ceckoguide Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 А защо не пробваш с много тънко телче, да бръкнеш в пръскалката?При мен едната предна не пръскаше и така я оправих.Един кламер от тези цветните с някакво гумено покритие го обелих и стана много тънък и сега си го държа в колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doktore Публикувано 2 Април 2014 Доклад Share Публикувано 2 Април 2014 Здравайте,Същия проблем на В7Откъде да взимам моторче и същото ли е като на В6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pbsh Публикувано 2 Април 2014 Доклад Share Публикувано 2 Април 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Да колега същото е , но опитай ако ти се занимава да го разглобиш и почистиш .Моето беше пълно с течност за чистачки и тя беше намокрила една малка платка вътре в моторчето ,след изушаване и презапояване на окислените спойки сега всичко е наред.Иначе ново:http://shop.audi-zentrum-goettingen.de/index.php?page=product&info=2071 Редактирано 2 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 2 Април 2014 Доклад Share Публикувано 2 Април 2014 http://www.ssm.bg/OnlineStore/StoreItemNew.aspx?lang=bg-BG&search=true&fromPageSize=4&fromPage=0&itemNo=8E9%20955%20711%20E Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A4 Avant Публикувано 4 Април 2014 Доклад Share Публикувано 4 Април 2014 За жалост и аз днес се присаединих към групата на работеща без прекъсване задна чистачка.Благодарение на форума не купих нов ключ на волана по заръка на еладжията.Добре,че прочетох за проблема тук и отворих моторчето.УУУУУУжас.Вътре е кафяв кирпич,няма оправия.Естествено поръчах и аз валео и .ново задно рамо на чистачката която шчупих.Механизма -платка с моторче-150лв и рамо-само оригинал-95лв.Колега, на мен ми е счупена пръскалката само, иначе чистачката си работи равномерно както си трябва. Какво трябва да си купя, само рамо или цяло моторче? Ти от къде си ги поръча твоите неща, относно задната чистачка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
berberian Публикувано 9 Април 2014 Доклад Share Публикувано 9 Април 2014 По принцип можеш да намериш рамо от различни доставчици,но ако е за оригинално ти препоръчвам Райно тел.0894461090 оригинални части доставя без проблем.Коректен и точен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doktore Публикувано 9 Април 2014 Доклад Share Публикувано 9 Април 2014 За 160лв се сдобих с ново моторче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
whitesnake 71 Публикувано 16 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 Здравейте колеги!И при мен не работеше ,но като свалих кората се оказа че буксата на моторчето е изключена.След като я включих ,освен чистачката ....като тръгна и една водааа .....ама не от дюзичките ами от моторчето тя за това и е била изключена :wall: Проблема ми е друг-сега като дам на контакт и ми изписва "service" и иконка на работеща чистачка, а такава няма включена.(задното моторче съм го изкл. от буксата)До сега го е нямал този надпис при положение че задна чистачка пак не работеше????Сега намокри нещо и даде грешка.Та въпроса ми е: ако изчистя грешката дали всичко ще е ок? Да попитам и за трите болта с които е захванато моторчето-шестограми ли са? Поздрави,Благодаря Ви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
whitesnake 71 Публикувано 19 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2014 (Редактирано) Редактирано 19 Декември 2014 от whitesnake 71 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
siderson Публикувано 25 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2014 При мен проблема го реших с разглобяване,почистване и поставих малък О ринг на вала на моторчето да не влиза повече вода.От 2.5 години насам нямам повече такъв проблем!Внимавайте с пластмасовите щипки на кората при разглобяването– чупливи са ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
читател Публикувано 14 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2015 Здравей колега,Как точно се сваля кората?Отвих винтовете отвън, излязоха 6-те щипки но нещо пречи да се свали. До щипките отвътре има още два винта/торкс/. Трябва ли да се отвият и те? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 14 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2015 Идвете кори са на щипки,а тези два винта са за задната кора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
читател Публикувано 15 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2015 Ок, благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
di4evv Публикувано 20 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2016 Ключа за палатката се крие в ламаринения капак на редукторчето на машинката .На него има един пластмасов щуцер за маркучето на пръскалката,черен е на цвят.Разглобяем е, като го отворите и го почистите ще видите че във външната му част има набит семеринг който уплътнява на оста на чистачката и не го ли смените пак ще се пълни с вода.При мен оста беше доста проядена от ръждата там където уплътнява семеринга ,та я почистих хубаво и я напластих с калай и после я престъргах и проблема се реши,работи си перфектно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дилво Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 при мен са всичките тези симптоми описани по горе.въпроса ми е как да развия гаиката да сваля рамото след като съм я напръскал без да счупя стъклото.много е ръждива не мърда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
di4evv Публикувано 7 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 Спрей ВД-40 ако трябва една седмица я пръскай всеки ден,докато проникне хубаво и после каквото стане ако се развие добре, рамото пак спрей и малка скоба за лагери ползвах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 При мен гайката наистина се разви с пръскане с WD-40 за 1 седмица, но рамото излезе на парчета със скобата (в моя случай не беше проблем, защото целта беше смяната му). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nonchev Публикувано 26 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2016 При мен проблемът е следния. Наскоро я купих A4 B7 1.6 Avant с демонтирано моторче и рамо за задната чистачка от частно лице. Моторчето според неговите думи било изгоряло и затова го демонтирал. Както и да е намерих си втора употреба барабар с рамо и чистачка. Майстор ми монтира закупените неща. Проблемът е, че като запалиш колата и в неутрално положение на лостчето на чистачките се включва задната чистачка-3 пъти почиства и след това спира. Освен това задната чистачка тръгва да чисти от ляво на дясно, т.е. при неработещ мотор положението й е ляво. Гледам повечето Аудита са със задни чистачки, чистещи отдясно наляво, но макар и рядко има такива с "лява" задна чистачка. Да не би тия с левите чистачки да са от коли с десен волан ? Когато преместя лостчето за чистачки веднъж навътре към мотора тогава според мен застава в неутрално положение. Лостчето е такова за автомобил без бордкомпютър. Смених и моторчето на помпата за течност за чистачки с чисто ново. Ако някой се е сблъскал с този проблем да пише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandista Публикувано 20 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 Здравейте, Да вдигна темата със същия проблем на А4 Б6. Моторчето беше в кал и вода. Отворих го, почистих всичко старателно (вкл. платката), смазах и монтирах. Врътна веднъж и после не иска. Свалихме го и го качихме на едно малко акумолаторче- върти си без проблеми. Дали проблема е в моторчето или някъде реле или лостчето (мерихме преди да го свалим и ток идва до задната чистачка)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 20 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 в моторчето,и по -точно в контактните писти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandista Публикувано 20 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 Утре ще търся друго моторче. Чуденката ми е защо директно с акумолатора върти, а на буксата не иска ако проблема е в пистите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandista Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Да споделя как си оправих моторчето за което ново в Ауди ми поискаха 421.50лв 1. Прецизна проверка и ремонт на пистите и платката. Намажете с лак за да не се налага повторен ремонт след време. 2. Задължително сложете о-пръстен или друго уплътнение (ние не сложихме първия път и при монтажа моторчето се наводни цялото) 3. Монтаж и тест на моторчето без да слагате чистачката. 4. Монтаж на задната чистачка Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване