Jump to content

Отново за проблема с топлия старт...няма компетентни!!


Kissman

Recommended Posts

Колеги,от много време имам този проблем и вече съм се заел сериозно да го реша но все удрям на камък до момента.Няма да цитирам имена на сервизи в които съм ходил но моята история предполагам е изживяна и от много други колеги понеже метода по който се подхожда е "проба-грешка".С две думи да припомня проблема-когато е студен двигателя,т.е цяла нощ примерно,пали лесно,но когато е вече загряла и я оставя за час,два.три...пали като задавена,т.е трябва да задържам стартера 5-7 секунди.Понеже имам газов инжекцион се насочих към търсене на проблема на бензин понеже винаги паля на бензин.В сервиза в който бях ме увериха че 99,9% причината е в бензиновата помпа понеже установили че моята не държи налягане и е за смяна.Опитах се да ги насоча към температурен датчик или друга евентуална причина.но те бяха категорични.Съгласих се и ефекта беше нулев.Насочих се да търся причината в газта.От един сервиз ме увериха че знаят каква е причината -изпарителя е и ще го оправят.Да,но когато я тестваха се оказа че той си е наред и почнаха да търсят другаде...дюзи,рейки,налягане,настройки ..И? Нищо...Колата се е запънала и упорито продължава да си има този проблем.Извинявам се за дългото обяснение но накрая искам да попитам-КЪДЕ ДА МИ ОПРАВЯТ КОЛАТА????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

съветваш ме да сменя и него ли? то май така ще стане и после какво следва по веригата?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е той е много по-евтин от всичко друго. Даже и да грешка смяната му, не е като да смениш бензиновата помпа. Но поне ще знаеш, че не е от него. А читавите майстори знаят какви замервания да му направят, за да не сменяш читав датчик. Помпата ако не дава налягане - с право са я сменили.

 

Проверени ли са бензиновите инжектори - пикаещи инжектори водят баш до такъв проблем.

Редактирано от gsb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как се проверява мембрана на бензиновя регулатор ? мисля че моето масло мирише на бензин ... но може и да греша, защото сега го сменях маслото, а старото не миришеше ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземаш една спринцовка и закачаш към маркучето което излиза от бензиновия регулатор. Дърпаш и ако спринцовката не засмуче бензин, а прави вакуум значи е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пробва ли с резервоар до половина пълен, как се държи и празен как е?

резервоар пълен с газ ли имаш предвид или с бензин....не съм правил подобни проби но не смятам че това би ми дало някаква насока..Но ще направя проба когато ми свърши газта да покарам известно време само на бензин,но мисля че правих преди време подобен експеримент и пак така правеше..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никъде не прочетох  да е закачена на софтуер и какво е записала моторната електроника,хвърлянето на боб не е диагностика,ако имаш време утре до обяд съм в сервиза,ела и си направи снимка на записаните проблеми,после ,ако има такива ще гадаем на базата на инфото от компа,ако искаш сам да си я поправиш.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем с моято ауди а4 б5 1.8i газов инжекцион. Карах я чак на Bosch в Турция - резултата беше нулев. При диагностика даваше GAS MIXTURE FAILURE и грешка на ламбда сонда. Та смениха бензинова помпа, темп. датчик и какво ли още не, всичко на стойност 1300 лева. Накрая в един гараж ми свалиха катализатора и ми сложиха пура на неговото място. След което покарах колата известно време и пак отидох на диагностика. Грешките не се появиха, колата пали 10/10 при топъл старт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де,ама като са ти сменили толкова много неща ти реално разбра ли от кое е точно проблема или ме съветваш и аз да сменям всичко....баси :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото мирише ли на бензин? Виж да не е спукана мембраната на бензиновия регулатор..

Не разбрах какъв е моторът и дали има регулатор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята прави така от време на време мисля че е дроселова клапа но все още не съм я чистил
температурния датчик го смених ама пак така си продължава да си прави ако ти дава вярни стойности няма смисъл от смяната му

Редактирано от JimB3am
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

симптомите са за удавен мотор . 

може дюзи да не затварят хубаво или веднага и цилиндрите да остават пълни като я угасиш . 

като поседи колата , горивото се изпарява, цилиндрите са чисти , дозата е точна и колата пали нормално . 

може да имаш проблем с налягането на бензиновата помпа или вакума на бензиновия регулатор .  

може да имаш клапани за правене и да ти бяга компресия, като е топъл мотора, метала като е загрят се разширява и хлабините стават по големи ..

от там може да ти избяга компресия .  

може да са много неща .

 

карай си я така , нали пали ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

може дюзи да не затварят хубаво или веднага и цилиндрите да остават пълни като я угасиш . 

 

Имах го този проблем преди време и се оказа точно същата причина-пикаеща дюза.На стенд лесно се видя кой инжектор не дозатваря плътно и остава да пуска гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих откачил рейката с дюзите и бих повъртял няколко път на стартер с подложено картонче под дюзите. Ако има нещо фрапиращо - запушена или течаща дюза ще си проличи. Бих сменил и бензиновия филтър - няма логика, но филтър никога не е излишно да се смени:)

 

Чисто теоретично може да има проблем с датчик на коляновия вал.....много неща може да са.

 

Хубавото е, че колата има ГИ. ГИ трябва да има авариен режим за палене на газ. Ако и при палене на газ има същото поведение, горивната система се изключва от заподозрените....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като начало ще направя диагностика на темперстурния датчик-той е най-заподозрян,след това ще видя и дюзите.Казвали са ми че ако проблема е в датчика на коляновия вал въобще няма да пали...а при мен е друго.Колкото до ГИ знам че има аварийно палене директно на газ но не знам как става ,не ми се е налагало а и казват че не било добре да се прави ...често.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорех за резервоара за бензин. Просто карай нормално колата си на газ с около половин резервоар пълен. И после пак пиши.

Редактирано от Evgeni K.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото до ГИ знам че има аварийно палене директно на газ но не знам как става ,не ми се е налагало а и казват че не било добре да се прави ...често.

От две години при температури над 7-10 градуса паля само на газ:), така че за теста не трябва да се притесняваш.

Пробвай и с откачена газова рейка - може някоя газова дюза да изпуска и да дави колата.

Датчика на коляновия вал е мръсно нещо - понякога прави каквото си иска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше същия проблем,трудно палеше на топъл двигател.Оказа се бензиновия регулатор.Може също да се провери(освен със  спринцовка),като :изгасиш двигателя,отваряш капака и вадиш маркуч-ето на бенз. регулатор,ако прокапе,значи изпуска,и съответно дави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...