Jump to content

Избор на А6 4Ф 3.2 или 4.2


Recommended Posts

От пловдивските авант-а е изчезнал, успях да намеря сивия седан с 4,2, беше на процедури точно :) Като цяло нямаше възможност да се тества достатъчно сериозно, но с две думи - колата беше доста мръсна външно, вътре също, но е доста прилично запазена, всичко, което пробвах за малкото време работеше, стрелката на бензина беше под нула и нямаше как да чакам да загрее, но студения мотор работеше доста прилично, без типичните разклащания, който имат някои други коли. Автомата ми се стори, че побутва малко повече от нормалното колата при превключвания на място. Джамбазина се кълне, че километрите са реални, позволява всякакви проби (номера няма разбира се), а цената се подразбира, че може да бъде и 15к :)

Като цяло явно има смисъл да се прегледа колата по-обстойно, което може да стане от утре нататък като я лъснат.

Шпекс имаше и едно Д3 4,2 което е било на 270к 2012-та и работеше почти идеално на място при напълно загряла кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 86
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Без вибрации от автомата ли ?

 

Чакаме Бабата да види следобед бургаската и сигурно ще направим road trip през Пловдив до Бургас.  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:

Мерси и на теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карбона в интериора на Бургаската и сменените обтегачи,поставят под въпрос миналото и.Имаше тема преди няколко месеца точно за това ауди,някой май го гледа ли ..и не знам кара ли се колата,но в момента с този и номер няма валидна Г.О.Автокъщите около Труд,са още по съмнителни преди години щях да се изпързалям с един Pathfinder,минавал по таван.Успехи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обтегачите ми каза, че ги сменявал щото били консуматив. А не че се налагало. Имал преди това ес6 4.2 и били същите и там се сменявали. Аз му обясних, че нямат общо и кое как е ама кел файда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..и друга дреболия -предната и задната броня сто процента правени,може да е било нещо дребно,струва ми се обаче че и левите врати делят.

А това колко е имал ес6 ,преди няколко дни звъняхме за чист бартер наша мазда обявена на 20 000 лв, за Бургаско д3 4.2 на 16000 лв,просто защото моят човек е луднал на тази тема,а пича каза че си бил капарирал вече ЦЛ,иначе в обявата пише бартер за по евтина кола,така че...

Редактирано от Тони1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На снимки това не може да се каже, само наживо. В старата тема за това нищо не пише:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=152451&hl=11382466330123819

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карбонът е въпрос на вкус, било е махагон и може да не му е харесвало, да е било надраскано и т.н.

Ако толкова те дразни за 300-400лв. се прави пиано лак, тъмно кафяв махагон, орех или каквото си избереш!

 

Ако караш само извънградско ще боядисваш само предна броня и преден капак от камъчета поне 2 пъти в годината.

Ааа и стъкло и ще сменяш най-вероятно!

Но автомобилите се карат смесено и се паркират и се случва какво ли не..... за съжаление!

 

На мен не ми харесва сивия салон, пак въпрос на вкус!

А на австрийската не мога да преживея черния интериор, оранжеви седалки и сив таван  :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карбонът е въпрос на вкус, било е махагон и може да не му е харесвало, да е било надраскано и т.н.

Ако толкова те дразни за 300-400лв. се прави пиано лак, тъмно кафяв махагон, орех или каквото си избереш!

 

Не там е идеята,хора всякакви.Идеята е че може да са прикрити многото километри примерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На снимки това не може да се каже, само наживо. В старата тема за това нищо не пише:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=152451&hl=11382466330123819

Не ходих да го гледам, защото с един приятел установихме с неговата 4ф-ка, че не влиза в гаража. Макса на дължината е 4.5 метра, а а6-цата е 4.7 метра и не се затварят вратите. С новото строителство е така и сега си търся А4 Б7 2.0 TFSI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая в Пловдив била продадена вече, така казаха на приятеля ми по телефона.

Бургаската има много външни забележки и подобни но иначе Баба-та каза, че е ок. Може би нея ще ходим да я видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега гледах отново снимките и се сетих, че страничните огледала са пръснати от бутиков маЙстор и средното копче на MMI се натиска по-трудно от на моята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sag  ...?



Сега гледах отново снимките и се сетих, че страничните огледала са пръснати от бутиков маЙстор и средното копче на MMI се натиска по-трудно от на моята.

Да те и на снимките си изглеждат цигания:)))

Явно е ползвано, и врътката на усилването дето си ми снимал е поизносена.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Уж,не се разбирало по снимки,ама Бургаската наистина беше така както казах,сивата и по нея делят една камара детайли цялата задна лява част предна дясна.Аз поради куп подобни коли в бг и германия от варианта 4.2 накрая ми беше все едно с какъв двигател ще си взема 4ф само и само да няма цигании по нея.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Брат - ауто им са хубави колите като цяло, имам и аз познати купили си коли от тях и що годе са добре запазени или най малко са освежени след като са пристигнали, забялязвам че почти всички са около 150-170к км дали е вярно  :nixweiss:  ! http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11378324222421618&f1=details&slink=5erjzs  ше ме извинявате ама за 9г кола 20к лева не са ли множко !? Та ако ще да е на 50к км реални, все пак е 10 годишна кола ! А за обявяната година , уж на производство да не приказвам , поне е 1г по дърта !

  Като веднъж ходихме да гледаме една БМВ 3-ка пак от една автокъща, уж джамбазина с отвърдено име, обаждаме му се по телефона разпитваме за колата , и питаме коя година е колата като последен въпрос , джамбазина се кълне че е април/май месец 2001 г точно преди феиса , а като отидохме на място се окзвам 1998г. точно от първите произведени такива е46-ци. И вика - Оооо така ли , ама аз не съм видял.. мислех че е .. 2001  :lupe:

 

Просто пример :

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a6-3-2-fsi-quattro-s-line-standheizung-kerpen/188049896.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=10&makeModelVariant1.modelDescription=3.2&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2005-01-01&maxFirstRegistrationDate=2007-12-31&negativeFeatures=EXPORT&categories=Limousine

 

С пазарлък и докарване ще легне на 15к максимум и то от Германия, не от Италия или Аустрия

 Не че давам наклон на някой как да мисли , ама чак се възмощавам от такива цени , като земат да слагат по 15, 20, 35к леа за някав 8-12 годишен барутник ....

Редактирано от bugssy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си има мнение.Хубавите и запазени коли (на малко км.-до 100к.)си държат цена и струват доста.А това ,че са на 7,8 или 9 години не мисля че има значение ако модела ти харесва,и наистина е на малко реални км.Това че в Бг.90% от колите са на по 500-600к км. и сме свикнали да са евтини едва ли някои в Германия примерно го интересува.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само че възрастта е много важна, макар да са и двете здрави старата пластмаса скърца, а новата не, старите тампони са си загубили свойствата и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Годините си имат значение, вече и 4ф-те остаряха и е нормално да са с доста забележки. Те продължават да са скъпи за поддръжка ако се прави както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...