зеФс Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 колата е студена като вкл.климатр. на hi и веднага трябва да духа топло или.Чак веднага... печката мисля е към 5 - 7 kw, ще и отнеме някакво време да стопли малкия кръг на антифриза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 4,2-5-5,2 KW според зависи от модела, но на А8-ците слагат по-принцип 5KW. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_svety Публикувано 8 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2013 как така от борда се пали,че нещо не схващам.без да работи автом. може ли да работи печката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мхаил Вйнов Публикувано 11 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2013 То това и е идеята да топли купето без да работи мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зеФс Публикувано 11 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2013 без да работи автом. може ли да работи печката.Еми да. За това имат таймер или дистанционно. Палиш през зимата 15 минути по-рано и влизаш в топла кола, а също и имаш топъл старт на мотора. Даже от Вебасто ме облъчваха, че бензина, дето изгаря печката бил колкото и колата ще изгори отгори, докато сгрее. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 5 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 след доста умуване ,с колегата направихме това,преди 3 месеца,не се е обадил ,което ме навежда на мисълта,че всичко е ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wengen Публикувано 7 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 Здравейте! Не съм писал, защото чаках Бузи да пусне снимки и да пише по въпроса! Няма никакви проблеми, не тропа, спира чудесно и въобще колата се усеща по съвсем друг начин - тиха и стегната!Бузи си го бива, реши проблема по-най елегантния и творчески начин! Специални поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 8 Март 2014 Доклад Share Публикувано 8 Март 2014 Хм, а някой успя ли да намери ремонтен комплект от 'непродавания'?Също, пасват ли фейсови апарати на преди фейса- дочух за различно захващане на шенкела?При мен няма никакви драми с тропане и тракане на предните апарати, задните имаха 2 умрели водача и задържаща ръчна, но Пепи ги върна до заводското им функциониране (остана визуално да ги върна към магазинския им блясък), но искам да профилактирам и предните, за да са 'like new' и те. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoi4o1974 Публикувано 8 Март 2014 Доклад Share Публикувано 8 Март 2014 Моите (само единия десния) буквално се разтропа за има няма една седмица.Преди да стане дъждовно времето не се чуваше и усещаше нищо.Но днес направо се изплаших.На два пъти по павета спирах да видя дали няма да изпадне апарата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 Леко четиво по тематаhttp://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/caliperrebuild.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
der_Papst Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 On 05/01/2014 at 7:38 PM, buzzi said: след доста умуване ,с колегата направихме това,преди 3 месеца,не се е обадил ,което ме навежда на мисълта,че всичко е ок Постът е доста възрастен, но аз все пак да си попитам колегата buzzi, ако разбира се има спомени. От какво са външната скоба и вътрешната пружинка? Питам защото минах през стругари, CNC в NS custom parts , където ми правиха специално втулкa за проклетия външен водач и за съжаление всичко са временни решения за максимум няколко месеца. Държа да отбележа, не безкрайно евтини временни решения . za Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Скоба от преден апарат А4,А6. А това на което казваш пружина, вероятно имаш в предвид на самата наклатака,то е на самата наклатка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
der_Papst Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Здравей, Много благодаря за инфото. За да застане скобата, трябваше ли да разпробивате нещо, че на снимката не се вижда. А за пружинката имам предвид, това което опъва вътрешните накладки. Мерси предварително. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Хаха,това беше първия опит и съм го забравил,за съжаление не помня какво точно се е случило, има рязпробиване но е малко и е свързано с голямата скоба,Иначе това което не се вижда добре е от ауди 100 куатро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
der_Papst Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Здравей, пак мерси за инфото, а то въобще това направи ли някаква разлика или ключът от палатката е в предната скоба от а4. За мое щастие в мегапрЪц, такива апарати са по 10 кинта, та ще си зема два само за скобите, но искам да знам дали да мисля и другата част от ъпгрейда . Мерси предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Само предната скоба мисля че ще ти трябва.Пиши за ефекта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
der_Papst Публикувано 10 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2016 Супер, мерси много. Ще пиша за резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
der_Papst Публикувано 21 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2016 Buzzing, Мерси много за инфото, стана супер. Няма никакво хлопане, като имайки предвид решението, за разлика от преди ефектът трябва да е постоянен. Поздрави и пак мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 21 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yanis79 Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 Здравейте колеги! Имам а8 д2 със същите симптоми на спирачните апарати ? Този водач в средата , в който изглежда има луфт май не се предлага като резервна част. Ще бъда много благодарен ако някой може да помогне как си е решил проблема! Ако качи и снимки с решението ще е още по-добре ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lqskata Публикувано 14 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2019 Здравейте колеги така и не намерих инфо пасват ли апарати и дискове от 4.2 на шенкела на 2.8 1998г.някой правил ли е ъбгрейда? и мен вече ме нерви потропването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 22 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2019 Не, не пасват. Разликата е в резбите и положението. На 2.8 шенкелите са чугунени и резбата за апаратите е в тях (шенкелите). А на 4.2 (изключая S8 преди фейса) шенкелите са алуминиеви и резбата е в самия апарат, а захващането е през шенкела. Т.е. сменяш шенкел с апарат от А8 4.2 на 312 мм спирачен диск или същото от S8 4.2 (преди фейса) на 323 мм спирачен диск, но заедно със заден долен носач от модела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lqskata Публикувано 26 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2019 На 22.01.2019 г. at 15:29, autoasist написа: Не, не пасват. Разликата е в резбите и положението. На 2.8 шенкелите са чугунени и резбата за апаратите е в тях (шенкелите). А на 4.2 (изключая S8 преди фейса) шенкелите са алуминиеви и резбата е в самия апарат, а захващането е през шенкела. Т.е. сменяш шенкел с апарат от А8 4.2 на 312 мм спирачен диск или същото от S8 4.2 (преди фейса) на 323 мм спирачен диск, но заедно със заден долен носач от модела. Благодаря за инфото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване