Jump to content

S6 C4 2.2T или A6 C5 2,8Q


Recommended Posts

На късмет е работата с автомата. По какво друго совен по тласъците при смяна на място със загряло масло мога да позная, че е пътник? Насочи ме към марка за газово.

След като пътуваш толкова извънградско защо държиш да е автомат ?

Мога да ти кажа какво направих аз, пробвах автомата на читава кола. И след това като карах други коли, износените се познават. По тегаво превключват, някои придърпват и т. н.

За ГИ пак зависи колко пари си отделил. В момента Ланди ренцо е почти най скъпото но там правят най качествени монтажи на коли които ги връщат от другите места. И при мен с осмака ме връщаха. Немало място. За София става въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 73
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На Ц4 има щека за маслото на автомата виж го на цвят и мирис. При Ц5 яма как да го погледнеш на място. Автомата трябва да работи така че да не ти прави впечатление и да няма шумове. Сега изкарахме на моя колега Пасата от ремонт на дифа и този уикенд ще го тества както си трябва. Той е 2.8/30V автомат с 4-motion.



Според мен за такива рейдове колата задължително трябва да има темпомат а когато е и с автомат става екстра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пасата който би трябвало да е близо до Ц5-цата с 2.8/30V 4-моушън има доста дълъг диф (34:11) и на 120 км/ч е с 2000 об.мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 2.2T при 100км/ч с 5-степенна кутия си на ~2600 оборота, за 6-степенна не знам. При другите скорости не помня, трябва да проверя. A6 2.8Q автомат има адски дълги скорости, така че е на по-ниски обороти, но доускорението му е плачевно.

Редактирано от MadFan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А коя кола е по обезшумена? До Германия е доста път и е едно да караш на 4000 оборота и друго на 3000, ако говорим за комфорт.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ц5 100% си е по тиха. А като големина на багажника при двата Аванта как е положението? А за позиция на бутилката кои е по-удачния вариант на мястото на резервната или някъде из багажника?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.2T при 140 на 6-та е на 2800 оборота. Разликата в оборотите между 5-та и 6-та е много малка.

Редактирано от filio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Авантите е по-добре да се сложи бутилка на мястото на резервната гума, че иначе нямаш багажник. И внимавай да не е много дебела, за да имаш място и за самата резервна гума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ц5 100% си е по тиха. А като големина на багажника при двата Аванта как е положението? А за позиция на бутилката кои е по-удачния вариант на мястото на резервната или някъде из багажника?

 

Задължително на авант тороидална бутилка, в повечето големи коли от този калибър се събира 60+ литра бутилка (650 на 240 например)

 

На Авантите е по-добре да се сложи бутилка на мястото на резервната гума, че иначе нямаш багажник. И внимавай да не е много дебела, за да имаш място и за самата резервна гума.

 

Ако не вземе най-тънката ще сложиш резервна ама в някой друг живот. И то не резервна а патерица ако искаме да бъдем точни. А с тази малка бутилка и голям двигател ще се пита дали има живот извън газостанцията.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да се вземе много тънка патерица защото не е много лек варианта куатро +авант и шестак. Особено щом ще пътува много колкото се може по голяма бутилка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнявам се да се събере и гума и бутилка. А относно тишината не зависи само от оборотите, а от самия мотор, V6 е малко вероятно да се чува на фона на другите шумове дори да е с късите скорости. А относно дължината на последната предавка, просто всички автомати са с по-дълга 5-та, примерно по-дълга от 6-та на ръчка в повечето случаи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да се вземе много тънка патерица защото не е много лек варианта куатро +авант и шестак. Особено щом ще пътува много колкото се може по голяма бутилка.

И що не може? Огъва се "патерицата"?

 

Съмнявам се да се събере и гума и бутилка. А относно тишината не зависи само от оборотите, а от самия мотор, V6 е малко вероятно да се чува на фона на другите шумове дори да е с късите скорости. А относно дължината на последната предавка, просто всички автомати са с по-дълга 5-та, примерно по-дълга от 6-та на ръчка в повечето случаи.

65л бутилка и патерица се събират в Ц4 комби на мястото на резервната 17-ка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, нали кара моята още като я взех... обади се на Недко (професионалиста )и покарай неговата той вече кара Ц5 4,2 на газ ...ще се качиш после на моята ...сега е със доработки и си прецени ...ама щом на всяка цена ще газифицираш 4.2  вземай смело , би турбото тръгва по-добре , но нещата се оправят когато големия влезе в обороти....

 

и не се занимавай повече с Ц4-ки това е морално остарял автомобил... нали си купих такова комби автомат....нямаше такава мудна кола ....сега мотора е в купето... ама това е друга история....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

65л бутилка и патерица се събират в Ц4 комби на мястото на резервната 17-ка.

 

Пусни снимки на това нещо че ме заинтригува. 65 литрова бутилка е 650 диаметър на 240/250 дебелина, патерицата е още минимум 180 та искам да видя тоя леген дето е дълбок 40+ см......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни снимки на това нещо че ме заинтригува. 65 литрова бутилка е 650 диаметър на 240/250 дебелина, патерицата е още минимум 180 та искам да видя тоя леген дето е дълбок 40+ см......

Патерицата, ако не греша е 125/70/18 - тези 180мм не зная как ги смяташ. Бутилката ми заема цялото място в легена, а патерицата е в двойното дъно над бутилката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитахме същия трик в Мазда 6 на която легена събира стандартна 17-ка гума с джанта и не се получава или по точно има шанс да се получи с най-тънката възможна бутилка която беше 24 литра пълен обем. В крайна сметка сложихме 63 литрова която уплътни всичко докрай. Същия номер и при Пасат 5.5 и там има място или за голяма бутилка (60+ литра) или за най-малката и патерица, ама като казавам малка наистина малка бутилка. Патерицата може ли да я премериш с рулетката защото това че я дават 125 не значи че това е размера, при патериците джантите са по-широки от гумата и е поне 15 см и с голямата бутилка пак означава поне 40 см дълбочина на легена. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е,но на С4 Avant,има двойно дъно багажника и събира 40л.тороидална бутилка и патерица,без да повдига най горния под

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ц4 авант се събира 55литра бутилка и има място и за патерица...

Редактирано от Gnaks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Черпя бира всеки, който не вярва и би се разходил до Дружба за да види как изглежда. Или поне първите 3-ма ...  :hilezh:

Бутилката ми е 65л по документи и събира 58л. Резервната беше 245 широка. Махнал съм пластмасовия разделител между гумата и двойното дъно и се събира и патерицата.

Редактирано от myrshavija
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Добре де зацепих че при Ц4 половината багажник е затворен с двойно дъно. В нормалните коли има само капак над резервната и там такива фокуси не стават. Но пък за сметка на това има повече багажен обем и по-нискък под за товарене. C4- мин. обем 390 литра макс. обем 1310 литра а Пасата е с мин. 495 лита и макс. обем 1600 литра.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е САМО за избор между два модела Ауди, така че се придържайте към заглавието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...