Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 2


asenovb

Recommended Posts

Егати якото чесно,аз бая ровех но не открих нищо.  За същата навигация говорим и още нямам кола с тая,просто съм се ориентирал към А4 б6и мисля да е с нави и щом има вариант да чете Мп3 мисля че аз съм човека :)

Само не схванах точно какво се прави,че на снимката е точно навито което слагат в б6,но какво представлява тая джаджа...?

сега ако кажете ,че има и актуални карти за навито за БГ и направо си взимам А4 с нави :)

Редактирано от don_pepone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 6k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Откажи се и за двете. Огледала с мигач, китайски афтермаркет?

Не адаш мислех да намера втора употреба. Казваш че няма да стане така ли? Ниту едното ниту другото?

Sent from my HTC One using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затъмняването на огледалата е цяла система, заедно със средното огледало вътре, със сензор за дъжд, с окабеляване и чак след това може да сработят затъмняващи външни огледала.

Аз оригинално огледало с мигач от б6/б7 не съм виждал, затова те питах, какви китайски огледала ще слагаш

..сега ако кажете ,че има и актуални карти за навито за БГ и направо си взимам А4 с нави :)

Това нави няма никакви карти за България-просто цветно радио. Карти има з следващото нави rns-e, то се слага само в б6 от 2004год

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел с Б6 2004 1.8 Т, има заводски мигачи в огледалата, от там ми дойде идеята.

Относно затъмняването още сега съм пас, щом е нужно окабеляване.

Sent from my HTC One using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айдеееее, Бобсън, станА мазало!!! Требе и карти, и музика да дириш!. ;)

Даже и мигачи търси,брат!!!ъ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и после, навито ли чете през тоя Х-кар и мулти волана играе ли в цялата работа

x-car е една кутиика, в която мжое да мушнеш усб или мемори карта, свръзва се към навито, и като натиснеш бутона цд 2 пъти, почва да чете от xcarlink-a, потърси в нета има тонове инфо.

 

 

Приятел с Б6 2004 1.8 Т, има заводски мигачи в огледалата, от там ми дойде идеята.

това не е вярно, заводски такова нещо няма. ако не грешиш и наистина има мигачи на б6, значи е преправянка нещо

Айдеееее, Бобсън, станА мазало!!! Требе и карти, и музика да дириш!. ;)

Даже и мигачи търси,брат!!!ъ

на ташак ме фанаха :) ahahah

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги само питане 2.0 куатро 170 коня последно с какво масло ? Дават го Кастрол 5-30,  Ауди дилър работят с Шел а мисля колегата "Bobu" каза за масло за DPF какъвто имам и аз ....Последно съвети ... Мисля сам да си го сменям този път а следващия път в дилъра с ремъци и ролки ...

А това го дават само за VW AUDi DPF двигатели 
http://www.ebay.co.uk/itm/Technolube-Oil-Audi-A3-2-0-TDI-DPF-QUATTRO-DIESEL-2006-on-5W30-5-Litres-/201032263205?pt=UK_Vehicle_Oils_Lubricants_Fluids&hash=item2ece74e625

мнения ?
п.п и ДА КАЖА ЧЕ НЕ МИ ПУКА ЗА 10 ЛИРИ разлика а питам кое е добро и кое не е !!! И без критики моля че колата ми е с десен волан че ми писна ахахах
приемам и предложения

Motul ,Castrol,Shell, Mobil или какво друго?

Редактирано от mishleto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5w30 е маслото за коли с  ДПФ, ако твоята нямаше можеш и 5w40 да сложиш. Аз карах с Castrol/Оригиналното Ауди масло, което пак  е Кастрол. Добри думи се чуват за Мотул, за останалите не знам. Важно е маслото да не е от някакъв гьол, а да е с читав произход и правилен вискозитет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно няма да се рискува значи ще слагам 5в30 защото имам ДПФ ... ще заложим на Кастрола ... пише го и на капачката на двигателя !! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с Кастрол, а мисля че и при обслужването в Порше слагат Кастрол. Обаче забелязах, че купеното масло от Порше е с един особен зелен цвят. Все едно фосфорицира. Купувал съм Кастрол с норма 507.00 (понякога ми е трябвало за доливане) от друго място, но цвета не е като този на купеното от Порше Проблеми не съм имал. Относно доливането на масло - при мен харчи около 1л. на 25к км. При вас как е? Не знам дали го гори или го изхвърля през картерната вентилация, тръбичката ми се омаслява и от там в турбината и егр-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доста се чудих какво масло да сложа, и се спрях на оригиналното (кастрол) или лики моли. Четох за Лики моли, че е най-доброто масло в германия за последните няколко години, хубави отзиви от хора във форумите и взех него. Цената им е горе долу една и съща със оригиналното. За 5000км.колата не е пипнало маслото. За оригиналното съм чул, че дизела бил по-шумен с него, не съм го пробвал и не знам дали е вярно.

Аз карам с Кастрол, а мисля че и при обслужването в Порше слагат Кастрол. Обаче забелязах, че купеното масло от Порше е с един особен зелен цвят. Все едно фосфорицира. Купувал съм Кастрол с норма 507.00 (понякога ми е трябвало за доливане) от друго място, но цвета не е като този на купеното от Порше Проблеми не съм имал. Относно доливането на масло - при мен харчи около 1л. на 25к км. При вас как е? Не знам дали го гори или го изхвърля през картерната вентилация, тръбичката ми се омаслява и от там в турбината и егр-а.

