Jump to content

Audi A4 B7 1.8Т или 2.0TFSI


Recommended Posts

Аз дадох мнение за тази http://www.mobile.bg/11373116022415863, сравнена с останалите две, защото първо може да и се сложи лесно газ, второ като и гледам номерата е регистрирана отдавна и сякаш по ми се вярва да се проследи историята отколкото другите две напудрените. Гледах и лайсните на номерата са от немско та има шанс тая кола да не е поредната италианка. В Бургас рядко обилен сняг и стават заледявания и не е мъчена в сол, пясък и луга толкова често колко примерно северна България, а и Бургас климата е мек. Колата е регистрирана - съответно е платена гражданската до някой си месец, предполагам и каско на вноски има най-малко, винетка, преглед и платен данък за тази календарна година. Може би като бонус се предлага и със зимни гуми. Другите две тепърва ще се пускат във филма иде ми дойде ми обслужване туй онуй. Това, че е карана в БГ и по бързо се разбива окачването и може да тропа, много важно по - добре да правите кокали, отколкото да ви дойде някой италианка за турбо, гарнитура,маховик и съединител смляна от каране, но естествено с не тропаща предница, о и забравих с много екстри :)

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

покрай тая минавам почти всеки ден , ако иска някой мога да я погледна

ама стои от мнооого време.

http://www.cars.bg/c121643

 

тук попаднах на още една обява.... това ми прилича на същата тази с лизинга и още намалена.....явно повече от година вече се продава, но вече за 15к започвам да се замислям сериозно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ти е трудност колега върви я виж за да знаят тука колегите у форума дали става или е дроб.Както казах щях да ходя до Пловдив да я гледам,защото е 2.0ТFSI,quattro,6 скорости ръчка и има бая екстри.На обява е 17600 лв.,звънях за бартер и ми мънка нещо-иска кеш.Сега гледам,че и лизинг е писал на обявата тоя джамбазин.

 

следобяд ще спра да я видя.

довечера ще пиша

 

http://www.cars.bg/c121643

 

тук попаднах на още една обява.... това ми прилича на същата тази с лизинга и още намалена.....явно повече от година вече се продава, но вече за 15к започвам да се замислям сериозно!

 

според мен не е същата кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

аз мисля,че е същата..... на таблото отгоре и на двете на едно и също място има сложено нещо кръгло като диск, а и изглеждат напълно еднакви и по екстри, км, т.н...

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам от снимките салоните са близо един до друг , ще ги погледна и двата.

Точно до единият спирам за дини и пъпеши но не съм я мяркал тая кола , другият е на 300-400 метра посока Асеновград.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен лично 1.8Т е по измисления мотор, по тих......

 

Да попитам и аз, от две места го чувам вече, наистина ли 2.0ТФСИ е по-шумно от 1,8Т? Понеже 1,4ТФСИ е точно двойно по-шумно  :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнах я колата преди малко.

На това място за което ви казах с дините и пъпешите с по-ниската цена нямаше нищо , там има морга принципно огледах се , но не я видях.

 

На второто място на което е с по-високата цена я има колата.

Изглежда много добре поне според моите разбирания , външно няма никви забележки освен една малка цепнатина на пластмасата над единият ауспух.

Боята изглеждаше добре или поне не можах да видя ясно изразени забележки.

Нямаше криви линии , фарове ,брони калници бяха напаснати.

 

Вътре таблото на колата и конзолата с радиото е много запазена , беше лъсната с някъв спрей де но няма обелено около копчетата , няма обелено и около копчетата на вратите и фаровете и пластмасите изглеждаха свежо (огледах доста б6-ци и б7-ци тая е общо взето най-запазената която съм гледалю).

Кожата също изглеждаше много запазена като изключим че от лявата страна на шофьора беше намачкана и сигурно ще почне да се бели.

Запалиха я момчетата и от начало играеха леко оборотите но казаха че не била палена много време , запали от раз иначе.

Като пораби малко започна да работи нормално.

Гуми няма , накладките също са за смяна , дисковете имат ръб но може би ще издържат още 1 комплект накладки.

