Jump to content

Mоля за съвет излиза "parking brake malfunction"


allessandro

Recommended Posts

  • Отговори 85
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

аз не случайно казах по-нагоре че ключа треа да заливан с кола или кафе..или нещо такова за да дефектира..

Редактирано от arsov82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Не много... ако е кабел до някой от двата апарата, то тогава си пада разглабяне - трябва да се махне барчето под скоростния лост, защото кабелите са цели от апарата чак до бутона на ръчната

Да си свалял акумулатора за нещо или колата да ти е оставала без ток?

И при мен светна -parking brake malfunction.Преди около 1 седмица сменях акумулатор възможно ли е да има това връзка с този проблем?

Редактирано от Tsvetelin2001
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за бързия отговор. Решение на проблема,съвет?

И да очаквам ли и други проблеми във връзка със смяната на акумулатор и оставяне на колата без ток?

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро не.

Според някой колеги, коректната работа на модула за зареждане на акуто изисква кодировка.

Не е зле да позатриеш грешките, преди да си забравил, че са се набили от смяната на батерията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за информация да кажа,че проблема при мен се оправи(поне за сега).Просто запалих колата на следващия ден и <Parking Brake Malfunction>повече не светна и така вече няколко дни.Странното което ми направи впечатление е,че когато се появи проблема,<Parking Brake Malfunction>светваше само когато колата е в движение,в момента в който спра <Parking Brake Malfunction>изгасваше веднага и светваше само когато потегля.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и тогава се сваля гумата,маха се ел часта на 2 болта е и снай обикновен торкс шестостен се разхлабва затегналото колело

 

034522662-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже има шестостен в багажника точно за това - ако закъсаш на път.

Но малко хора ще легнат под колата посред зима да разхлабват спирачките :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за  това и шАренгети никога не умира,винаги някой е готов да плати,но ако се наложи се 10 мин ще отдели  за да си кара колата спокойно..........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправял съм този проблем 3 пъти. 

1 път на Ауди А8. Имаше проблем с компютъра на ръчната спирачка, който се намира в ниското в багажника, под резервната гума. Проблема беше, че е влязла вода, намокрил се е и успяха да го ремонтират. Преди 2 седмици същия проблем, пак вода и вече не успяха да го оправят. В момента съм без компютър на ръчната (съответно и без ръчна) и съм в процес на търсене.

!! Ако някой има случайно такъв компютър 0888130640 :D 

Същия проблем имам в момента на Ауди а6 4F, като освен грешка в ръчната, дава и грешка в ЕСП-то. Проблема излезе, че е в предния ляв датчик на ЕСП-то. Понеже веднъж имах проблем с този датчик и се оказа кабела към него проблемен и го оправяха, та е много възможно пак да е окабеляването. Утре отива на сервиз и ще разбера 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема може да бъде от бутона ,през кабела та до буксата......едва ли пред PC-то може да се направи точна диагностика......идеята е да се даде насока къде да се търси проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Така и аз ударих тази греда :) Винаги е скърцала тъпо ръчната, но пък и на всички които съм гледал колите е скърцала. Е да де, ама не е баш нормално явно. От горната снимка електромоторчето се пълни с вода и гняс и почва да работи по-тегаво. Съответно в някакъв момент запича и става лошо. Кабелите там са големи, пет квадрата или нещо такова, но моя беше прогорял половината. Моторчето след почистване и смазване тръгна, но не както трябва и купих от една фейслифтова А6ца 2010. Кабел добре, че си имам нов от инсталацията, която си бях взел преди години и ще заменя целия стар със снадките, които сложихме за да не ми пищи тъпата грешка в колата. 

 

Та, като сменяте накладки е хубаво това моторче да се вади, почиства и смазва. Има и едни гумени тампончета на апаратите - да се сменят също, както и да се смаже добре всичко там из апарата, което може да се смаже. Защото казва мяу в един момент и е неприятно. Моторчетата по форумните моргаджии вървят по 220 лева едното. Ествествено може и по-евтино да се намерят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази електрическа ръчна спирачка е просто такава инженерна недомислица, че няма на къде. 

 

В ляво е нормалното електромоторче, а в дясно е фейслифтовото.

 

c84d4974825e12c9c519fb2b1d9bb6cf8f662200

 

Очевидно са сложили капаче, защото каква изненада - в спирачките влизат кал и вода. Съответно тая гняс прониква в електормоторчето, то почва да работи трудно и може да се стигне до чудеса - изгорял кабел, зацепена ръчна, грешки и тн. Хубавото е, че при фейслифта е оправено и е доста по-кадърна цялата работа. Лошото е, че както се вижда има разлика в оста, която върти. T.e не можеш да си сложиш просто новото моторче, трябва да се смени заедно с целия механизъм, който изглежда така:

 

133443340.jpg

 

И кабела като си смениш и заспива. Ама са парички и то хич не малко защото не са сложили една малоумна пластмасова капачка на стойност 0.003лв......

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Извинявам се, че повдигам стара тема, но изчетох 1ва и 3та страница (не знам какво съм пропуснал във 2ра) и възникват някои прости въпроси... понеже от 2-3 месеца карам 4ф и все още се "опознаваме" , та днес и на мене ми светна жълтата лампа за проблем при ръчната ! Може ли след като се скъса кабела или моторчето блокира да мога да карам при условие, че по навик EPB или каквато и да е ръчна спирачка не ползвам, а си паркирам само чрез кутията (автоматик) или на скорост (ръчка) ? Гледайки снимките на колегата - сравнение на префейс и фейс моторчета ... може ли да се измисли капаче на префейс от проста семеринга с оглед на конструкцията на моторчето, която виждам от снимките ? Това питам с оглед да не свалям тепърва апарата без да има нужда от това 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем е, когато индикацията е червена. При прекъсване на кабела или блокиране на моторчето може да караш стига да не е била пусната ръчната спирачка преди това. Ако е била пусната няма как да тръгнеш без да освободиш спирачния апарат.

 

Щом индикацията е в жълто проблема може изобщо да не е от ръчната спирачка, а от някоя от системите от които зависи правилната й работа. Трябва да й направиш диагностика за да се види защо светва индикацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, ще сменям машинката на едното колело, че даде фира от студа. 

Има ли нещо специално като процедура ( освен вагком описан в ростеха) или си е сваляне и качване на новата.

Благодая предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Никой не ми отговори и аз си повиках неволята.

Нищо сложно, маха се старата машинка на два болта , почиства се внимателно леглото, на коеото опира в съпорта и аз лично капнах малко силикон за гарнитури за да не влиза гняс и закачих. После адаптацийка и все хорошо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...