Jump to content

Препоръки за добър сервиз за настройки и подръжка на Фобос 1 ?


Recommended Posts

Може, когато са я монтирали преди 5 години да са работели други хора в сервиза и сега за тях да е все едно чужд монтаж .......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 97
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Жоро си е същия. Както е бил преди 5 години, така е и сега. Очевидно, както се спомена по-назад в темата, намира си причини, да не се занимава. Явно просто не го блазни идеята да си демонтира собственото "творчество", както не го блазни и идеята, че няма да вземе пари за нови бутилка, нивомер и тръба

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не сме имали официално сервиз в Княжево.Какво Ви влиза в работата да обсъждате политиката на даден сервиз?Така е сметнал човека,че е правилно и така постъпва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро си е същия. Както е бил преди 5 години, така е и сега. Очевидно, както се спомена по-назад в темата, намира си причини, да не се занимава. Явно просто не го блазни идеята да си демонтира собственото "творчество", както не го блазни и идеята, че няма да вземе пари за нови бутилка, нивомер и тръба

Факт!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво Ви влиза в работата да обсъждате политиката на даден сервиз?Така е сметнал човека,че е правилно и така постъпва.

Въпреки, че не ти дължа отговор, ще ти отговоря, запазвайки добрия тон. След като веднъж е взел пари за тази кола и не си е свършил още в началото работата като хората, а и отделно компонентите, които е вложил, не са изкарали повече от 50 000 км, поне е редно да подмени нещата, срещу съответното заплащане разбира се. Никой не говори за благотворителна работа, ясно е - гаранцията е изтекла. Но ако всички като него кажат, че чужди монтажи не пипат, а след гаранция дори и собствените си монтажи, после кой ще я оправя тая кола или следващата, няма значение? И тъй като темата е за добър сервиз за Фобос, и коментираме точно преминаването към Фобос, ще обсъждаме и още как. Само заради тази политика вече не смятам сервиза за добър, а не малко хора лично аз съм изпратил там, харесвайки снимки на монтажите им и виждайки, че работят (когато искат да работят) определено по-добре от средното ниво. Е, дали ще изпратя някого там повече при такава ситуация?

Отделно, вие, собствениците на сервизи, както и обикновените сервизни работници, така и не разбрахте, че вие сте от обслужващата сфера. Ние сме клиентите, от които се храните. Ние ви плащаме, за да получим някаква услуга. И правото да ви обсъждаме политиките си е наше, след като ще ви даваме пари.

Редактирано от kerekovski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да да ставам адвокат на никого!Жоро много отдавна пише по форумите и много отдавна е осведомил по всички форуми своята политика.Искам да кажа,че няма смисъл да дъвчете едно и също нещо.Това дали е правилна или не не искам да давам мнение,защото не е моя работа.Имал смелост човека инвестирал в помещения,техника,хора,благодарение на политиката която води.Затова и не е наша работа да коментираме политиката която му дава възможност да се развира,още повече,че я е оповестил публично..Инвестирайте и Вие,работете според вашите разбирания и се развивайте.Що се отнася за конкретния проблем на колегата,освен километрите има и естествено стареене на материалите.Коя система издържа 50000км без абонамент при газаджията?Никоя нискобюджетна система не издържа дори и 10000км,особено рейлоподобните без да се търсят кабели и постоянно висене при така наречените нам колеги.На пръстите на едната ръка се броят системите  при които не е нужно висене за до настройки и чести посещения при майстора.Тук виждам явно заяждане и опит за компроментиране на доказал се професионалист или опит за реклама на ново създаден форум чрез анти реклама на доказан сервиз . Лека вечер на всички и весели празници!

Редактирано от landir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този форум няма нужда от реклама, еле сред фенове на Ауди, какъвто съм и аз. Просто темата беше пусната първо там и не е нужно да се копира съдържанието й директно тук.

 

Що се отнася за конкретния проблем на колегата - ще изложа само факти (както съм направил по-горе). Никой не цели компрометирането на дадения сервиз, никой няма никаква сметка от това. Просто излагаме с факти конкретна ситуация с дадения сервиз, а колегите сами ще преценят, дали да му се доверят след това. Факт е, че колекторът на колегата е пробиван, затапван и пробиван пак. Дали е дошла така колата нов внос? Или сам си го е пробил, за да компрометира сервиза? Как мислиш? За мен това не е професионално. Непрофесионално е и това, че колата след монтажа още не е можела да вдига повече от 5 000 оборота на газ. Колегата не е знаел, че не е нормално, докато някой не го е светнал. Да, при този мотор си има специфика поради полупследователното впръскване, но един професионалист има как да се справи с това, без да я кара да минава на бензин над определени обороти, не е нужно да разказвам, какво е необходимо да се направи. Непрофесионално, но може би тогава не е бил доказал се професионалист и се е учил на колите на клиентите си. Факт е, че нещата стареят, никой не спори. Инжекторите са посредствени, също е факт. Изпарителят е посредствен, също е факт. Никой не се сърди за това, че са остарели. Факт е, че последните проблеми, които колегата има с тази система, не се дължат на стареене. По 5 пъти на ден изгаря предпазител на постоянното захранване на газовия контролер. Дали е стареене на компютъра - аз, предвид образованието ми, квалификациите ми и ежедневната ми работа с всякакъв софтуер и хардуер, мога да ти обясня, ако не ти е ясно това. Дали не се касае за некачествен компютър още при производството (не е по вина на клиента) или за некачествени електрически връзки (сам се сещай, по чия вина)? Тук можем само да гадаем, но колегата като обикновен клиент през това време не може да си ползва системата. Колегата няма вина, че сервизът, монтирал му системата преди 5 години, вече няма нищо общо с производителите на тази система и поради тази причина вече не я поддържа. Затова пък е готов да заплати директната подмяна на цялата система (преден кит - без бутилка, нивомер и тръби) с такава, която в момента се монтира и поддържа от този сервиз. Е, беше му отказано. И тъй като в темата се търсят препоръки за добър сервиз за настройки и поддръжка на Фобос 1 (каквато въпросният сервиз предлага за монтаж), дали е добре да се ползва такъв сервиз, който след изтичането на гаранцията не поема никаква поддръжка по система, която сам е монтирал? Факт е, че при телефонния разговор, който се е състоял между Жоро и колегата, на колегата му е обяснено, че се занимават само с нови монтажи. Нека си има политика, но клиентите са длъжни да знаят за тази политика още преди монтажа, за да не се получават такива ситуации впоследствие. Дали обаче всеки клиент бива предупреждаван, че системата му ще се поддържа, докато е в гаранция и до там. После, при евентуален проблем, може да отиде в друг сервиз, където да му я премахнат, и пак да се върне тук за нов монтаж, ако Жоро не се разсърди, че колектороите, бронята и пода на багажника са вече пробивани (нищо, че е от него).

 

А колкото до т.нар. "нискобюджетни системи" - на всички ни е ясно, че целта ти по форумите е точно такава - да плюеш по тях и да си рекламираш продукта, който ти предлагаш. Но опитът на хората говори друго. Аз лично в момента съм собственик на 2 такива нискобюджетни системи, които са монтрирани миналата година. Все още са сравнително пресни, на по 20-25 000 км, но грижите ми с тях се свеждат до смяна на филтри на всеки 10 000 км (10-тина минути за двата филтъра) и почистване на инжектори (все пак са най-нискобюджетните Rail-подобни) на всеки 20 000 км (30-тина минути с калибрирането после - докато чакам без това да ми се точи маслото от двигателя примерно). Като бивш собственик на още една такава нискобюджетна пак сравнително прясна система на около 50 000 км, върху която и сега имам наблюдения, нещата са същите. Та при добра комплектовка, добър монтаж и добри настройки нещата се получават. А това, че са нискобюджетни системи (специално Фобос) не означава, че електрониката им е калпава. Изпарители има всякакви, инжектори също - въпрос на предлагане и на цена от страна на клиента. Имам наблюдения и върху други нискобюджетни системи, изкарали доста повече. В същото време се наблюдават и оплаквания от системите, които ти предлагаш, няма перфектни системи, но това не е темата тук.

