Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 5


sky

Recommended Posts

Тъй като всеки нещо продава тука - два фара диодни да обади цена някой на лични?

 

Диодни стопове, извинявам се за грешката...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

N1995 блъскана ти е колата и се е отворила ламарината зад подкалника, нормален проблем при удряна 4F-ка. Дори и да махнеш тапата да изтича водата, това не е решение. Трябва да се зачука ламарината и да се грундира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май го мернах Мишо един ден в Порше пазаруваше части, май оттука си ги взима той нещата.

Заклевам се,не се срещат често такива дребни душици.

Колега,не те познавам/не броя онзи случай,когато ми предложи да ми купиш дюзи Евро 5 за БМК от ибей срещу скромна комисионна/,но съм забелязал, че не пропускаш случай да клъвнеш Мишо,което мен ме дразни,защото не е красиво и защото поне него познавам.

Ако се изживяваш като незаслужено подценявана негова алтернатива,ако си решил да си осребриш ровенето в интернет и по колата,постъпи като мъж-развей знамето и обяви открито-работя това и това,иначе предлагам такива и такива услуги,на такава и такава цена.

Въпросният ден Мишо беше в Порше с мен и заради мен.Не съм искал да занимавам аудиторията с проблемите си.Но явно се налага.Налага се да разкажа как колата ме остави на път заради несработване на имобилайзера,как Мишо диагностицира проблема по телефона, как неговото мнение се сподели и от тесен специалист по аларми и имобилайзери,как Мишо ни съжали,мен и семейството ми,че ни се проваля лятната ваканция,и отдели от времето си за подготовка за заминаване за Германия и направи и невъзможното в сезона на отпуските частта/с най-новата буква отзад при това/ да дойде от немско за 3-4 дни,как осигури час в Порше веднага,при положение,че записват за след седмица и повече,как отдели от времето си да монтира новата конзола и да прикачи стария имобилайзер,за да ми спести платформата/да отворя скоба какво почудване предизвика в Порше фактът,че колата пристига на ход/ и как накрая ми пази страха и ме придружи до Порше за адаптацията.За материалистите сигурно ще представлява интерес фактът,че се отказа от отстъпката си в моя полза и накрая не пожела да ми вземе и стотинка,а само ми пожела приятно изкарване.

Това е Мишо,той е добър майстор и защото е добър и възпитан човек.Затова като каже нещо,примерно че частите му са от Германия,а не от Порше БГ или от ССМ,това е така и не подлежи на съмнение.Съмнява се само човек,който би го направил,ако има такава възможност.

Явно си от постоянното присъствие в Порше,сигурно познаваш персонала и може би си разпознал хората от сервиза и тяхната тежест,които излязоха да разговарят с Мишо.А ако си и подслушвал,сигурно си чул и кой на кого разказваше.

Мога и още неща да напиша,но ще се получи съвсем дълъг пост и вече леко встрани от темата,при все,че няма да е безполезен.

 

За по-новите колеги в темата,които не са си избрали майстор.Направил съм си труда да анализирам оплакванията от Мишо,доколкото има такива.И те са били,че не е успял да диагностицира проблема по телефона или че е бил нелюбезен,но не съм чел оплаквания,че след негов провал са успявали други майстори.А обратното е много често срещана хипотеза.Това да работиш сам си е нож с две остриета,нивото не се губи,но се губят клиенти.Но пък ги няма недоволните,че са били прехвърлени на калфа/чирак,който вече се е изложил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имената се пишат с главна буква,айде ходи на училище и стига си хейтвал.И аз си подържам колите при него и съм супер доволен ,тука всичките мрънкячи са хора които не са ходили за нищо при него и са му звъннали за диагностика по телефона.Не се е получила диагностиката по телефона и следва яко хейт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих си би-ксенонови фарове на супер цена от един колега от форума. Фаровете си имат всичко - баласти, запалки и тн. Въпроса е какви преходници трябва да купя и тъй като съм с халогенни сега, май ми се губят два датчика - отпред и отзад по един, които следят за наклона на колата, някаква идея какви са тия датчици, нещо номера, и тн?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са само тия датчици ,губи ти се и една централа която седи вътре в колата и управлява фаровете .Също така ти се губи и малко инсталация между датчиците за нивото и централката вътре .

обаче салама се опита известно време да не пише глупости след  :all_coholic:

Редактирано от gogotzanovsf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Централата Мишо ще ми е флашне и ще започне да поддържа ксеноните. За другите неща пиши на лично плийз ако ги имаш налични.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да има всичко ,трябва и да се види какво трябва точно .Има вариант и да ти трябват определени модули .Знаеш кой може да погледне тея неща по парт номерата ,а 4ф има у всяка морга .Ще се съберат някак нещата ,може и първоначално да не ги слагаш всички модули .Просто няма да се местят нагоре надолу 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неговото копче има ауто позиция, нищо, че е с халогенен фар, той има сензор за светлина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е много полезно в тема за 4ф да се коментират сервизи и майстори, еле па за наш'те спейскрафти в предучилищна възраст! 

В Порше е скъпичко, мнението ми за тях е 50/50... гледам да не псувам.

На Влади и Мишо имам пълно доверие, много свестни и супер точни. Дано имат повече работа и спокойни клиенти! Знае се кой къде е специалист! 

И много важно: като купих колата много колеги в темата просто ми помагаха и отговаряха дори на досадните ми въпроси.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неговото копче има ауто позиция, нищо, че е с халогенен фар, той има сензор за светлина.

Те говорят за това другото, което е за височината с три позиции, което го няма на ксенона, до духалката. Аз него не искам да го махам, а да си скрия там радар детектора да го спирам и пускам.

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тоя самолеД вдигаш ли толкова за радар детектора :) Майтапя се ама, защо си слагате неща, които се решават със спазването на ограниченията и закъснение от 10 мин примерно.

 

Абе зимата идва. Някой замервал ли си е антифриза на колко замръзва? Аз съм го правил в началото като я взех, но се чудя дали с времето нещо не се променя 

Редактирано от sky
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми щото ми дойде радар-а с другата кола пък нея сега я кара жената и искам да си го преместя. Един път да мипне и да ми спести проблем значи си е заслужавало :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено е по-хубаво да го смениш, но не е задължитело. Ако ще доливаш бъди сигурен, че доливаш същия антифриз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя оригиналния на Ауди е 50тина лева G13 ли кво беше. Ако съм на теб ще си взема едно шише дистилирана вода и ще долея сега, а като имам време и кой да ти направи промивка и смяната като хората да си сложиш нов, оригинален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Абе вярно сега като се зачетох прав си, пише че е препоръчително да се разрежда антифриза с дестилирана вода, защото тя не отделяла котлен камък като обикновената. :steinigung:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...