Jump to content

Криви главини може би,няма спирачки ?


valioboy

Recommended Posts

Здр. имам проблем със спирачките,колата ми тресе доста и спира насечено и трудно.На пункта за технически преглед ми казаха ,че задните държат под 50 процента ,а предните неравномерно.Днес бях при стругар и пристъргахме предните дискове и накладки просто за проба не ,че мисля така да карам,но ефект почти няма.Ходих в сервиз и те ме посъветваха да направя този опит,понеже мислят,че главините са криви ,а индикатора с който се замерват бил развален в момента,какво мислите възможно ли е да са криви главините ? Колата беше с 18-ки джанти като я купих с гуми на 40 и спортно окачване... Също ми казаха ,че главината се сменя заедно с лагера ,това така ли е ? Ако е такова положението каквото ми го описват не ми се мисли,понеже сметката ще стане дебела,2 главини,2 лагера,2 диска ,накладки и работата отива на 600-700лв само за предните 2 колела,колата е а6ц5 2,4 бензин.Мерси предварително на включилите се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с криви главини няма как да стане,ако са криви неможеш насмогна да купуваш лагери.Незнам стругаря как ги е стъргал,аз също съм си стъргал моите и несъм имал проблеми.Тресенето се получава също от кофти тампони по окачването,дори и от недобри амортесьори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амортесьорите са ми нови,окачването последно е преглеждано преди 20 хил.км. ,няма хлопания,но ще го проверя в сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз дискове и накладки ще взема комплект,но ме притеснява да не изкривя и новите дискове,ако евентуално имам проблем с главините? Колега ти с кои дискове на брембо си по-евтиния вариант или по-скъпите(брембо мах) ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво мислите дискове и накладки TRW или дискове и накладки BREMBO ??? Кой според вас е по-добрия избор ? Мисля да ги сменям след като замеря главините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж си и спирачните апарати може да не са в добра кондиция.... тоя твоя стругар ако не е бил на бутилка водка щеше да ти каже дали са криви дисковете нали не ги върти на ръка :biggthumpup: Някой с идея да огледа окачването на тия коли с 8 носача винаги има някои дал фира ,ако ти е зле шарнир също може да хлопа и тресе..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами дисковете бяха криви,той си каза човека,проблема е ,че и след като ги изправи пак тресе,но по-малко.За апаратите просто ме накара да натисна спирачка и погледна дали движат цилиндрите,каза ,че са ок.

Редактирано от valioboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Порше София Запад още действа акцията 4+ и оригинални предни дискове и накладки със смяната ги дават от 550 лв. Мисля, че е повече от добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще рече това 4+, 2 диска и накладки за 550лв така ли ? Ако е така нещо не ми се струва приемливо,понеже дори и АТЕ да си купя ще ми легне на 250лв. за предни дискове+накладки,а смяна ще я направя сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами дисковете бяха криви,той си каза човека,проблема е ,че и след като ги изправи пак тресе,но по-малко.

Да не му е бил повреден и на него индикаторния часовник и да ги е центровал на око ? ..

Трябвало е да отидеш в някой голям сервиз където имат машина за пристъргване на место, без да се сваля диска от главината ..

Малко по скъпо е отколкото при стругар, но става перфектно изправянето, защото дори и да има леко замятане в главината, машината го компенсира в диска ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4+ е програма за автомобили над четири години. Уж е с доста прилична отстъпка от редовната цена. 550 лева за оригинални предни дискове и накладки плюс работа по смяна на горното не мисля че е чак толкова много, но всеки решава сам за себе си. Аз просто подсказвам в случай, че за някой е интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако съм разбрал правилно преди 20хил км. ти е проверено окачването,това окачване за такъв пробег е съвсем нормално да се поразхлопа.Мини някъде пак да ти го видят.А за мен главина неможе да се изкреви с каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4+ е програма за автомобили над четири години. Уж е с доста прилична отстъпка от редовната цена. 550 лева за оригинални предни дискове и накладки плюс работа по смяна на горното не мисля че е чак толкова много, но всеки решава сам за себе си. Аз просто подсказвам в случай, че за някой е интересно.

550 е цената на предни и задни дискове с труда   абсолютно безмислено и неоправдано е да се дават в ауди.. Нито ауди произвеждат дискове нито накладки. нито пък процедурата изиска особена компетентност на тази кола... Примерно дискове цимерман и накладки паджит...............

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще прегледам всичко,смяната на дисковете и накладките ще си я направя сам,само ме притесняват главините.За четвъртък имам уговорка да замерим главините и ще пиша какво е станало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр.колеги,днес измерихме главините и се оказа ,че са добре нямат биене.Качихме дисковете отново на струг ,но при друг човек и се оказа,че дисковете бият страшно много и са паднали под минимума (22мм) са.Другата седмица взимам нови дискове и накладки и се надявам всичко да е ок.Ориентирал съм се към дискове и накладки TRW ,какво мислите ? Търся нещо средно като цена и качество.Мерси!

Редактирано от valioboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с ръчна кутия, дисковете ще ги караш 100-на хиляди км, накладките 50-на. Казва, че сам ще си правиш колата - вземи си едни АТЕ-та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами АТЕ-то ми се струва ,че плащаш за марка,а от трв съм доволен за сега и предполагам ,че пак ще си взема трв,по-бързо им свършват накладките,но пък спирането е осезаемо по-добро.Също се колебая и за брембо ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай Брембото, няма какво да се колебаеш ..АТЕ са 2 пъти по скъпи от тях, но не спират 2 пъти по бързо .. :biggthumpup:

Тия 100-тина хиляди едва ли ще ги навъртиш скоро при нашия стандарт и нашите пътища,  пък и да ги навъртиш, ще отделиш пак 120- 130 лв. за 2 нови   диска и те така .. :)

И повече не ходи при този стругар, виж как познах от раз, че индикатора му е бил счупен и е центровал на око с точност 1 към гьотере и коефициент на уйдурдисване .. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D да колега така е направил,този път хванахме диска на струг без да го въртим и проверихме двата края на диска,от единия край го беше докарал биеше само 1 стотна,а от другия 10 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пак ще си взема трв,по-бързо им свършват накладките,но пък спирането е осезаемо по-добро.

Осезаемо по-добро от кое? :)

 

Кое те кара да мислиш, че при АТЕ плащаш за марка, а при ТРВ - за качетсво? По-скоро е обратното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на АТЕ цените ми се струват завишени, а на ТРВ  са нормални в сравнение с DELPHI,FERODO,WOKING и други от средния ценови клас.Цената на ате за 2 диска и накладки е 250 лв а на трв ,190лв .Мисълта ми е дали тези 60лв в повече ще са оправдани?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...