Marian_Georgiev Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 днес преди първото палене за деня захраних предварително помпата за около 2..3 сек., - нямаше ефект. Без да съм мерил, това ме навежда на мисълта, че налягането на бензина на входа на рейкат може би е в норми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
firepower Публикувано 27 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 Имам същият проблем. Разпечатил съм всичко написано за остраняването на проблема Колега FIREPOWER и утре отивам при майстора ми да го показа. За съжаление не съм много обнадежден, защото според мен ще ме изгледа странно и ще каже че не може да се занимава. Няма ли някакъв шанс в свободното ти време срещу заплащане да го направим заедно. Мерси предварително и ще очаквам отговор ....Бих ти помогнал колега но не съм от София а на около 200км. по на изток Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuroni Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 От кой град си. Може да се наложи утре ако ме отсвири майстора ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
firepower Публикувано 27 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 Севлиево Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuroni Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Може ли някакъв тел. За контакт с теб колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
firepower Публикувано 28 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Имаш лично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuroni Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dianski2 Публикувано 29 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 Здравейте, Първо и аз да похваля колегата за страхотната тема, да го попитам на какъв мотор е правил описаната процедура.Карам А6 C5 2.4 ARJ 165кс от две години, имам същия проблем, като колата пали от втория път.На 6 цилиндров мотор по същия начин ли се свалят въпросните дюзи. Поздрави, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
firepower Публикувано 29 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 (Редактирано) Здравей колега! Моята е 1.8т АЕБ. Честно да ти кажа не съм свалял на v-образен мотор дюзи, но предполагам че ще е същото с тази разлика че рейките ще са 2. но нека някой колега с 2.4 мотор да каже, Всъщност сега погледнах схемата на 2.4 мотор. Рейката е една и я държат 4 болта, по 2 страна. Другото е същото. Развиваш рейката, дърпаш я нагоре и излиза с дюзите. А те се държат за рейката както при мен с някакви зегерки или нещо от сорта Редактирано 29 Октомври 2013 от firepower Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dianski2 Публикувано 6 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2013 Здравейте отново, И да споделя при мен как протече процедурата.Направих всичко, което колегата е описъл, като промих всички дюзи перфиктно .Нямаше запушени дюзи, всички пръскаха добре, но за съжеление проблема остава.Колата продължава да пали от втория път, моля дайте съвет от къде може да е проблема.Съмнявам се в помпата или евентуално ако някой е запознат филтъра дали израе роля да задържа налягането на горивото.Имам чуството, че след престой при първото палене не и стига гориво, а при второто вече е подкачила помпата и тогава пали.Иначе свалянето е лесно и при 2.4 ARJ.Моля дайте съвети. Поздрави, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo_jankov Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 При мен проблема се оказа в изпарителя на газта.Ако имате газ, спрете кранчето от бутилката да няма по системата и капка, карайте 1-ден само на бензин и пробвайте тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Със какъв изпарител си и какъв точно излезе проблемът?? Ако е възможно да споменеш,понеже май това стана "хроничен" проблем. Редактирано 14 Ноември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo_jankov Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Изпарителя е някакъв италиански, чисто нов го сложих и вакума на високото налягане изпускаше газ и връща в цилиндрите.Остане ли повече от 15 мин. в покой-после върти по 10сек. докато запали.Сутрин въртеше много време.Какво ли не смених по цялата горивна и въздушна система, докато не стигнах до пустия изпарител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Същата диагноза. А как се оправи? Смени изпарителя или го отремонтираха?Извинявай ако ти се струват глупави въпросите,но както казах и в друга тема,на никой майстор не му се занимава с ремонти по 15 годишни коли. Искат само монтажи да правят,за да им излезе сметката. Всички ти дават час за след месец Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo_jankov Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 За сега смених само мембраните и разликата е огромна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Хубави коли са,но тези дребни неща много ме дразнят. Благодаря ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Цитиране на предходен пост!Със какъв изпарител си и какъв точно излезе проблемът?? Ако е възможно да споменеш,понеже май това стана "хроничен" проблем. характерен проблем за редуктор "томасето аляска" ако си с ГИ. Редовно си изпускат от клапана за високо налягане, и вкарват всичко във вакуум системата. Лечението е запояване на този клапан, или подлагане надопълнително гумено уплътнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Изпарителя е ловато.За друго не зная каква марка е.Говориш за редуктора на който са нжекторите ли? Или за самия изпарител? И ако дадеш някой майстор, имаш една хубава почерпка от мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo_jankov Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Аз подложих на оригиналните мембрани за модела и за сега работи, но ще го сменя с нов.Газаджийте имат една джаджа която мери дали има оттечка на газта.Може да ти проверат всички вакуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 14 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2013 Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 20 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2013 (Редактирано) Пре ме забелязвам че при пълен не по-малко от половината резервоар си пали винаги от първият път. На какво може да се дължи - дали е тръгнала помпата или има някой спукан маркуч в кошницата ? PS. Опитвал съм след дълго каране или престой да развия капачката на резервоара, но не съм забелязал да изсъсква, т.е. предполагам че вентилацията на резервоара работи. Редактирано 20 Ноември 2013 от Marian_Georgiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 22 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2013 И на моят тръц се забелязваше подобен феномен. Колкото повече гориво имаше в резервоара, толкова по-лесно палеше. Не успях да разбера от какво е и винаги си го карах с поне 30 литра, при което палеше сравнително лесно. Влияние оказваше и времето на престоя, в който колата не е карана, както и температурата отвън. Лятото например до десетия час от престоя си пали веднага. След като престои повече от 10 часа, пали сутрин от втория път. Зимата поседи ли на студа 3-4 часа, после пали от втория път. А ако стои на студ 2-3 дни без да се кара, имах случаи да запали от 12-я път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BeckoTDI Публикувано 28 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2013 (Редактирано) Това е второто ми 1.8Т AEB.При първият автомобил, беше стигнало до там, че при първо палене ако не подам газ - загасва. Ако не подам газ и загасне от втория път пали без допълнително подаване на газ. На сегашното ми 1.8Т AEB си палеше идеално, докато есента не почна да прави симптомите на предната кола. Аз не я карам всекидневно, по-скоро веднъж , два пъти в седмицата и реших, да не е от прекалено дългия престой, пробвах в два последователни дни да я паля, но пак изгасва ако не подам газ. Докато преди две седмици не почна от третия път да пали. Почистих дросела, това оправи малко нещата и сега отново съм в стартова позиция, при първо палене ако не подам газ - гасне, ако подам газ си пали от първия път. Акумулатора е нов 75Ah, бензиновата помпа е нова оригинална, свещите са на една година, колата върви нормално, на ваг-ком няма грешки. Чудя се да не е някой вакуум маркуч спукан. Моя съвет е , който има проблем с паленето да почисти дросела, поне при мен и на двете коли веднага се забелязва подобрение след почистване, но явно има още някоя причина за елиминиране. п.п Горивото в резервоара не го оставям да ми падне под 1/4, което от 70литра резервоар е около 17,5литра. Ще пробвам да налея още повече за теста тези дни. Редактирано 28 Ноември 2013 от BeckoTDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 28 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2013 При мен се подобриха нещата като смених гумичките на дюзите.Явно от там е дърпала по малко въздух.Започна да пали от първия път,само има едно леко придърпване(едва се усеща) докато е студена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 28 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2013 @ Petkovm предполагам, че за бензиновите дюзи говориш или ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване