Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

On 25.10.2016 г. at 11:16 AM, Lizard said:

Хм...мисля, че не заключва по този начин. Все пак ще пробвам после и ще пиша...

И какво стана, пробва ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, пробвах - работи. Грешката ми е била, че вкарвам ръката в дръжката :). 

 

Колеги, на 3G High някой подкарвал ли е някакво видео освен DVD-Video?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте,

Извинявайте, че питам в тази тема но мисля че тук ще открия отговор на моя въпрос.

Имам АУДИ Q5 което е с обикновеният панел на климатроника, а искам да сложа панела който е с дисплея /двузоновия/.

Възможна ли е смяната и идентични ли са с A4 Б8 и А5, и ако да какъв филм да очаквам за да го подкарам да работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

може ли да ми подадете информация кой в Пловдив би могъл да ми актуализира MMI. Не става дума просто за новата версия на софтуера. Колата е от USA и в момента разхода ми е мили/галон, радиото върви през нечетни честоти и такива неща.

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сещам се за @toshkov81, но е в Пазарджик. Другия човек, който може да ти помогне е @congo, но той е в София.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерсаж!

Ще се консултирам с тях поне да ме насочат, пък ако трябва ще си направя една разходка до Пазарджик/София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.06.2014 г. at 9:51, Raino написа:

След 19.10.2009г. производство баланс лафта е 100мм. и е на практика вечен.

Преди това е 77мм., но заради конструкцията на мотора и променения съединител ( по-малко вибрации към мотора) и променения материал на баланс шафта до сега няма случаи на счупени и проблемни.Според мен проблеми с това не може да се каже, че имат.

Дросел клапата и тя след някой си месец на 2009г. е безпроблемна, а и да е проблемна - 350лв. и си готов. Можеш да си я смениш сам на някоя бензиностанция за 3 мин. :)

Драми няма по този мотор, имам над 15 човек клиенти, на които от години им продавам части и само масло и филтри. Има коли на над 300 000км. и нищо.

Като обслужване ремъци и ролки са леки като финанси и труд.

Колега прощавай,че се намесвам в дискусията ви,но за кой мотор 2.0 TDI става дума,че добър  143 или 170 коня и този шестограм за ,който става дума какъв е и къде се намира? Благодаря!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С течението на времето и километрите Б8 2.0ТДИ се оказа безпроблемна в отношение на този възел.

На кратко, не го мисли :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това означава предполагам,че и двата агрегата са добри така ли?Защото мисля да купувам някой от двата,но се двоумя кой да бъде!Кой е по-безпроблемен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11/16/2016 at 15:14, ikonomec написа:

Здравейте колеги,

може ли да ми подадете информация кой в Пловдив би могъл да ми актуализира MMI. Не става дума просто за новата версия на софтуера. Колата е от USA и в момента разхода ми е мили/галон, радиото върви през нечетни честоти и такива неща.

 

Благодаря предварително!

 

[17 - Instruments]
[Coding - 07] -> Long Coding Helper -> Byte 7
Bit 2-3 – Consumption Display: km/l
Reset MMI settings in “Car->Setup->Settings->Default settings”

 

http://www.audiclub.dk/forum/download/file.php?id=7493

 

За радиото трябва да прекодираш локацията да стане EU и се оправя :) / Поне при мен стана така 

 

1) start VAG-COM
2) click: “select control module” button
3) in Direct Entry box type: 17
4) click: RECODE 07
5) In the Software Coding box should be a number (mine was 0007231). The second digit after the three 0s (2 in the above example) seems to be a region code.
1 - Europe
2 - USA
3 - Canada
4 - UK
6) click: close controller, go back
7) click: go back
 

Редактирано от galeksiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Raino написа:

Да, добри са. Разбира се, че по-мощният мотор е по-добър.

Благодаря,колега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, congo написа:

Километража (дисплея) може да показва правилно, аналоговия обаче не директно. Не се лъжи да си купиш шайби от европейски ... не съвпадат километрите. Трябват спец, около 80-90E са за B8.

 

Аз не разбирам защо трябва да си пипа аналоговите прибори, при положение, че на американските има км/ч и ги показва вярно :D 

Един въпрос не по темата, търся човек за wiring & coding на LED/ FL стопове от София? 

Редактирано от galeksiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А5 '08 с крушки, стоповете са от RS5 '14, жици не съм взимал, защото модула ми е хамерикански/ препрограмиран да свети ЕУ стайл и сещаш се има един много важен момент с окабеляването, за който просто нямам време да разучавам и предпочитам някой друг да се занимае, на съответната цена, разбира се :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Имам проблем със Side Assist системата. Отзад липсва slave модулът. При диагностика излизаше следната грешка:

 

Address 3C: Lane Change
Cannot be reached

 

Купих липсващия slave модул, но грешката остана.

Има ли вариант заради component protection, софтуера да не може да изчете системата или просто master-a е повреден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, тъй като нямам осветление на духалките, излизайки от завода има ли подготвена инсталация в колите за тях?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци, направи ми впечатление, че когато паркирам колата и изгася двигателя натискам и копчето за ръчната, светва индикацията за ръчна на таблото и същата остава да свети след като махна ключа и изляза от колата. Няколко минути след това изгасва, но този особен режим го прави от ден-два, преди това не се е случвало. Колата а А4 3л дизел, S-tronic, 2011. Вероятни причини?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам нормално ли е ръчната спирачка да може да се изключи само при запален двигател? Може да не съм опитвал преди или да се е изключвал преди и при загасен двигател, но сега го открих и бях много изненадан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...