Merakliq Публикувано 3 Март 2017 Доклад Share Публикувано 3 Март 2017 Колеги кой мотор е най-сполучлив при Б8 говоря за 2.0тди. Четох,че при 143 версията имало броики,които имали проблем с буталата.При версияра с 136 коня и 170 коня кой е по-здрав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 3 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2017 Това с буталата за пръв път го чувам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mgpepe Публикувано 3 Март 2017 Доклад Share Публикувано 3 Март 2017 Дали не говори за "стружките"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 3 Март 2017 Доклад Share Публикувано 3 Март 2017 Гнп при дизела пуска стружки и прецаква доста неща но на колко хиляди км божа работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 3 Март 2017 Доклад Share Публикувано 3 Март 2017 7 hours ago, Merakliq said: Колеги кой мотор е най-сполучлив при Б8 говоря за 2.0тди. Четох,че при 143 версията имало броики,които имали проблем с буталата.При версияра с 136 коня и 170 коня кой е по-здрав къде чете, за първи път го чувам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Merakliq Публикувано 4 Март 2017 Доклад Share Публикувано 4 Март 2017 И сега в крайна сметка кой мотор си заслужава да се вземе ? 170 или 143 .Имат ли някакви детски болести при двата мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 4 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2017 До 2009г. дроселите са им слабички, след това ги подобряват. Съединителят при ръчните кутии на всички Б8ци е подобрен при бройките след 01.01.2010г. Взимай спокойно, само гледай да е на нормални километри защото от месеци не съм видял Б8 на под 300 000км. , като има и такива на по 500 000км. Това със стружките е силно пресилено и не трябва да те притеснява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 5 Март 2017 Доклад Share Публикувано 5 Март 2017 On 4.03.2017 г. at 7:40 AM, Merakliq said: И сега в крайна сметка кой мотор си заслужава да се вземе ? 170 или 143 .Имат ли някакви детски болести при двата мотора. и двата са ОК, гледай по-запазената бройка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KKachovski Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 Колеги, имам странното усещане, че от тук липсва нещо..не мисля, че колата е така излязла от завода. Музиката свири качествено, но слабичко. С MMI 3G high съм. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 Там седи навигацията до колкото знам и чейнджър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 При 2.0 TFSI там седи тубата с маслото . И при мен е така, нормално е. Аз имам втора аптечка там, но фабричната е в задния подлакътник и мисля, че е слагана допълнително, празно си е иначе. И аз съм с 3G High. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
farfui86 Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 При мен изглежда по същия начин, макар да съм с 3G+. Мисля да пробвам да преместя акумулатора там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reborn Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 При мен на това място седи усилвателя с един огромен алуминиев радиатор и вентилатор ама аз съм с bang and olufsen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
100 2.5 tdi Публикувано 24 Март 2017 Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 Извинявам се за може би тъпия въпрос, но има ли Б8 без климатроник? Например на тази обява: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11480515713499111&slink=28d2yj на панела на климатика не виждам дисплей със зададените градуси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 24 Март 2017 Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 Колата е с климатроник, но еднозонов. Градусите излизат на централния дисплей и си ги регулираш там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
100 2.5 tdi Публикувано 24 Март 2017 Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 О.К. Благодаря за бързия отговор! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 26 Март 2017 Доклад Share Публикувано 26 Март 2017 (Редактирано) Искам да питам за фабричния ксенон на б8 всички ли излизат с 4300к цвят на светлината .Искам да сложа с повече бял цвят има едни Philips xenon exteme 4800k или 5000к. Някой сменял ли е фабричния и какви варианти марки са тествани. Редактирано 26 Март 2017 от daramusss Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 26 Март 2017 Доклад Share Публикувано 26 Март 2017 няма нужда от експерименти, доказано е че фабричния цвят 4100/4300 е най-добрият избор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 26 Март 2017 Доклад Share Публикувано 26 Март 2017 4300К/келвина/ е цветната температура на лампата най-близка до дневната светлина. Другото е цигания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanu Публикувано 26 Март 2017 Доклад Share Публикувано 26 Март 2017 новите лед фарове и те ли са 4300к? Аз лично не искам да ми жълтее, въпрос на вкус е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 27 Март 2017 Доклад Share Публикувано 27 Март 2017 Full LED headlights produce light at 5,500 Kelvin, that's roughly the same as daylight. This could help your eyes perceive more contrast. They experience less strain. And those dark stretches of road become a little less daunting. И аз се чудя дали да не бодна 5000К, но трябва да се внимава, че от 5000 до 5000 при различните производители има голяма разлика и има сериозна опасност да стане цигания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 27 Март 2017 Доклад Share Публикувано 27 Март 2017 Мн ги хвалят тези ds3 на Philips xtreme струват цяло състояние и за това питам дали някой ги е слагал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Norton Публикувано 31 Март 2017 Доклад Share Публикувано 31 Март 2017 Слагай смело 5000К, но гледай да са Osram или Philips. Аз бях сложил такива на първата ми А5 и прогледнах през нощта...колкото е по-стара една ксенонова крушка, толкова по-слабо свети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 31 Март 2017 Доклад Share Публикувано 31 Март 2017 Нещо полезно за ксеноновите лампи http://www.autobild-bulgaria.com/тест-на-12-ксенонови-лампи/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonygti Публикувано 10 Април 2017 Доклад Share Публикувано 10 Април 2017 Здравейте, не знам дали има такава тема, затова правя питане тук, а ако има тема моля да ме насочите. Решил съм да си взема Ауди А4 3.0 TDI, автоматик, комби, 2011 година. Колата, която си харесах е на 199 000 реални км от Щвейцария и поне на пръв поглед е в изрядно състояние. Въпроса ми е, какво се сменя, след покупката. Вериги, масло на кутия и т.н. Общо взето всичко, което трябва да знам за този автомобил. Знам само, че скоростната кутия е от новите, s tronic. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване