какво давал производителя е единствено с цел да изкара гаранционни пробег и после каквото сабя покаже. Около мен се нагледах на чисто нови коли с тонове дефекти и зверска поддръжка дори в гаранция. Та по темата: Аз карам само магистрално аудито и имам друга само за града и разликата при еднакъв пробег (50 000) е очевАдна и в плюс за магистралното ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2017 3 minutes ago, martinich said: Ако това беше гадаене, производителя нямаше да дава гаранция на база километри и години. Щеше да сложи един брояч на студените стартове и градски режим и щеше да дава гаранция за 500 000 км магистрално в режим 2500 оборота. Да ама не. И това го прави защото има ясна и точна статистика, на колко км и време един автомобил има голям ШАНС да даде фира. Пак не разбирам какво те интересува тебе ШАНСА - сервиз ли ще отваряш или ще си купуваш кола за лично ползване? Сам си си отговорил - ако всички пазеха колите си гаранцията нямаше да е само 100 000км. Тази статистика се използва за да може автопроизводителя да предвиди сервизни разходи и прочие и прочие, тя не е за теб и за мен....може би един застраховател (по образование) може да го напише това със формули, за да разбереш написаното. Кола с автомат (може да) е по-запазена заради по-ниските обороти, които държи мотора, по-малкото натоварване върху окачване при плавното тръгване, по-плавната смяна на обороти при смяна на предавки. Куатрото амортизира повече, защото има 10-12 (може и повече) загуба в трансмисията. Т.е. при равни други условия моторът на куатро е поне с толкова по-натоварен (всъщност и повече, предвид по-голямото тегло). Най-лесно ефектът се илюстрира с температура на маслото, която се повишава при изкачване, при условие, че държим същите обороти и скорост. ...всъщност още по-смилаемо е като се спомене повишеният разход на куатрото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diaksi Публикувано 2 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2017 (Редактирано) Да ама автомата като го настъпиш дига обороти до края, а пък аз примерно рядко вдигам повече от 5 хиляди оборота, дори и да искам да се изпистя : ) Иначе да- автомата си знае кога и как да сменя възможно най-добре Редактирано 3 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 2 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2017 Преди 2 часа, manchorov написа: Е това ми харесва повече по снимки,а и цената му е по ниска. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=234439143&scopeId=C&isSearchRequest=true&ambitCountry=DE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=20&pageNumber=1 S4/B8/ с ръчна кутия са по-малко бройки от тези които са със 7 степенен S-tronic,поне по сайтовете за обяви.Последните ръчки са някъде края на 2011 г. Като оборудване са по-постни,но пак зависи как е била поръчана от предния собственик.Май нямаха някои благинки като лънч контрол например. Колата от обявата е харна и прилично оборудвана,поне за мен,като почитател на ръчните кутии,засега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 2 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2017 (Редактирано) Тази е и със спортния диф. Sportdifferenzial wurde in 2015 Komplett bei Audi überholt ! Интересно само какво му се е случило та са го оправяли Явно и други работи могат да се амортизират освен мотора и скоростите Редактирано 3 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 2 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2017 И не само това.Тук скръцне там скръцне,някое тампонче едно друго.Амортизацията на цялата кола от големия пробег си е факт.То е достатъчно друсането дето е видяла през тези повече километри за да не е като кола на по малко пък било тя и с перфектен мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 2 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2017 При ''новите'' каручки някои агрегати се предават на точно определени километри.Незнам дали е съвпадение,но доста хора край мен са на същото мнение.Дори и аз съм сменял пак около тея километри. Примерно един компресор на климатика изкарва около 150-200 хил.км и е за ремонт.За другите неща пак има лимит. Но да си мисли някой,че ще купи кола/няма значение марката/,по-нова година,да обслужи и само да кара-в заблуда ще остане. Важното е да прецени първо и тогава да се гмурка в дълбокото,а не после чупливи били.