Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 2


asenovb

Recommended Posts

Поразрових се ама нещо ми е изпушила китарата днес - не мога да открия описание на предпазителите за B6.

Не ми светят и двете светлини на задния номер и искам да започна от бушоните. Не съм свалял капака, предполагам и на него може и да са означени, ама сега се сетих.

Та ако може някой да даде схема.. :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 6k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако не се лъжа ги дели до и след рама, и са D1S и D2R

 

от шаси номер: 8E-2-118 079 , тип на крушката: D1S

до номер на шаси: 8E-2-118 078 , тип на крушката: D2R

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бушон на позиция 2 turn signal flasher unit ми липсва.. за какво служи? Пуснах мигачите всички си работят...

 

 

Бушонът за задните светлини на номера си е здрав и сега май ще се започне едно отваряне на кори и прочие.

 

Имам и втори въпрос, за какво е това изведеното черно копченце до червения кабел?

 

Fuse.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако успееш да развиеш болтчетата на плафоните виж дали идват маса и 12V до там.Кората на багажника, ако си със седан се сваля много лесно, маха се аварийния триъгълник, стойката му се държи на 2 болта, развиват се.Има още един болт от дясната страна където има едно като дръжка, развиваш и него.Издърпва се пластмасовия предпазител на ключалката и кората остава само на щипки.Внимателно я сваляш и вече имаш достъп до кабелите отзад, замери дали имаш 12V или хубава маса на тях.Много често се прекъсва кабел там където е сгъваемата част на багажника.Поне при мен такъв беше случая.

Редактирано от bobitovn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уф, смотана работа. Купих колата преди 2 седмици и е сложно контактуването с предишния собственик, защото е от друг град.

@бобитовн,

колата е комби, но мисля че пак няма да е много сложно с корите.

 

@Bobu,

нещо конкретно за предпазител номер 2 можеш ли да кажеш?

И още нещо - къде е буксата за диагностика?

 

:blush: Ще прощавате, че ви заливам с въпроси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Turn signal flasher unit  - копчето за аватийните

 

Буската за диагностика при б6 се намира, като се наведеш отляво на левия ти крак, близо до ръчката за предния капак




 

:blush: Ще прощавате, че ви заливам с въпроси.

няма грижа, нали затова е форума и темите
 

 

Относно това копче отстрани, вероятно е някакъв вид защита, или блокира порта към вагком, или блокира паленето, или деактивира алармата...нещо такова ще да е =)

 

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, болтчетата на плафоните са ти клеясали и с изядена резба, затова е по-лесно да се свали кората и да се погледна как е положението отзад.Аз залагам за прекъснат кабел.Плафоните в багажника не са ли на един бушон с тези на номера, ако е така значи съм прав.Ако можеш да развиеш плафоните, виж първо крушките дали са здрави.Почва се от най-лесното.Ако имаш прекъснат кабел лесно се оправя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дадох ти тема, къде има еладжийски сервиз

 

 

 Благодаря ти Bobu еладжията се оказа голям пич и ми реши проблема с дългите светлини и халогените ! Много съм доволен от момчето впрочем,когато ми закачи колата каза,че имам изгорял зумер на парктроника  :hilezh:  .Парктртроника се оказа заводски.И благодарение на вас,като ми казахте къде се намира зумера си го смених сам (купих оригинален от една морга) и всичко заспа !!

 Благодаря още един път за помощта ви  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@predator_v_bg

Ее така се зарадвах, като видях коментара ти. Радвам се, че всичко е наред с колата.

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой може ли да каже или да даде стъпките за смяна на датчика за температура на водата . Трябва ли да източа антифриза има ли някакви тънкости? Всичко би ми било полезно.

Благодаря.

Sent from my Audi

Редактирано от predator_v_bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо отваряш капачката да изпуснеш налягането в системата и пак я затваряш! После откопчаваш буксата на датчика, издърпваш скобата му, издърпваш датчика, вадиш и О-пръстена му, слагаш предварително НОВИЯ О-пръстен на новия датчик, слагаш новия датчик, слагаш нова или стара скоба - по преценка, слагаш буксата.

При цялата операция изтичат всичко 20-100 грама антифриз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте   от днес баща та е собственик на б6 1.9 131 кс. колата изглежда пушка но има един проблем преди покупката всичко е било наред но след това като я настъпил на излизане от софия светнала една жълта лампа с надпис cheek и колата не е вдигала повече  от 2200 оборота предполагам че се е метнал на авариен режим какво може да е причинило мятане то на авариен ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Някой може ли да ми каже как излиза буксата ? Свалих датчика но не мога да го разкача от буксата! Ще съм благодарен на всеки за съвет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...