ivcho-b4 Публикувано 30 Май 2014 Доклад Share Публикувано 30 Май 2014 Мда и моята седи все загряла не знам защо но трудно изстиват . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hahy Публикувано 30 Май 2014 Доклад Share Публикувано 30 Май 2014 Голям чук е под капака - много желЕзо си е... по-добре да не изстива че повече на разход ще ни джаска Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 31 Май 2014 Доклад Share Публикувано 31 Май 2014 Нормално... Колко литри масло, антифриз + огромния блок на шестак. Дизеловия шестак (душегуба) също няма изстиване. Отделно има кори отгоре, отдолу... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 17 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2014 Колеги я кажете Sachs амортисьори ли сте сложили при смяна или някакъв заместител? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 18 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2014 Аз сложих ЗАКС преди 30 хил.км. и за сега няма проблем.С отстъпка през приятел ги взех за 290лв 4-те от ауто хелп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milkos Публикувано 19 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2014 Здравейте, колеги!Днес успях да засека разхода само градско на газ - 15,4/100. Сметнах го при изминати 320 км и зареждане от пълно до пълно на една и съща бензиностанция. Предполагам, че зимата ще хвръкне до 18-20/100... Но мисля че е нормален за този двигател... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 20 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2014 @valioboy много добра цена. На мен ми обявяват 100-120 лева на брой за задни. За предни не съм питал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 21 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2014 Ами търси познат да ти ги вземе . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silistra BG Публикувано 29 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2014 здравеите и аз сам с такава автомат и куатро 17 бензин градско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mangov Публикувано 6 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 Колеги аз съм с BDV - 170 кс само бензин (екто 98 и омв 100), автомат (5скорости + спортен режим), quattro. Та това животно ми прави 19 разход с 200км на магистралата - Панагюрище до Пловдив. За същото трасе с 100-120 прави към 10. Градското ми варира между 13-15 защото сутрин студена пътувам до работата 20км. За масалцето си го похапва и то доста. Маслото ми е CASTROL MAGNATEC 5W40 и мисля да сменя гарнитура на главата и да го налея с 10w40 и да видим дали ще спре да го яде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milkos Публикувано 6 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2014 Здравей колега mangov! Аз съм със същия двигател като теб и за 5000 км долях 1 литър. Там където си обслужвам колата ми казаха, че това не е много, каквото и да значи това.... При теб как са нещата от към горене на масло. Само да добавя, че карам със същото масло като теб, но нямам омаслено по двигателя и под него.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mangov Публикувано 7 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2014 ДА да и аз съм така. Двигателя е чист и отдолу по кората нищо а си погорва почти същото 1литър на 5000км. За решение не знам надявам се като се реша да направя гореспоменатата манипулация да се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 15 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2014 Гарнитура на главите ли колега или на капаците ? Аз лично сменях на капаците ,2-те гарнитури и като карам по магистралата 5-10 мин. с 180-200 спирам на първата бензиностанция и като отворя капака си се вижда пушек в задната част към стъклото.Демек пак си изтърват при по-високо налягане на маслото,майстора който ги сменя сложи и силикон ,но каза ,че тези мотори много трудно се спирали от към течове на масло ,дори им викали "лейки" по сервизите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mangov Публикувано 16 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2014 И мен така ми викат ама кво пък ще си доливаме у това е. А за пушек още днес след работа като се прибирам ще погледна дали имам, за това не бях чувал, благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marcy Публикувано 13 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2014 Може ли колегите с газова да кажат с какви дюзи са и на колко мм са им пробити дюзите и естествено колко им е градския разход Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hahy Публикувано 28 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2014 Е аз ходих на газаджия преди седмица, каза че ги е калибрирал (тракаха рейките) Гори 16-18 все още, върви до 100 много добре, след 100 почва да присецва на 4та и 5та се усеща много. Обясни ми че ми работела "богато" а след 100 педала до долу го мачкам и по 1мин ускорява с 20км нагоре ... много зле. Не каза колко мм са ми дюзите с аргумента "докарай още 5 със същия мотор - една с една няма да има" до някъде е прав ... Каза още че при рязко подаване на газ ще ми обръща на бензин заради по-големия им размер на дюзите-падало налягането в системата. Иначе си намерих една таблица с размерите за дюзи спрямо кубатурата .. 2мм излизат по нея. Един приятел ми споменава че имало и следното KW се делят на броя цилиндри конкретно при нас 121/6=20,16 Ако питате мене, дюзичката в най-малкия и размер е 1.5мм струва 2лв. Вземат се 6бр. навиват се и се започва настройка - дупчене с един размер повече- пак каране докато не се получи точната смес и настройка. Иначе от колко и дават и как ще се държи колата ... няма да се получи според мене. Скоро мисля да го направя това защото е адски дразнещо, неще да върви във високите и обороти и скорости а уж повече газ влиза.... Ще видиме тая работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 1 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 Колеги я кажете къде се намира термостата на нашите мотори. Трудно ли се сменя като този на 2.5 или е на друго място? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 1 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 Трудно се сменя,най-добре с ремъците ,ако не ти е спешен . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 2 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2014 Градско си държи 90, но тръгна ли на някъде стои на 80 или по-малко според зависи на вън колко е градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hahy Публикувано 7 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2014 Вчера смених свещи - гинекология страхотна беше... както и очаквах - бяха на повче от 10г. свещите май представям си за термостата ще се вади двигателя май ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragonheart Публикувано 7 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2014 Ох тръпката цена няма както се казва ама почне ли се... По-добре жените ви да не узнават Все се намира нещичко за смяна (стари колици) нормалное.Но все пак караш ауди не опел Чудно мие защо дават такива разходи ваще мотори аз съм с 2.8 quattro и като гледам явно няма разлика с 2.4 мотора по разход. При нормално каране 14-15 градско при доста тежък крак 16-17 газ. До hahy братле сигурен ли си в тоя газаджия ? По принцип от кола до кола вярно еднакви няма ама стигабе ако той е слагал газовото явно се е поизложил. Друго искам да питам колко от вас са с омаслители за газовото ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todorgg Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 (Редактирано) Колеги,Я накой да каже дали е сменял тези тапи на разпределителните валове?Преди седмица като я запаля и почва да пуши точно под казанчето за антифриза. Мислех, че след като смених антифриза съм олял колекторите които се намират под казанчето, но след като миризмата ми заприлича на " изгоряло" масло, започнах да търся от къде е.Свалих казанчето за антифриза и точно на разпределителния вал има една странна тапа?!?!От там "тече" масло :-(Гледах, тези тапи са по 10-15 лв, но каква е цялата процедура по сменяне?Изглеждат гумени и би трябвало с една отверка за излезе лесно, но после новата със съликон трябва ли да се намаже преди да се сложи?Ето и 3 снимки :-) Редактирано 8 Декември 2014 от todorgg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristofor Публикувано 3 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2015 Здравейте видях че темата е за мотор 2,4 та сигурно е най-добре да попитам Вас . Огледал съм се в едно Ауди А6 2,4, куатро, автоматик. Да ми кажете нещо повече от това което прочетох - че са тромави и горят много, също горели масло. Колата е в Германия и още се двоумя какво да правя. Повечето майстори който познавам неможаха да ми кажат нищо за този мотор, какво може да се очаква като проблеми, цени на обслужване и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogo_gg Публикувано 3 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2015 (Редактирано) Aз съм с А6 2.4 (4B C5) 164Ph имам я от около 2 години Първо я купих с теч на масло за който знаех и предполагах че е от капаците и от тях течеше де.Но осноивния теч се оказа че е от някакъв капак на маслената помпа и се наложи шлайфане на този капак смяна на гарнитъра, чакане за доставка от германия, смених всички маркучи които бяха под всякаква критика, разбирасе смених и 2-те гарнирури на капаците, ремаци ролки, свещи,накладки, 2 пъти водна помпа заради теч от 1-вата.Оправих всички тези неща и се оказа че когато колата е студена прекъсва и губи обороти, аиде отново, познайте какво....Смених и дроселовата клапа всичко беше ок за известно време.Дори си оправих и темпомата при пича от Пазарджик Но след известно време почна пак нещо да "хълца" айде пак този път се оказа от бензиновите дюзи които са се задръстили и от газовото и понеже бях ги чистил вече веднуж сложих други, всичко се оправи.но след 1-2 месеца отново теч на масло, който почна да облива двигателя, отидох при майстор и той ми каза че този път е от някакви си гарнитрури на валфтрониците (нямам си и на представа за какво става точно на въпрос)сега трябва да семян и тези гарнитури.Но докато се наканя се появи нов проблем който е по важен за одстраняване.Ето темата за новия проблем:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=169118Ако имате идеи може да пишете и в тази тема.Този път проблема е електрически според мен, но ако имате желание погледнете темата и дайте съвет.Относно разхода на масло и според мен е около 1-2л на 10 000 км като се има предвид че постоянно имам някакви малки течкве.разхода ми на бензин не зная какъв е и не искам да пробвам (има за смяна и една ламда сонда но няма да я сменям зашото си карам само на газ)разхода на газ с моето газово и някакви евтини дюзи, които ще смяня скоро с бързи 1 омовита разхода ми в момента с това газово е извънградско 11-12градско във Варна около 20-25 зависи от трафика Та до момента съм похарчил около 2000лв. (може и повече да са не зная) и се очертава още да харча Сега на първо четене ми е проблема с тези грешкиИ моля кажете ми ДОБЪР майстор във Варна който да ми отстрани течовете веднъж за винаги, да ми отстрани всички проблеми, да му платя колкото каже но да не се занимавам повече с такива неща.Издирва се най добрия майстор на Ауди във Варна. :) Редактирано 3 Януари 2015 от gogo_gg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milkos Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 Аз съм с 2.4, 170 кс, само на предно. За първоначално обслужване ми излезе около 1200 лв, като смених всички ремъци, ролки, водна помпа, масло на двигателя и филтри. Колата я имам от шест месеца и скоро ще сменям масло (10000 км). За този пробег ми изгори около и 2 л масло, като двигателя е сух външно. Проблеми засега с двигателя не съм имал. Карам на бензин/газ. На газ извън града ми гори между 10 и 12 л. В града, лятото я засичах, 15 газ, но сега със сигурност е повече. От време на време я карам и на бензин, Ако караш спокойно извън града - около и над 8 л. За града не знам. На мен лично не ми е тромава. Когато изпреварвам свалям една предавка надолу. Но аз съм само на предно и нямам спортни амбиции. За куатро и автоматик разхода на гориво ще е по-голям и предполагам наистина ще е по-тромавичка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване