Jump to content

Recommended Posts

мисля че стана ясно

харесал съм си едно 944 западнало и непалено от поне година

въпроса е дали ще има смисъл да се вземе като се има в предвид че 100% ще се прави основен ремонт на двигател?

смятам че количката си заслужава да се стегне

СЪЖАЛЯВАМ че пиша за друга марка в този форум

пс: кажете ако знаете дали е съвместима както казват някои хора с Ауди и VW??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като си имаш брада ще си имаш и гребенче. Май сам си отговаряш на въпроса "в туби или нет".

Искаш Порше - ще се грижиш. Щом си знаеш и за основния ремонт ... Смятай дали ще го понесеш и действай. Ще излезнат и още 5-10 дреболии които още са неизвестни. И бюджета...

Абе бюджета ама Порше...

Абе Порше ама бюджета...

Абе бюджета ама Порше...

Абе Порше ама бюджета...

Абе бюджета ама Порше...

Абе Порше ама бюджета...

Погледни си джоба и свободното време и решавай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай го не се шашкай, тва е с водно охлаждане 4 цилиндров дръгел, Порше му е само името и изобщо няма да е скъпо както би било едно "истинско" Порше, тука има едно такова с мотор от Голф2 КР, ако искаш ще ги питам собствениците кое и как е на тая кола. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с трилитров двигател ли е? Май се бъркам с 924 дето беше с 2литров от ауди 80?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами 944 е с 2.5 мотор обикновенно, уникална кола, като поведение на пътя.. това че само името и е порше, въобще не е така.. колата е страхотна, особено ако е с новото табло и с хубавите раздувки по калниците, колко от сериините коли разполагат с моноблок спирачни апарати (не броим жигулката), колко имат LSD диференциали? Отдолу виждали ли сте окачването на това порше? ремонтите и няма да са ефтини това ти го гарантирам, но ако можеш да си ги позволиш, не се чуди.. спасявай я.. тя незаслужава да седи и да гние някъде.. ако все пак се откажеш, моля те сподели каква цена и искат и къде се намира.. то аз напоследак май на реставратор се превръщам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да

тая кола е с тези раздувки

аз обаче конкретно попитах дали двигателя е съвместим с Ауди ???

защото за разни други неща като дръжки на врати разбрах че са идентични като на голф 1

така че плс дайте мнения плс

смятам да вкарам около 1500-2000лв в нея без цената и

достатъчно ли е?

Редактирано от _65536_kb_sec_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

краино се съмнясвам че 2К ще стигнат !!!може би х2 ще стане работата!!!! :steinigung:

двигателя със сигурност не е съвместим до толкова, че ауди нямат 2.5 бензинов до колкото знам!!!

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

краино се съмнясвам че 2К ще стигнат !!!може би х2 ще стане работата!!!! :(

е аз затова питам дали е съвместимо с ауди

защото така частите стават доста евтини поне за мен :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако наистина е 944(а не 924) си заслужава.

не виждам къде можеш да набиеш повече от 2000 по мотора на тая кола.

части за основен ремонт ще намериш на всякъде.

А и важното е,че като влезеш в кафето и отавиш ключовете от поршето на масата,никой няма да се интересува какво е, а дали си свободен довечера. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и все пак не получих конкретен отговор на въпроса ми

СЪВМЕСТИМ ЛИ Е ДВИГАТЕЛЯ С АУДИ???

Редактирано от _65536_kb_sec_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми извинявам се колега ма би ли пояснил какво имаш предвид под "съвместим"???

ми имам в предвид разни части по двигател или по окачване дали са съвместими

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми имам в предвид разни части по двигател или по окачване дали са съвместими

ми батко.. нищо общо нямат.. този мотор има кофи на место бутала.. кое да му е съвместимото?

ока4ването е коренно различни също.. виж има един друг момент, мисля фланеца към скоростната кутия е същия.

абе приключение ще е!

в моята 200-тица, дето беше висяла 3 години на едно място до тук има набити около 3000лв, без консумативите и има да се набиват поне още 2, че и боя и трябва, и лагери се обаждат, и т.н.

направи си ти изводите. (забравих да спомена 4е все пак се занимавам с авто4асти и тези 3000лв, надали да са само 3000, ако ги беше търсил ти тези части).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи поне обема на мотора и коя година е.. и дали е с турбо и ще ти кажа дали е съвместим с VW/AUDI

По принцип тия поршета са с части от VW, даже километражите и оборотомерите са като на АУДИ.. има доста детайли от масовото производство и затова е по-евтин вариант на расова кола.

Та тази кола има някои части направо от VW, 100 % са същите, просто конкретно за мотора трябва да научиш поне колко му е обема, дали е с турбо или не, и тогава ще се поразровя

На 944 има няколко версии:

944 катализатор - 150 коня

944 - 163 коня

944 турбо - 220 коня

944 S2 - 211 коня

944 turbo S - 250 коня

Твоята конкретно колко коня е?

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора няма нищо общо с този на VW/Audi на 924 мотора е на VW LT като цяло и на някаква 100-ца AUDI сащо. Ходовата част става но зависи коя година е, по старите са с VW окачване. Един приятел прави ремонт на едно такова но незнам колко пари излезна, но мисля че не е нещо фрапиращо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе мисля че за 4 цилиндровите мотори разликите са в горивната камера.. това ще рече различни бутала и глава от тези на VW/AUDI за моделите 944. Валове, маслена помпа и т.н. може би са като на VW/AUDI.. ама трявбва да проверя.. като се върна у дома пак ще пиша

Още малко инфо за двигателите:

1982-1988 2.5 liter 4 cylinder single cam

1985-1991 2.5 liter 4 cylinder single cam turbo

1987-1988 2.5 liter 4 cylinder twin cam

1989 2.7 liter 4 cylinder single cam

1989-1991 3.0 liter 4 cylinder twin cam

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе мисля че за 4 цилиндровите мотори разликите са в горивната камера.. това ще рече различни бутала и глава от тези на VW/AUDI за моделите 944. Валове, маслена помпа и т.н. може би са като на VW/AUDI.. ама трявбва да проверя.. като се върна у дома пак ще пиша

Още малко инфо за двигателите:

1982-1988 2.5 liter 4 cylinder single cam

1985-1991 2.5 liter 4 cylinder single cam turbo

1987-1988 2.5 liter 4 cylinder twin cam

1989 2.7 liter 4 cylinder single cam

1989-1991 3.0 liter 4 cylinder twin cam

Нищо общо нямат. Буталата на 2.5 са 100мм до колкото си спомням а на 2.0 са 86.5мм. VW-то е с цял блок а 2.5 е с ризи сащо и с два балансиращи вала поради това че е 2500сс а е 4 цил. Единствения модел които е с мотор на VW/Audi е 924. 944 няма с такав мотор единственото общо с VW е ходовата част отпред при 944 но по ранните години от производството му докато торсиона отзад си остава до последно. Имах до скоро 924 2000сс направена външно на 944

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

годината на въпросната кола е 1987

нямам си никава идея какъв е двигателя

мисля че е само 2.5 пълна инж.

е в крайна сметка правя ремонта и това е

каквото излезе това

надявам се че няма да накърня достоинствата ви като се появя някой ден с него на някоя среща :bia:

Редактирано от _65536_kb_sec_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...