Нямах време да я карам да чуя за тропания но колата според мен изглежда запазена.

Не се наемам да гарантирам за километрите дали са реални но според мен не са , не е чак толкова запазена , то на 90К км е практически нова.

 

Бързах и съвсем изключих да попитам за сервизната книжка.

Джантите и са ужасно ужасни ! Нема по грозна джанта.

 

Иначе да ФСИ-то е работи по-шумно от 1.8Т но май тва е нормално.

 

 

ПС : Като екстри ако изключим кожата е доста базова.

Но според мен ако няма драми по ходовата част и двигателя колата си заслужава парите.

Последно гледах една 2.0т 4х4 автомат на 150К км уж , беше в доста по плачевно състояние.

Тая ако беше автомат дори бих я погледнал за мен по-сериозно в сервиз.

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам от снимките салоните са близо един до друг , ще ги погледна и двата.

Точно до единият спирам за дини и пъпеши но не съм я мяркал тая кола , другият е на 300-400 метра посока Асеновград.

значи обадих се, говорих с човека, става въпрос за една и съща кола, просто е дадена в салон и там цената е леко завишена....човека твърди, че колата е уникална, ще чакам да видим твоето мнение и съм готов още утре да тръгвам за Пловдив ;)

значи обадих се, говорих с човека, става въпрос за една и съща кола, просто е дадена в салон и там цената е леко завишена....човека твърди, че колата е уникална, ще чакам да видим твоето мнение и съм готов още утре да тръгвам за Пловдив ;)

аха ти си я гледал вече.....книжка има, на другата обява има и снимки.....http://www.cars.bg/c121643

 

12.01.2012 е била на 87к ..... явно дълго време се продава , но човека просто каза тази кола няма да я подаря.... по-скоро би си я карал той...не искаше да пада.....и тази вечер ще помисля и най-вероятно утре вечер тръгвам за Пловдив да я видя и аз!

Мерси отново за огледа братле!

 

пс. мисля ,че в сръвнение с първите обяви които бях дал, то тази си заслужава най-много!

Редактирано от borgbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

може би дори и от повече....каза ,че първо била на 17600 в салона да....

......мен екстрите кожа, мултиволан и ксенон са ми достатачни за такива пари.... иначе 1.9TDI има и с навигация, но съм 99% за бензин!

джантата и мен много ме дразни, но ще се преглътне някак си за зимна ;) (гумите зимни ли са?)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен лично 1.8Т е по измисления мотор, по тих по безгрижен и външно по добре изглежда с по голяма глава 20V все пак. Категорично по икономичен ! Лесно може да се газифицира в сравнение с 2.0Т. Ако пред мен седят два екземпляра на една цена и в еднакво състояние не бих се поколебал да взема 1.8Т. С ремап спокойно може да върви като 2.0Т

 

Верно е 1.8Т има предимства но и 2.0Т си има своите. Не съм съгласен само с това че е по икономичен. 

И един въпрос ... а 2.0Т с ремап ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз дадох мнение за тази http://www.mobile.bg/11373116022415863, сравнена с останалите две, защото първо може да и се сложи лесно газ, второ като и гледам номерата е регистрирана отдавна и сякаш по ми се вярва да се проследи историята отколкото другите две напудрените. Гледах и лайсните на номерата са от немско та има шанс тая кола да не е поредната италианка. В Бургас рядко обилен сняг и стават заледявания и не е мъчена в сол, пясък и луга толкова често колко примерно северна България, а и Бургас климата е мек. Колата е регистрирана - съответно е платена гражданската до някой си месец, предполагам и каско на вноски има най-малко, винетка, преглед и платен данък за тази календарна година. Може би като бонус се предлага и със зимни гуми. Другите две тепърва ще се пускат във филма иде ми дойде ми обслужване туй онуй. Това, че е карана в БГ и по бързо се разбива окачването и може да тропа, много важно по - добре да правите кокали, отколкото да ви дойде някой италианка за турбо, гарнитура,маховик и съединител смляна от каране, но естествено с не тропаща предница, о и забравих с много екстри :)

поддържам мнението на Цецо. Освен че е регистрирана може лесно да се сложи газова уредба. Все пак само 100 км , са от Варна. Погледни  я ,а и самия факт че няма газ,говори че колата е гледана и не е карана много. Слагаш газова уредба и спиш спокойно. 

