Jump to content

Audi A6 2.7/3.0TDI


Recommended Posts

Здравейте,

Идва време да сменям колата и искам да пробвам аудитата. Чувам, че доста хора се оплакват от двигателя 2.0TDI и съм се насочил към по-големите дизел 2.7 и 3.0, като за предпочитане е 2.7 със ръчна кутия, но може и автоматик, стига да е с повечко екстри и навигация. Какво е вашето мнение ? Говорим за тип 4F години 2006-2007

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този форум има изписани над 1000 страници материАл :)

Хубаво е да си набавиш сам информация и ако имаш конкретни питания да ги отправиш в последствие.

Започни с 4те теми на малката питанка за 4ф на Sky и как да купиш ауди 4ф на Verter.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото темата е обширна и с три реда няма да разбереш нищо...

Не си купувай 2.7 автомат на предно, защото кутията е мултитроник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги ми е било чудно, защо вместо да давате 3 реда съвети, не пишете по темата 3 реда, щеше да е много по-лесно.

 

Много по-лесно е да поразгледаш форума да пробваш търсачката и едва тогава да задаваш за 1500-тен път един и същ въпрос. А то да беше и въпрос някой да ти отговори а то е една безсмислена дискусия водена за нам си кой път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си купувай 2.7 автомат на предно, защото кутията е мултитроник

Аз карам една точно такава по пътя Вюрцбург-Аугсбург. Последния път беше вече на 220 000км и понеже имаше много ремонти и бях много натоварен ми даде разход 9/100 при следна скорост 110км/ч. Иначе съм я свалял на 7/100 и съм постигал 130км/ч средна скорост. Максимална скорост при газ до дупка е 240км/ч. Хубаво нещо е добрата обезшуменост. Само докъм 50км/ч се чува леко ръмжене, после шумът от гумите и вятъра надделяват. Пълна противиположност с горещо препоръчваната дъскорезница 1.9 ТДи помпя-дюза, която за същия път направо ме побърква, накрая слизам некакъв треперещ и със заглъхнали уши като от руски витлов самолет. Другото хубаво нещо е точно мултитроника. Мазно и плавно мени оборотите. Няма го лекото клатене характерно при красическтие автомати. Динамиката е напълно достатъчна за това купе според мен. За поддръжка не ме питай. Има си човек във фирмата, който се занимава с колите. Все пак досега не съм чул някой колега да я е дал спешно за някакави ремонти или да се е оплакал да го е оставила на пътя. Ами това е от мен, ако искаш питай, каквото мога ще ти отговоря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото хубаво нещо е точно мултитроника. Мазно и плавно мени оборотите. Няма го лекото клатене характерно при красическтие автомати. 

 

кажи чесно...... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честен е според мен...

 

аз в една друга тема, като ти разправях че за всеки влак си има пътници и е умишлено че го слагат мултито тук таме,.. ти не верваше =)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоз мултитроник бил голяма работа-оттук нататък повече кола със ръчна скоростна кутия или типтроник няма да си купувам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни в подфорума за 4ф темите на първа страница. Всичките са за различни проблеми при 3.0тди. 

А ръчка на 3.0тди е малко трудно да се намери, а и не ти трябва за дизел. Едва ли искаш да ставаш ватман.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...