Jump to content

A4 B8 2.0TDI Multitronic 170к.с.след 2008


gogogago

Recommended Posts

Здравейте колеги,

от два дни съм с тази невероятна машина - няма такова поведение, ускорение и управление!

Това за което искам да попитам е Multitronik-a, днес на стръмен участък ми изгасна, няколко пъти трябваше да подавам много газ, като новобранец и да ставам за смях .Четох доста за B8, но инфото е доста оскъдно, уж скоростната кутия била доста усъвършенствана но изглежда има какво да се подобри още. На тестдрайфа това не ми се случи.Разбрах кой е царя на Mutitronik-a, тук във форума и ще му се обадя да си поговорим. Другото което ми направи впечатление е много твърдата возия, дали ще е от джантите R18'' с чисто нови гуми 225/45 или окачването си е такова,За стабилност на пътя няма да говорим- много е добра. И третото нещо което не знам дали да ми притеснява е чип тунинга.

Благодаря на отзовалите се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега със здраве и безавариино да си я караш. За съжаление мисля, че те очакват главоболия (дано не съм прав), но тази скоростна кутия е световно известна, че е пълен боклук. Дано да се разминеш само със смяна на филтъра и маслото, но като гледам колата цените ще са страшни. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нали не мислиш, че една от най-реномираните, иновативни и бързо-развиващи се марки в света ще продължава да слага този боклук в колите си!

Мултитроника след 2008 търпи сериозни промени, продължават да го усъвършенстват и до днес, защото знаят че създават най-добрите продукти, заради удоволствието от шофирането. А не боклуци колега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нали не мислиш, че една от най-реномираните, иновативни и бързо-развиващи се марки в света ще продължава да слага този боклук в колите си!

Мултитроника след 2008 търпи сериозни промени, продължават да го усъвършенстват и до днес, защото знаят че създават най-добрите продукти, заради удоволствието от шофирането. А не боклуци колега!

Доколкото помня обяви, че го спират. Но не помня от кога точно.

От каква кола се качваш на б8-цата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги за Мултитроника разбрахме, ще покараме и ще видим. В други форуми, извън БГ казват че е безпроблемен. Навременна смяна масло и филтър и си кара дълго.Един беше писал, че кара мултитроник на B8 166 000 мили, без проблеми. Моята е 115000 км реални 100%. Освен това няма да минавам повече от 10-15000 км годишно.Взех  Аудито за втора кола за основно каране в София.А и си имаме великия Мишо.

Нищо не казахте за джантите мисля, че окачването е S-line, прекалено е твърдо.

Редактирано от gogogago
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нали не мислиш, че една от най-реномираните, иновативни и бързо-развиващи се марки в света ще продължава да слага този боклук в колите си!

Мултитроника след 2008 търпи сериозни промени, продължават да го усъвършенстват и до днес, защото знаят че създават най-добрите продукти, заради удоволствието от шофирането. А не боклуци колега!

Колега все едно чета брошурата на мултитроника. Факт е обаче, че не са надежни и от Ауди го спират от производство. С какво са го усъвершенствали, когато колата ти е на 5год и вече прави проблеми?  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ще вметна, че при сравнението А6, 5та серия и Мерцедес, Аудити беше "екипирано" от производителя с ръчна трансмисия (ставаше въпрос за 4 цилиндрови дизелови двигатели). Познай защо.

Послепис: не е защото такава са имали налична.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за продобивката.

Мултитроника в Б8 е доста по-надежден от предходните поколения, но не подценявай възможността нещо да му се случи.

Задължително сменяй маслото на кутията на всеки 60 000км.

Притеснявам ме чип тунинга, увеличава въртящия момент от там създава риск за кутията. Другото е, щом има чип какво се е случило с DPF-a, моли се да не е махан.

С неправилен размер гуми си, трябва да е 245/40/18.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Да мултитроника сериозно е подобрен на Б8, затова и се навих на автоматика, маслото го смених, както и всички течности и филтри по колата. DPF си е още там, защо да го няма. Казваш, че гумите са с неправилен размер, но този размер е взет от стикера на вратата, идеално пасва на джантите, а и се оказа че съм с S-line окачване, може би трябва да свикна с тази возия, не искам да слагам R16. Чипа е хубава марка и той само оптимизира стойностите, без да ги покачва значително, знам че се амортизира по бързо колата, но аз не карам зверски и всеки ден.

Общо взето Ауди-то е доста добро, истинско удоволствие да шофираш!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покажи на кой стикер пише 225/45/18.

Колата S line ли е ? Ако не е значи си със спортно окачване, не S line, има разлика. С което и от двете да си е огромен кеф, за мен това едно от най-важните неща в една кола. Сега съм в процес на преминаване от нормално към S line, не мога да си гледам колата висока и да ми се клати.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,послушай Райно-с неправилния размер на гумите си.Сложи си заводския размер на гумите 245/40/18.Тея в Германия хората неслучайно са посочили размерите в сервизната книжка. :verweis:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще ги погледна тези гуми. Как така ако не е S-line e със спортно окачване...Колата е по ниска от стокова B8-ца, пише s-line по праговете, по предните калници, на седалките(спортни) и на волана (3 спици).S-line окачването не е ли спортно, ако не е, какво е тогава? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом навсякъде където казваш пише S line значи колата е с вътрешен такъв пакет, което включва и по-ниско и по-твърдо окачване.

Иначе при доста аудита вкл. и Б8 има 3 вида окачване - стандартно, спортно и S line. Разликата между спортното и S line е 1см. ( S line е по-ниско) и твърдостта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Значи няма да променя возията с гумите?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Проверих размера, няма грешка - посочени са и двата размера, всъщност това са двата възможни размера за R18. Зимата с по-тесни, лятото с по-широки гуми. Жалко само ,че нямаме много пътища на които да усещаме с пълна сила възможностите на хубавите си автомобили.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ще вметна, че при сравнението А6, 5та серия и Мерцедес, Аудити беше "екипирано" от производителя с ръчна трансмисия (ставаше въпрос за 4 цилиндрови дизелови двигатели). Познай защо.

Послепис: не е защото такава са имали налична.

Колега тези тестове винаги са се правили с кутии с ръчни скорости при тях се усещат най-добре възможностите на автомобилите, автомата е екстра-глезотия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах в предвид, че Бенца и БМВ бяха с автоматици. А в конкртния брой пишеше, че от Ауди не са им пратили автоматик, защото отстъпвал сериозно на конкрентите. Ще потърся броя и ще проверя, но съм почти сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес погледнах чипа на него пише ''BMW'' Germany. Това марката ли трябва да е - нищо не открих в нета.

Някой знае ли нещо???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за продобивката.

Мултитроника в Б8 е доста по-надежден от предходните поколения, но не подценявай възможността нещо да му се случи.

Задължително сменяй маслото на кутията на всеки 60 000км.

Притеснявам ме чип тунинга, увеличава въртящия момент от там създава риск за кутията. Другото е, щом има чип какво се е случило с DPF-a, моли се да не е махан.

С неправилен размер гуми си, трябва да е 245/40/18.

Колега извинявай какво имаш предвид за махането на ДПФа.

Наистина аз го махнах и проблемите ми започнаха, което беше най голямата ми грешка, но исках да кажеш ти какво имаш предвид за в случая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Колеги, някой от каращите Мултитроник на 2.ТДИ, някакви впечатления може ли да сподели. Попрочетох малко в нета - в аудизине и тн форуми, разбрах че мултито на б8 няма общо с б6(който е сред най-чупливите) и е идея по-здрав от б7. Сега това до колко е така, мит ли е, не е ли? Има ли различни модификации на тази кутия, както в предишните модели - кръгла букса, квадратна букса и тн?

Въртящият момент на дизела, колко разказва играта на кутията? Освен обслужването на кутията на 60к км, каквто друго като ремонт(парично изражение) може да се появи.

Наясно съм че ръчната кутия е по-надеждна и че разхода там е евентуално 1.5к лв маховик, съединител, лагер и болтове.

Въпросът ми е подбуден от това че ми се кара автомат, а като двигател клоня към 2 дизел.

Та в тоя ред на мисли, някой който е наясно, би ли ми разяснил.

 

Благодаря предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мултито на б8 е издръжливо колкото на б7.Модификацията мисля че е след 2012 или 2013 на фейса почват да слагат с-троници.Ръчната кутия на Б8 не е това което беше ,вече съм виждал 2 броя със проблем в ръчните кутий.Новата кутия е с изнесен напред диференциал заради снижаването на центъра на тежеста.Вътре има един лагер който се преебава и не се продава отделно .Единствения вариант е втора употреба около 1500-2000 лева

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега честита придобивка

Само да вметна нещо за окачването, да не си с Audi Drive Select и колата автоматично да пуска Dynamic.Моята в този режим екато каруца

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...