 

Айде със здраве и весели празници!

Редактирано от kerekovski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя темата отдавна, Благодаря на колегата Landir  за подкрепата и добрите думи.

 

Не мога да разбера в този случай каква е моята вина че производителя BSM ми забрани да работя с техни продукти, само защото започнах да предлагам Фобос заедно с BSM, за тях това беше недопустимо и ме "наказаха".

 

Зарязаха ме в момент когато имах много гаранционни системи BSM, въпреки "жеста" им, аз останах коректен към клиентите си, дълго време купувах части от колеги които имаха отношения с BSM, всичко беше изцяло за моя сметка, всеки гаранционен проблем беше обслужен бързо и коректно.

 

Е повече нямаше как да продължа, знам че имаме много доволни клиенти, които държат да се обслужват при нас, но този цирк не можеше да продължи повече, сега работя с Фобос и Романо, техните собственици са широко скроени, и не очаквам подобни сцени на ревност, така че клиентите на които сме монтирали Фобос и Романо могат да са спокойни че ще получат доживотно обслужване на своите системи.

 

За въпросната кола която от нова не вдигала над 5000 оборота, това е АБСОЛЮТНО невъзможно, всяка една кола след монтаж минава ЛИЧНО през мен, в моя сервиз само аз настройвам коли, и такъв случай не съм имал, ако се получи нещо такова, проблема се отстранява и чак тогава се издава на собственика,  освен това няма клиент който да е в гаранция, и да не потърси помощ в такъв случай, така че въпреки че случая е от преди над 5-6 години, за мен е нелогичен.

 

И за дупченето на колекторите, някак не ми се вярва тази кола да ни е била първата и да сме сгрешили къде да я продупчиме, ще ме прощавате ама няма никаква логика, значи нещо не е точно така.

 

Защо съм отказал монтаж на електроника, защото така съм преценил, навсякъде съм го казал, няма нищо ново.

 

Колкото до качеството ни на работа, малко са сервизите които могат да монтират толкова добре, а още по-малко са сервизите които влагат толкова старание в настройките, и правят абсолютно всичко в движение като понякога се изминават по 20 километра за да стане всичко ОК.  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Каква вина имам за провалените ви бизнес отношения с производителя на системата, която аз имам инсталирана? Това си е между вас, защо трябва клиента да страда, утре ще започнете да монтирате 3-ти вид система, Фобос ще ви откажат (примерно) и какво, на всеки с фобос и изтекла гаранция ще кажете: не се занимаваме със следгаранционна поддръжка на Фобос, понеже вече не работим с тях...

Ако всички сервизи правят само нови монтажи и отказват следгаранционна поддръжка дори на собствените си такива, както и отказват да сменят почти цялата система пак на техен монтаж, то къде да ходим ние - клиентите, за да може колите ни все пак да вървят? Или трябва на всеки 2-3 години, след като изтече гаранцията на ГИ-то да продаваме автомобила и да купуваме друг?

 

2. За 5-те хиляди оборота го имам от самото начало, да, кагегорично. Смятах за нормално, защото други хора имаха подобен проблем, дори не съм го споменавал тогава.

 

3. Колекторите са дупчени 2 пъти, ясно си личи, не бяха дупчени преди това, но не разбирах и също реших, че е нормално, чак след години когато колата влезе за ремонт на двигател ми обърнаха внимание, че били дупчени 2 пъти ;)

 

4. Нямам нищо общо с разни газови фирми и организации, програмист съм, в смисъл не ме интересуват нито ми влияят бизнес отношенията на Еврогаз, но смятам поведението им за изключително некоректно и искам повече хора да са наясно какво да очакват!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаш, подкрепям те напълно. Много е дразнещо всеки да те гледа само като кокошка с перушина от банкноти. И ако не може да се оскубе добре, да те пропъди.

 

Желанието на колегата eurogas да е постоянно на печалба и да му е изгодно, без да проявява грам разбиране и лоялност, са нещата, които избождат най-много очите. 

 

Ако имаш още проблеми с оборотите, да знак. Може да се опитаме да видим от къде точно е проблема и да се опитаме да решим. И аз така бях тръгнал да ставам "гадже" с газаджията, ама реших, че си падам повече по жени. ;)

Редактирано от doncecone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че се интересувам от печалба, кой предприемач днес не се интересува от това какво ще спечели, и дали ще може да плати заплатите на работниците си, но това по никакъв начин не ме прави нелоялен дори към най-старите ми клиенти, всеки един такъв съм препратил към колега който да го обслужи веднага.

 

Откъде накъде, и с какво точно си "страдал" колега Цецо, и какво ти е отказано пък на тебе, и до ден днешен обслужвам и правя настройки на Бардолини и кар газ, днес настройвах Гранд Чероки с Бардолини, хайде стига си писал глупости на които сам не си вярваш, не те знам какъв си, ама се съдра да злословиш, ако наистина си програмист си вземи един кабел и сам я настройвай, няма по-лесно нещо от настройка на ГИ.

 

От 5 години не монтирам Бардолини, и отказвам ремонти за които са ми нужни части, всички такива ремонти винаги съм изпращал на колегата Боби в Овча Купел,  който е отличен специалист, работи с BSM и прави абсолютно всякакви ремонти и монтажи веднага, какво сте се хванали за мен като за шлифера на господ, никога няма да разбера ?

 

И за какво ще сменяш системата, пълни глупости, съвсем лесно с минимални инвестиции може да се поправи и да работи като нова, производителя прави изключително евтино ремонти на компютри, имат всякакви датчици за тези системи, произвеждат рейки, произвеждат изпарители, дори вече имат и собствен сервиз, какво толкова сложно има, за какво са тези драми и истерии, някой може ли да ми отговори ???

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Каква вина имам за провалените ви бизнес отношения с производителя на системата, която аз имам инсталирана? Това си е между вас, защо трябва клиента да страда, утре ще започнете да монтирате 3-ти вид система, Фобос ще ви откажат (примерно) и какво, на всеки с фобос и изтекла гаранция ще кажете: не се занимаваме със следгаранционна поддръжка на Фобос, понеже вече не работим с тях...

Ако всички сервизи правят само нови монтажи и отказват следгаранционна поддръжка дори на собствените си такива, както и отказват да сменят почти цялата система пак на техен монтаж, то къде да ходим ние - клиентите, за да може колите ни все пак да вървят? Или трябва на всеки 2-3 години, след като изтече гаранцията на ГИ-то да продаваме автомобила и да купуваме друг?

 

2. За 5-те хиляди оборота го имам от самото начало, да, кагегорично. Смятах за нормално, защото други хора имаха подобен проблем, дори не съм го споменавал тогава.

 

3. Колекторите са дупчени 2 пъти, ясно си личи, не бяха дупчени преди това, но не разбирах и също реших, че е нормално, чак след години когато колата влезе за ремонт на двигател ми обърнаха внимание, че били дупчени 2 пъти ;)

 

4. Нямам нищо общо с разни газови фирми и организации, програмист съм, в смисъл не ме интересуват нито ми влияят бизнес отношенията на Еврогаз, но смятам поведението им за изключително некоректно и искам повече хора да са наясно какво да очакват!

 

Извинявайте, че се намесвам в спора, но това изречениедоста ме подразни:

 

"

Това си е между вас, защо трябва клиента да страда, утре ще започнете да монтирате 3-ти вид система, Фобос ще ви откажат (примерно) и какво, на всеки с фобос и изтекла гаранция ще кажете: не се занимаваме със следгаранционна поддръжка на Фобос, понеже вече не работим с тях...

"

 

"Гаранционния срок", затова има думата "срок". На всяко нещо като му изтече гаранцията трябва да се оправяш сам. Не ти ли се е повреждал ТВ, лаптоп, уредба и тн. извън гаранция? Интересно ми е ако си си купил едно ТВ Сони от Техномаркет с гаранция 5 години и ти се е счупило на 6тата и ти си отишъл в техномаркет да им го носиш, какво ще ти кажат? Според теб дали ще ти обърнат внимание? Според мен в най-добрия случай ще ти се изсмеят и ще те насочат към някой сервиз за телевизори, тъй като Сони може би изобщо нямат официален сервиз в България. Давам го само като пример, нямам представа изобщо от политиките на Сони и дали или къде имат сервизи.

 

Изтече ли срока сам се оправяш. Ако те вземат след гаранционно за мен си е на добра воля, никой не ти е длъжен след изтичане на гаранцията. 

 

Затова за мен гаранционния срок си е важен параметър при покупка. Винаги като се двоумя м/у няколко неща избирам това с по-дългия ранционен срок или това на което знам, че в Българиа има читава подръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно вярно, а отгоре на всичко аз давам моментално решение, имам колега който работи само с Бардолини и е много добър майстор, с него съм се разбрал да обслужва колите които съм монтирал преди години с Бардолини и  имат нужда от по-сериозни ремонти, хората го ползват успешно и не пишат излишни теми, така че не виждам каква е драмата ?

 

0888 343792 Боби  :zustimm:

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добрият предприемач обича това, което прави и тази страст прави клиентите му доволни. Той работи, за да си свърши добре работата, парите идват сами при тези хора. ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добрият предприемач обича това, което прави и тази страст прави клиентите му доволни. Той работи, за да си свърши добре работата, парите идват сами при тези хора. ;)

Точно така е,и аз съм на същото мнение колега.А когато не се работи така ,ефекта е обратен и тези които са били негови клиенти повече няма да бъдат такива.И друго-не може всички винаги да ползваме неща които са в гаранция било то ГИ,телевизор и  като изтече срока да ги хвърляме и да взимаме нови.Трябва сервизите да не отказват обслужване и след като изтече гаранцият- срещу заплащане разбира се.....така разбирам аз коректното обслужване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти всички газови сервизи предлагат обслужване Краси, въпроса е че вие държите на точно определен сервиз, незнайно защо след като смятате че е толкова лош, иначе както писах сто пъти по-нагоре свободни сервизи за обслужване има много, тук не става дума за невъзможност а за ваши предпочитания.

 

 

Само че в никой закон Краси не е описано че който е продал нещо трябва доживотно да отговаря за него, коректността се заключава в изпълнение на гаранционното обслужване, и аз не съм длъжен много изминали години след изтичане на гаранцията, да бъде обвързан с обслужване, още повече че такова обслужване се предлага на всеки ъгъл от всеки срещнат газов сервиз.

 

 

А най-странното е че вместо да пишете за многото калпави газови сервизи, каквито в София са над70%, вие се хванахте да пишете за моя сервиз, в който качеството на работа е в култ, и това Краси след като съм положил всички усилия да поддържам твоята кола в перфектно състояние няколко години, спомни си само колко безплатни настройки си получил, дори когато сондите ти бяха за смяна и не ти се даваха пари, аз настройвах с часове с надеждата да постигнем правилна настройка дори с повредени сонди, беше си свикнал да си идваш редовно да се возиме с часове, без да питаш дали съм свободен, дали нямам други задачи...., ама нали си в ГАРАНЦИЯ...., абсолютен неблагодарник си ти Краси, слава богу че си единствен такъв екземпляр, другите ни клиенти оценяват усилията ни и ни УВАЖАВАТ !!!.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не си мисли че като ми платиш за след гаранционна настройка, аз ще успея да ти реша всички проблеми по Аудито, направили сме много такива А4-ки и Пасати с такъв мотор, и всички си работят отлично с една единствена настройка при монтажа, евентуално може да се пипне нещо в настройките при почистване на рейка, твоето Ауди обаче не се държи така, то постоянно пали чек дори с нормални тримове, и не е въпрос до настройка, има си повредени датчици, и трябва да се похарчат малко пари за нови такива, така че аз нямам шанс докато ти не проумееш проблема..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

:)

аз лично съм идвал дста пъти

ти самият си ми настройвал Аудито 3 пъти, нагоре из баирите и нещата все още не са идеални, след всеки път остава по нещо. Сега при рязко настъпване на макс от 1200 оборота да кажем имам присецване. Но това се надявам да го остраним когато дойда да ми смените рейката на 40 000км.

А нямаше да пиша повече в тая тема, но ме подразни твоето преувеличение "... качеството на работа е в култ..."

Е чак пък в КУЛТ?!? Правите нормален хубав монтаж. Аз лично нямам забележки там. А съм имал опит с други сервизи и там наистина съм бил свидетел на наистина откровени простотии. Като да ти продупчат калника за да ти сложат зареждачката. И разбира се 3 месеца след това там тръгва ръжда.

EUROGAS, Моляте просто бъди и ти малко по умерен и стъпил на земята и казвай реалните неща. Не са нужни чак такива "КУЛТОВИ" епитети. :) Ще имаш повече привърженици ако представяш на хората нещата каквито са, а не преувеличени и напудрени.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро,пак се опитваш да се заяждаш...спри,няма смисъл.Ясно е че аз повече няма да стъпя с сервиза ти,и телефона ти съм го изтрил отдавна.И не само аз.Както виждаш от темата не вички издигат сервиза ти в "култ".И това което пишеш за колата ми са пълни глупости-неработещи сонди,не съм искал да дам пари да я оправя и т.н. все простотии.Не ме познаваш и не знаеш че всяко нещо което ми сигнализира като грешка и проблем веднага се отстранява.В момента колата ми е настроена прекрасно и никави чекове на светят което е доказателство че други хора могат и знаят как да настроят ГИ прецизно.Това е.А ти ми заяви че много била капризна колата ми и много трудно се настройвала.Както и да е.Нямам лошо отношение към теб,искам и твоето да е такова защото няма смисъл от подобни дразги.Жив и здрав и успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите уважения колега zeroheat, но колко сервизи в София ще се возят с теб при всяка една настройка, дори след почистване на рейка, знаеш ли че повечето газови сервизи въобще не си правят подобен труд дори при нов монтаж, пускат една автоматична настройка и бегай, това е истината, при проблем корегират на място и бегай да си я пробваш...???

 

А това че ти присецва на 1200 оборота, след като съм я настроил, показва само че имаш пропуски в запалителната система, няма начин да настроя кола и тя да прекъсва по вина на газта, това го ЗАБРАВИ, много често при 1.8Т се оказва че някоя бобина е изплющяла, случва се редовно, дори вече с лекота ги ловя на кой цилиндър е проблемната бобина, въпрос на време да си купя една бобина и да правя демонстрации на невярващите.

 

Колкото до Краси, аз не се заяждам с теб, казвам какво мисля, аз също нямам лоши чувства, така че и ти да си жив и здрав. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 знаеш ли че повечето газови сервизи въобще не си правят подобен труд дори при нов монтаж, пускат една автоматична настройка и бегай, това е истината, при проблем корегират на място и бегай да си я пробваш...???