Нищо им няма на колите,просто джоба е плитък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2017 5 hours ago, nichirenshu said: И там колкото тебе ще разберат, едно голямо нищо. Единствено могат да ти кажат има ли някакви настоящи драми. Но няма как да ти кажат колко е износена колата,освн ако не я разглобят както примерно в аутобилд след 100 000км, измервт допускитд и. ги сравнят с фабричните. Както писах - има си процедури. Те не се заключават в закачане на кабел за 9.99. Дори Порше могат да направят обстоен преглед с 20 страници чеклиста....и със сваляне на някой друг капак или маркуч. ПРИМЕРНО - Освен ако не си хванат от село, не ти е нужно да разглобиш една горивна помпа на ФСИ, за да прецениш дали има износване. Това е елемент, който деградира постепенно и няма как днес да е в горните граници на допуска, а утре да умре от износване. АутоБИЛД правят шоу....още от времето на Голф2. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toledo Публикувано 3 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2017 Преди 7 часа, nichirenshu написа: Горе долу не става, не заради самия мотор, а заради периферията. Всичко от тампони до моторчета е почти фира. Дори фаровете са за рециклиране. Сам виждаш в 4г подфорума на какъв километраж кви неща дават фира. Предпочитам кола под 100к км карана само градско пред такава на 200к + карана само извънградско. Мдам, кратко и ясно обяснение с цветни тебешири защо в немското мобиле пробегът е най-важният при определяне на цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ropotamo Публикувано 3 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2017 http://www.mobile.bg/11486038068945459 нова обява Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 3 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2017 Който каквото и да пише и обяснява пробега на автомобила си е основен критерий за надеждноста и състоянието като цяло.Недейте да сравнявате магистрални ,градски и т.н. типове на навъртяни километри.Кола която е примепно на 80-120 и т.н. х.км. е в пъти по добра от кош който е примерно на 300-350 х.км.било то и с минимална разлика в годините на производство от един и същ модел.Интересно е как тук доста хора искат да представят най различни хипотези за студени стартове,градско каране и т.н.от сорта на глупости и да накара доста хора да им повярват.Както и да караш пробега се отчита на километража и километрите са си километри.Всеки пробег в повече износва двигателя,но да вярват неразбиращите и незнаещите как кола на примерно 380-400 х.км карана само магистрално и всякакви глупости е по добра и надеждна от кола примерно на 140 х.км. карана във градски и всякакви условия.Визрам един и същ модел на едни и същи години кола.Просто това с пробега е несериозно и смешно както и да се погледне от всякъде.Защо тогава автомобили на Ауди върнати във представителствата на марката за продажба като употребявани автомобили на едни и същи години и един и същ модел но със различен пробег на километража се продават на коренно различни цени съответно в полза на колата която е с по малък пробег.Това съм го виждал във представителство на Ауди в Германия при покупка на Ауди А4 Б8 модел 2011 г. говоря за модела 2.0 тфси едната кола беше с пробег под 120 х.км. а другата беше с пробег 197 х.км и цената на колата с по малък пробег беше драстично по висока от другата.Така че недейте да пишете и обяснявате глупости относно разликата в пробега на един автомобил без значение как и при какви условия е каран.Кола която е с по малък пробег е в пъти по надеждна и винаги ще е обект на продажба в сравнение със изтормозен кош на над 400 х.км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 3 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2017 На 2.02.2017 г. at 20:16, manchorov написа: Тази е и със спортния диф. Sportdifferenzial wurde in 2015 Komplett bei Audi überholt ! Интересно само какво му се е случило та са го оправяли Явно и други работи могат да се амортизират освен мотора и скоростите Да,пише,че е сменян.Нямам идея защо. От едни места съм чувал,че спортния диференциал не се обслужва.От други-обратното. Колегата @Raino може да даде повече инфо.При тях в сервиза няма начин да не са пипали по такъв възел. Относно ръчните скоростни кутии при S4/B8/ снощи съм те подвел. Мислех,че са до към края на 2011 г.Да,ама не. Audi S4 Allradantrieb Vollaustatung als Limousine in Dresden Audi S4 Quattro Schaltgetriebe 3Jahre Garantie !!!! als Limousine in Seelze/Lohnde Audi S4 -Xenon-Navi-Kamera-Leder-PDC-19Zoll als Limousine in Kassel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2017 52 minutes ago, Toledo said: Това няма нищо общо с темата на разговора, не знам защо въобще трябва да се коментира. кое няма общо - че коли на еднакви километри и екстри имат драстична разлика в цената? Ами нали точно това се коментира - че пробега може да е при различни условия и коли с еднакъв пробег се амортизират различно. Очевидно самият пазар се мъчи да отчете тези различни условия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 3 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2017 преди 3 минути, tonko2.0T написа: Да,пише,че е сменян.Нямам идея защо. От едни места съм чувал,че спортния диференциал не се обслужва.От други-обратното. Колегата @Raino може да даде повече инфо.При тях в сервиза няма начин да не са пипали по такъв възел. Относно ръчните скоростни кутии при S4/B8/ снощи съм те подвел. Мислех,че са до към края на 2011 г.Да,ама не. Audi S4 Allradantrieb Vollaustatung als Limousine in Dresden Audi S4 Quattro Schaltgetriebe 3Jahre Garantie !!!! als Limousine in Seelze/Lohnde Audi S4 -Xenon-Navi-Kamera-Leder-PDC-19Zoll als Limousine in Kassel Всичките С4-ки Б8 в немското мобиле ги знам на изуст.Има 1-2 който ми харесват,и са над 30к евра. И не само тях Иначе и на мен ми е интересно какво може да му е станало на дифа.Можеби яко дрифтене до колкото е възможно е видяла тази кола знам ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2017 Когато си търсих кола съм отделил достатъчно време и то гледайки сериозно, а не семкаджийски на обявите. И принципно - ако нямам намерение да купувам нещо не ровя в мобиле - тия бегли прегледи оставят много грешно впечатление за пазарните цени. А разликата се определя от амортизацията. Която има пряка връзка с моточасовете и режимите на каране, а не с километрите. Самият факт, че се сравняват коли на по 80к и на по 300к км (от ivo marinov) мисля, че е достатъчен. Сметката е много проста - за да са съизмерими такива коли ще пробвам да направя една (бакалска) сметка: приемаме, че първата кола се е движела в много тежък трафик - примерно средна скорост от 20км/ч. Значи тя има 4000 моточаса. Приемаме, че втората се е движела в супер лек режим - примерно 90км/ч средна скорост. При 4000 моточаса, тя ще е изминала 360к км. Т.е. дори теоретично няма как да е по-малко амортизирана. Очевидно никой не се опитва да сравнява коли с такава разлика в пробега. Но много често се случва коли на по 100к км, да са по-амортизирани от коли на по 170-180к км. Напомням, че пишем в темата за Б8, а не по-принцип. При една А8-ца амортизацията от градско каране ще е по-голяма, а от магистрално - по-малка. Примери с тойота ярис няма да давам. Спорът дали моточасовете са по-важни от километрите е като сравняване на нютонметри и конски сили. Общото е, че и двете за да ги разбереш ти трябва поне малко опит или поне малко техническа култура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 4 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2017 (Редактирано) преди 34 минути, robobug написа: Ако трябва да се прави обоснован избор (това изключва "тая ми е на късмет") може да се вземат предвид много, много фактори и обстоятелства. Ние това питаме, как разбираш на една кола колко са и магистралните (колащадящи) и градските (колатрошящи) километри. Кажи сега тоя кошер колко градско и колко извънградско е минал?http://www.dasweltauto.bg/audi-a4-20-tdi-6082/ Редактирано 4 Февруари 2017 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2017 Предполагам ти е направило впечатление, че никога не съм коментирал техническо състояние по картинка. ... а и имам някаква представа основно от бензинови двигатели. Но мога да ти кажа, че ако е сменен съединителя и маховика не ме интересува колко километра показва километража....при тази цена. (това го споменавам по повод честите описания в обяви какво е сменяно) Специално за теб ще споделя, че преди 10-на години в Юнитрейд сваляха свещите на колите при една от процедурите за оценка на техническото състояние. Износването на един механичен дебитомер примерно говори много как е ползвана колата.....а си има процедура за проверкат му. Съвременните двигатели също си имат специфични детайли, които при достъп до сервизна документация говорят много...на специалистите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts