Kissman Публикувано 27 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2013 Колеги,от много време имам този проблем и вече съм се заел сериозно да го реша но все удрям на камък до момента.Няма да цитирам имена на сервизи в които съм ходил но моята история предполагам е изживяна и от много други колеги понеже метода по който се подхожда е "проба-грешка".С две думи да припомня проблема-когато е студен двигателя,т.е цяла нощ примерно,пали лесно,но когато е вече загряла и я оставя за час,два.три...пали като задавена,т.е трябва да задържам стартера 5-7 секунди.Понеже имам газов инжекцион се насочих към търсене на проблема на бензин понеже винаги паля на бензин.В сервиза в който бях ме увериха че 99,9% причината е в бензиновата помпа понеже установили че моята не държи налягане и е за смяна.Опитах се да ги насоча към температурен датчик или друга евентуална причина.но те бяха категорични.Съгласих се и ефекта беше нулев.Насочих се да търся причината в газта.От един сервиз ме увериха че знаят каква е причината -изпарителя е и ще го оправят.Да,но когато я тестваха се оказа че той си е наред и почнаха да търсят другаде...дюзи,рейки,налягане,настройки ..И? Нищо...Колата се е запънала и упорито продължава да си има този проблем.Извинявам се за дългото обяснение но накрая искам да попитам-КЪДЕ ДА МИ ОПРАВЯТ КОЛАТА???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 27 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2013 А с термодатчика какво стана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 27 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! съветваш ме да сменя и него ли? то май така ще стане и после какво следва по веригата? Редактирано 27 Септември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 27 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2013 (Редактирано) Е той е много по-евтин от всичко друго. Даже и да грешка смяната му, не е като да смениш бензиновата помпа. Но поне ще знаеш, че не е от него. А читавите майстори знаят какви замервания да му направят, за да не сменяш читав датчик. Помпата ако не дава налягане - с право са я сменили. Проверени ли са бензиновите инжектори - пикаещи инжектори водят баш до такъв проблем. Редактирано 27 Септември 2013 от gsb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 27 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2013 Маслото мирише ли на бензин? Виж да не е спукана мембраната на бензиновия регулатор.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 27 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2013 благодаря,ще имам предвид вашите мнения . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 27 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2013 А пробва ли с резервоар до половина пълен, как се държи и празен как е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darkavenger Публикувано 27 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2013 как се проверява мембрана на бензиновя регулатор ? мисля че моето масло мирише на бензин ... но може и да греша, защото сега го сменях маслото, а старото не миришеше .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 27 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2013 Вземаш една спринцовка и закачаш към маркучето което излиза от бензиновия регулатор. Дърпаш и ако спринцовката не засмуче бензин, а прави вакуум значи е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 27 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2013 А пробва ли с резервоар до половина пълен, как се държи и празен как е?резервоар пълен с газ ли имаш предвид или с бензин....не съм правил подобни проби но не смятам че това би ми дало някаква насока..Но ще направя проба когато ми свърши газта да покарам известно време само на бензин,но мисля че правих преди време подобен експеримент и пак така правеше.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 27 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2013 (Редактирано) никъде не прочетох да е закачена на софтуер и какво е записала моторната електроника,хвърлянето на боб не е диагностика,ако имаш време утре до обяд съм в сервиза,ела и си направи снимка на записаните проблеми,после ,ако има такива ще гадаем на базата на инфото от компа,ако искаш сам да си я поправиш. Редактирано 27 Септември 2013 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DVR Публикувано 28 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2013 Имах същия проблем с моято ауди а4 б5 1.8i газов инжекцион. Карах я чак на Bosch в Турция - резултата беше нулев. При диагностика даваше GAS MIXTURE FAILURE и грешка на ламбда сонда. Та смениха бензинова помпа, темп. датчик и какво ли още не, всичко на стойност 1300 лева. Накрая в един гараж ми свалиха катализатора и ми сложиха пура на неговото място. След което покарах колата известно време и пак отидох на диагностика. Грешките не се появиха, колата пали 10/10 при топъл старт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 28 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Септември 2013 добре де,ама като са ти сменили толкова много неща ти реално разбра ли от кое е точно проблема или ме съветваш и аз да сменям всичко....баси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2013 Маслото мирише ли на бензин? Виж да не е спукана мембраната на бензиновия регулатор..Не разбрах какъв е моторът и дали има регулатор... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JimB3am Публикувано 28 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2013 (Редактирано) И моята прави така от време на време мисля че е дроселова клапа но все още не съм я чистилтемпературния датчик го смених ама пак така си продължава да си прави ако ти дава вярни стойности няма смисъл от смяната му Редактирано 28 Септември 2013 от JimB3am Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NORTIKUS Публикувано 28 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2013 симптомите са за удавен мотор . може дюзи да не затварят хубаво или веднага и цилиндрите да остават пълни като я угасиш . като поседи колата , горивото се изпарява, цилиндрите са чисти , дозата е точна и колата пали нормално . може да имаш проблем с налягането на бензиновата помпа или вакума на бензиновия регулатор . може да имаш клапани за правене и да ти бяга компресия, като е топъл мотора, метала като е загрят се разширява и хлабините стават по големи ..от там може да ти избяга компресия . може да са много неща . карай си я така , нали пали ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 28 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2013 може дюзи да не затварят хубаво или веднага и цилиндрите да остават пълни като я угасиш . Имах го този проблем преди време и се оказа точно същата причина-пикаеща дюза.На стенд лесно се видя кой инжектор не дозатваря плътно и остава да пуска гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 29 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2013 Не разбрах какъв е моторът и дали има регулатор...Доколкото разбрах е 2,0 -130 к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 29 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2013 2.0 бензин,130 коня,незнам за регулатор.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 29 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2013 Аз бих откачил рейката с дюзите и бих повъртял няколко път на стартер с подложено картонче под дюзите. Ако има нещо фрапиращо - запушена или течаща дюза ще си проличи. Бих сменил и бензиновия филтър - няма логика, но филтър никога не е излишно да се смени Чисто теоретично може да има проблем с датчик на коляновия вал.....много неща може да са. Хубавото е, че колата има ГИ. ГИ трябва да има авариен режим за палене на газ. Ако и при палене на газ има същото поведение, горивната система се изключва от заподозрените.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 29 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2013 като начало ще направя диагностика на темперстурния датчик-той е най-заподозрян,след това ще видя и дюзите.Казвали са ми че ако проблема е в датчика на коляновия вал въобще няма да пали...а при мен е друго.Колкото до ГИ знам че има аварийно палене директно на газ но не знам как става ,не ми се е налагало а и казват че не било добре да се прави ...често. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 30 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 (Редактирано) Говорех за резервоара за бензин. Просто карай нормално колата си на газ с около половин резервоар пълен. И после пак пиши. Редактирано 30 Септември 2013 от Evgeni K. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 Колкото до ГИ знам че има аварийно палене директно на газ но не знам как става ,не ми се е налагало а и казват че не било добре да се прави ...често.От две години при температури над 7-10 градуса паля само на газ, така че за теста не трябва да се притесняваш.Пробвай и с откачена газова рейка - може някоя газова дюза да изпуска и да дави колата.Датчика на коляновия вал е мръсно нещо - понякога прави каквото си иска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plambata Публикувано 30 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 При мен имаше същия проблем,трудно палеше на топъл двигател.Оказа се бензиновия регулатор.Може също да се провери(освен със спринцовка),като :изгасиш двигателя,отваряш капака и вадиш маркуч-ето на бенз. регулатор,ако прокапе,значи изпуска,и съответно дави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 30 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 И аз съм за проверка на бензиновия регулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване