N1995 Публикувано 18 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 И няма да имаш и датчици за износване. Внимавай и ръчната спирачка да не одрежеш като ги сменяш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetan Публикувано 18 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 Веско изписва на дисплея SERVICE и иконата за накладки! Вътрешната накладка е на 4мм, а от алармата съм направил около 1200км смесено каране! Новите накладки не ги измерих преди да ги сложа но са над 8мм със сигурност.N1995 отпред според мен няма ръчна спирачка ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 18 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 Няма, само на задните колела е, все пак не караш хидравличен ситроен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 20 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2013 Вчера проверих колко пари ми струват "оригиналните дискове и накладки" в Порше със и без сняната..Е тия нямат срам точно за 70% от цената без монтаж съм си купил EBC GD1392 с накладки yellow.Не знам кой и защо би си купил о"ригиналните"... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 20 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2013 Жълтите много цапат, за седмица правят черни джантите. Следващия път ще си взема оригинални. За цените ги напиши с цифри, защото като сравняваш е редно да напишеш и отстъпките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 21 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 Разликата в цената която съм казал е без отстъпката. И обърках накладките, на импрезата са жълти, за аудито съм взел червени, просто онези найстина много цапат, тая импреза я мия всеки път преди да я прибера на омв-то щото иначе после в автомивката пада голямо псуване по златните джанти и сините врати като се насерат с прах от накладките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 21 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 Оригиналните също прашат много, но се мие много лесно от джантите и също не мяткат парченца нагар назад след калника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itolev Публикувано 21 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2013 Да ти кажа, не съм го забелязъл щото още карам с тях и ги чакам да свършат. Онези са ужасни, даже и по стъклата имам а сега зимата не ми си мисли... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetan Публикувано 4 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 Изминах над 5000км и оригиналните си прашат!Имам питане за алармата продължава да ми стои !!! Докато бях в БГ и сменях масло и всички филтри, казах на майстора да ми ресетне алармата, защото съм ги сменил но уви пак не можа да се изчисти !!! Има ли някакъв пиниз ??? примерно да са разкачени от буксите и тогава да се изчисти или да се почистят клемите ?!?!? аз ги смених в последният момент и нямах време да лъскам .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 Ако са изправни датчиците по накладките трябва да изгасне. Виж дали имаш необходимото количество спирачна течност в казанчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 4 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 да, този последния съвет е много важен - напълни казанчето до горе, колкото събира, и ще се оправят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetan Публикувано 12 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 колеги, проблема се оправи когато почистих буксите, не е правило добра връзка, всичко е ОК :-) изчезна алармата ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 12 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2013 При накладките, или при датчика в казанчето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetan Публикувано 13 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2013 при накладките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CITIZEN Публикувано 15 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2014 Понеже не намерих това което търся като информация, а тук виждам че са коментирани спирачки, размери, дискове.Бих искал да попитам някой правил ли е ъпгрейд на предните дискове с по-големи?Аз карам 2.7TDI и ми предстой смяна на накладки и дискове. В момента предните дисковете са ми или 314mm или 321mm. Тази седмица ще проверя със сигурност кой размер. Бих искал да мина на по-голям размер, че и кончетата вече са и малко повече.Идеята ми е да си купя дискове и накладки примерно 347mm и да сменя апаратите. Въпроса ми е какво ще ми е необходимо за да направя тази конверсия и дали ще си струва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 15 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2014 (Редактирано) Само мога да те посъветвам да си вземеш рязани дискове с керамични накладки. Качествени дупчени и рязани дискове ще дойдат скъпичко, пък и няма много нужда... Пък и те вървят най-добре с карбонови накладки, но това е прекалено за тази кола. Аз от комбинацията рязани дискове с керамични накладки съм много доволен. Също така бих ти препоръчал и метални спирачни маркучи... Слагаш и спираш да ги мислиш. Що се отнася до размера на дисковете, честно казано не знам дали се налага смяна на апаратите, но не съм и подробно запознат със спирачната система на А6-цата... Например си нямам на идея колко бутала имат апаратите. Имайки предвид как спира, предполагам са 4, но де да знам... Ако няма нужда да се сменят апаратите заради по-големия диск, бих те посъветвал да ги сменяш само ако ще е с такива с повече бутала, иначе няма смисъл. Може вместо това да ги ревизираш - да се почистят, да се сменят гумички и тем подобни и задължително след това ги тествай на стенд, за да си сигурен че работят еднакво колелата. Редактирано 15 Юли 2014 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2014 Едно 60мм бутало е на АТЕ апарата на С-лайна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 15 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2014 Разликата в спирането м/у 321 и 347мм е огромна! Аз минах през това и съм много доволен. Даже вече съм и с по-големи двойно вентилирани дискове отзад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 15 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2014 Аз на 16ките зимни и 17ки летни какви дискове и спирачни апарати мога да натикам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 15 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2014 Мисля че 321мм е максимума (ако не се лъжа съм с такива, точно заради 16/17 комбинацията). За 347мм вече трябва минимум 17. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2014 321мм е достатъчно на 2.0тди да спре от 200 до 0 без да се запалят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 15 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2014 321мм е достатъчно на 2.0тди да спре от 200 до 0 без да се запалят То това е едното, ама е важно и за колко метра спират... Щото заводските 40 метра за от 100 до 0 са си абсурдно много. Вече новите почнаха да ги правят да влизат в около 37 метра, но за мен всичко над 35м е несериозно, но пък е евтино... Гумите също са важни... силни спирачки със смотани гуми, само повече беля могат да донесат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 15 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2014 Задните май са ми 333мм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 15 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2014 Номера на частите да ви се намират и какво трябва да се вземе? Мен само ме е яд, че сегашните дискове са ми чисто нови на половин година каране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 15 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2014 Номера на частите да ви се намират и какво трябва да се вземе? Мен само ме е яд, че сегашните дискове са ми чисто нови на половин година каране Ако са си здрави, все ще можеш да ги продадеш на някой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване