hellboy33 Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 При едната кола при нас намерихме кока кола в ключа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsov82 Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 (Редактирано) аз не случайно казах по-нагоре че ключа треа да заливан с кола или кафе..или нещо такова за да дефектира.. Редактирано 19 Май 2014 от arsov82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetelin2001 Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 (Редактирано) Не много... ако е кабел до някой от двата апарата, то тогава си пада разглабяне - трябва да се махне барчето под скоростния лост, защото кабелите са цели от апарата чак до бутона на ръчнатаДа си свалял акумулатора за нещо или колата да ти е оставала без ток?И при мен светна -parking brake malfunction.Преди около 1 седмица сменях акумулатор възможно ли е да има това връзка с този проблем? Редактирано 15 Януари 2015 от Tsvetelin2001 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Напълно е възможно, почти е задължително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetelin2001 Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 (Редактирано) Благодаря ти за бързия отговор. Решение на проблема,съвет?И да очаквам ли и други проблеми във връзка със смяната на акумулатор и оставяне на колата без ток? Цитиране на предходен пост! Редактирано 15 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 По-скоро не.Според някой колеги, коректната работа на модула за зареждане на акуто изисква кодировка.Не е зле да позатриеш грешките, преди да си забравил, че са се набили от смяната на батерията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetelin2001 Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Дано да не съм досаден,но как да изтрия грешките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Е, ти си съвсем пресен. Почети малко. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetelin2001 Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 ОК Мерси ще го направя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 вероятно ще се наложи и да адаптираш ръчната спирачка ,има си процедура в rosstech Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetelin2001 Публикувано 18 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 Само за информация да кажа,че проблема при мен се оправи(поне за сега).Просто запалих колата на следващия ден и <Parking Brake Malfunction>повече не светна и така вече няколко дни.Странното което ми направи впечатление е,че когато се появи проблема,<Parking Brake Malfunction>светваше само когато колата е в движение,в момента в който спра <Parking Brake Malfunction>изгасваше веднага и светваше само когато потегля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 18 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 Като се скъса съвем кабела ще светне и то на заключено И почва филма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 18 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 и тогава се сваля гумата,маха се ел часта на 2 болта е и снай обикновен торкс шестостен се разхлабва затегналото колело Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 18 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 Даже има шестостен в багажника точно за това - ако закъсаш на път.Но малко хора ще легнат под колата посред зима да разхлабват спирачките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 18 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2015 за това и шАренгети никога не умира,винаги някой е готов да плати,но ако се наложи се 10 мин ще отдели за да си кара колата спокойно.......... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibgfan Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 При едната кола при нас намерихме кока кола в ключа.Душичка златнастанал майсторче,търсили та намерили Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrGrudev Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Оправял съм този проблем 3 пъти. 1 път на Ауди А8. Имаше проблем с компютъра на ръчната спирачка, който се намира в ниското в багажника, под резервната гума. Проблема беше, че е влязла вода, намокрил се е и успяха да го ремонтират. Преди 2 седмици същия проблем, пак вода и вече не успяха да го оправят. В момента съм без компютър на ръчната (съответно и без ръчна) и съм в процес на търсене.!! Ако някой има случайно такъв компютър 0888130640 Същия проблем имам в момента на Ауди а6 4F, като освен грешка в ръчната, дава и грешка в ЕСП-то. Проблема излезе, че е в предния ляв датчик на ЕСП-то. Понеже веднъж имах проблем с този датчик и се оказа кабела към него проблемен и го оправяха, та е много възможно пак да е окабеляването. Утре отива на сервиз и ще разбера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Проблема може да бъде от бутона ,през кабела та до буксата......едва ли пред PC-то може да се направи точна диагностика......идеята е да се даде насока къде да се търси проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrGrudev Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 Да, при мен имаше и проблем с бутона, който се отремонтира. А на компютъра си показа, че бутона не е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 Така и аз ударих тази греда Винаги е скърцала тъпо ръчната, но пък и на всички които съм гледал колите е скърцала. Е да де, ама не е баш нормално явно. От горната снимка електромоторчето се пълни с вода и гняс и почва да работи по-тегаво. Съответно в някакъв момент запича и става лошо. Кабелите там са големи, пет квадрата или нещо такова, но моя беше прогорял половината. Моторчето след почистване и смазване тръгна, но не както трябва и купих от една фейслифтова А6ца 2010. Кабел добре, че си имам нов от инсталацията, която си бях взел преди години и ще заменя целия стар със снадките, които сложихме за да не ми пищи тъпата грешка в колата. Та, като сменяте накладки е хубаво това моторче да се вади, почиства и смазва. Има и едни гумени тампончета на апаратите - да се сменят също, както и да се смаже добре всичко там из апарата, което може да се смаже. Защото казва мяу в един момент и е неприятно. Моторчетата по форумните моргаджии вървят по 220 лева едното. Ествествено може и по-евтино да се намерят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 9 Април 2015 Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 Тази електрическа ръчна спирачка е просто такава инженерна недомислица, че няма на къде. В ляво е нормалното електромоторче, а в дясно е фейслифтовото. Очевидно са сложили капаче, защото каква изненада - в спирачките влизат кал и вода. Съответно тая гняс прониква в електормоторчето, то почва да работи трудно и може да се стигне до чудеса - изгорял кабел, зацепена ръчна, грешки и тн. Хубавото е, че при фейслифта е оправено и е доста по-кадърна цялата работа. Лошото е, че както се вижда има разлика в оста, която върти. T.e не можеш да си сложиш просто новото моторче, трябва да се смени заедно с целия механизъм, който изглежда така: И кабела като си смениш и заспива. Ама са парички и то хич не малко защото не са сложили една малоумна пластмасова капачка на стойност 0.003лв...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXee Публикувано 7 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2017 Извинявам се, че повдигам стара тема, но изчетох 1ва и 3та страница (не знам какво съм пропуснал във 2ра) и възникват някои прости въпроси... понеже от 2-3 месеца карам 4ф и все още се "опознаваме" , та днес и на мене ми светна жълтата лампа за проблем при ръчната ! Може ли след като се скъса кабела или моторчето блокира да мога да карам при условие, че по навик EPB или каквато и да е ръчна спирачка не ползвам, а си паркирам само чрез кутията (автоматик) или на скорост (ръчка) ? Гледайки снимките на колегата - сравнение на префейс и фейс моторчета ... може ли да се измисли капаче на префейс от проста семеринга с оглед на конструкцията на моторчето, която виждам от снимките ? Това питам с оглед да не свалям тепърва апарата без да има нужда от това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2017 Проблем е, когато индикацията е червена. При прекъсване на кабела или блокиране на моторчето може да караш стига да не е била пусната ръчната спирачка преди това. Ако е била пусната няма как да тръгнеш без да освободиш спирачния апарат. Щом индикацията е в жълто проблема може изобщо да не е от ръчната спирачка, а от някоя от системите от които зависи правилната й работа. Трябва да й направиш диагностика за да се види защо светва индикацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PankoV Публикувано 10 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2017 Пичове, ще сменям машинката на едното колело, че даде фира от студа. Има ли нещо специално като процедура ( освен вагком описан в ростеха) или си е сваляне и качване на новата. Благодая предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PankoV Публикувано 19 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2017 Никой не ми отговори и аз си повиках неволята. Нищо сложно, маха се старата машинка на два болта , почиства се внимателно леглото, на коеото опира в съпорта и аз лично капнах малко силикон за гарнитури за да не влиза гняс и закачих. После адаптацийка и все хорошо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване