Jump to content

проблем с компресора на климатика след зареждане


Recommended Posts

здравейте колеги проблема с компресора е следния заредиха ми фреона и след това компресора започна да стяга когато го вкюча двигатела изгася а на по високи обороти започва да свири ремъка а преди зареждане се въртеше нормално какво може дае

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не е от фреона.Това е газ.По-скоро с маслото има някакъв проблем.Предполагам става въпрос за домашен хладилник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не е от фреона.Това е газ.По-скоро с маслото има някакъв проблем.Предполагам става въпрос за домашен хладилник.

може и фреона да взаимодейства и разгражда маслото ,но работиха около седмица тия хладилници с нови компресори(различни марки )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на машина ли ти го пълниха? ако не значи ри е препълнен.

колега аз пълня без машина но с специален кантар за точно дозиране и няма никакъв проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а как разбираш колко има в системата? от любопитство без да се заяждам.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най често когато закача накрайниците на ниско и високо и видя че в системата са останали някакви си 100-200 грама ги изпускам и наливам на везна точното количество,защото незнам с какъв фреон е заредена колата (в смисъл да не е китайски) защото с него колата работи на много високо налягане и не студи много добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдам, с везна и манометри за ниско и високо налягане може да се допълва и без машина. Но само да се зарежда/допълва. За останалото си трябва машина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдам, с везна и манометри за ниско и високо налягане може да се допълва и без машина. Но само да се зарежда/допълва. За останалото си трябва машина.

колега аз имам и вакумпомпа с която надувам или вакуумирам системата 

Разликата между машината и насипно частите е че машината има визия пред клиента и струва 4200лв ,а комплект инструменти аналог на машината са 1500лв и са лесно преносими.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С вакумпомпа няма как да надуеш каквото и да било.

КЛИМАТИК НЕ СЕ ДОЗАРЕЖДА, а се източва, рециклира се фреона, вакумира се, добавя се масло, оцветител( ако има нужда) и след това се зарежда.

Фалшив фреон не се среща масово от преди 6-7 години, така, че не всявайте паника и не оправдавайте с него не спазване на технологията за зареждане на климатиците.

Няма как един манометър, вакумпомпа и кантар да струват 1500лв пък били те и най-марковите.

 

Съвет от мен: Ако се занимаваш сериозно с автомобилни климатици, вземи си машина и тогава няма да се сетиш за твоите " комплект инструменти" - това съвсем добронамерено и без никакво заяждане.

Работя с две машини, като с времето съм сменил още две. Удобството и спестеното време нямат цена.

Освен удобство, добре оборудвания сервиз е и престиж за майстора.

За да се изкарват пари от автомобилни климатици и да имаш доволни клиенти (не от ниската цена, а от добре свършената работа) се искат сериозни инвестиции в пари, а и в знания за хладилна техника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега напълно съм съгласен с тебе,но аз разчитам по често на посещение на място а знаеш че стенда си тежи и не може да се разкарва из цяла София,колега мислиш ли че фреон които струва по 11,50лв с ддс на кг при цени по 14-15лв е читав.

Поздрави.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тук идва въпроса защо едно пълно зареждане с фреон е 80-100лв за 900гр, при положение че маслото и фреона не струват повече от 20лв ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защото изплащат машини,плащат наеми,ток,вода,консумативи,имат работа 3 месеца в годината и не на последно трябва да се хранят с нещо хората,а и данъци и осигуровки също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е леко несериозно, можеш и сам да сметнеш за колко време се изплаща машината. Просто в България се надуват цените на всичко.

По темата - вероятно е препълнена системата.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е леко несериозно, можеш и сам да сметнеш за колко време се изплаща машината. Просто в България се надуват цените на всичко.

По темата - вероятно е препълнена системата.

Не, че се заяждам колега, но когато вложиш една камара пари в хубава техника, използваш качествени материали, купиш всички необходими инструменти(не само машина е нужна за ремонт и зареждане на автоклиматици), плащаш заплати и т.н. няма как да работиш за без пари.А и не на последно място е ЗНАНИЕТО, което е безценно.За него(знанието) също трябва да се плаща, но тук в България много малко хора го разбират.Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VBI би ли ми обяснил след като така възприемаш нещата колко трябва да взема адвокат - той няма консуматив,освен химикалка,лаптоп и интернет.Или нотариуса - консумативи за сделка един печат,химикал за подписа и един лист?Дано успееш да ме разбереш правилно - в БГ нещата са наопаки:храна,режийни и горива мега скъпи на фона на заплатата,а услугите хипер евтини.За справка в Европа,към която уж тичаме сферата на услугите е в пъти по платена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнато така адвокатите трябва да взимат малко над стойноста на една химикалка за една сделка ,Може да си хващат и по един сандвич към сумата 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми напълни си системата при колегата с везните за 29лв. даже до вас ще дойде. а аз ще дойда със щангите пред блока зимата да ти сменя гумите като в соц времената,вместо на машините в сервиза. ако беше толкова просто и елементарно нямаше всяка година да излизат нови модели машини(за климатици,гуми,реглаж и т.н.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...