Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

Много му се искефих на файла, има много техническа информация, много добре е обяснено всичко, има дори ъпгрейдете между по-старото и по-новото поколение на моторите.

От доста време не бях попадал на такъв източник на информация. Направо си е за златният фонд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ето тук ми направиха страхотна разбивка (макар и на руски): http://www.audi-bel.com/viewtopic.php?f=314&t=22866

Цитиране на предходно мнение!

Мерси, беларуското ауди, сега ще видя кога ще ме отразят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бихте ли разяснили старт/стоп системата(наличие на копче отдясно на скоростния лост), как точно действа, колко е ефективна и до колко е приятна за ползване.

Какви знайни проблеми има с нея.

 

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с вагком, дали някак не може да се променят параметрите, когато да се активира...

примерно при външна температура над 50 градуса...да речем

нещо такова http://www.vwwatercooled.com.au/forums/f197/disable-stop-start-vcds-tweak-94276.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея ,ожених 1-цата и няма на какво да експериментирам .Понякога не иска да гасне когато не е била палена 1 седмица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бягай далече, ужасна досада е. Нито ефективна нито нищо, но за сметка на това много дразни.

Подчертай, че е лично мнение и то изградено върху бегли наблюдения! Тази система е определено икономична, а оттам и екологична. Вярно дразни понякога, но затова пък може да се изключва. Но в градските задръствания води до солидна икономия и колкото повече са тези коли в една колона, толкова по-чист ще е въздухът в и около нея. Абсолютно ЗА съм старт/стоп системите и се надявам да станат задължителни за всички производители!

Лично мнение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам на Ангел Голфа как е 2.0ТДИ 150к.с. и със Старт/Стоп какъв разход дава не мисля, че

повече от половин литър се икономисва.

Карах и два дена чисто нова Q3ка, впечатляващо нисък разход не видях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде момента да драсна и аз няколко реда, карам А4 Олроуд и от два дни имам проблем с казанчето за течност на чистачките или с датчика за нивото. Още не съм установил кое от двете е, та въпроса ми е от каде е най лесния достъп до казанчето, така като гледам май ще трябва да се маха подкалника...... Ако някой има схемичка на местоположението на тоя казан ще съм много благодарен.

И сега конкретно към Райно, колега може ли цена за казанче и датчик на лично съоб. за да се подготвя психически хахахахаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше ли лост или бутон от където могат да се деактивират въздушните възглавници, имам спомен че го бях видял някъде а днес като го търсих не видях, не знам дали спомените ми не се бъркат с друга кола.Как се деактивират възглавниците на б8.

Иначе за вин номера от беларуският форум много бързо ми отговориха с подробна разбивка на руски, някои ако го интересува. Дори има и информация че колата е купувана на лизинг. Единствено една грешка намирам ,че ми дава двузонов климатроник а моят не е?Някои ако има и други места от където може да се вземе качествена информация да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой знае ли дали с това http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=131341597338 е възможно да се изкара iPod-a на ММИ? Нямам AMI.

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С Audi Multimedia с 2 слота за SD карти и DVD. За съжаление, озвучаването е стандартно (не B&O) :( А има ли някакъв начин за блутуут стрийминг или блутуута служи само като хендсфри?

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори за спама! В съседната тема видях, че трябва задължително АМИ. Явно ще се слуша музика само от SD карта и CD, което май си е напълно достатъчно... Цялата тази операция с ретрофита на АМИ някак си ми се обезсмисля като че ли...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за вас, но аз ако искам да ползвам навигацията, вътре трябва да е диска с картите и ми остава само SD карта...или Aux, който рядко ползвам. Мога ли по някакъв начин да направя така, че да чете картите от SD карта, вместо от диск?

 

Аз лично съм си ок с sd карта, само някой може ли да ми каже дали и как мога да настроя да прави shuffle само на една папка, а не на всички файлове в картата?

 

:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички! Като фен на марката от известно време чета форума, но не можах да си отговоря на един въпрос. Попринцип знам, че бензиновите двигатели са по-непретенциозни от дизеловите и затова по мое мнение когато се купува кола на старо е по-добре да е бензинка. И искам да ви питам - кой двигател на Б8 (няма значение бензин или дизел) преди фейслифта е най-здрав и стабилен и за предпочитане, когато се взима кола втора ръка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами щото дизелите разбиват бързо маховици и скорости,при 4 -цилиндровите бензини работата се оправя с едни сигменти .Стъпват с работата под цената на маховик за дизел :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • Какво мислите за тези джанти? Трябва да купя до четвъртък 18-ки, защото ще пътувам, а гумите са за смяна.

1. http://olx.bg/ad/dzhanti-za-audi-audi-vw-18-tsola-ID4viUO.html#88f5439e9c

2. http://olx.bg/ad/4br-18-aluminievi-dzhanti-5x112-za-audi-a3-a4-a5-a6-a7-a8-s5-s8-tt-ID50ZQO.html#85a7ed77d9

3. http://olx.bg/ad/18audi-r-s-line-5x112-et42-8j-audi-seat-skoda-vw-quattro-ID567cU.html#a97d644554

 

  • Някой би ли разяснил какви са рисковете за маховика при чиптунинг на 2.0 ТДИ Мултитроник?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маховиците на дизелите спадат по скоро към консумативите ,та не виждам някакви рискове след чип.Потърси си по добре оригинални джанти Ауди,тея от продавалника ми се гледат реплики

Редактирано от gogotzanovsf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...