Jump to content

Изпускателна система... (размисли и .т.н)


itolev

Recommended Posts

  • Отговори 224
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Мисля,че Хеед ги предлагат.Навремето имаха магазин и сервиз в Надежда,сигурно още ги имат.Колкото до втория въпрос,аз бих се огледал за оригинална генерация втора употреба,патил съм от гаражни изпълнения при Б4,представям си при този модел как ще стоят нещата.Колкото и да са работили втората употреба,все ще е по-добре,поне така си мисля,на базата на моя опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очакваш да върви повече ли?

Ами едва ли чак ще тръгне, но определено ще има някаква разлика поне по отношение на ряз и ще работи по-добре просто. А самият звук истинският се докарва не само с крайни гърнета...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Морга, ако питаш за вървеж дори да има разликата ще е минимална/незабележима.

 

пс Обаче дифузьора от с6 е по малък с по 1 см от двете страни и не влиза плътно. Само за инфо.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4.2 такъв хубав звук си има стоков, защо си го причини цялото изпълнение се опитвам да разбера. В звука няма разлика, във вървенето няма разлика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото ме сърби и искам по хубава визия. А рано или късно ще се стигне до компресор, няма смисъл тогава тепърва да мисля за генерация. Предпочитам фабрична, с правени в България се наиграх.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма разлика в звука... Си се минал, щото генрацията на С6 не е подходяща за компресор, за турбо ще стане, но за компресор ще го ядеш. А й такава грозотия са тия 4 накрайника, се едно гледам м3-ка е46. Аз продължавам да търся от RS6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма разлика в звука... Си се минал, щото генрацията на С6 не е подходяща за компресор, за турбо ще стане, но за компресор ще го ядеш. А й такава грозотия са тия 4 накрайника, се едно гледам м3-ка е46. Аз продължавам да търся от RS6.

Казах, че е малка разликата но не уточних, че става въпрос за нормално каране. При даване на газ е доста по голяма. Но не е като с проходни гърнета ( суперспринт, милтек и т. н. ) За теб грозотия, на мен ми харесват.

 

 

Добре е Шпек не ги слушай!

Предполагам не си сложил средните гърнета, а само задни.

То всичко си върви заедно:

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета,че пишете за средни гърнета.Може би бензиновите имат такива,аз за 3.0 ТДИ в ЕТКА-та видях катализаторно,евентуално ДПФ и само крайни. Проверих цените в сайта на ССМ,задните бяха малко над 1 000 лв. едното,горе-долу на цената на коментираните по-назад суперспринт.Някой ден,ако се стигне дотам,ще се почудя публично кой от вариантите да бъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тебе конкретно ще те пратим при който трябва да ти даде преференциални цени по-добри от тия на шпека не бери грижа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скъпи са суперспринта, към 1300-1400 едното задно. Поне за мен де. 

При мене освен тия 4 от едните би трябвало да са резонатори има още 2 преди това.

Ще погледнеш ли в етката и за 4.2 ако е удобно ?



Лошо няма, пусни една снимка на гъза да видим как е станало...

Не пасва дифузьора с по един сантиметър от всяка страна, трябва да ходя първо да го удължават. Нарочно както обикновенно бронята за с6 е по различна, с малко но достатъчно да не пасва добре.



Тебе конкретно ще те пратим при който трябва да ти даде преференциални цени по-добри от тия на шпека не бери грижа :)

Ох колко ме засегна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така ще ти удължават дифузьора, с флекса ли ще го "удължават"? Стотина евра е един нов, не разваляй убавия тунек с цигании за дребни пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж за BAT.



Как така ще ти удължават дифузьора, с флекса ли ще го "удължават"? Стотина евра е един нов, не разваляй убавия тунек с цигании за дребни пари.

Както се удължава, с наставяне. Аз ти говоря за дифузьора от S6. Голем зор да се заяждаш, че даже не четеш кво се пише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се заяждам бе, и горе дето ме цитира, че си се засегнал пак не се заяждах ама явно си свикнал всички да съдиш по себе си. Как ще удължиш нормален дифузиор да стане като на S6?! земи си един от ибей, тва имах предвид. Ей ти го 200лв кво му плащаш http://www.ebay.de/itm/Audi-A6-Limo-S6-Spoiler-Heckspoiler-Stosstange-Diffuser-/260747532826?pt=Konsolen_Halter&hash=item3cb5c39a1a

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БАТ след колекторите има ляв и десен катализатор с предни гърнета,после дават някакво централно гърне и после са двете задни.Доколкото видях така, за 2 мин.,разликата в двата двигателя е само в началото.

Фактически,дизелът има просто двуцевка в средата,на 8 ц. на тръбите има и гърнета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Енчо ти четеш ли въобще, имам и нормален и си купих и такъв от S6. Но този за s6 не ляга както трябва в моята броня. Сега разбра ли ?



БАТ след колекторите има ляв и десен катализатор с предни гърнета,после дават някакво централно гърне и после са двете задни.Доколкото видях така, за 2 мин.,разликата в двата двигателя е само в началото.

Фактически,дизелът има просто двуцевка в средата,на 8 ц. на тръбите има и гърнета.

Аз вчера пък не погледнах, но помня че видях 6 гърнета. Ама четирите преди крайните ми изглеждат еднакви. Като резонатори просто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...