Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 2


asenovb

Recommended Posts

  • Отговори 6k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Днес почнах да си настройвам ръчно фаровете с отверката и след контакт и запалване взех да чувам нещо като движение на моторче. Предполагам, че е от фаровете, защото го нямаше преди, а и се чува само два пъти - при контакт и при запалване. Трябва ли това да ме притеснява и как най-точно да си настроя височината на фаровете? Колата е с фабричен ксенон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това сега ли го забеляза?

 

Това ти е check всеки път като запалиш, защото щом си с оригинален ксенон, значи си с автоматично регулиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при гасене слизат надолу. При палене се вдигат-нивомат на фаровете.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това сега ли го забеляза?

 

Това ти е check всеки път като запалиш, защото щом си с оригинален ксенон, значи си с автоматично регулиране.

Движението на фаровете съм го забелязал, но звуците не. При гасене моите не слизат надолу(май).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нормално да има звуци - механика си е.

 

Когато има и завиване на фаровете на някои коли процедурата е като дискотека. Палиш и се почва горе-долу-ляво-дясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам доста странен звук идващ от предното ляво коуеуо. Все едно нещо стърже по диска. От място с пълен десен или ляв ядове няма,звуци никакви.Но в движение се чува и интересното е,че звука го има когато волана е изправен и при десен завой. СЪВСЕМ леко завиване на ляво и звука го НЯМА,изправям волана и пак почва,едно като съскане,не знам дали си внушам,но при преминаване върху дупки сякаш пак се чува.

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

откъде идва звука ?



пробвай да идеш на пароструйка и измии сприачната система.



ама изчакай 2-3мин преди да пръскаш в диска и накладката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от гумата,по конкретно мога да го определя някъде точно около диска. Интересно е ,че сега след като карах известно време на опесъчени пътища,кал,киша,луга и ще кво ли не,мисля,че дори се усили. Тенк ю за съвета ще я изпръскам хубаво после и ще видя какво ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега не е изключено и лагер главината да е изпитах го точно преди седмица точно както го описваш ти "интересното е,че звука го има когато волана е изправен и при десен завой. СЪВСЕМ леко завиване на ляво и звука го НЯМА,изправям волана и пак почва" само че при мен беше при ляв завой и направо и при леко десен всичко спира 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато има и завиване на фаровете на някои коли процедурата е като дискотека. Палиш и се почва горе-долу-ляво-дясно.

Точно така е.

На ФВ ми са завиващи фаровете и си се чува как се местят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как ? Тогава при палене що мърдат надолу нагоре?

 

При палене си прави чек.

 

При гасене не го прави, защото ако оставиш ключа на таблото например при следващото палене не прави чек горе-долу.

 

При по-продължително стоене си прави пак чек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой да знае защо са такава рядкост Б6-ците с 1.8Т куатро? :nixweiss:

 

Много здрави и много вървят, никой не ги продава. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак много да вървят... Иначе за другото си прав.

Стига ся и ти :D

Не развенчавай мита за 1,8 т.

Sent from my ST25i

Редактирано от stodi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма, спирам, обърках се. :hilezh:

Между другото, ако трябва да го сравня с други бензини със сходна мощност - вървят. Скоро карах на комшията Е90 320 бензин 150 коня - е няма такава спряла кола. Интересното е, че хората каращи такива си мислят, че са топ бегачки. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мое впечатление, като за 150 коня вървят повече от конкурентите си. А да не говорим, че доста повече носят на силов тунинг. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те конете са си пак 150. Може дори да вървят еднакво, въпросът е, че заради турбото и малко по-високия въртящ момент на 1.8Т се създава усещането за повече вървеж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...