valioboy Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 Здр. имам проблем със спирачките,колата ми тресе доста и спира насечено и трудно.На пункта за технически преглед ми казаха ,че задните държат под 50 процента ,а предните неравномерно.Днес бях при стругар и пристъргахме предните дискове и накладки просто за проба не ,че мисля така да карам,но ефект почти няма.Ходих в сервиз и те ме посъветваха да направя този опит,понеже мислят,че главините са криви ,а индикатора с който се замерват бил развален в момента,какво мислите възможно ли е да са криви главините ? Колата беше с 18-ки джанти като я купих с гуми на 40 и спортно окачване... Също ми казаха ,че главината се сменя заедно с лагера ,това така ли е ? Ако е такова положението каквото ми го описват не ми се мисли,понеже сметката ще стане дебела,2 главини,2 лагера,2 диска ,накладки и работата отива на 600-700лв само за предните 2 колела,колата е а6ц5 2,4 бензин.Мерси предварително на включилите се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz2pic Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 Това с криви главини няма как да стане,ако са криви неможеш насмогна да купуваш лагери.Незнам стругаря как ги е стъргал,аз също съм си стъргал моите и несъм имал проблеми.Тресенето се получава също от кофти тампони по окачването,дори и от недобри амортесьори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 26 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 Амортесьорите са ми нови,окачването последно е преглеждано преди 20 хил.км. ,няма хлопания,но ще го проверя в сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro men Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 Колега и на мене ми тресеше като спирам но смених дисковете и се оправи.Купувай хубави като Брембо или Лукас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 26 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 Ами аз дискове и накладки ще взема комплект,но ме притеснява да не изкривя и новите дискове,ако евентуално имам проблем с главините? Колега ти с кои дискове на брембо си по-евтиния вариант или по-скъпите(брембо мах) ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 26 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 Какво мислите дискове и накладки TRW или дискове и накладки BREMBO ??? Кой според вас е по-добрия избор ? Мисля да ги сменям след като замеря главините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 Виж си и спирачните апарати може да не са в добра кондиция.... тоя твоя стругар ако не е бил на бутилка водка щеше да ти каже дали са криви дисковете нали не ги върти на ръка Някой с идея да огледа окачването на тия коли с 8 носача винаги има някои дал фира ,ако ти е зле шарнир също може да хлопа и тресе.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 27 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 (Редактирано) Ами дисковете бяха криви,той си каза човека,проблема е ,че и след като ги изправи пак тресе,но по-малко.За апаратите просто ме накара да натисна спирачка и погледна дали движат цилиндрите,каза ,че са ок. Редактирано 27 Октомври 2013 от valioboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 27 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 В Порше София Запад още действа акцията 4+ и оригинални предни дискове и накладки със смяната ги дават от 550 лв. Мисля, че е повече от добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 27 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2013 Какво ще рече това 4+, 2 диска и накладки за 550лв така ли ? Ако е така нещо не ми се струва приемливо,понеже дори и АТЕ да си купя ще ми легне на 250лв. за предни дискове+накладки,а смяна ще я направя сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martod Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Ами дисковете бяха криви,той си каза човека,проблема е ,че и след като ги изправи пак тресе,но по-малко.Да не му е бил повреден и на него индикаторния часовник и да ги е центровал на око ? ..Трябвало е да отидеш в някой голям сервиз където имат машина за пристъргване на место, без да се сваля диска от главината ..Малко по скъпо е отколкото при стругар, но става перфектно изправянето, защото дори и да има леко замятане в главината, машината го компенсира в диска .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 4+ е програма за автомобили над четири години. Уж е с доста прилична отстъпка от редовната цена. 550 лева за оригинални предни дискове и накладки плюс работа по смяна на горното не мисля че е чак толкова много, но всеки решава сам за себе си. Аз просто подсказвам в случай, че за някой е интересно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 28 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Благодаря колега,но за моя автомобил това е висока цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Ако съм разбрал правилно преди 20хил км. ти е проверено окачването,това окачване за такъв пробег е съвсем нормално да се поразхлопа.Мини някъде пак да ти го видят.А за мен главина неможе да се изкреви с каране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BeckoTDI Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Провери си и кормилните накрайници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 4+ е програма за автомобили над четири години. Уж е с доста прилична отстъпка от редовната цена. 550 лева за оригинални предни дискове и накладки плюс работа по смяна на горното не мисля че е чак толкова много, но всеки решава сам за себе си. Аз просто подсказвам в случай, че за някой е интересно.550 е цената на предни и задни дискове с труда абсолютно безмислено и неоправдано е да се дават в ауди.. Нито ауди произвеждат дискове нито накладки. нито пък процедурата изиска особена компетентност на тази кола... Примерно дискове цимерман и накладки паджит............... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 28 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Ще прегледам всичко,смяната на дисковете и накладките ще си я направя сам,само ме притесняват главините.За четвъртък имам уговорка да замерим главините и ще пиша какво е станало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 2 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2013 (Редактирано) Здр.колеги,днес измерихме главините и се оказа ,че са добре нямат биене.Качихме дисковете отново на струг ,но при друг човек и се оказа,че дисковете бият страшно много и са паднали под минимума (22мм) са.Другата седмица взимам нови дискове и накладки и се надявам всичко да е ок.Ориентирал съм се към дискове и накладки TRW ,какво мислите ? Търся нещо средно като цена и качество.Мерси! Редактирано 2 Ноември 2013 от valioboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2013 Ако си с ръчна кутия, дисковете ще ги караш 100-на хиляди км, накладките 50-на. Казва, че сам ще си правиш колата - вземи си едни АТЕ-та. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 2 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2013 Ами АТЕ-то ми се струва ,че плащаш за марка,а от трв съм доволен за сега и предполагам ,че пак ще си взема трв,по-бързо им свършват накладките,но пък спирането е осезаемо по-добро.Също се колебая и за брембо ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martod Публикувано 3 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2013 Взимай Брембото, няма какво да се колебаеш ..АТЕ са 2 пъти по скъпи от тях, но не спират 2 пъти по бързо .. Тия 100-тина хиляди едва ли ще ги навъртиш скоро при нашия стандарт и нашите пътища, пък и да ги навъртиш, ще отделиш пак 120- 130 лв. за 2 нови диска и те така .. И повече не ходи при този стругар, виж как познах от раз, че индикатора му е бил счупен и е центровал на око с точност 1 към гьотере и коефициент на уйдурдисване .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 3 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2013 да колега така е направил,този път хванахме диска на струг без да го въртим и проверихме двата края на диска,от единия край го беше докарал биеше само 1 стотна,а от другия 10 . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2013 пак ще си взема трв,по-бързо им свършват накладките,но пък спирането е осезаемо по-добро.Осезаемо по-добро от кое? Кое те кара да мислиш, че при АТЕ плащаш за марка, а при ТРВ - за качетсво? По-скоро е обратното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 3 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2013 Ами на АТЕ цените ми се струват завишени, а на ТРВ са нормални в сравнение с DELPHI,FERODO,WOKING и други от средния ценови клас.Цената на ате за 2 диска и накладки е 250 лв а на трв ,190лв .Мисълта ми е дали тези 60лв в повече ще са оправдани? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2013 60лв разлика при 2 диска с 4 накладки не е голяма. Заслужава си....особено предвид периода на експлоатация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване