demato Публикувано 23 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2013 Зьбчетата не са уронени,по-скоро му запецва геометрията в единият край!Не може да се разглоби до край,не се откриват лопатките и мисля .че в единият край задира!!На вак-ком показва 000565 датчик за налягането и013128 ел.блок на управ. на турбото!!Питам защото ние не сме в БГ,тук ще дадьт час в Ауди за след 3 месеца!!!!!!А и цената е 80 евро на час за диагностика!Ясно е ,че пишат минимум 2 часа!!!Нова турбина е 960 евро,така-че.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 23 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2013 Във Варна добре правят турбини.Знам няколко човека правили си там турбините и карат вече втора година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Norton Публикувано 14 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 Нов ъпдейт по темата, пак почна да свети. Явно геометрията е за чистене: http://www.bardahl.bg/uploads/usersfiles/image/%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B1%D0%BE%20%D1%86%D0%BB%D0%B5%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D1%80.jpg това струва 109 лв... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 15 Август 2013 Доклад Share Публикувано 15 Август 2013 Изчисти е механично! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Norton Публикувано 15 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Август 2013 Искат ми между 200 и 400 лв за тази процедура като демонтажа е отделно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksiev Публикувано 15 Август 2013 Доклад Share Публикувано 15 Август 2013 По какви сервизи ходите бе хора???За едно чистене на турбо повече от 100 лв. не би трябвало да ви вземат.Какво повече,като труд и сложност има от свалянето и чистенето на турбина на 1,9 тди AFN примерно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 15 Август 2013 Доклад Share Публикувано 15 Август 2013 Кой говори за AFN? Темата е за BMK. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksiev Публикувано 15 Август 2013 Доклад Share Публикувано 15 Август 2013 Извинявам се,то такова чудо на техниката не знам дали дори може да се почисти.Май си е за нова турбина,оригинална,сглобена на Марс от инженери различни от човешкия вид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 15 Август 2013 Доклад Share Публикувано 15 Август 2013 А така ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 15 Август 2013 Доклад Share Публикувано 15 Август 2013 Пак ли си дойдохме на думата за легендата. По какви сервизи ходите бе хора???За едно чистене на турбо повече от 100 лв. не би трябвало да ви вземат.Какво повече,като труд и сложност има от свалянето и чистенето на турбина на 1,9 тди AFN примерно?Да ти даде колегата 100 лева и да му я изчистиш, съгласен ли си ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksiev Публикувано 15 Август 2013 Доклад Share Публикувано 15 Август 2013 (Редактирано) Не е моя работа,да чистя турбини из разни мазета.Да заповяда колегата,ще го заведа в сервиз да му я изчистят ,а може и по-малко да му вземат.Нека ми пише на лични. Редактирано 15 Август 2013 от Aleksiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Norton Публикувано 16 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2013 След известно човъркане се оказва, че когато се размести буксата и кабелите насам натам, грешката изчезва (временно). Колата върви на смърт и не пуши, което ме кара да мисля, че геометрията няма належаща нужда от чистене, а по-скоро проблема е в някоя жичка или самата букса... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 16 Август 2013 Доклад Share Публикувано 16 Август 2013 При мен драмата с тази грешка започна след като вадих горивния филтър за промивка на дюзите.Кабелите на моторчето на турбината минават точно над филтъра и сигурно съм наранил някоя жичка.Много е неприятно да караш с висока скорост по магистралата и да ти светне жичката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bbbooobbbiii Публикувано 24 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2013 Колега какво стана с управлението на турбото, защото и при мен се появява същия проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Norton Публикувано 24 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2013 Ново моторче, 500 лв от Порше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amorphiskn Публикувано 6 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2018 (Редактирано) Колеги малко ъп на старата тема. Накратко имам същата грешка - Р3348, обаче имам съмнения за блокирали пеперуди от лявата част на мотора(погледат фронтално) или Банк 1, ако не се лъжа. Въпроса ми е - възможно ли е тези пеперуди да са причината за тази грешка, въпреки че на първо четене уж нямали много връзка.Нямам записани грешки за самите пеперуди, но лявата не се мести на диагностика - използвам Делфи. защото нямам ВАГКом в момента. Идеята ми е, че скоро исках да ходя при @kpematop за махане на флапс и егр , обаче искам да разбера дали имат евентуална връзка и кое е с приоритет, защото поради грешката Р3348 колата не върви и е в авариен режим със светнат чек енджин. Автомобила е А6 3.0 TDI 2007 , код на мотора ASB - quattro automatic Благодаря на всички отзовали се! Редактирано 6 Октомври 2018 от amorphiskn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2018 Погледни дроселчето да не е изпаднало в турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amorphiskn Публикувано 7 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2018 Благодаря ти много! Четох в другата тема "губене на мощност" - за този проблем ли говориш? Дросела в долната част на турбото ли е - съответно трябва да го сваля нали? Може ли тотално да се премахне този дросел и да се кара така? Ако не се справя сам, ще търся начин да дойда с колата при теб Поздрави! Тони Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2018 ако имаш ЕГР трябва да смениш ЕГР охладителя, ако дросела е паднал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване