zlobil Публикувано 12 Май 2015 Доклад Share Публикувано 12 Май 2015 Нямам ВАГ-КОМ а и нерви да се ровя, последният път в сервиза нямаше грешки освен една на ламбда сондата която ту я има ту изчезва. Но проблема е доста дразнещ. Първият път като ми се случи бЕх извън града в планината, оставям колата с 1/3 резервоар паля сутринта и кОр нЕма никой, викам сигурно е изтекъл някъде...огледах се, не мирише на бензин никъде, реших че е бъг но карах 20км до първата бензиностанция на нокти щото бех на “0” оставащ пробег...... интересното е че като се появи тая грешка и заредя веднага стрелката си отива на мястото на което се очаква да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 12 Май 2015 Доклад Share Публикувано 12 Май 2015 Днес пробвах това с предпазителите и се оправи при мен.Дали проблема не е от това, че се кара на газ и нивото на бензина пада много бавно?При мен проблема се появи 1г. след монтажа на газовото.Когато ми се случи за първи път, бях в сервиз и имах 1/3 резервоар и аз бях на тръни до бензиностанцията, заредих 20лв. и се оправи.В моя случай стрелката показва вярно, но ми свети колонката на фис-а. Всъщност самата сонда до колкото знам е поплавък с реостат и предполагам поради много бавното движение на поплавъка при каране на газ, самия реостат започва да не функционира правилно(подобно на тези на клапите на парното) и след като заредиш и поплавъка се вдигне, той си променя съпротивлението и започва да отчита вярно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 12 Май 2015 Доклад Share Публикувано 12 Май 2015 Пичове, някой да знае тоя маркуч за какво е? Днеска докато си сменявах въздушния филтър, забелязах че е капало нещо върху катализатора, при поглед нагоре, се виждаше че е от маркуча. При запален двигател като го мръдна малко, точно там където влиза към отсега за акумулатора и започва да съска, като го натисна на вътре и спира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 12 Май 2015 Доклад Share Публикувано 12 Май 2015 Злобиле , я виж тази тема http://www.audizine.com/forum/showthread.php/295905-before-you-replace-your-fuel-level-sending-unitПреди това няма да е лошо да направиш тест на таблото с Ваг-ком, за да си сигурен, че проблема не е там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 12 Май 2015 Доклад Share Публикувано 12 Май 2015 Боби, едва ли ще има връзка с газта, моята е дизел и наскоро ми го направи това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Публикувано 13 Май 2015 Доклад Share Публикувано 13 Май 2015 Нещо интересно,което ще е полезно за голяма част от колегите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen_Kazakov Публикувано 13 Май 2015 Доклад Share Публикувано 13 Май 2015 (Редактирано) Колега, дали лесно са свалят тези капачки от ключа?И как става цялата процедура? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 13 Май 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 13 Май 2015 Доклад Share Публикувано 13 Май 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 13 Май 2015 Доклад Share Публикувано 13 Май 2015 и на двете Аудита дето разглобябах копчето за фаровете се изваждаше с много голяма отверка и секача ... страх ме беше от мисълта че един ден ще трябва и моя да разглобявам а то било детска игра Мерси колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 13 Май 2015 Доклад Share Публикувано 13 Май 2015 Ти си баси касапина Sent from my ST25i Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 13 Май 2015 Доклад Share Публикувано 13 Май 2015 аз ако ти бях показах как го искарах ..... на парчета беше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 13 Май 2015 Доклад Share Публикувано 13 Май 2015 Моето да ни си го барнал-садист!Sent from my ST25i Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 13 Май 2015 Доклад Share Публикувано 13 Май 2015 и на двете Аудита дето разглобябах копчето за фаровете се изваждаше с много голяма отверка и секача ... страх ме беше от мисълта че един ден ще трябва и моя да разглобявам а то било детска игра Мерси колега Моля .Тия от Ауди обичат да слагат щипки на всевъзможни неща и доста забутани места.В неделя свалях централната конзола за да я разпробивам за подлакътник и понеже ми беше за първи път ми отне цели 3 часа, сега вече ще ми трябват само 15мин., ама като не бях виждал как става е кошмар.Добре че има клипове и снимки из нета от препатили хорица, че да се информира човек, преди да извади кирката и чука(по едно време ми мина през ума) .Най-ми беше зор да сваля дръжката на ръчната спирачка(отне ми близо 50мин. ....има една пластинка която се повдига с ответрката и не можеш да я видиш никога) за да установя накрая, че въобще не е било нужно да я свалям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 13 Май 2015 Доклад Share Публикувано 13 Май 2015 аз този филм го минах един път ... на втория път преминах теста успешно поне за барчето и централната конзола ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 13 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2015 Няма да е зле сега докато е прясно в съзнанието кое как, да го опишете подробно, на някой ако му се наложи.Нали все пак за това е темата, а не да се хвалим и оплакваме само. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 13 Май 2015 Доклад Share Публикувано 13 Май 2015 Не успях да направя снимки, че времето ме притискаше, но има доста такива в нета и ще ползвам тях, като ми остане време ще направя една такава тема, мисля че имаше подбна във форума но е за Б5.Ще потърся и ако няма такава, ще направя тези дни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 имаме нови активни попълнения в тази тема което е чудеснодрузя, да ви кажа че аз напуснах отбора б6/7 =) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Де отиде бре :-) Продаде ли я? Sent from my ST25i Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Не казва,демек крие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 фафмислех че спитепродадох я =)нямам друга за момента Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Време бол,ще намериш. А,и стига с тея помпа-дюзи,има и други печки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Най-добрата кола е продадената, такава.. Честито! Да намериш по убава! Sent from my ST25i Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 хахахаха, мерсаж Виаре наздраве ще се включва като има нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 15 Май 2015 Доклад Share Публикувано 15 Май 2015 Честито и от мен. Чакаме да покажеш Б8-цата(предполагам), като я вземеш. Наминавай оттук, че не ми се чете audizine постоянно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgidoykov Публикувано 15 Май 2015 Доклад Share Публикувано 15 Май 2015 Здравейте колеги някой може ли да ми каже как да го оправя този проблем?https://vimeo.com/127914058Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts