Raino Публикувано 23 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Много му се искефих на файла, има много техническа информация, много добре е обяснено всичко, има дори ъпгрейдете между по-старото и по-новото поколение на моторите.От доста време не бях попадал на такъв източник на информация. Направо си е за златният фонд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nort Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 На мен ето тук ми направиха страхотна разбивка (макар и на руски): http://www.audi-bel.com/viewtopic.php?f=314&t=22866Цитиране на предходно мнение!Мерси, беларуското ауди, сега ще видя кога ще ме отразят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 Бихте ли разяснили старт/стоп системата(наличие на копче отдясно на скоростния лост), как точно действа, колко е ефективна и до колко е приятна за ползване.Какви знайни проблеми има с нея. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 24 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 Бягай далече, ужасна досада е. Нито ефективна нито нищо, но за сметка на това много дразни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 предполагам мога да я изключа и перманентно ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 На а1-цата имаше бутон .След всяко палене се активираше отново . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 с вагком, дали някак не може да се променят параметрите, когато да се активира...примерно при външна температура над 50 градуса...да речемнещо такова http://www.vwwatercooled.com.au/forums/f197/disable-stop-start-vcds-tweak-94276.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 Нямам идея ,ожених 1-цата и няма на какво да експериментирам .Понякога не иска да гасне когато не е била палена 1 седмица. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 24 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 Няма настройки и не може да я изключваш за постоянно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 25 Май 2015 Доклад Share Публикувано 25 Май 2015 Бягай далече, ужасна досада е. Нито ефективна нито нищо, но за сметка на това много дразни.Подчертай, че е лично мнение и то изградено върху бегли наблюдения! Тази система е определено икономична, а оттам и екологична. Вярно дразни понякога, но затова пък може да се изключва. Но в градските задръствания води до солидна икономия и колкото повече са тези коли в една колона, толкова по-чист ще е въздухът в и около нея. Абсолютно ЗА съм старт/стоп системите и се надявам да станат задължителни за всички производители! Лично мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 25 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2015 Като гледам на Ангел Голфа как е 2.0ТДИ 150к.с. и със Старт/Стоп какъв разход дава не мисля, чеповече от половин литър се икономисва.Карах и два дена чисто нова Q3ка, впечатляващо нисък разход не видях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reborn Публикувано 25 Май 2015 Доклад Share Публикувано 25 Май 2015 Дойде момента да драсна и аз няколко реда, карам А4 Олроуд и от два дни имам проблем с казанчето за течност на чистачките или с датчика за нивото. Още не съм установил кое от двете е, та въпроса ми е от каде е най лесния достъп до казанчето, така като гледам май ще трябва да се маха подкалника...... Ако някой има схемичка на местоположението на тоя казан ще съм много благодарен.И сега конкретно към Райно, колега може ли цена за казанче и датчик на лично съоб. за да се подготвя психически хахахахаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nort Публикувано 25 Май 2015 Доклад Share Публикувано 25 Май 2015 Имаше ли лост или бутон от където могат да се деактивират въздушните възглавници, имам спомен че го бях видял някъде а днес като го търсих не видях, не знам дали спомените ми не се бъркат с друга кола.Как се деактивират възглавниците на б8.Иначе за вин номера от беларуският форум много бързо ми отговориха с подробна разбивка на руски, някои ако го интересува. Дори има и информация че колата е купувана на лизинг. Единствено една грешка намирам ,че ми дава двузонов климатроник а моят не е?Някои ако има и други места от където може да се вземе качествена информация да сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eracer Публикувано 25 Май 2015 Доклад Share Публикувано 25 Май 2015 Здравейте, някой знае ли дали с това http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=131341597338 е възможно да се изкара iPod-a на ММИ? Нямам AMI.Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@Mu Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 (Редактирано) Без АМИ не, за да стане ти трябва АМИ и да включиш i-pod-a в него с кабел С каква музика си ? Редактирано 26 Май 2015 от @Mu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eracer Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 С Audi Multimedia с 2 слота за SD карти и DVD. За съжаление, озвучаването е стандартно (не B&O) А има ли някакъв начин за блутуут стрийминг или блутуута служи само като хендсфри?Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eracer Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 Сори за спама! В съседната тема видях, че трябва задължително АМИ. Явно ще се слуша музика само от SD карта и CD, което май си е напълно достатъчно... Цялата тази операция с ретрофита на АМИ някак си ми се обезсмисля като че ли...Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.K. Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Не знам за вас, но аз ако искам да ползвам навигацията, вътре трябва да е диска с картите и ми остава само SD карта...или Aux, който рядко ползвам. Мога ли по някакъв начин да направя така, че да чете картите от SD карта, вместо от диск? Аз лично съм си ок с sd карта, само някой може ли да ми каже дали и как мога да настроя да прави shuffle само на една папка, а не на всички файлове в картата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Suunto Публикувано 31 Май 2015 Доклад Share Публикувано 31 Май 2015 Привет на всички! Като фен на марката от известно време чета форума, но не можах да си отговоря на един въпрос. Попринцип знам, че бензиновите двигатели са по-непретенциозни от дизеловите и затова по мое мнение когато се купува кола на старо е по-добре да е бензинка. И искам да ви питам - кой двигател на Б8 (няма значение бензин или дизел) преди фейслифта е най-здрав и стабилен и за предпочитане, когато се взима кола втора ръка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 31 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2015 При Б8 дизелите са за предпочитане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 И това защо ? :blackwhite: Има някой и друг бензинов мотор, които си стават за каране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 1 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2015 Ами щото дизелите разбиват бързо маховици и скорости,при 4 -цилиндровите бензини работата се оправя с едни сигменти .Стъпват с работата под цената на маховик за дизел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.K. Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Какво мислите за тези джанти? Трябва да купя до четвъртък 18-ки, защото ще пътувам, а гумите са за смяна.1. http://olx.bg/ad/dzhanti-za-audi-audi-vw-18-tsola-ID4viUO.html#88f5439e9c2. http://olx.bg/ad/4br-18-aluminievi-dzhanti-5x112-za-audi-a3-a4-a5-a6-a7-a8-s5-s8-tt-ID50ZQO.html#85a7ed77d93. http://olx.bg/ad/18audi-r-s-line-5x112-et42-8j-audi-seat-skoda-vw-quattro-ID567cU.html#a97d644554 Някой би ли разяснил какви са рисковете за маховика при чиптунинг на 2.0 ТДИ Мултитроник? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 (Редактирано) Маховиците на дизелите спадат по скоро към консумативите ,та не виждам някакви рискове след чип.Потърси си по добре оригинални джанти Ауди,тея от продавалника ми се гледат реплики Редактирано 21 Юни 2015 от gogotzanovsf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Никои от тези джанти не са добър вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване