Jump to content

Помощ - инструкция за смяна накладки и дискове,моля !!!


Tsvetan

Recommended Posts

  • Отговори 76
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Веско изписва на дисплея SERVICE  и иконата за накладки! Вътрешната накладка е на 4мм, а от алармата съм направил около 1200км смесено каране! Новите накладки не ги измерих преди да ги сложа но са над 8мм със сигурност.

N1995 отпред според мен няма ръчна спирачка ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера проверих колко пари ми струват "оригиналните дискове и накладки" в Порше със и без сняната..

Е тия нямат срам точно за 70% от цената без монтаж съм си купил EBC GD1392 с накладки yellow.

Не знам кой и защо би си купил о"ригиналните"...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жълтите много цапат, за седмица правят черни джантите. Следващия път ще си взема оригинални. 

За цените ги напиши с цифри, защото като сравняваш е редно да напишеш и отстъпките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата в цената която съм казал е без отстъпката. И обърках накладките, на импрезата са жълти, за аудито съм взел червени, просто онези найстина много цапат, тая импреза я мия всеки път преди да я прибера на омв-то щото иначе после в автомивката пада голямо псуване по златните джанти и сините врати като се насерат с прах от накладките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа, не съм го забелязъл щото още карам с тях и ги чакам да свършат. Онези са ужасни, даже и по стъклата имам а сега зимата не ми си мисли... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Изминах над 5000км и оригиналните си прашат!

Имам питане за алармата продължава да ми стои !!! Докато бях в БГ и сменях масло и всички филтри, казах на майстора да ми ресетне алармата, защото съм ги сменил но уви пак не можа да се изчисти !!! Има ли някакъв пиниз ??? примерно да са разкачени от буксите и тогава да се изчисти или да се почистят клемите ?!?!? аз ги смених в последният момент и нямах време да  лъскам  ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са изправни датчиците по накладките трябва да изгасне. Виж дали имаш необходимото количество спирачна течност в казанчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Понеже не намерих това което търся като информация, а тук виждам че са коментирани спирачки, размери, дискове.

Бих искал да попитам някой правил ли е ъпгрейд на предните дискове с по-големи?

Аз карам 2.7TDI и ми предстой смяна на накладки и дискове. В момента предните дисковете са ми или 314mm или 321mm. Тази седмица ще проверя със сигурност кой размер. Бих искал да мина на по-голям размер, че и кончетата вече са и малко повече.

Идеята ми е да си купя дискове и накладки примерно 347mm и да сменя апаратите. Въпроса ми е какво ще ми е необходимо за да направя тази конверсия и дали ще си струва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само мога да те посъветвам да си вземеш рязани дискове с керамични накладки. Качествени дупчени и рязани дискове ще дойдат скъпичко, пък и няма много нужда... Пък и те вървят най-добре с карбонови накладки, но това е прекалено за тази кола. Аз от комбинацията рязани дискове с керамични накладки съм много доволен.

 

Също така бих ти препоръчал и метални спирачни маркучи... Слагаш и спираш да ги мислиш.

 

Що се отнася до размера на дисковете, честно казано не знам дали се налага смяна на апаратите, но не съм и подробно запознат със спирачната система на А6-цата... Например си нямам на идея колко бутала имат апаратите. Имайки предвид как спира, предполагам са 4, но де да знам... Ако няма нужда да се сменят апаратите заради по-големия диск, бих те посъветвал да ги сменяш само ако ще е с такива с повече бутала, иначе няма смисъл. Може вместо това да ги ревизираш - да се почистят, да се сменят гумички и тем подобни и задължително след това ги тествай на стенд, за да си сигурен че работят еднакво колелата.

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата в спирането м/у 321 и 347мм е огромна! Аз минах през това и съм много доволен. Даже вече съм и с по-големи двойно вентилирани дискове отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

321мм е достатъчно на 2.0тди да спре от 200 до 0 без да се запалят :)

 

То това е едното, ама е важно и за колко метра спират... Щото заводските 40 метра за от 100 до 0 са си абсурдно много. Вече новите почнаха да ги правят да влизат в около 37 метра, но за мен всичко над 35м е несериозно, но пък е евтино... Гумите също са важни... силни спирачки със смотани гуми, само повече беля могат да донесат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номера на частите да ви се намират и какво трябва да се вземе? Мен само ме е яд, че сегашните дискове са ми чисто нови на половин година каране :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номера на частите да ви се намират и какво трябва да се вземе? Мен само ме е яд, че сегашните дискове са ми чисто нови на половин година каране :(

 

Ако са си здрави, все ще можеш да ги продадеш на някой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...