Jump to content

Моля за мнение за конкретен автомобил


Recommended Posts

Аз искам да попитам за динамиката на А6 3.0и, сравнена с 1.8Т 150 коня с чип и с 2.8 ръчни скорости в същото купе?

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

По скоро трябва да покараш сам някоя 3.0 .То за всеки динамиката е различно понятие ,ако слезнеш от 4.2 и се качиш на 3.0 ще ти се стори спрял без капчица динамика и обратното.

Колкото до колегата с 12 на 100 градско на 3.2 ,те по каталог му дават повече 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Edit: По-интересният въпрос, който всеки път остава без отговор в темите за 3.0 е има ли проблем с блока и какво е покритието на цилиндрите. 

Не знам дали някой може да даде смислен отговор .

 

П.П

 

Но ще се радвам ако някой го направи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да попитам за динамиката на А6 3.0и, сравнена с 1.8Т 150 коня с чип и с 2.8 ръчни скорости в същото купе?

Както ти отговори и колегата - "динамика" е толкова недефинирано понятие, колкото и "чип". 

Ако малка оранжева кутийка от ибей наричаш "чип" то може би за теб динамиката е дизелова радост за 2 секунди и половина...

И все пак турбо двигателите предлагат нещо, което трудно ще намериш при голям атмосферен двигател. От друга страна ако знаеш как да я използваш - единствено максималната мощност е от значение ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да попитам за динамиката на А6 3.0и, сравнена с 1.8Т 150 коня с чип и с 2.8 ръчни скорости в същото купе?

Ами писах в другата тема - 1.8т/150 с чип и "ръчка" върви "по-добре" от 3.0 автомат. Да не говорим, че на купето на А4 се слага и 1.8Т/190 с най-голямата К03-ка.

 

По скоро трябва да покараш сам някоя 3.0.

:gut:

 

Както ти отговори и колегата - "динамика" е толкова недефинирано понятие, колкото и "чип". 

Ако малка оранжева кутийка от ибей наричаш "чип" то може би за теб динамиката е дизелова радост за 2 секунди и половина...

И все пак турбо двигателите предлагат нещо, което трудно ще намериш при голям атмосферен двигател. От друга страна ако знаеш как да я използваш - единствено максималната мощност е от значение ;)

"чип" при 1.8т (от поколението на 3.0) се нарича единствено ОБД програмирането. Няма алтернативи.

 

При (някои) 3-литрови дизели не може да се говори за "дизелова радост за 2 секунди и половина". 

90% от максималния въртящ момент (от 500Нм) наличен от 1500 до 3500, съчетано с дълги скорости.....какви две секунди.....

 

Единственото, което предлагат малките турбо мотори повече от голям атмосферен е разхода.

Ако имаш предвид и че са с еднаква мощност, тогава съм съгласен, че за лека всекидневна кола турбо моторът е с предимство.

Максималната мощност е от значение за максималната скорост (аз така знам). Какво друго приложение има?

Ако автомобила ще се кара с максимална мощност, тогава очевидно атмосферния мотор предлага по-висока надеждност и управляемост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравеите карам такова ауди 3.0 бензин 2002 г.от 5г.трябва да имаш доста средства за подрьжка.нямя маистори по обикнавените сервизи коитода разбират от този тип автомобил.много сьм патил от такива разбира4и накарат те да смени6 някои не6та но проблема си остава вземат ти парите еми то все трябва да се по4не от някаде.говоря за електроника и по спесифи4ни нешта.и накрая в порше там няма мьрдане. ако имаш вапроси кьм мен 0886316506.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Какво ще кажете за това http://www.mobile.bg/11364837972714752

 двигателя с верига ли е и какво трябва да се смени при покупката на тази кола.

 интересува ме какво мога до очаквам като проблеми по скоростна кутия 

двигател електроника и др. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Смисъл. Добро ли е като мотор и скорости.

По скоро питам за някакви по сериозни болести 

Редактирано от Петър7986
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

супер е колата, типтроника е страшно здрав, двигатела е пословично нечуплив! взимай, да се отвозиш, побързай щото на тази цена няма да остане...кожа ще си сложиш

 

нямат болести...окачването е здраво..двигателя с верига ...взимай!!!

Редактирано от hristaki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Отдъхнах си защото се бях отказал да си взимам ауди

а какво е първоначалното обслужване като изключим маслата 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах колега какво стана с 3,0 и .Аз спрях да си търкам коп4етата на клавиатурата,но явно се оказах прав,за разлика от другите които май ги търкаха в тази дискусия без да са грам наясно с нещата:)Както и да е ,а за това А6 3,0тди няма какво да се говори. Най надеждния дизелов двигател от всички марки автомобили.Проблем ще има ако не е бил потдържан както трябва.Смисъл -масла филтри и т.н.И все пак си мисля 4е за нашата държава трябва да се кара само на бензин.Лично мое мнение без да го вземаш под внимание.Но няма сгрешиш с тоя автомобил.Не говоря за конкретния,а за тоя тип.Понеже тая кола не се знае дали е добра, все пак трябва да се огледа добре преди да се купи.Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдъхнах си защото се бях отказал да си взимам ауди

а какво е първоначалното обслужване като изключим маслата 

сядаш и караш бе човек, побързай цената е ниска и си заслужава! 

 

п.с

 

смени си филтрите тва е първоначално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах колега какво стана с 3,0 и .Аз спрях да си търкам коп4етата на клавиатурата,но явно се оказах прав,за разлика от другите които май ги търкаха в тази дискусия без да са грам наясно с нещата :)Както и да е ,а за това А6 3,0тди няма какво да се говори. Най надеждния дизелов двигател от всички марки автомобили.Проблем ще има ако не е бил потдържан както трябва.Смисъл -масла филтри и т.н.И все пак си мисля 4е за нашата държава трябва да се кара само на бензин.Лично мое мнение без да го вземаш под внимание.Но няма сгрешиш с тоя автомобил.Не говоря за конкретния,а за тоя тип.Понеже тая кола не се знае дали е добра, все пак трябва да се огледа добре преди да се купи.Успех

да ти излезна  прав за а4 3.0  затова се насочих към А6 3.0 

Онзи ден като отидох да го видя цената на табелата беше 16.660

а в мобилето е 15.400

Защо е тъка не знам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последните 6-7 поста са топ ъф да :hilezh:

 

Колега, регистрация + първоначално обслужване на такъв екземпляр за 15000лв, съвсем спокойно достигат 5-6 хил. лв.!

Двигателят, че е здрав-здрав е, но си иска своето, както и скоростната кутия.....

Влез в раздела 4ф и почвай да четеш, ако те интересуват конкретни неща за модела пиши ми на ЛС - карам такава от година и няколко месеца!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сядаш и караш бе човек, побързай цената е ниска и си заслужава! 

 

п.с

 

смени си филтрите тва е първоначално

защо бе колега ето виж че има и по евтини http://www.mobile.bg/11367563914114483

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Последните 6-7 поста са топ ъф да :hilezh:

 

Колега, регистрация + първоначално обслужване на такъв екземпляр за 15000лв, съвсем спокойно достигат 5-6 хил. лв.!

Двигателят, че е здрав-здрав е, но си иска своето, както и скоростната кутия.....

Влез в раздела 4ф и почвай да четеш, ако те интересуват конкретни неща за модела пиши ми на ЛС - карам такава от година и няколко месеца!

 какво толкова се сменя да му се невиди  

къде е този раздел 4ф не мога да го намеря

Редактирано от Петър7986
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

колеги имам последно питане Audi A4 2.5 TDI 4x4 180 коня 2004 г. има ли проблем 

този двигател с валовете http://www.mobile.bg/11356880937320672

Редактирано от Петър7986
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уж беше 3.0 V6 мотор бензин 220к.с. на B6 купето,после A6/4F/ 3.0 TDI 225к.с,сега 2.5TDI 180к.с. дето всичски му казват ДУШЕГУБА.Колите от обявите които си посочил ми се струват малко на тънкава цена.Трябва да си подготвен,че излезне ли нещо по колата,то се оправя на момента-независимо кой модел на Ауди,двигател и т.н.Това е АУДИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скачам от една кола на друга защото се чудя кое ауди няма проблем –говоря за сериозни проблеми-

 аз искам да е 4х4 .

Но 4х4 виждам двигатели 150 к.с или 180 к-с но те нали са с кашкъвалени валове

ауди 3.0 бензин пък тече от всякъде като лейка .

Затова се чудя ако дадете някаква идея какво да гледам .Аза това какво ще кажете http://www.mobile.bg/11363693313379429

и то ли има проблем  с валове и кофти покритие на цилиндри и т.н

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последното е доста сполучлив двигател като цяло, пак може да ти докара ядове, както всяка кола, но трябва да е на много километри или доста зле поддържана.

Ето ти две Quattro-та, най-безпроблемият съответно дизелов и бензинов мотор на Ауди от тия години:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11366497417133953&f1=details&slink=3232gf

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11366967308135613&f1=details&slink=3232gf

П.П. Не си посочил бюджет.

Редактирано от dimitrov788
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

около 12.000 лв.

 

Благодаря за отговора .Значи има и здрави аудита съвсем се бях отчаял 

Редактирано от Петър7986
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...