Jump to content

Дойде време за избор на нови три автомобила за участие във VW fest 2014


audi200avant

Recommended Posts

Що сложите накрая 3-4 плаката на некви наточени бегачки и толкова>окачате ги да висят и се приклучва.........баси смеха  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 395
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди имаше някакво форумно събиране на коли в зала Христо Ботев в Студентски град. Тогава имах едно 206cc и ме помолиха да го закарам, защото една кола в последния момент се отказала. Единственото условие ми беше никой да не влиза в колата, освен моите познати от ПКБ, които бяха там, за да отварят и затварят покрива. Мероприятието беше слабо посещавано и заради това ме помолиха ако може да се влиза. Викам ОК. Не са влизали чак толкова много хора, онази кола нямаше и кой знае какво за пипане в нея, но беше с пиано лак вътре и навсякъде, ама навсякъде имаше отпечатъци после. Като в местопрестъплението.

 

На мен ми е достатъчно някой да ми прецака навигацията или с колана или копчетата на дънките да ми скъса кожата на седалката, пък после да пия една студена вода. Мерси! Сигурен съм, че повечето колеги, които карат запазени коли, да не говорим за нови коли от типа на S7-цата не желаят некви пубери да се упражняват 3 дни по интериора на колата им.

 

Ако се замислите преди 10-на години всички коли на автоизложенията бяха отключени. В последните години обаче отиваш, молиш за ключа, отключват ти, сядаш, тръгваш си. И това ако си потенциален клиент, иначе не виждам логика. Замисляли ли сте се защо е така? Имам познати в няколко представителства и поражанията след изложения се изразяват в хиляди. Счупени духалки, скъсана кожа по седалките, счупен дисплей на навигацията, надрана боя по калниците, липсващо копче за фарове, за запалките не говоря. Неслучайно екземпляри от изложения се продават по-евтино.

 

Не ме разбирайте погрешно. Грам нямам претенции, че карам най-запазената кола или най-рядката или най-хубавата. Въпроса е, че си пазя колата и ако от клуба преценят, че би изглеждала добре на това изложение - ок, но не виждам защо след като аз си я пазя всеки ден, трябва да приемам равнодушно някой друг, който не познавам и може би никога няма да видя може да си прави каквото си иска в нея.

 

Ето снимка, че явно горния линк иска регистрация.

1016219_10151994650713172_731295255_n.jp

 

1795732_10152073113983172_1983808749_n.j

 

Колата към датата на събитието трябва да е вече с 19-ки, които са от този модел:

mYmk83eGsWIUFOGx6w0JvxQ.jpg

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе хора толкова ли е сложно?! Един модератор преглежда темата за 30 мин,изважда колите на хората,които са се съгласили/проявили желание и прави анкета.Всеки гласува,за което иска и въпроса се приключва. Как може големи мъже да стоят и да спорят за глупост от сорта на "кое е по-добре-новата или старата кола?"?!За такова нещо биха могли да спорят само деца според мен.Ясно е,че никога няма да се достигне до съгласие по темата,но няма как да се угоди на всички.Да не би на хората от VW клуб да им харесва всеки 1 изложен VW?

Sent from my PAP5044DUO using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да гледаме???

Само аз съм заявил на 100%

Днес го направи и колегата Shoxxx....

Другият е Веско ТДИ

Всичко на всичко 3ма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми тогава какво се обсъждат S7-ци и прочие? Пращате вашите коли и това е.. На който не му харесва да докара нещо по-добро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Счупени духалки, скъсана кожа по седалките, счупен дисплей на навигацията, надрана боя по калниците, липсващо копче за фарове, за запалките не говоря. Неслучайно екземпляри от изложения се продават по-евтино.

 

Доста апокалиптична картина се нарисува тук :) Все пак има разлика между Софийски Автосалон и Volkswagen Club Fest. Хората, които посещават двете изложения са различни, а и организацията е друга. Подобен род като описаните проблеми не си спомням да е имало до момента, с изключение на една година когато имаше стойки с информация до автомобилите и една стойка беше съборена и съответно направи малка точка-отпечатък върху един калник. Поради тази причина вече няма стойки.

 

На феста изборът дали ще се влиза или няма да се влиза в колата ще бъде на собственика. Когато е до колата може да я отключи и показва. Когато не е може да си я заключи и никой да не влиза. Аз примерно на едно от предишните издания бях закарал на феста бялото Audi R8. Доста хора влизаха вътре и се снимаха. В крайна сметка нищо не му стана. Отпечатъци може и да е имало, но това не ми се струва някакъв проблем, който си заслужава да се отбележи.

 

Както и предишните години ще има осигурени стюарди от VWclub.bg, които непрестанно ще обикалят около колите. Отделно Audi-тата ще са около щанда на АКБ, където предполагам също ще има представители.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ко си се объркал бре хахахахаха

Лично моята ми костваше доста средства,както и в момента коства на другото момче за да видим колата завършена.

 

кажи чесно! :lol: Колко средства си вкарАл в тоя навес ве,имаш ли идея какво означава да вкараш "доста средства" в кола?

дал си 150 леа за спрейчета,фольО и некви кръпки,инвестирАл бил, вика :flehan:

има коли с купе В4,които са класики,обикновено имат надпис S2 или RS2 ,когато имаш такава ПЕРФЕКТНА,тогава това е ценна кола...когато говорим за масовка от 90'те ,с 4 цил двигател на предно,боядисани решетки ,емблеми и големи бурии на ауспуха,това е нищо повече от направи си сам в свободното време!

На Спас колата може би е единствената от това ппоколение тука,която може да събира погледите и да е интересна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледите събират и на Цербера репликите, не си криви душата. :lol:

Основно действат на рефлекса на рестото...

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да, ама тука се казА, че "хората" това искали да гледат. :lol: И в тоя ред на мисли, искам да попитам кои са и колко са тия хора, дето са зажаднели за б4 зрелища, защото имам чувството, че са няколко човека, които си набутват которите, припадат и хленчат как труда им е неоценен, а администрацията спи вместо да се преименува на Б4клуб България.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми айде докарайте си B8-ците,C7-ците и R8-ците и простите хора от село да видят що е то рядка,уникална,ценна,нова и поддържана кола  :flehan:  :steinigung:

Редактирано от borki4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кажи чесно! :lol: Колко средства си вкарАл в тоя навес ве,имаш ли идея какво означава да вкараш "доста средства" в кола?

дал си 150 леа за спрейчета,фольО и некви кръпки,инвестирАл бил, вика :flehan:

има коли с купе В4,които са класики,обикновено имат надпис S2 или RS2 ,когато имаш такава ПЕРФЕКТНА,тогава това е ценна кола...

Тва че за теб едни 4000лв не са средства през дедовия ми е....

Кво ми сравняваш Б3 с класиките С2 и РС2 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По някои коли тия 4000лв.са само за:

 -> турбото + част от периферията покрай него 
 или

 - >джанти и гуми.
 или
 -> нови гуми и облужване на двигател и спирачки

 

Къде се обади с тия 4000лв. то, ако с 4000лв. можеше да се направи нещо смислено (за тунинг говоря) по една колата ... Явор хубаво ти го написа  :lupe:

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва че за теб едни 4000лв не са средства през дедовия ми е....

Кво ми сравняваш Б3 с класиките С2 и РС2 ?

глупавото е ,че ти и такива като теб ги сравняват ;)

като си ги давАл на по 50-100лева,страшна инвестиция е,я извади 4500 на куп за турбо,кулер,турбо пътища и колектори ,и пак ми говори... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок.

Купи за б3 турбини,гуми и т.н. за повече пари тогава.

Говорим принципно,че за някой са много за други са малко тия пари...тва не е драгаджийка и класика за която частите да струват два чувала с пари.

Правете малко разлика в тия неща.

За трети път питам къде са бързите Ви коли от темите тогава ?

Всеки се изтъква кво направил и за колко го направил.Някой го правят с малко други с много пари,всеки спред възможностите си.

И кво Ви влече толкова да обсъждате бившата ми кола и сегашната...

Някой път оставате супер неразбрани с тия капаци на очите дет ходите и мислите,че всичко е лъскаво около Вас и че трябва и около другите да е така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът е в това,да разграничаваш лъскавото от траша,а не да притежаваш само лъскави играчки,никой не се вгледА в твоя навес,не се превъзбуждай,просто служи за пример в духа на разговора.Изобщо не претендирам с неква кола или проект в рацерството,но това не значи че неам мнение!И точно защото мисля ,че мнението ми е истинно,за това пиша,белким некой прогледне Овреме,че да набиваш пари в некъв морално стар чиреп, е приемливо само и единствено,ако имаш много пари,защото в противен случай лекинко почваш да проглеждаш в един момент,когато вече за жалост е туу лейт и леко се замисляш ,дали не се преебАх малко,ебати?!? :huh: Бал съм ги и железата,баш мми е през изпускателния колектор за тия поройници и изобщо не съм екзалтиран,само се забавлявам как подрипате като ущипани стринки и защиЩавате ревностно некакви боджаци с неособено добри "подобрения" и прозиращ компромис откъм финанси!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много изместихте темата си мисля...

Живи и здрави да сте и все по-нови и лъскави коли да карате и все така сплотени...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бал съм ги и железата,баш мми е през изпускателния колектор за тия поройници и изобщо не съм екзалтиран,само се забавлявам как подрипате като ущипани стринки и защиЩавате ревностно некакви боджаци

УеолкОм то чичка тийййм.

Остай децата да се радват на ламарингите си ве. Забрай и ти какъв докачлив беше на тема алуди с две врати и жанси е 5 дупки :hilezh:

По темата, не коли, ентусиасти няма.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък мисля че е крайно време да се направи нова тема в която всяко акване пръцване и усиране в нея грижливо да се почиства от модераторите.. Крайно време е за участниците които искат да видят колите си на феста да ги покажат.. Да се уреди некво гласуване без коментари щото се излагаме

изпратено от Жисием

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ае, ма много силно се засегнаха на тема размер на инвестицията 80 оунърите. Истината боляла, се оказва.

Аз например за една напудрена 80 ка няма да ида. Ще ида заради една RS например. И за съжаление на скрап лавърите, повечето хора са така.

Излагате се, ние също сме карали 80 ки, та знаем кое колко струва.

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно щот сте карали имайте малко уважение към хората,които ги карат сега.

Вие когато ги карахте никой не Ви казаваше,че сте тъпаци които си гледат колата,която имат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой на теб конкретно казал ли ти е тъпак?

 

То оставаше и директно да си говорим на уличен език и щеше да стане ептен мазало :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...