25к км. без да сменяш масло ли караш ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На VW TIGUAN 2.0 TDI 170 PS DPF съм с Кастрол 5W30---Смяна на 20 хил км.

Само незнам има ли някаква разлика от това,че едното е PD мотор-другото CR мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изчакай ако искаш да чуеш колегите с ДПФ, какво карат ;)

Едната ми кола е 2.0тди със ДПФ другата 2.0 тди без ДПФ.И на двете карам оригинално 50700 ,досега няколко години колите си вървят без проблеми .Според мен вземи оригинално и си свиркай ,разликата ще е до 100 лева предполагам  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едната ми кола е 2.0тди със ДПФ другата 2.0 тди без ДПФ.И на двете карам оригинално 50700 ,досега няколко години колите си вървят без проблеми .Според мен вземи оригинално и си свиркай ,разликата ще е до 100 лева предполагам  

@mishleto

казано инче 5w30 , което покрива норма 507 00 ;))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стоянов, ами толкова ми показва бордкомпа нали онези от ауди го правят. 25к км или 2г. и пак в бокса :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислих си за Лики Моли ама как да знам ... За това и попитах ... Ще ми е първа смяна незнам гори ли го или не ...колата е на 128к мили или 210к км ... Ако има значение ;) а за Куатрото некви грижи ? Масла или някакво обслужване ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз преди седмица минах от клуба на Опел към Ауди.Взех си Audi A4 B6 Avant  2003г. 1.9ТДИ 130к.с quattro код на двигателя: AVF .Веднага след като я взех си купих и Кабел Ваг-ком и започнах да човъркам.Разбрах че няма аларма заводска само имобилаизер с централно.Но ми направи впечатление една кодировка. В instruments->coding->

не беше зададено това +01 че колата е quattro и след като го дадох срелката за горивото се вдигна значително.И незнам кое е правилно данеби да си мисля че имам гориво и да свърши някаде по пътя?

Coding

  • 00??xxxOptions I
    • +00 = 1. K-Number (Europe/USA/Rest of World)
    • +01 = Smaller Fuel Tank Volume (All-Wheel-Drive)
    • +02 = Side Marker Lights Indicator Lamp inactive
    • +04 = 3. K-Number (Rental Cars)
    • +08 = 2. K-Number (Australia)
    • +16 = Clutch Pedal Switch Operation in FIS Display
  • 00xx?xxCountry
    • 0 = Germany (D)
    • 1 = Rest of World (RoW)
    • 2 = USA (US)
    • 3 = Canada (CAN)
    • 4 = Great Britain (GB)
    • 5 = Japan (JP)
    • 6 = Saudi Arabia
    • 7 = Australia (AUS)
  • 00xxx?xSeatbelt Warning
    • 0 = No Seatbelt Warning
    • 1 = Seatbelt Warning Europe-NCAP
    • 2 = Seatbelt Warning USA and Canada (NAR old)
    • 3 = Seatbelt Warning USA and Canada (NAR new)
    • 4 = Seatbelt Warning Europe-NCAP (incl. passenger)
    • 5 = Seatbelt Warning USA and Canada old (incl. passenger)
    • 6 = Seatbelt Warning USA and Canada NAR new (incl. passenger)
  • 00xxxx?Options II
    • 1 = Standard (< 11/2006)
    • 4 = Washer Fluid Warning inactive (11/2006 >)
    • 8 = Washer Fluid Warning active (11/2006 >)

Другото което ми направи впечатление е че като махнах вакума на ЕГР клапана и видях че маркуча е запушен и вообще няма дупка. Изглежда като заводско излят маркуч без дупка,но сигурно италиянците са си го запушили.И друг въпрос мога ли по някакъв начин да разбера дали е чипвана колата с Ваг кома?Някой колега с такава quattro може ли да сподели за разхода си на гориво защото моята при галене на педала с 90-100-110 ми дава за 300 км 6.5-6.8/100км.А градско(София) за една седмица минал съм около 150 км  се вдигна до 8.6 и продължава да се качва(ще спре ли изобщо :) )

Редактирано от demoncho1987
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

demoncho1987

Същия двигател съм, но седан.Писал и в други теми за разход... В София ми се струва, че е около 8-9. Извънградско 6-7л.100. На фис-дисплея хич не се доверявам, сега зимата 10/13 градско показва..Има значение и с какви гуми караш .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно такъв е разхода, най-накрая някой да напише реални стойности.

Моята беше седан, на предно, ръчна кутия, с 234/45/17. Градско 8-9 при нормални обстотелства, извънградксо 6-7.5 зависи от карането. Знам, че има майстори, които докарват този разход, но на половина, но явно аз не мога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Градско 8-9 при нормални обстотелства, извънградксо 6-7.5 зависи от карането. Знам, че има майстори, които докарват този разход, но на половина, но явно аз не мога.

ама точно толкова ми гореше и на мен, а като им кажа че това е разхода ще ме изядат =) хахах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...