Успех.

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...не бих се поколебал да взема 1.8Т. С ремап спокойно може да върви като 2.0Т

 

С ремап върви повече от 2,0Т сток,  на А4. Тва лично съм го установявал. Но и на 2,0Т може да се направи ремап, тогава нещата не са същите.

Редактирано от IVO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам преки наблюдения между 1.8ADR и 2.0ТФСИ. И двете са на предно ръчни скорости. ТФСИ-то гори идея по малко въпреки по големите гуми. Може би директния инжекцион вдига леко ефективността. Недостатъците са ясни - шумен е мотора в ниските (като тих дизел), малко по сложен е заради помпата за високо налягане, газифицирането е скъпо. Ако имах избор бих взел 1.8Т единствено защото се газифицира по евтино. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8т не съм притежавал , 2,0ТФСИ също но наш клиент има американско 2.0т куатро автомат с ремап и генерация милтек , върви стабилно кочинката.

незнам до колко ще са надеждни тия ФСИ-та , още май са прекалено нови и не чак толкова разпространени.

доколкото съм чел бензиновата им помпа е много пари , но пък така или иначе всички коли над 2004/5-та година крият вече скъпи ремонти и рано или късно идва момента с даването.

 

а и ауди без 4х4 не е ауди..... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи обадих се, говорих с човека, става въпрос за една и съща кола, просто е дадена в салон и там цената е леко завишена....човека твърди, че колата е уникална, ще чакам да видим твоето мнение и съм готов още утре да тръгвам за Пловдив ;)

аха ти си я гледал вече.....книжка има, на другата обява има и снимки.....http://www.cars.bg/c121643

 

12.01.2012 е била на 87к ..... явно дълго време се продава , но човека просто каза тази кола няма да я подаря.... по-скоро би си я карал той...не искаше да пада.....и тази вечер ще помисля и най-вероятно утре вечер тръгвам за Пловдив да я видя и аз!

Мерси отново за огледа братле!

 

пс. мисля ,че в сръвнение с първите обяви които бях дал, то тази си заслужава най-много!

Колега още снощи ти казах,че като си търсих за мене бензинова В7-ца,тези с ръчка и quattro бяха с предимство-даже не бях карал и комби,ама сега го карам и съм доволен.При пазарлъка на колата на място в автокъщата преди да я взема и пари в кеш ми я намалиха с 400-500 лева.И на мене така ми викаше продавача,че ако не я продаде щял да си я остави за него да си я кара,ама накрая се спазарихме.Оттам нататък всичко е късмет.За мене 1.8Т и 2.0Т са добри мотори.Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Днес купих колата колеги!

Много съм доволен за сега!

От Пловдив до Варна ми даде среден разход 7.5 като на места доста е настъпвах иначе средно 130-160, върви много доволно за мен, изобщо не намирам двигателя за шумен дори ми е тих, на ниските обороти гласа много ме радва :)

Благодаря от сърце на всички взели отношение и особенно на колегите TONKO и ZLOBIL които много ми помогнаха в избора!

Колата е неописуемо запазена, въври супер леко с този мотор,всичко мирише на ново,пътя до Варна го взех от раз без никакво спиране дори и за цигара и не съм уморен :))

....Наздраве колеги!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита В7-ца 2.0 TFSI колега и от мене-радвам се,че помогнахме,затова сме тука у форума.Пожелавам ти много километри с нея да изминеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги!

 

само един въпрос....случайно някой да знае от къде да си изтегля ръководството за А4 Б7 на английски, че търся, но нещо не откривам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Привет отново на всички!

 

....вече за няколко месеца каране на 2.0тфси и след около 4000км забелязвам ,че гори доста масло.....да се стряскам ли или е нормално за тези двигатели(около 0.5 литра за тези километри) .... почетох , доста хора се оплакват от това.....явно ще си доливам по половин,един литър между смяна :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...