Jump to content

Тропане на спирачните апарати на А8, 98 г


Wengen

Recommended Posts

 колата е студена като вкл.климатр. на hi и веднага трябва да духа топло или.

Чак веднага... печката мисля е към 5 - 7 kw, ще и отнеме някакво време да стопли малкия кръг на антифриза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

без да работи автом. може ли да работи печката.

Еми да. За това имат таймер или дистанционно. Палиш през зимата 15 минути по-рано и влизаш в топла кола, а също и имаш топъл старт на мотора. Даже от Вебасто ме облъчваха, че бензина, дето изгаря печката бил колкото и колата ще изгори отгори, докато сгрее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

след доста умуване ,с колегата направихме това,преди 3 месеца,не се е обадил ,което ме навежда на мисълта,че всичко е ок

032337168-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

 

Не съм писал, защото чаках Бузи да пусне снимки и да пише по въпроса!

 

Няма никакви проблеми, не тропа, спира чудесно и въобще колата се усеща по съвсем друг начин - тиха и стегната!

Бузи си го бива, реши проблема по-най елегантния и творчески начин!:) 

Специални поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Хм, а някой успя ли да намери ремонтен комплект от 'непродавания'?

Също, пасват ли фейсови апарати на преди фейса- дочух за различно захващане на шенкела?

При мен няма никакви драми с тропане и тракане на предните апарати, задните имаха 2 умрели водача и задържаща ръчна, но Пепи ги върна до заводското им функциониране (остана визуално да ги върна към магазинския им блясък), но искам да профилактирам и предните, за да са  'like new' и те.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите (само единия десния) буквално се разтропа за има няма една седмица.Преди да стане дъждовно времето не се чуваше и усещаше нищо.Но днес направо се изплаших.На два пъти по павета спирах да видя дали няма да изпадне апарата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
On 05/01/2014 at 7:38 PM, buzzi said:

след доста умуване ,с колегата направихме това,преди 3 месеца,не се е обадил ,което ме навежда на мисълта,че всичко е ок

032337168-big.jpg?r=0

 

Постът е доста възрастен, но аз все пак да си попитам колегата buzzi, ако разбира се има спомени. От какво са външната скоба и вътрешната пружинка? Питам защото минах през стругари, CNC в NS custom parts , където ми правиха специално втулкa за проклетия външен водач и за съжаление всичко са временни решения за максимум няколко месеца. Държа да отбележа, не безкрайно евтини временни решения ;) . za  

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоба от преден апарат А4,А6. А това на което казваш пружина, вероятно имаш в предвид на самата наклатака,то е на самата наклатка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, 

 

Много благодаря за инфото. За да застане скобата, трябваше ли да разпробивате нещо, че на снимката не се вижда. А за пружинката имам предвид, това което опъва вътрешните накладки. 

Мерси предварително.

032337168-bigcopy.jpg

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха,това беше първия опит и съм го забравил,за съжаление не помня какво точно се е случило, има рязпробиване но е малко и е свързано с голямата скоба,Иначе това което не се вижда добре е от ауди 100 куатро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, пак мерси за инфото, а то въобще това направи ли някаква разлика или ключът от палатката е в предната скоба от а4. За мое щастие в мегапрЪц, такива апарати са по 10 кинта, та ще си зема два само за скобите, но искам да знам дали да мисля и другата част от ъпгрейда ;) .

Мерси предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Buzzing,

 

Мерси много за инфото, стана супер. Няма никакво хлопане, като имайки предвид решението, за разлика от преди ефектът трябва да е постоянен.

 

Поздрави и пак мерси!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте колеги! Имам а8 д2 със същите симптоми на спирачните апарати ? Този  водач в средата , в който изглежда има луфт май не се предлага като резервна част. Ще бъда много благодарен ако някой може да помогне как си е решил проблема! Ако качи и снимки с решението ще е още по-добре ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Здравейте колеги така и не намерих инфо пасват ли апарати и дискове от 4.2 на шенкела на 2.8 1998г.някой правил ли е ъбгрейда? и мен вече ме нерви потропването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не пасват.

Разликата е в резбите и положението.

На 2.8 шенкелите са чугунени и резбата за апаратите е в тях (шенкелите). А на 4.2  (изключая S8 преди фейса) шенкелите са алуминиеви и резбата е в самия апарат, а захващането е през шенкела. Т.е. сменяш шенкел с апарат от А8 4.2 на 312 мм спирачен диск или същото от S8 4.2 (преди фейса) на 323 мм спирачен диск, но заедно със заден долен носач от модела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.01.2019 г. at 15:29, autoasist написа:

Не, не пасват.

Разликата е в резбите и положението.

На 2.8 шенкелите са чугунени и резбата за апаратите е в тях (шенкелите). А на 4.2  (изключая S8 преди фейса) шенкелите са алуминиеви и резбата е в самия апарат, а захващането е през шенкела. Т.е. сменяш шенкел с апарат от А8 4.2 на 312 мм спирачен диск или същото от S8 4.2 (преди фейса) на 323 мм спирачен диск, но заедно със заден долен носач от модела.

Благодаря за инфото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...