Jump to content

Тресене и придърпване при отнемане на газта 1.9 тди 1z


petar_a

Recommended Posts

здавеите колеги , такав проблем не намерих в форума . от 10 дена ми прави следния проблем при отнемане на газта на която и предавка да е когато оборотите паднат до 1300-1200 запо4ва едно тресене и придарпване докато сигнат 1000 оборота ..като 4е ли някои си играе с педала на гаста и го по4уква ....ина4е колата няма никави поблеми с варвенето ....днес отка4их дат4ика на километра ,като 4е ли понамаля придапването ,но пак не е както е било

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси колега ,може би малко  нето4но дадох обяснение на проблема ,зна4и преди месец колата  запо4на да мени ниските обороти и това предапване се появи тогава но беше слабо ..по4истих ел блока  беше пално със стружки  и немога си обясня как за 5000 километра събра тези стружки пак юни месец го чистих ...оборотите се оправиха ,предапването и претисането почти изчезна само по някога го имаше без значение топла или студена е колата.гаранция ,4е съм запоил качествено крачетата на ел.блока ,електро техник съм ...остава да тагна по кабела и да проверя всички букси а някаква вазможност от педала на газта да е...утре ще отворя ел блока пак за всеки случаи

Редактирано от petar_a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Електрониката на помпата(чипа) е за презапояване. 6 крачета са на 1Z .

Колега, къде я видя тази електроника още по малко пък чип.

 

До колегата пуснал темата: щом вече си я отварял и почиствал веднъж с успех, то предполагам няма да ти представлява трудност да го направиш още веднъж. Предполагам, че си разглобил изцяло механизма и си го почистил основно, защото ако не е така пак ще имаш ядове. По този начин, поне ще си сигурен дали причината е оттам. Ако имаш и VAG-COM можеш да провериш ECU за евентуални грешки, които да те насочат, ако се касае за някакъв друг съпътстващ проблем, но по принцип това си е позната болка на помпата при 1Z.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

почистих електрониката на помпата имаше малко стружки ...и как става за 800 километра боклуци ,няма ли някакво траино решение за тази гадост  колеги ???  претрисането намаля не е така силно изразено на моменти почти няма ,но така беше и предния път като я чистих...според мен проблема е от другаде ,защото парвия път като отваях помпата беше пална с стружки а такова тресене при отнемане на газта нямаше...утре ще проверя всички букси .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

И на мен ми прави впечатление,чистя помпа и след месец два ако я отворя пак има гадости,а ефекта е краткотраен, :gruebel:   какво става колега,има ли развитие по твоя проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, къде я видя тази електроника още по малко пък чип.

 

До колегата пуснал темата: щом вече си я отварял и почиствал веднъж с успех, то предполагам няма да ти представлява трудност да го направиш още веднъж. Предполагам, че си разглобил изцяло механизма и си го почистил основно, защото ако не е така пак ще имаш ядове. По този начин, поне ще си сигурен дали причината е оттам. Ако имаш и VAG-COM можеш да провериш ECU за евентуални грешки, които да те насочат, ако се касае за някакъв друг съпътстващ проблем, но по принцип това си е позната болка на помпата при 1Z.

 

Колега, къде я видя тази електроника още по малко пък чип.

 

Колега браво и аз като теб водя борба да не се нарича прословутото електромеханично управление електронен блок, ама така по фешън звучи :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми прави впечатление,чистя помпа и след месец два ако я отворя пак има гадости,а ефекта е краткотраен, :gruebel:   какво става колега,има ли развитие по твоя проблем?

за сажаление така е колега ефекта е краткотраен много стружки сабират ,по то4но фин метален прах които полепва по електро магнита и обарква подаването на гориво , и спасението е 4истене ,аз си го обяснявам ,4е с времето  пада циментацията на елементите в помпата и за това има толкова ....поне ве4е свикнах с по4истването ,даже не свалям целия ел,блок  за няма и 4ас работа ...доволен съм от колицата така ,4е и всеки месц да го 4истя 6те го преживея  .....по темата ,оказасе ,4е от ел.блока придарпва ,не о4аквах да е от там ,за6тото във високите обороти  си работе6е нормално и сега от време навреме има някакво много леко претрисане на 1100 ,но е поносимо и по4ти не се забелязва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чистене всеки месец-    :wacko:   ееееееее .........мъка си е,разглаобяване -сглобяване ,после настройка,а и не е желателно да се човърка толкова често ,явно трябва и самата помпа да се почисти,или промие,но това е неизпълнимо поне за моите възможности :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чистене всеки месец-    :wacko:   ееееееее .........мъка си е,разглаобяване -сглобяване.....

И на края някоя резба ще превърти....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чистене всеки месец-    :wacko:   ееееееее .........мъка си е,разглаобяване -сглобяване ,после настройка,а и не е желателно да се човърка толкова често ,явно трябва и самата помпа да се почисти,или промие,но това е неизпълнимо поне за моите възможнос

като се налага 6те я 4истя ко да правя...и колега не сваляи цялата глава ,само капа4ето отгоре така после няма настроива6 ни6то малко  е кофти запяването но му хванах цаката....а за разглобяването на цялата помпа няма ни6то сложно няма какво да се обарка аз на старото ауди сам е отварял поне 6 пати карах с една нафта от асфалтова база и в един момент спира6е да засмуква нафта  едно по4истване и газ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци, на мой AGR двигател ГНП-то имаше един магнит, който служи за събиране на стружки. Е, с времето този магнит започва да се саморазрушава и я водих при Ники в Герман да го махне. Колата заспа.

Магнита се намира най-отдолу. Моята помпа се отваря на 2 модула - първо се разкрива блока с електрониката, а след като се махне и той отдолу излиза едно краче, наподобяващо метална сонда и до него има една малка дупчица ... въпросният магнит. :)

П.п.: И внимавайте с каляските, защото на моята от толкова тресене се беше пукнала паразитната ролка на ангренажа ... до половината! :wacko:

Редактирано от darknessevil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

полезна информация колега  мерси ,но аз несъм забелязал да има такава сонда  първия път свалях цялата глава на ел.блока,аз даже се замислях да поставя някакав малак магнит под ел блога да ги улавя тези стружки но ме притеснява да не вземе магнитното поле на магнита да  окаже влияние ,като се задрасти пак 6те го сваля целия и тогава 6те го мисля

Редактирано от petar_a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опп, намерих ти подходяща картинка. Ето това имах предвид. Вижда се подобието на сонда и магнита отстрани, дето са му прилагали някаква интервенция.

 

Имай предвид, че при разглабяне на нафтовата помпа по този начин се налага лека калибровка ... която се постига с чук. :biggthumpup:

За целта ще ти е необходим и ваг-ком - ето я и цялата статия. С две думи - гледаш ваг-кома и показанията на впръсканото гориво и настройваш помпата, почуквайки отляво или отдясно, както е показано на картинката. Отляво намаля милиграмите, а отдясно ги покачва. Това, естествено, е спрямо моя двигател, а показанията на ваг-кома не трябва да се движат с повече от 0,2-0,4 толеранс (така ми бе обяснено).

Редактирано от darknessevil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,благодарско и адмирации за това че се опитваш да ни помогнеш,но в случая явно има разлики във помпите,нашите помпи нямат там магнит ето  тук     http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=1305318      се вижда разликата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е, не отричам. И аз бях чел за тая бобина, но не знаех в кои двигатели е. Явно при вас това ще се окаже разковничето - успех на ентусиастите! Ако някои предпочита друг да се занимае - момчетата, дето вдигнаха моята на крака са на разположение и едно телефонно обаждане разстояние. :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

определено има разлика от твоята няма магнит при нас ,а за калибровката има и на4ин без ваг-комп само с 4ука и се постигат 4удесни резултати ,аз в момента незнам с какви милиграми е ,но нали гори малко и варви много

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

за много години колеги .!!!  едно вапрос4е ,да не пускам друга тема  ,защо няма показание за 4 цилиндар на ВАГ кома ,някои има ли идея  ето картинката

post-79896-0-85571100-1388773270_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е все пак не е трицилиндров :hilezh: ,то 4е няма данни за него е ясно но каде е при4ината ,да не се е не6то прецакал компа или от програмата ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен отчита дюзите само 3 цилиндъра,на голф4 отчита и 4-те.явно на 1z така ги чете,програмата ти е ок. порблема по-скоро е в компа.

Редактирано от kraskko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
Публикувано (Редактирано)

post-79896-0-23338700-1394565413_thumb.j

Здравеите  колеги някои може ли да каже каде да тарся проблема за тази грешка в превод от руски ,имам ги грешките на руски  означава  претоварване на клемата на генератора ,прегледах клемите на генератор и акумулатор  проблем не намирам .

Редактирано от petar_a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...