Jump to content

Ауди А4 В8 като употребяван автомобил


Recommended Posts

Преди 1 час, Diaksi написа:

По ауспуха мани ти да познаеш има ли проблем с масло или не, особено пък на кола на над 100к км. Въпросът е че между кола на 120-130к и кола на 200к км според мен няма кой знае каква разлика, даже има неща дето може на колата на 130к да не са сменяни - съединители, простотии, пък на тая дето е на 200к да са сменени на скоро :), та пробега е много относително нещо. Иначе и на мен ми звучи страшно "Кола над 200к км".

Да,по ауспуха нищо не може да се разбере.

И на 1.8T 20V.,и на 2.0T 16V.можеш да си оцапаш пръстите при допир.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 242
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 8 минути, martinich написа:

Ако това беше гадаене, производителя нямаше да дава гаранция на база километри и години. Щеше да сложи един брояч на студените стартове и градски режим и щеше да дава по 500 000 км магистрално в режим 2500 оборота. Да ама не. И това го прави защото има ясна и точна статистика, на колко км и време един автомобил има голям ШАНС да даде фира. 

 

Колега явно не си в час с тенденцията от последните 10-15 години за планирано остаряване на абсолютно всичко и безмисленото усложняване на компоненти на автомобилите. Все пак двигателя с вътрешно горене не е мръднал много, а голяма част от новите кочини са стар прочит с лед цигании. Включително VW групата правят безумно скъпи модули/елементи/поддръжка, която е усложнена само с цел повече печалби. Така, че какво давал производителя е единствено с цел да изкара гаранционни пробег и после каквото сабя покаже. Около мен се нагледах на чисто нови коли с тонове дефекти и зверска поддръжка дори в гаранция. 


Та по темата: Аз карам само магистрално аудито и имам друга само за града и разликата при еднакъв пробег (50 000) е очевАдна и в плюс за магистралното ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 minutes ago, martinich said:

Ако това беше гадаене, производителя нямаше да дава гаранция на база километри и години. Щеше да сложи един брояч на студените стартове и градски режим и щеше да дава гаранция за 500 000 км магистрално в режим 2500 оборота. Да ама не. И това го прави защото има ясна и точна статистика, на колко км и време един автомобил има голям ШАНС да даде фира. 

 

Пак не разбирам какво те интересува тебе ШАНСА - сервиз ли ще отваряш или ще си купуваш кола за лично ползване?

Сам си си отговорил - ако всички пазеха колите си гаранцията нямаше да е само 100 000км. Тази статистика се използва за да може автопроизводителя да предвиди сервизни разходи и прочие и прочие, тя не е за теб и за мен....може би един застраховател (по образование) може да го напише това със формули, за да разбереш написаното.

 

Кола с автомат (може да) е по-запазена заради по-ниските обороти, които държи мотора, по-малкото натоварване върху окачване при плавното тръгване, по-плавната смяна на обороти при смяна на предавки.

 

Куатрото амортизира повече, защото има 10-12 (може и повече) загуба в трансмисията. Т.е. при равни други условия моторът на куатро е поне с толкова по-натоварен (всъщност и повече, предвид по-голямото тегло). Най-лесно ефектът се илюстрира с температура на маслото, която се повишава при изкачване, при условие, че държим същите обороти и скорост. ...всъщност още по-смилаемо е като се спомене повишеният разход на куатрото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама автомата като го настъпиш дига обороти до края, а пък аз примерно рядко вдигам повече от 5 хиляди оборота, дори и да искам да се изпистя : ) Иначе да- автомата си знае кога и как да сменя възможно най-добре

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, manchorov написа:

S4/B8/ с ръчна кутия са по-малко бройки от тези които са със 7 степенен S-tronic,поне по сайтовете за обяви.Последните ръчки са някъде края на 2011 г.

Като оборудване са по-постни,но пак зависи как е била поръчана от предния собственик.Май нямаха някои благинки като лънч контрол например.

Колата от обявата е харна и прилично оборудвана,поне за мен,като почитател на ръчните кутии,засега.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази е и със спортния диф. Sportdifferenzial wurde in 2015 Komplett bei Audi überholt ! 

Интересно само какво му се е случило та са го оправяли :) Явно и други работи могат да се амортизират освен мотора и скоростите :) :magic::dance:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не само това.Тук скръцне там скръцне,някое тампонче едно друго.Амортизацията на цялата кола от големия пробег си е факт.То е достатъчно друсането дето е видяла през тези повече километри за да не е като кола на по малко пък било тя и с перфектен мотор :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При ''новите'' каручки някои агрегати се предават на точно определени километри.Незнам дали е съвпадение,но доста хора край мен са на същото мнение.Дори и аз съм сменял пак около тея километри.

Примерно един компресор на климатика изкарва около 150-200 хил.км и е за ремонт.За другите неща пак има лимит.

Но да си мисли някой,че ще купи кола/няма значение марката/,по-нова година,да обслужи и само да кара-в заблуда ще остане.

Важното е да прецени първо и тогава да се гмурка в дълбокото,а не после чупливи били.Нищо им няма на колите,просто джоба е плитък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, nichirenshu said:

И там колкото тебе ще разберат, едно голямо нищо. Единствено могат да ти кажат има ли някакви настоящи драми. Но няма как да ти кажат колко е износена колата,освн ако не я разглобят както примерно в аутобилд след 100 000км, измервт допускитд и. ги сравнят с фабричните.

Както писах - има си процедури. Те не се заключават в закачане на кабел за 9.99. Дори Порше могат да направят обстоен преглед с 20 страници чеклиста....и със сваляне на някой друг капак или маркуч.

ПРИМЕРНО - Освен ако не си хванат от село, не ти е нужно да разглобиш една горивна помпа на ФСИ, за да прецениш дали има износване. Това е елемент, който деградира постепенно и няма как днес да е в горните граници на допуска, а утре да умре от износване. 

АутоБИЛД правят шоу....още от времето на Голф2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, nichirenshu написа:

Горе долу не става, не заради самия мотор, а заради периферията. Всичко от тампони до моторчета е почти фира. Дори фаровете са за рециклиране. Сам виждаш в 4г подфорума на какъв километраж кви неща дават фира. Предпочитам кола под 100к км карана само градско пред такава на 200к + карана само извънградско.

Мдам, кратко и ясно обяснение с цветни тебешири защо в немското мобиле пробегът е най-важният при определяне на цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който каквото и да пише и обяснява пробега на автомобила си е основен критерий за надеждноста и състоянието като цяло.Недейте да сравнявате магистрални ,градски и т.н. типове на навъртяни километри.Кола която е примепно на 80-120 и т.н.  х.км. е в пъти по добра от кош който е примерно на 300-350 х.км.било то и с минимална разлика в годините на производство от един и същ модел.Интересно е как тук доста хора искат да представят най различни хипотези за студени стартове,градско каране и т.н.от сорта на глупости и да накара доста хора да им повярват.Както и да караш пробега се отчита на километража и километрите са си километри.Всеки пробег в повече износва двигателя,но да вярват неразбиращите и незнаещите как кола на примерно 380-400 х.км карана само магистрално и всякакви глупости е по добра и надеждна от кола примерно на 140 х.км. карана във градски и всякакви условия.Визрам един и същ модел на едни и същи години кола.Просто това с пробега е несериозно и смешно както и да се погледне от всякъде.Защо тогава автомобили на Ауди върнати във представителствата на марката за продажба като употребявани автомобили на едни и същи години и един и същ модел но със различен пробег на километража се продават на коренно различни цени съответно в полза на колата която е с по малък пробег.Това съм го виждал във представителство на Ауди в Германия при покупка на Ауди А4 Б8 модел 2011 г. говоря за модела 2.0 тфси едната кола беше с пробег под 120 х.км. а другата беше с пробег 197 х.км и цената на колата с по малък пробег беше драстично по висока от другата.Така че недейте да пишете и обяснявате глупости относно разликата в пробега на един автомобил без значение как и при какви условия е каран.Кола която е с по малък пробег е в пъти по надеждна и винаги ще е обект на продажба в сравнение със изтормозен кош на над 400 х.км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.02.2017 г. at 20:16, manchorov написа:

Тази е и със спортния диф. Sportdifferenzial wurde in 2015 Komplett bei Audi überholt ! 

Интересно само какво му се е случило та са го оправяли :) Явно и други работи могат да се амортизират освен мотора и скоростите :) :magic::dance:

Да,пише,че е сменян.Нямам идея защо.

От едни места съм чувал,че спортния диференциал не се обслужва.От други-обратното.

Колегата @Raino може да даде повече инфо.При тях в сервиза няма начин да не са пипали по такъв възел.

 

Относно ръчните скоростни кутии при S4/B8/ снощи съм те подвел.

Мислех,че са до към края на 2011 г.Да,ама не.:)

 

Audi S4 Allradantrieb Vollaustatung als Limousine in Dresden

Audi S4 Quattro Schaltgetriebe 3Jahre Garantie !!!! als Limousine in Seelze/Lohnde

Audi S4 -Xenon-Navi-Kamera-Leder-PDC-19Zoll als Limousine in Kassel

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

52 minutes ago, Toledo said:

Това няма нищо общо с темата на разговора, не знам защо въобще трябва да се коментира. 

кое няма общо - че коли на еднакви километри и екстри имат драстична разлика в цената?

Ами нали точно това се коментира - че пробега може да е при различни условия и коли с еднакъв пробег се амортизират различно.

Очевидно самият пазар се мъчи да отчете тези различни условия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, tonko2.0T написа:

Да,пише,че е сменян.Нямам идея защо.

От едни места съм чувал,че спортния диференциал не се обслужва.От други-обратното.

Колегата @Raino може да даде повече инфо.При тях в сервиза няма начин да не са пипали по такъв възел.

 

Относно ръчните скоростни кутии при S4/B8/ снощи съм те подвел.

Мислех,че са до към края на 2011 г.Да,ама не.:)

 

Audi S4 Allradantrieb Vollaustatung als Limousine in Dresden

Audi S4 Quattro Schaltgetriebe 3Jahre Garantie !!!! als Limousine in Seelze/Lohnde

Audi S4 -Xenon-Navi-Kamera-Leder-PDC-19Zoll als Limousine in Kassel

Всичките С4-ки Б8 в немското мобиле ги знам на изуст.Има 1-2 който ми харесват,и са над 30к евра. :)  И не само тях :) Иначе и на мен ми е интересно какво може да му е станало на дифа.Можеби яко дрифтене до колкото е възможно е видяла тази кола знам ли :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато си търсих кола съм отделил достатъчно време и то гледайки сериозно, а не семкаджийски на обявите. И принципно - ако нямам намерение да купувам нещо не ровя в мобиле - тия бегли прегледи оставят много грешно впечатление за пазарните цени.

 

А разликата се определя от амортизацията. Която има пряка връзка с моточасовете и режимите на каране, а не с километрите.

Самият факт, че се сравняват коли на по 80к и на по 300к км (от ivo marinov) мисля, че е достатъчен.

Сметката е много проста - за да са съизмерими такива коли ще пробвам да направя една (бакалска) сметка:

приемаме, че първата кола се е движела в много тежък трафик - примерно средна скорост от 20км/ч. Значи тя има 4000 моточаса.

Приемаме, че втората се е движела в супер лек режим - примерно 90км/ч средна скорост. При 4000 моточаса, тя ще е изминала 360к км.

Т.е. дори теоретично няма как да е по-малко амортизирана.

Очевидно никой не се опитва да сравнява коли с такава разлика в пробега. Но много често се случва коли на по 100к км, да са по-амортизирани от коли на по 170-180к км.

Напомням, че пишем в темата за Б8, а не по-принцип. При една А8-ца амортизацията от градско каране ще е по-голяма, а от магистрално - по-малка. Примери с тойота ярис няма да давам.

 

Спорът дали моточасовете са по-важни от километрите е като сравняване на нютонметри и конски сили. Общото е, че и  двете за да ги разбереш ти трябва поне малко опит или поне малко техническа култура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 34 минути, robobug написа:

Ако трябва да се прави обоснован избор (това изключва "тая ми е на късмет") може да се вземат предвид много, много фактори и обстоятелства. 

Ние това питаме, как разбираш на една кола колко са и магистралните (колащадящи) и градските (колатрошящи) километри. Кажи сега тоя кошер колко градско и колко извънградско е минал?http://www.dasweltauto.bg/audi-a4-20-tdi-6082/

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам ти е направило впечатление, че никога не съм коментирал техническо състояние по картинка.

... а и имам някаква представа основно от бензинови двигатели.

Но мога да ти кажа, че ако е сменен съединителя и маховика не ме интересува колко километра показва километража....при тази цена.

(това го споменавам по повод честите описания в обяви какво е сменяно)

 

Специално за теб ще споделя, че преди 10-на години в Юнитрейд сваляха свещите на колите при една от процедурите за оценка на техническото състояние. Износването на един механичен дебитомер примерно говори много как е ползвана колата.....а си има процедура за проверкат му.

Съвременните двигатели също си имат специфични детайли, които при достъп до сервизна документация говорят много...на специалистите.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...