plamenn Публикувано 16 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2013 Или къде бихте ме насочили за смяна на крайни гърнета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 16 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2013 Мисля,че Хеед ги предлагат.Навремето имаха магазин и сервиз в Надежда,сигурно още ги имат.Колкото до втория въпрос,аз бих се огледал за оригинална генерация втора употреба,патил съм от гаражни изпълнения при Б4,представям си при този модел как ще стоят нещата.Колкото и да са работили втората употреба,все ще е по-добре,поне така си мисля,на базата на моя опит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 16 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2013 С магнафлоу бачкат в хеед, за 4.2 4ф си има цял кит средни и задни гърнета. Най добре питай или виж в сайта. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 16 Юли 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2013 Очакваш да върви повече ли?Ами едва ли чак ще тръгне, но определено ще има някаква разлика поне по отношение на ряз и ще работи по-добре просто. А самият звук истинският се докарва не само с крайни гърнета... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 23 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 В крайна сметка сложих генерация от с6, разликата е минимална в шума. Около 10 мм е разликата в диаметрите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 23 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 Колко ти излезе, от къде я купи и освен шума няква друга разлика има ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 23 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 (Редактирано) Морга, ако питаш за вървеж дори да има разликата ще е минимална/незабележима. пс Обаче дифузьора от с6 е по малък с по 1 см от двете страни и не влиза плътно. Само за инфо. Редактирано 23 Септември 2013 от shpeksi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 23 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 4.2 такъв хубав звук си има стоков, защо си го причини цялото изпълнение се опитвам да разбера. В звука няма разлика, във вървенето няма разлика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 23 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 Щото ме сърби и искам по хубава визия. А рано или късно ще се стигне до компресор, няма смисъл тогава тепърва да мисля за генерация. Предпочитам фабрична, с правени в България се наиграх. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 23 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 Колко пари може да се намери такава генерация? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 23 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 Не знам, аз бая неща накупих и беше пакетна цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 23 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 Ако няма разлика в звука... Си се минал, щото генрацията на С6 не е подходяща за компресор, за турбо ще стане, но за компресор ще го ядеш. А й такава грозотия са тия 4 накрайника, се едно гледам м3-ка е46. Аз продължавам да търся от RS6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 23 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 Добре е Шпек не ги слушай!Предполагам не си сложил средните гърнета, а само задни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 шпек дай ми твойте задните на няква хубава цена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 23 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 (Редактирано) Ако няма разлика в звука... Си се минал, щото генрацията на С6 не е подходяща за компресор, за турбо ще стане, но за компресор ще го ядеш. А й такава грозотия са тия 4 накрайника, се едно гледам м3-ка е46. Аз продължавам да търся от RS6.Казах, че е малка разликата но не уточних, че става въпрос за нормално каране. При даване на газ е доста по голяма. Но не е като с проходни гърнета ( суперспринт, милтек и т. н. ) За теб грозотия, на мен ми харесват. Добре е Шпек не ги слушай!Предполагам не си сложил средните гърнета, а само задни.То всичко си върви заедно: Редактирано 23 Септември 2013 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 23 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 Лошо няма, пусни една снимка на гъза да видим как е станало... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 23 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 Чета,че пишете за средни гърнета.Може би бензиновите имат такива,аз за 3.0 ТДИ в ЕТКА-та видях катализаторно,евентуално ДПФ и само крайни. Проверих цените в сайта на ССМ,задните бяха малко над 1 000 лв. едното,горе-долу на цената на коментираните по-назад суперспринт.Някой ден,ако се стигне дотам,ще се почудя публично кой от вариантите да бъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 23 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 Тебе конкретно ще те пратим при който трябва да ти даде преференциални цени по-добри от тия на шпека не бери грижа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 23 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 По скъпи са суперспринта, към 1300-1400 едното задно. Поне за мен де. При мене освен тия 4 от едните би трябвало да са резонатори има още 2 преди това.Ще погледнеш ли в етката и за 4.2 ако е удобно ?Лошо няма, пусни една снимка на гъза да видим как е станало...Не пасва дифузьора с по един сантиметър от всяка страна, трябва да ходя първо да го удължават. Нарочно както обикновенно бронята за с6 е по различна, с малко но достатъчно да не пасва добре.Тебе конкретно ще те пратим при който трябва да ти даде преференциални цени по-добри от тия на шпека не бери грижа Ох колко ме засегна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 23 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 Как така ще ти удължават дифузьора, с флекса ли ще го "удължават"? Стотина евра е един нов, не разваляй убавия тунек с цигании за дребни пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 23 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 BAT или BVJ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 23 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 Виж за BAT.Как така ще ти удължават дифузьора, с флекса ли ще го "удължават"? Стотина евра е един нов, не разваляй убавия тунек с цигании за дребни пари.Както се удължава, с наставяне. Аз ти говоря за дифузьора от S6. Голем зор да се заяждаш, че даже не четеш кво се пише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 23 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 (Редактирано) Не се заяждам бе, и горе дето ме цитира, че си се засегнал пак не се заяждах ама явно си свикнал всички да съдиш по себе си. Как ще удължиш нормален дифузиор да стане като на S6?! земи си един от ибей, тва имах предвид. Ей ти го 200лв кво му плащаш http://www.ebay.de/itm/Audi-A6-Limo-S6-Spoiler-Heckspoiler-Stosstange-Diffuser-/260747532826?pt=Konsolen_Halter&hash=item3cb5c39a1a Редактирано 23 Септември 2013 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 23 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 БАТ след колекторите има ляв и десен катализатор с предни гърнета,после дават някакво централно гърне и после са двете задни.Доколкото видях така, за 2 мин.,разликата в двата двигателя е само в началото.Фактически,дизелът има просто двуцевка в средата,на 8 ц. на тръбите има и гърнета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 23 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2013 Енчо ти четеш ли въобще, имам и нормален и си купих и такъв от S6. Но този за s6 не ляга както трябва в моята броня. Сега разбра ли ?БАТ след колекторите има ляв и десен катализатор с предни гърнета,после дават някакво централно гърне и после са двете задни.Доколкото видях така, за 2 мин.,разликата в двата двигателя е само в началото.Фактически,дизелът има просто двуцевка в средата,на 8 ц. на тръбите има и гърнета.Аз вчера пък не погледнах, но помня че видях 6 гърнета. Ама четирите преди крайните ми изглеждат еднакви. Като резонатори просто. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване