Bobu Публикувано 26 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2016 On 25.10.2016 г. at 11:16 AM, Lizard said: Хм...мисля, че не заключва по този начин. Все пак ще пробвам после и ще пиша... И какво стана, пробва ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lizard Публикувано 27 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2016 Да, пробвах - работи. Грешката ми е била, че вкарвам ръката в дръжката :). Колеги, на 3G High някой подкарвал ли е някакво видео освен DVD-Video? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 10 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2016 Здравейте, Извинявайте, че питам в тази тема но мисля че тук ще открия отговор на моя въпрос. Имам АУДИ Q5 което е с обикновеният панел на климатроника, а искам да сложа панела който е с дисплея /двузоновия/. Възможна ли е смяната и идентични ли са с A4 Б8 и А5, и ако да какъв филм да очаквам за да го подкарам да работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 10 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2016 Ок, но ще работи ли, в смисъл ще може ли да си върши същите функции и с този панел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 11 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2016 (Редактирано) Ясно, няма да влизам във филма. Оставям я така. Редактирано 11 Ноември 2016 от grozdev_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikonomec Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Здравейте колеги, може ли да ми подадете информация кой в Пловдив би могъл да ми актуализира MMI. Не става дума просто за новата версия на софтуера. Колата е от USA и в момента разхода ми е мили/галон, радиото върви през нечетни честоти и такива неща. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 (Редактирано) Сещам се за @toshkov81, но е в Пазарджик. Другия човек, който може да ти помогне е @congo, но той е в София. Редактирано 16 Ноември 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikonomec Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Мерсаж! Ще се консултирам с тях поне да ме насочат, пък ако трябва ще си направя една разходка до Пазарджик/София. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odzhakov Публикувано 20 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 На 23.06.2014 г. at 9:51, Raino написа: След 19.10.2009г. производство баланс лафта е 100мм. и е на практика вечен. Преди това е 77мм., но заради конструкцията на мотора и променения съединител ( по-малко вибрации към мотора) и променения материал на баланс шафта до сега няма случаи на счупени и проблемни.Според мен проблеми с това не може да се каже, че имат. Дросел клапата и тя след някой си месец на 2009г. е безпроблемна, а и да е проблемна - 350лв. и си готов. Можеш да си я смениш сам на някоя бензиностанция за 3 мин. Драми няма по този мотор, имам над 15 човек клиенти, на които от години им продавам части и само масло и филтри. Има коли на над 300 000км. и нищо. Като обслужване ремъци и ролки са леки като финанси и труд. Колега прощавай,че се намесвам в дискусията ви,но за кой мотор 2.0 TDI става дума,че добър 143 или 170 коня и този шестограм за ,който става дума какъв е и къде се намира? Благодаря!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 20 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 С течението на времето и километрите Б8 2.0ТДИ се оказа безпроблемна в отношение на този възел. На кратко, не го мисли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odzhakov Публикувано 20 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 Това означава предполагам,че и двата агрегата са добри така ли?Защото мисля да купувам някой от двата,но се двоумя кой да бъде!Кой е по-безпроблемен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 Да, добри са. Разбира се, че по-мощният мотор е по-добър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 21 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 (Редактирано) На 11/16/2016 at 15:14, ikonomec написа: Здравейте колеги, може ли да ми подадете информация кой в Пловдив би могъл да ми актуализира MMI. Не става дума просто за новата версия на софтуера. Колата е от USA и в момента разхода ми е мили/галон, радиото върви през нечетни честоти и такива неща. Благодаря предварително! [17 - Instruments] [Coding - 07] -> Long Coding Helper -> Byte 7 Bit 2-3 – Consumption Display: km/l Reset MMI settings in “Car->Setup->Settings->Default settings” http://www.audiclub.dk/forum/download/file.php?id=7493 За радиото трябва да прекодираш локацията да стане EU и се оправя / Поне при мен стана така 1) start VAG-COM2) click: “select control module” button3) in Direct Entry box type: 174) click: RECODE 075) In the Software Coding box should be a number (mine was 0007231). The second digit after the three 0s (2 in the above example) seems to be a region code.1 - Europe2 - USA3 - Canada4 - UK6) click: close controller, go back7) click: go back Редактирано 21 Ноември 2016 от galeksiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odzhakov Публикувано 21 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 Преди 10 часа, Raino написа: Да, добри са. Разбира се, че по-мощният мотор е по-добър. Благодаря,колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hepo Публикувано 21 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 Колеги какви гласови команди ползвате? Sent from my SM-G920F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 22 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 (Редактирано) Преди 16 часа, congo написа: Километража (дисплея) може да показва правилно, аналоговия обаче не директно. Не се лъжи да си купиш шайби от европейски ... не съвпадат километрите. Трябват спец, около 80-90E са за B8. Аз не разбирам защо трябва да си пипа аналоговите прибори, при положение, че на американските има км/ч и ги показва вярно Един въпрос не по темата, търся човек за wiring & coding на LED/ FL стопове от София? Редактирано 22 Ноември 2016 от galeksiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 22 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 А5 '08 с крушки, стоповете са от RS5 '14, жици не съм взимал, защото модула ми е хамерикански/ препрограмиран да свети ЕУ стайл и сещаш се има един много важен момент с окабеляването, за който просто нямам време да разучавам и предпочитам някой друг да се занимае, на съответната цена, разбира се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lizard Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 Здравейте колеги, Имам проблем със Side Assist системата. Отзад липсва slave модулът. При диагностика излизаше следната грешка: Address 3C: Lane Change Cannot be reached Купих липсващия slave модул, но грешката остана. Има ли вариант заради component protection, софтуера да не може да изчете системата или просто master-a е повреден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galeksiev Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 Точно така! * А5 купе е, но предполагам, че послеписа не е за мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lizard Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 Колеги, тъй като нямам осветление на духалките, излизайки от завода има ли подготвена инсталация в колите за тях? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PAVKATA26 Публикувано 11 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2016 Момци, направи ми впечатление, че когато паркирам колата и изгася двигателя натискам и копчето за ръчната, светва индикацията за ръчна на таблото и същата остава да свети след като махна ключа и изляза от колата. Няколко минути след това изгасва, но този особен режим го прави от ден-два, преди това не се е случвало. Колата а А4 3л дизел, S-tronic, 2011. Вероятни причини? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 11 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2016 Това нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elbi Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Искам да попитам нормално ли е ръчната спирачка да може да се изключи само при запален двигател? Може да не съм опитвал преди или да се е изключвал преди и при загасен двигател, но сега го открих и бях много изненадан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pachito Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 Само ако си на контакт... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elbi Публикувано 15 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2016 51 minutes ago, Pachito said: Само ако си на контакт... Не става на контакт иска да запаля двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване