Jump to content

Какво бензиново А6 4Ф да си купя?


Recommended Posts

Здравейте, преди почти 2 години, бях пуснал тема за А5 3.0 ТДИ, но и така не си взех поради лични финансови пречини. Предпочетох да си взема Субару Аутбек....както и да е. Сега съм решил да сменям Субаруто, не че е лоша кола (даже бих казал чудесна е), но ми се иска нещо по-луксозно, с повече глезотийки :) Та стига с локумите...изчетох доста теми където имаше оскъдна информация за бензиновите 4Ф и така не можах да разбера дали има безпроблемен бензинов двигател :( Критерийте ми са колата да е 2004-2009 година, куатро, автоматик и да е атмосферен двигателя. Няма да слагам газ, предвид, че карам максимум 12000км годишно и 70% ми е извънградско (по същата причина не искам и дизел). Гледах доста обяви за А6-ци с ФСИ двигатели, ама така и не разбрах еднозначно този тип двигатели дали са сполучливи или не :( Другият вариянт, който гледах е 4.2 335к.с., макар че малко ме е страх от тоя V8 :D :D And that's all folks :)

Редактирано от Zombie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оки, осмак, ама кой от двата старият или ФСИ :) ? И какво ще рече удобен на джоба :), като гледах цени на части за 335 коньовият V8 ми се сториха нормални за такава кола ?  Разход на горивото не ме бърка (със Субаруто във Варна зиамaта съм стигал 20/100 :D), т.е. предпочитам да сипвам гориво, отколкото да вися по сервизи, защото колата ми е нужна ежедневно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих могъл да ти дам най точната информация, понеже не карам такава кола.

ФСИ моторите са малко по сложни за газифициране, иначе не са лоши. Но ти пък каза, че няма да конвертираш колата на газ, така че това не е проблем.

Удобен на джоба означава да можеш да си позолиш да си го купиш със доволно екстри и завидно състояние, а не да купиш последната гробница.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е важно, какви пари имаш за колата, защото 2004 - 2009 година е разтегливо понятие, защото можеш да си вземеш примерно http://www.mobile.bg/11386002452305712 или http://www.mobile.bg/11379489595571558 едното няма нищо общо с другото като цена, общото е твоя критерий бензин 2004 - 2009. Даже и едно американче има http://www.mobile.bg/11372610506317452

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за финансите, мога да се напъна до 40к лева....стига да знам, че тая колица ще мога да си я карам спокойно 4-5 години. От изчетеното из форума, разбрах, че скоростните кутии са сполучливи, ходовата част е здрава, но така и не ми се изясниха тия двигатели :( Обявите, които си ми дал съм ги гледал и честно казано последните две не са това, което търся, а за първата не мога да кажа, защото е фотошопната :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом няма газ, няма и дилема - FSI разбира се.

Върви повече, гори по-малко спрямо 4.2i, кво повече може да искаш. :hilezh:

A защо се отказа от А5? Виж ако уцелиш от тотото погледни S5-ците, няма да сбъркаш! За 50-60к можеш да си вземеш много приятна кола. Даже в мобилето има една за 46к. лева и не изглежда никак лоша.

Изглежда по-модерно и хич не е толкова масова като 4ф-ките. За мен е и по-красива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами А5 не си взех, защото парите за него ги вложих в жилище и си взех евтинко японче :D Ама както се вижда, тия Аудита си ме влекат и сега като имам пак възможност, искам да си взема :D А тия FSI двигатели, в няколко теми от различни хора, четох че имат проблеми с нагар заради горивото, за проблеми с покритието на цилиндрите....и то на коли с малко пробег, това ме притеснява. Иначе ако се убедя, че ФСИ не е таралеж в гащите ще се радвам много, защото ще мога да огледам и 2.8 ФСИ и 3.2 ФСИ, а не само V8-ka :) Благодаря много на колегите, които пишат. 

P.S. Колата от обявата на колегата Веско е страхотна (просълзих се) :D

Редактирано от Zombie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като гледам в mobile.de средната цена за 3.0 TFSI e 25к евро, т.е. трудно ще се вредя за такова. Има и по-евтини 3.0 TFSI ама те са без кожа, без кой знае какви екстри или с някакви забележки - това на пръв поглед го казвам...ще се разровя да видя по-обсотйно тази вечер обяви за 3.0 TFSI :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчакай да паднат малко цените и тъкмо да събереш още малко лев.След време 3.0TFSI ще го продадеш много по-лесно,докато 8-ка fsi на бензин ще си е мъка с продажбата.Ентусиасти като теб трудно се намират

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих скочил в А4 В8 2.0 tfsi 211 к.с. Актуална машинка, с чудесни показатели и на всичкото отгоре красива отвън и отвътре. Лошото тук е че трябва да понесеш загубата на стойност защото е доста нов модел. При а6 4Ф 4.2 цената ще пада не само по-бавно, ами в парични единици ще е в пъти по-малко. Така че що пък да не вземеш 4.2 fsi и да не ти пука дали ще можеш да я продадеш. Всичко се продава. Цената е точната, когато телефонът звъни от време на време. Не звъни ли - нещо сбъркано има...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, по ми е на сърце да си взема кола с по-голям атмосферен двигател. За 3.0 TFSI ще трябва да се напъна доста, така че май ще е 4.2 FSI или 3.2 FSI. Само дето никой не казва трябва ли да му се притеснявам на това FSI или не  :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пускам ти това линкче : http://www.audizine.com/forum/showthread.php/336352-Audi-FSI-Engine-Carbon-Build-up-Megathread да се запознаеш по отблизо с проблема при FSI двигателите. Много е спорно дали има отрицателно влияние, дали е допустимо и тн. В САЩ хората ги чистят на по 50к км, не е нищо сложно но трябва да го прави опитен човек, защото е пипкаво. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В една от статиите един човек  споменава, че толкова много нагар имал , че се наложило да му сменят главата( но е бил в гаранция). Не предполагах , че проблема с въглеродните отлагания е толкова сериозен и при това за доста малък пробег :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майко мила  :stupid: А дали проблема на американците не е в горивото с по-ниско октаново число?....Иначе почетох в американските теми и уж имало някакви софтуерни ъпдейти, които предотвратявали натрупването на нагар (ако съм разбрал правилно). Също да се ползвало най-качественото гориво и някаква добавка периодично......well fuck  :icon_neutral:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно се познава дали има подобно затлачване ако има "missfire issue" или повишен разход на гориво. В САЩ карат горива с по- ниско октаново число и за това според мен е по често срещан проблема там. Мога да се обзаложа, че нашите горива като състав едва ли са много по добри от техните.

 

Това с добавката го коментирахме с един колега в една друга тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=151995

Редактирано от galeksiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FSI моторите с голям проблем с carbon built-up са 2.0Т и 4.2FSI(в RS4 пищят най-много) ... прочети целите тредове, ето го този за 3.0Т в S4:

 

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/322964-Direct-Injection-and-build-up-issues

 

За 3.0Т няма подобни драми ... освен че подхапва масълце във високи обороти друго специфично няма :)

 

Има разлика в ЕГР системите на колите, в 3.0Т няма и variable lift клапани ... за това не е толкова поддатлив на проблема, а като му даваш газ редовно успешно се справя със "самопочистването"

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де ама аз прочетох че става на интейка това натрупване така ли е и ако да как по дяволите се получава това някой може ли да каже с две приказки защото ми стана интересно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за 20К евра може да се вместиш и за 3.0Т и за 4.2FSI всичко друго е доста по-надолу в цената.....A6 4F както е казал колегата Цецо по-назад е доста разтегливо понятие, и разбира се по-добре е да е фейса (след 2008) ,всичко друго е компромис......от няколко месеца и аз карам FSI мотор, следя темите из нета за проблемите, но не съм видял някой българин лично да се оплаква от този проблем(само няколко оплаквания имаше помня за по-малките мотори 1.4FSI , 1.6FSI) другото е късмет....

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за изясненията. Ще почвам да оглеждам обявите и живот и здраве дано да се похваля с нова придобивка :)  :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е важно, какви пари имаш за колата, защото 2004 - 2009 година е разтегливо понятие, защото можеш да си вземеш примерно http://www.mobile.bg/11386002452305712 или http://www.mobile.bg/11379489595571558 едното няма нищо общо с другото като цена, общото е твоя критерий бензин 2004 - 2009. Даже и едно американче има http://www.mobile.bg/11372610506317452

Американката я гледах миналата неделя. При нея положението е следното: пича е разкачил всичко (конзолата с ръчната, махната жабка и тн). В резултат на което таблото е като коледна елха, всичко свети, че не работи, а той сподели, че е разкачено защото някакъв ел. модул под конзолата бил за смяна. Предният десен фар също свети, че не работи, но там моторчето било повредено, като спира се чува една леко стържене (най-вероятно е от дисковете), на 18-ки е без никакви гуми, по няколко външни детайли има забележки за отстраняване, преден десен фар е хлътнал леко и тн. Иначе луфтовете са еднакакви и по двигателния отсег няма следи от развивани болтчета, но по тази кола според мен трябва да се хвърлят доста парички, което я обезмисля като покупка

Редактирано от tsetsik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам американската още от снимките си личеше, че е карана здраво и си има заблежки....то с всички тия неща за оправяне не знам какви пари трябва да свали от цената. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...