vlado0808 Публикувано 20 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2015 Колеги дайте акъл за един тъп проблем...Прозореца на шоферската врата слиза до долу и няма качване после!Скъса ми нервите 15 мин го мъчих и изведнъж сам тръгна сега ме е страх да го сваля пак...Това го прави за сефте!http://mikrondocev.com/bg/ Е това са твойте хора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Tonev Публикувано 20 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2015 Колеги,от скоро имам колата А4 В7 2.0TFSI.Та въпроса ми е относно PCV клапана-почетох тук там но искам да чуя мнения дали да го сменям.Озадъчава ме това че на празен ход като опитам да отворя капачката за маслото първо че има доста силен вакуум и второ след като я махна мотора започва да работи на два цилиндъра и половина ????.Има и още нещо,което не знам дали е свързано или си внушавам-след 3000 оборота имам чувство че има нещо като пулсации по изпускателната система,сякаш на вълни вървят газовете.Не се вижда да се менят оборотите,нито на място нито на ход.мотора е BWE а кутията е автоматична,ако това е от значение.някои имал ли е подобен проблем и ако да съветвайте ме какво да предприема.П.С. Забравих да кажаправена е диагностика и не показа никакви грешки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Да нямаш разхлабена свръзка по ауспусите..? Виж я на канал за нагар по тях. Капачката не съм отварял при работещ двигател, за дам мнение а клапана и аз не съм сменял Sent from my ST25i Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Tonev Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Ами да колега,след кратък анализ днес се оказа че меката връзка е сдала,в понеделник щеходя да я сменяа въпроса за клапана за сега остава отворен за размисъл ???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nytro Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Някой знае ли за какво е този кабел - http://imgur.com/Yai0LJWПод задната седалка се намира. А и откъде мога да си взема щипките за нея, счупени са и двете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 За CD CHANGER в багажника.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirkata821 Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Колеги да попита знае ли някой колко струват тампоните на двигателя за б7 2.0 тди 2005г.Че тук в Италия им искат едни пари????. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k1koo Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Колеги да попита знае ли някой колко струват тампоните на двигателя за б7 2.0 тди 2005г.Че тук в Италия им искат едни пари????.Около 400лв. бройката, оригинални Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Левия ~270, десния 220... По спомениSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirkata821 Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Мерси за бързите отговори,значи са с малко по евтини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 22 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 утре отивам в Ауди да проверят тампоните по мотора и по скоростите че като паля и гася има вибрация в лоста ... да видим ако са тампоните ще ги сменя и ще кажа колко пари са ! Бобо откъде тази цена - знам че единия тампон е към 400....този който е масления Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 22 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 (Редактирано) И двата са маслени, вътре маслото е розовоединия е с датчик - левия-по-скъпия;десния е без датчик-по-евтиния Сега ще погледна цените колко са конкретно. Но не е 400лв.ето Боби, ги беше купувал ориг 245лв е по-евтинияhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=125845&page=44#entry2015218 Редактирано 22 Февруари 2015 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 22 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 22 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 Толкова са 440-70 лева двата.Миналата година ги сменявах на бившото б7.Сега смених на б8 двата са около 650 идват комплект в една кутия заедно с планките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 22 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 двата да, но не както писаха горе че единия е толкова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 22 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 (Редактирано) Трай си ,са ще дойде некой да ти каже че се сменя само скъсания.Другия когато протече след седмица или месец ,ама нали сме балъциМисля че около 400 е на 4ф 3.0 тди-то може би и на б7 с v6 Редактирано 22 Февруари 2015 от gogotzanovsf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 22 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 аз ги поръчах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 22 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 ясно ще видим какви ще ги кажат и тук в Англия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 22 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 аз ги поръчах Минал си се хахаха,можеше един по един .Мишо виж дали стойката отдолу е розова ,ако е порозовяла значи са изтекли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 22 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 Минал си се хахаха,можеше един по един .Мишо виж дали стойката отдолу е розова ,ако е порозовяла значи са изтеклиимам кора под мотора а десния който се вижда изглежда хубав и чист а левия не съм го гледал но имам кофти вибрация като паля и гася двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 22 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 нагледнопонякога няма как да го видиш отгоре Мишо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
operator Публикувано 22 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 (Редактирано) като карам около 2000 оборота, без значение предавката и отпусна рязко газта има едно удряне/лашкане може ли да е от тампон на двг? или си е маховик Редактирано 22 Февруари 2015 от operator Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 22 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 Да можеSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 22 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 Пичове,нормално ли е маслото на хидравликата да бълбочи (движи) в казанчето,или е някакъв проблем в рейката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 22 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 (Редактирано) като карам около 2000 оборота, без значение предавката и отпусна рязко газта има едно удряне/лашканеможе ли да е от тампон на двг? или си е маховикЗависи точно както е удрянето или лашкането, но вероятността да е тампон на двигател или скоростна кутия е голяма. Пичове,нормално ли е маслото на хидравликата да бълбочи (движи) в казанчето,или е някакъв проблем в рейката?Не е нормално, имаш от някъде въздух в системата. Редактирано 22 Февруари 2015 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts