Reroll Публикувано 15 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 ами за някакви факти има линк,който Wizzy е пуснал в друг раздел и може да погледнете,ето едно 2,0 тди 140 кс: http://www.spritmonitor.de/en/detail/503482.html а за 170кс в аутодата пише за Б8,което едва ли е по-тежко: http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=4333 Разхода е сходен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 15 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 Еми до няколко дена ще ми дойде време за зареждане и ще кача нещо реално ... целия ми резервоар е с средно каране .... и малко магистрала и малко градско за сега съм малко под половината и минах 300 мили или 500 км пише на борда че имам още 150 мили или приблизително 230 км ... като го изпразна ще го напълня и от заредените 60 литра преди 2 седмици ще разделя на км и ще кажа!!! Не карам бавно но не съм и състезател ! Средния за това куатро 170 коня очаквам около 8 и ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoyo Markilov Публикувано 15 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 (Редактирано) колеги тъи като наи дискусираната тема тук е за фаровете на б7 след далго мислене дали ретрофит или оригинал се спрях на оригинала просто нема връска оригиналния фар сега ми остават само преходниците за фаровете и 2 решетки за халогените за есковата броня и я сабирам ако некои мойе да помага Редактирано 15 Февруари 2014 от Stoyo Markilov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 15 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 Някой от София да има ключета за махане на чейнджъра от жабката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 15 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2014 Колеги имам мулти волан на който има MODE и като го натиска на дисплея отгоре ми пише INSERT PHONE ... в подлакътника имам една пластмаса - няма как да се сложи телефон но пък може и да е имало някога нещо ! Потърсих с блутута на айфона но - НИЩО ! Някакви мнения ? И дали ако си взема модула за блутута оригиналдъ с кабелите и микрофона ще стане Оригинал Панасоник ? Някой правил ли е тази операция ... ? На всичкото отгоре имам намерение за Нави и искам всичко да си стане комплект ОЕМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G.Stoqnov Публикувано 16 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2014 Изглеждат симпатични, но с евтина пластмаса която не бе издържала на атмосферните условия повече от 2-3 години. Как мислите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceckoguide Публикувано 16 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Каква им е цената?Човек, дори и добре да катери се жени! Редактирано 17 Февруари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 16 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2014 (Редактирано) http://www.ebay.co.uk/itm/A4-S4-2001-2004-4D-B6-8E-Projector-LED-R8-HEADLIGHT-w-Amber-Black-for-AUDI-/130920935829?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AAudi|Plat_Gen%3A8E2%2CB6|Model%3AA4&hash=item1e7b7ef195 Заслужава си за мераклий, който нямат фабричен ксенон с регулиране. Имал съм на други коли преди време фарове с Angel eyes, тогава само това имаше и лупи. Фирмата тогава беше Sonar и даваха по-добро осветяване от оригиналните фарове и нямаха никакво заслепяване. Редактирано 16 Февруари 2014 от ShoxXx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buky Публикувано 16 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2014 колеги има ли читав вин декодер , който да показва кога и в какъв вид и с какви екстри е излязла колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
predator_v_bg Публикувано 16 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2014 Здравейте, от скоро имам B6 имам проблем с халогените,когато пусна фаровете халогените гаснат!? На WAG ком показа проблем в лентовия кабел на волана. Някой има ли предложения за отстраняване на проблема или съвет от къде да си купя лентов кабел. Волана е Мулти. И още един проблем.Имам на задната броня датчици за парктроник но когато включа на задна,няма зумер няма нищо! Някакви идеи!? Благодаря на всеки за помощта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 16 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2014 Ако имаш проблемен датчик за парктроника няма да ти работи системта дори и заради един датчик. По принцип когато запалиш колата и за първи път включиш на задна трябва зумера да свирне, установява, че даден датчик не работи и започва да пищи постоянно. Ако въобще не свирва нищо, значи или зумера се е скапал или самия модул за парктроника. Това нещо се установява с VAGCOM. Ако е датчик, дори ще ти изпише кой е датчика. Ако лентовия кавел ти е довиждане, най-добре го смени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 16 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2014 при прецакан датчик, зумера пищи непрекъснато, ако не го чуваш може да е заминал.парктрониак щом е фабричен - диагностика с ваг. за фаровете - не знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
predator_v_bg Публикувано 16 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2014 За парктроника нямам идея дали е фабричен ! Има ли как да се установи? Този който я закачи с Вагком каза,че нищо не му изписвало за парктроника ! Ще я закарам и на друг. Скоро я купих и с времето ще отстранявам неизправностите по нея. Благодаря на всички за бързите отговори! До сега не съм попадал във форум където веднага да ти отговорят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 16 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2014 (Редактирано) дай снимка на бронята отзад, така че да виждаме парктроника http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=39216 - Как да качим снимки Редактирано 16 Февруари 2014 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
predator_v_bg Публикувано 16 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2014 Ето колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kilima7 Публикувано 16 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2014 Колеги, изпаднал съм в дилема. Карам доста приятно Б6 2.4 бензин, единственият му недостатък е, че е с 5 скорости, което, ако се пътува повечко, си е проблем.Знам, че този мотор заводски не се предлага със 6- скоростна кутия. Има ли друго решение освен смяна на колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 16 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2014 Ти си добре направо.Познат имаше същото-В6-ца 2.4 V6 170 коня,ама автомат/мулти-боклук/ и го разкара за 1-2 години служба при него.Може би автомата го принуди.Караше се само на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Ето колегаМай е фабричен, ако като даваш на задна не чуваш звук, най-вероятно ти е изгорял бъзера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ceckoguide Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Колеги, за какво е тази дупка до дръжката? Човек, дори и добре да катери се жени! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 закача се щората там, при свалени седалки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
predator_v_bg Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Май е фабричен, ако като даваш на задна не чуваш звук, най-вероятно ти е изгорял бъзераА имаш ли идея къде се намира този бъзер? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi_robi Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Като пуснеш седалките отзад да може да закачиш щората. Sent from my HTC One using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Някой от София да има ключета за махане на чейнджъра от жабката?о не са ли същите каквито са за вадене на касетофона и би ли ми снимал жабката да я вида как точно изглежда,че аз си сложих чейнджър,но просто е сложен в жабката.явно ще трябва и жабката да сменям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi_robi Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 Май е фабричен, ако като даваш на задна не чуваш звук, най-вероятно ти е изгорял бъзераА имаш ли идея къде се намира този бъзер?Във багажника под лявата кора, близу до прозореца.Sent from my HTC One using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 17 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2014 отзад вляво, под колонката на малкото стъкло, така беше поне при авант-а.но закачи ан вагком да видиш, дали самия парктроник изкарва грешка в бъзера =) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts