Jump to content

Спрях се на А6 1.8 125ps 1998 Защо са толкова евтини !!!


Recommended Posts

Здравейте Колеги, та така първо да кажа че събрах необходимата сума за една А6 ца,  твърдо се спрях на определен мотор 1.8 125 коня бензин 1998 година , но нещо все ме притеснява , защо този модел говоря общовзето за А6 след 97-2000 са толкова ефтини пък се води бизнес лимузина защо е горе доло на еднаква цена с А4 98, пък както казах лимузина със много добър конфорт и возия и какво му е минус че е толкова ефтин според класа си за алуминиевите носачи знам че при всички аудита е така и за годината ми е ясно все пак кола на 15 години но голфредото ми 1.6 бензинка mk4 е горе доло на същата цена пък е малка количка стандартна .

Та Колеги я кажете какво му е минус на тази лимузина , лоши неща за този мотор не съм чувал и от 4 дена ръчкам из сайтовете също не кой знае какво лошо за А6 говорим за бензиновите , дайте мнения защо и какво е в минус общо взето всичко за тези критери с този мотор тази година и така нататъка а и колата който ще я купя е седан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

как защо бе колега?

А6 С5 е чуплива кола....Окачване, сбъгване на лекетроника...

а двигателят, който сочиш / атмосферен 1.8 четирицилиндров / е най-меко казано НЕподходящ за толкова тежко купе....маломощен е....Представи си, колко реалки конски сили ще имаш на колелата, като сложиш и факта на неизбежното износване по двигателя т.е няма как да ена заводските си 125 конски сили...

За Ауди А6, нищо по-малко от 6 цилиндров двигател....

 

Удачен двигател е 1.8Т......Подлежи и на НЕскъп тунинг....

 

моят съвет е да избягваш, А6 с малък, четирицилиндров, атмосферен двигател......Просто колата е бавна.....

Търси А6 С5 1.8Т.....

Може и 2.4, но не казваш ще газифицираш ли...

Редактирано от andrei_S40
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8 20V. 125коня прави вървеж,ама на А3-ка-такава търкалях бая време и си вървеше доволно.На тоз кораб А6/С5/ тоя мотор не върви.По добре от 1.8T нагоре.Сега дизелджиите ще нагънат темата,но човека пита за тоя бензинов мотор-само не знам дали тук целта е слагане на газ и съответно икономия на пари!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега взимай а6 с по голям мотор , че ще се чудиш сега дали ще изпреваря тази кола дали няма :Д аз съм с ауди а4 95 1.6и 101 кс карам я от 7-8 години и много често съм си задавал въпроса де ми е бил акъла като съм взимал такава тежка кола с такъв малак мотор , а това а6 сигурно , ще върви като 1.6 на а4-ката :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как защо бе колега?

А6 С5 е чуплива кола....Окачване, сбъгване на лекетроника...

а двигателят, който сочиш / атмосферен 1.8 четирицилиндров / е най-меко казано НЕподходящ за толкова тежко купе....маломощен е....Представи си, колко реалки конски сили ще имаш на колелата, като сложиш и факта на неизбежното износване по двигателя т.е няма как да ена заводските си 125 конски сили...

За Ауди А6, нищо по-малко от 6 цилиндров двигател....

 

Удачен двигател е 1.8Т......Подлежи и на НЕскъп тунинг....

 

моят съвет е да избягваш, А6 с малък, четирицилиндров, атмосферен двигател......Просто колата е бавна.....

Търси А6 С5 1.8Т.....

Може и 2.4, но не казваш ще газифицираш ли...

 

 

Колега ти директно ми свали звездите , пък колко розово ми беше до преди малко направо се чувствам като ЦАЦА на фритюрник :D

Как така колега ааа мен не ми трябва да върви чесно казано да върви като на 100 коня ми е напълно достатъчно пък и то ще е за нормална употреба максимум 2000 оборота то и на а4 2001 им се чупят предниците  ми дедазнам кое освен предницата може да се чупи в тази кола :( ехх че за 2 хиледи евро бе колега намерих човека ме чака зимни гуми летни всичо работило идеално запазена без външни и вътрешни забележки ето я обявата http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-1-8-kliomaaut-sehr-guter-zustand-alu-dachau/184429084.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=87&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=95&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=1998-01-01&maxFirstRegistrationDate=1999-12-31&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&categories=Limousine

колега взимай а6 с по голям мотор , че ще се чудиш сега дали ще изпреваря тази кола дали няма :Д аз съм с ауди а4 95 1.6и 101 кс карам я от 7-8 години и много често съм си задавал въпроса де ми е бил акъла като съм взимал такава тежка кола с такъв малак мотор , а това а6 сигурно , ще върви като 1.6 на а4-ката :)

разбирам те Колега и голфа ми е със този двигател АКЛ сигурно говорим 101 коня , за като голфа си е много добре ама за аудито наистина сигурно ти е гадно , но все пак тука говорим за някакви 20 клапана и 125 коня както казах и горе не искам да върви повее от колкото да мога да изпреварвам нормално за ГАЗ не мисля но и разхода не ща повече от 13 \100 еххх сега какво да правя направо съм като ЗОМБ :(((

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек искаш да караш лимузина за 2000 евра на 15 години?

Да защо не имам мерак и то голям! От 3 години карам малка кола никога не съм имал голяма кола и за като начало просто разполагам със толкова 

и поне искам да е нещо примерно немско и да е здраво , аз съм на възраст  24 години както казах не съм запален на високият скорост така че за това исках да знам ако си взема този мотор тази кола какви сериозни проблеми освен бавната скорост мога имам , примерно износване на двигателя и горене на масло или някакви характерни повреди какви ?

Колегиии хайде дее 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, djunkata!

До колкото разбирам искате да купите нова кола? А държите ли марката да е Ауди?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз минах по този път преди време. С моето лично В4, бях голям фен на марката. А после си купих Honda CR-v, 2000 г. Като функционалности, Honda-та отвя А6. Като комфорт А6 е малко по-добра. Все пак 4х4 на Honda (знаете какво е на зимен път или ако искате малко offroad), по-високото повдигане са неща, които впоследствие вероятно ще поискате. И не на последно място - частите на Honda 1999-2000 г. са значително по-евтини от същите за А6.

 

Ето и две предложения за не много пари, които изглеждат доста добре:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11372970393781867&f1=details&slink=49p4vz

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11368375836580689&f1=details&slink=49p4vz

Редактирано от proba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Колега много ти благодаря наистина че за това се опитваш да помагаш 
Но когато аз видя Кола със десен волан просто ми става лошо и наистина леко ми се гади , не се бъзикам просто ме разбери .

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако десния волан ти е проблем, има достатъчно на пазара и с ляв. Идеята ми е, понеже доста хора има, които са имали по един-два макс. автомобила, искат да си вземат нов и ест. се повеждат по външен вид. А после, като си дадат парите и някой вземе, че им даде да покарат неговата кола, им се доревава, но късно!

Редактирано от proba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво общо имат тея грозни подобия на джип с лимузина? Нито като возия, нито като поведение, нито като външен вид... въобще по нищо не могат да се сравняват. Дори и по разход. Още повече, че хонда е "долна" марка, която не може да се сравнява с Ауди, а по-скоро с Шкода.

А6 е красива и удобна кола, тежка и комфортна. 1.8 е достатъчен да я мести някак си , но със скорости до 160-180 максимум. Ускорението му няма да е нищо особено и ще гори доста, газта е задължителна, поне се газифицира лесно. Ако е пазена колата, проблеми няма да имаш никакви. Имах А4 с такъв мотор и беше с космически пробег и никакви проблеми. Единствено гарнитура на главата смених веднъж. А този "проблем" с чупливото окачване е силно преувеличен, даже несъществуващ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=6559

 

Все пак ако размислиш, Honda-та е със 150 конски сили, 2000 кубика. На извънградско харчи 10 л. газ (на икономичен режим до 120 км./ч.; до 150 км./ч - 12 л.). На градско 12-13 л. 

Газовата уредба традиционно е сложена вече и нямаш грижи тепърва по нея (поне в болшинството модели на пазара). 4х4 е голямо предимство.

Редактирано от proba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, имам А4 Авант с този мотор. По каталог - собствената маса на моята кола е 1280кг, на А6-та, която си си харесал е 1300кг, така че усещането трябва да е горе-долу същото от към вървене. А по-конкретно - впечатленията ми от година и половина каране и 20 000км са че мотора верно си е здрав и лесно се газифицира. Муден е в ниските обороти и по някое време ще ти се прииска да имаш един охлюв под капаха да свирка като се вдигнат оборотите. Ако те тревожи, че никак няма да върви колата - ми верно не е изтребител, но пък си върви доволно като за моите нужди (извънградско 120-130, магистрала 150-160) .И при мен както и като при един колега по-горе в постовете - по мотора само една гарнитура има сменяна като изключим редовното обслужване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скромно мнение ,но от сърце,тая  крива онда да се сравни с А6???????,м-р проба има киселини в мозъка,въпреки добрия тон ,който спазва,уважения за това.А6 -бъгава кола-колегата е с наченки на киселини и диария  едновременно,

Към мераклията за А6 djunkata,взимай смело и не слушай дрънканици,от мотора не очаквай повече от това да те придвижва и да ти създава от време на време някой проблем ,като концепция сами мотор е е рядко глупав,за това и цената на колата е такава.

Успех

Пепи, подкрепям те !

Конкретно по темата А6 1.8/125 :

 

 КУЗОВ  Тип кузова  Седан   

Количество дверей  4   

Количество мест  5   

Длина  4796 мм  

Ширина  1810 мм  

Высота  1452 мм  

Колесная база  2760 мм  

Колея передняя  1540 мм  

Колея задняя  1569 мм  

Дорожный просвет  120 мм  

Объем багажника максимальный  551 л  

ДВИГАТЕЛЬ  Расположение двигателя  Спереди, продольно   

Объем двигателя  1781 см3  

Мощность  125 л.с.  

При оборотах  5800   

Крутящий момент  168/3500 н*м  

Система питания  Распределенный впрыск   

Наличие турбонаддува  -   Газораспределительный механизм  DOHC   

Расположение цилиндров  Рядный   

Количество цилиндров  4   Диаметр цилиндра  81 мм  

Ход поршня  86.4 мм  

Степень сжатия  10.3   

Количество клапанов на цилиндр  5   Топливо  АИ-95   

ТРАНСМИССИЯ  Привод  Передний   

Кол-во передач (мех коробка)  5   

Кол-во передач (автомат коробка)  4   

Передаточное отношение главной пары  4.11 (5.15)   

ПОДВЕСКА  Тип задней подвески  Поперечный стабилизатор   

Тип передней подвески  Двойной поперечный рычаг   

ТОРМОЗНАЯ СИСТЕМА  Передние тормоза  Дисковые вентилируемые   

Задние тормоза  Дисковые   

АБС  есть   

РУЛЕВОЕ УПРАВЛЕНИЕ  Тип рулевого управления  Шестерня-рейка   

Усилитель руля  Гидроусилитель   

ЭКСПЛУАТАЦИОННЫЕ ПОКАЗАТЕЛИ  Максимальная скорость  203 (198) км/час  

Время разгона (0-100 км/ч)  11.3 (13.1) с  

Расход топлива в городе  12.1 (12.9) л/100 км  

Расход топлива на шоссе  6.4 (7.1) л/100 км  

Объем топливного бака  70 л  

Снаряженная масса автомобиля  1300 кг  

Допустимая полная масса  1900 кг  

Размер шин  195/65R15V   

Размер дисков  6J 

 

 

Имам познати с дизеловия агрегат 1.9/110 к.с. (което е по- малко от 125 к.с) и са доволни от колите с тази комбинация.

Ако трябва да сравняваме чисто 1.8 и такова с турбина > варианта с турбина има като "+" мощтността, но за сметка на това някои гледат на турбината, като на "-".

Редактирано от eic-idimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата си е супер. Няма да е нвк'ва вървелка. Но за цената, която гледаш е страхотна покупка.

Ако километрите са тея - няма да имаш проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не си вземай голяма кола със слаб мотор,аз имам опит с А6 Ц4 Аце куатро,-огормен разход и жива мъка при карането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тия глупости че не върви. Всички тука карате само бегачки по 300 коня . Жалкото е че младите не са карали жигули и москвич :) Карам пет години и имам изминати над 250 000км със  1.8 -125 к.с., но на Ц4 . Колата си върви задоволително добре,особенно на дълго като влезе в средни обороти . Лесно се газифицира и ще дава около 10-11 газ ,извънградско при 140км.  Моята съм я свалял до 7.2 ,но това беше в Турция при маршрут от 200км със постоянна скорост от 60км/час. (пет часа пътувах,но това е друга тема) . Иначе Ц5 е чуплива кола с доста проблеми по окачване и електроника,но ако намериш запазена си вземи. 1.8т е хубав,но труден за намиране.

 

Сега видях обявата. Колата изглежда джиджана . Взимай,не ги слушай за вървежа. Ще се изненадаш колко е приятна за каране.

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя че ще върви ще върви, и съм карал и жигула и лада,но казвам,че мотора слаб и определено не го казвам само аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мога да ти кажа,че когато всичко е наред със дебитомер,дросел и вакуми,ще те скъсам по всички параграфи. Върви повече от 2.0 16V . И не го казвам да се заяждам. Знаеш ли колко като видят отзад да пише 1.8 се напъват,особенно със такава като твоята и после остават изумени.Особенно по завоите . Колата е със директна инжекция,не със механична и ства много забавно. Можеш по всяко време да я тестваш за да се убедиш. Заклевам са :D

 

А на въпроса защо са евтини??? -Това е заради "славата " на дизела в комбинация със автомат . Поради тази причина цената на модела като цяло се срина. Но има бензинови V6 ,V8 които държат цена,но определено са си доста скъпи за подръжка. 

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тва за завоите само не го разбрах,ама както и да е,..имах впредвид да си търси с турбината...И аз съм Филчев,Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В смисъл че, в завоите колата е много "динамична"  .Някои неща трудно се описват и всеки който пожелае може да тества как върви на А6. И е всичко друго ,но не и "умрял кон" както се изразяват другите. Единствения недостатък е обслужването. 600 лв за ремъци и ролки е малко много. Но със всички коли е така,  едно е за сметка на другото. 

1.8т излиза много трудно,камо ли запазено.

Чесно тази кола няма да я продам за нищо на света. 

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някак не ми се връзват думите, лимузина(луксозен седан) и 4-ри цилиндров мотор.

Карал съм фолксваген пасат Б5 с такъв мотор,е жива мъка си е при изпреварване.Повярвай ми,колкото и спокоен шофьор да си,рано или късно се изпада в ситуация да изпреварваш и пред теб в насрещното да се появи автомобил и от там започва сваляне на предавки,но на 1.8 не се случва нищо,само повече бучене.След подобна ситуация ще се зачудиш защо така се прее.а.

Иначе ако си крайно спокоен водач с търпение да кара в колона от камиони с 60км (примерно) двигателя ще те задоволява напълно и ще се радваш на добър комфорт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...