Jump to content

Трудно палене след престой


firepower

Recommended Posts

днес преди първото палене за деня захраних предварително помпата за около 2..3 сек., - нямаше ефект. Без да съм мерил, това ме навежда на мисълта, че налягането на бензина на входа на рейкат може би е в норми.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Имам същият проблем. Разпечатил съм всичко написано за остраняването на проблема Колега FIREPOWER и утре отивам при майстора ми да го показа. За съжаление не съм много обнадежден, защото според мен ще ме изгледа странно и ще каже че не може да се занимава. Няма ли някакъв шанс в свободното ти време срещу заплащане да го направим заедно. Мерси предварително и ще очаквам отговор ....

Бих ти помогнал колега но не съм от София а на около 200км. по на изток

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Първо и аз да похваля колегата за страхотната тема, да го попитам на какъв мотор е правил описаната процедура.

Карам А6 C5 2.4 ARJ 165кс от две години, имам същия проблем, като колата пали от втория път.

На 6 цилиндров мотор по същия начин ли се свалят въпросните дюзи.

 

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега! Моята е 1.8т АЕБ. Честно да ти кажа не съм свалял на v-образен мотор дюзи, но предполагам че ще е същото с тази разлика че рейките ще са 2. но нека някой колега с 2.4 мотор да каже, Всъщност сега погледнах схемата на 2.4 мотор. Рейката е една и я държат 4 болта, по 2 страна. Другото е същото. Развиваш рейката, дърпаш я нагоре и излиза с дюзите. А те се държат за рейката както при мен с някакви зегерки или нещо от сорта

Редактирано от firepower
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,

 

И да споделя  при мен как протече процедурата.

Направих всичко, което колегата е описъл, като промих всички дюзи перфиктно .

Нямаше запушени дюзи, всички пръскаха добре, но за съжеление проблема остава.

Колата продължава да пали от втория път, моля дайте съвет от къде може да е проблема.

Съмнявам се в помпата или евентуално ако някой е запознат филтъра дали израе роля да задържа налягането на горивото.

Имам чуството, че след престой при първото палене не и стига гориво, а при второто вече е подкачила помпата и тогава пали.

Иначе свалянето е лесно и при 2.4 ARJ.

Моля дайте съвети.

 

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен проблема се оказа в изпарителя на газта.Ако имате газ, спрете кранчето от бутилката да няма по системата и капка, карайте 1-ден само на бензин и пробвайте тогава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Със какъв изпарител си и какъв точно излезе проблемът?? Ако е възможно да споменеш,понеже май това стана "хроничен" проблем.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпарителя е някакъв италиански, чисто нов го сложих и вакума на високото налягане изпускаше газ и връща в цилиндрите.Остане ли повече от 15 мин. в покой-после върти по 10сек. докато запали.Сутрин въртеше много време.Какво ли не смених по цялата горивна и въздушна система, докато не стигнах до пустия изпарител.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата диагноза. А как се оправи? Смени изпарителя или го отремонтираха?

Извинявай ако ти се струват глупави въпросите,но както казах и в друга тема,на никой майстор не му се занимава с ремонти по 15 годишни коли. Искат само монтажи да правят,за да им излезе сметката. Всички ти дават час за след месец :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Със какъв изпарител си и какъв точно излезе проблемът?? Ако е възможно да споменеш,понеже май това стана "хроничен" проблем.

 

характерен проблем за редуктор "томасето аляска" ако си с ГИ. Редовно си изпускат от клапана за високо налягане, и вкарват всичко във вакуум системата. Лечението е запояване на този клапан, или подлагане надопълнително гумено уплътнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпарителя е ловато.За друго не зная каква марка е.Говориш за редуктора на който са нжекторите ли? Или за самия изпарител? И ако дадеш някой майстор, имаш една хубава почерпка от мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз подложих на оригиналните мембрани за модела и за сега работи, но ще го сменя с нов.



Газаджийте имат една джаджа която мери дали има оттечка на газта.Може да ти проверат всички вакуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пре ме забелязвам че при пълен не по-малко от половината резервоар си пали винаги от първият път. На какво може да се дължи - дали е тръгнала помпата или има някой спукан маркуч в кошницата  ?

 

PS. Опитвал съм след дълго каране или престой да развия капачката на резервоара, но не съм забелязал да изсъсква, т.е. предполагам че вентилацията на резервоара работи.  

Редактирано от Marian_Georgiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на моят тръц се забелязваше подобен феномен. Колкото повече гориво имаше в резервоара, толкова по-лесно палеше. Не успях да разбера от какво е и винаги си го карах с поне 30 литра, при което палеше сравнително лесно. Влияние оказваше и времето на престоя, в който колата не е карана, както и температурата отвън. Лятото например до десетия час от престоя си пали веднага. След като престои повече от 10 часа, пали сутрин от втория път. Зимата поседи ли на студа 3-4 часа, после пали от втория път. А ако стои на студ 2-3 дни без да се кара, имах случаи да запали от 12-я път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е второто ми 1.8Т AEB.

При първият автомобил, беше стигнало до там, че при първо палене ако не подам газ - загасва. Ако не подам газ и загасне от втория път пали без допълнително подаване на газ.

 

На сегашното ми 1.8Т AEB си палеше идеално, докато есента не почна да прави симптомите на предната кола. Аз не я карам всекидневно, по-скоро веднъж , два пъти в седмицата и реших, да не е от прекалено дългия престой, пробвах в два последователни дни да я паля, но пак изгасва ако не подам газ. Докато преди две седмици не почна от третия път да пали. Почистих дросела, това оправи малко нещата и сега отново съм в стартова позиция, при първо палене ако не подам газ - гасне, ако подам газ си пали от първия път. Акумулатора е нов 75Ah, бензиновата помпа е нова оригинална, свещите са на една година, колата върви нормално, на ваг-ком няма грешки. Чудя се да не е някой вакуум маркуч спукан.

 

Моя съвет е , който има проблем с паленето да почисти дросела, поне при мен и на двете коли веднага се забелязва подобрение след почистване, но явно има още някоя причина за елиминиране.

 

п.п Горивото в резервоара не го оставям да ми падне под 1/4, което от 70литра резервоар е около 17,5литра. Ще пробвам да налея още повече за теста тези дни.

Редактирано от BeckoTDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се подобриха нещата като смених гумичките на дюзите.Явно от там е дърпала по малко въздух.Започна да пали от първия път,само има едно леко придърпване(едва се усеща) докато е студена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...