Jump to content

Автоматик?


Recommended Posts

Здравейте, харесал съм едино ауди, само че е автомат. До сега не съм се качвал на подобен автомобил.

Имам 2 въпроса:

1. Как се кара автомата? Създава ли проблеми зимата и изобщо как се слиза по път със завой (зимно време).

 

2. При оглед за евентуална покупка на какво трябва да обърна внимание и как изобщо да разбера дали е читав.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Автоматика не се различава от ръчна ск.кутия по отношение на зимно ползване и слизане по път със завой.

Същото е като да си включил на определена предавка при кола с ръчни скорости.

Ако не си човек живеещ задари адреналина по време на шофиране, автоматика ще ти допадне.

 

При оглед на такъв автомобил е важно какъв тип е ск.кутия .

Би могъл да получиш по-пълна информация , ако посочиш нещо конкретно или пък изчетеш в този подраздел питанията на останалите колеги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматика правен от ВАГ е само един. Четиристепенен е и го слагат на Голф, Джета и новия Бийтъл.

Всички други (aвтоматични) скоростни кутии за ауди и ФВ сe произвеждат основно от Luk и ZF, които пък правят кутии и за много други марки автомобили.

Може би искаш да кажеш да избягва мултитроника. Така бих се съгласил. :hilezh:

Редактирано от dhtj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

        Здравейте. Ще се включа в темата, относно за автоматичната скоростна кутия като цяло, а не това дали кутията е на Audi или не, защото за съжаление не съм запознат в детайли. И аз имам желание да си стана собственик на Audi и сега чета из форума мнение, но за съжаление няма много за автоматичните скоростни кутии. Дрифтовете и взимането на завои с ръчна не са ми приоритет, макар че съм на млад :)

        Та, аз от половин година карам автоматик - Мицубиши Лансер 1,6 бензин, произведено 2000-та. Не е много пъргав наистина, може би, защото е 1,6. Аз горещо препоръчвам автоматика. В градски условия е много удобно и наистина е удоволствие. Дори имаш и още една свободна ръка. Това дали ще набира като го понатиснеш, разбира се зависи от двигателя, теглото и т.н. ,но смятам, че по-новите кутии се справят добре. На двулентов път може да си натиснеш газта и да изпревариш все едно си превкл. на по-ниска скорост. Странно защо в Европа автоматиците не са така разпространени, както в САЩ, Япония, Арабските страни и Кипър (макар да е в Европа).

        Общо взето автоматикът е по-удобен, и това дали караш по наклон няма значение. Представя се отлично, да не говорим за колите след 2004-2005. Следващата ми кола определено ще е автоматик.

        Успех с избора и дано си удовлетворен от него след време :)

 

        P.S. Доколкото успях да прочета в интеренет, автоматичните скоростни кутии на AUDI, които са Multitrоnic до 2006-та, имали проблеми. Мненията са доста противоречиви все пак.

Редактирано от MapTuH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвет: Ако не е мултитроник и има опция за ръчно превключване - взимай автомата. Всяка кола по голяма от Голф се кара с 100 пъти по-голям кеф с автоматични скорости. За спускането ползваш ръчния режим, а в града се раждаш с автоматик. Тия старите дето нямат + и - са много лагави и с малко предавки и там ръчните са по-добрия варянт, но оттам нататък в годините автоматика е истината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лимона е казал основното. Няма проблем през зимата, тъй като тръгването става по-плавно. Четох някъде, че при по-големите двигатели даже направо тръгвали на втора, но не мога да потвърдя. Лично впечатление -- като че ли 7-степенния мултитроник има доста по-ясно изразен ефект на моторна спирачка отколкото 5-степенния типтроник (при Пасат 5.5).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Тия старите дето нямат + и - са много лагави и с малко предавки и там ръчните са по-добрия варянт, но оттам нататък в годините автоматика е истината.

 

Това е спорно. Ако го твърдиш за VAG групата може и да е така но моя архаичен 4-степенен автомат реагира точно толкова бързо (да не кажа и по-бързо и адекватно) от 5HP19 която се слага масово на Б5/Ц5/Пасат и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами този тип архаични автомати само на ВАГ съм карал. Иначе при Опел и Тойота има едно друго недоразумение дето незнам даже дали се води автоматик или полу или незнам кво е, ама е ад и малоумника дето го е сътворил тряа си напрай сепуко още днеска :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Полу автоматик" има при някой Тойоти след 2002-ра година и се води MMT кутия и е страшна шитня. За опел не знам, но е факт че моята 4-степенка ми се струва доста адекватна (като за такъв тип и епоха автоматик) и единствената забележка е че мотора не е по-мощен и толкова. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...