Не съм чел цялата тема, но ми стана интересно - къде има такъв сервиз в София?

Аз се сещам за един такъв в Плевен ^_^

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да повярваш, но са ужасно много тези "сервизи", да не изброявам че сме приятели с някой от тях, и ще бъде неловко, а голяма част от тях въобще не са наясно какво се прави при настройки, ама въобще, пуска автоматичната, и ако не стане започва да звъни за помощ.

 

Напоследък един такъв пернишки "сервиз" ме затрупва с Фобос-и за настройка, монтират ги много калпаво, вярно малко по-евтино, но в настройките са толкова боси че колите хич не вървят, като гледам колко се е мъчил жал ми става, явно си няма никаква идея какво трябва да прави, настроих една такава пострадала кола , той се похвалил из Перник, сега и останалите искат настройка. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак толкова леви ли са, да му се невиди?



Питам сериозно, не се заяждам.

 

Всички познати мен ГИ софтуери имат поне пет минимум стойности, които те насочват какво да направиш.

Това с автоматичната настройка между другото, е вярно, виждал съм го при пишман специалисти. Но другото...

 

 

 

 

 

... няма да стъпя с сервиза ти,и телефона ти съм го изтрил отдавна...!

 

Много крайна мярка, аз пък не виждам основание да го правя. Без дори да ме познава лично, поисках по телефон една услуга, съгласи се, без да променя предварително обявената цена и я направи, въпреки, че му е коствало допълнителни усилия. Дали го е направил, заради кафевите ми очи или щото съм `баси батката в АКБ? Едва ли!!! Друга е причината.

 

Но в едно си прав, никой не те кара на сила да ходиш при него.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите уважения колега zeroheat, но колко сервизи в София ще се возят с теб при всяка една настройка, дори след почистване на рейка, знаеш ли че повечето газови сервизи въобще не си правят подобен труд дори при нов монтаж, пускат една автоматична настройка и бегай, това е истината, при проблем корегират на място и бегай да си я пробваш...???

 

А това че ти присецва на 1200 оборота, след като съм я настроил, показва само че имаш пропуски в запалителната система, няма начин да настроя кола и тя да прекъсва по вина на газта, това го ЗАБРАВИ, много често при 1.8Т се оказва че някоя бобина е изплющяла, случва се редовно, дори вече с лекота ги ловя на кой цилиндър е проблемната бобина, въпрос на време да си купя една бобина и да правя демонстрации на невярващите.

 

Колкото до Краси, аз не се заяждам с теб, казвам какво мисля, аз също нямам лоши чувства, така че и ти да си жив и здрав. :flehan:

 

EUROGAS аз мисля, че бях единствения от клиентите ти в този форум, които се изказваше положително за теб, а ти ми се караш сега.

 

Просто ме подразни думата "КУЛТ", която ползваш. И начина по който се възхваляваш. Това, че на други места наистина правят мизерии по колите не значи, че ти трябва да се сравняваш с тях а напротив, ти трябва да вдигаш още качеството и другите да се опитват да те догонват. Това поне е моето виждане. Настройката в движение е задължителна според мен, за да се види как е ГИ-то в различните режими на натоварване. Само едно АУТО върши работа в много редки случаи. Няма как да не ти се признае, че сте от добрите сервизи в София но и вие имате трески за дялане. Игнорирай хората тук, които наистина пишат глупости. Достатъчно умен си да си извадиш поуките за себе си. Но отговаряйки на хората с груб тон, дори когато не са прави отблъсква.

 

Относно проблема ми с присецването на ниски обороти. Ще съм свръх щастлив, ако наистина ми докажеш, че е бобина. Веднага я сменявам и забравям. Но преди време взимах на заем бобини от Ugeorge от форума. По точно си ги разменихме и двамата не усетихме никаква разлика. Но това не гарантира, че неговите бобини са също наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...