Jump to content

A4 1.8T Quattro project


Recommended Posts

Здравейте отново колеги! Отдавна не съм се наслаждавал на темите в този форум,но отново започват да напират желания в мен. Та на темата: След усилия и труд и време и пари,вече е почти завършена колата на брат ми-гореспоменатата Б5-ца АЕБ мотор, Какво е правено по нея до сега:

Turbo Garrett GT28RS Bolt on, Banalume Blow off valve, Sandtler air intake, Greddy Boost Controller, Mercedes Srpinter 350TD B) intercooler Custum Exhaust pipes(без колектора), Spec Carbon Clutch. Проблема е,че електрониката не се справя с надув над 0.8 бара а това е минимума за тази турбина,и тук идват проблемите! Качвахме я на диното да правят програма,но резултата е плачевен! колата е адски богата и пълни маслото с бензин,установихме,че е прекалено сгъстена за този надув и разредихме с друга гарнитура,Оказа,се че са ни прецакали с колата,на 3-ти ремонт е(демек вече не е 1.8 :( ) но това е друга тема, та при разреждането там се поигра с еровете на главата и тн,резултат има, ОБАЧЕ! проблема със сместа си остава,за момента се чака да се инсталира и настрой допълнителна електроника Mega Squirt 2 за управление на тези параметри. Забравих да спомена,че колата не е със стандартните дюзи- в момента са около 400- 450 кубика,ще ви излъжа,като разбера точно ще редактирам! Надявам се да се получи интересен автомобил все пак, НО от сега ви казвам,че целта му не е божурище а просто един кеф, тъй като всички сте запознати с теглото на тази кола,то тя не е най-подходяща за там! Ами това е за сега ако има нещо ново ще пиша :( , последният резултат на диното,преди да се дигне главата и тн беше 190к.с при 1 бар на колелата,но графиката е много разкъсана! Ами това е :) до нов пост :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хах ами парите...от работнически труд,времето-то се насъбира, а къде се прави колата за момента мисля да го оставя празно,когато е готова ще направя някаква презентация :flehan: Радвам се,че все пак има заинтересовани :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега каква мощонст очакваш да достигне 240кс ще хванели.И ако не е тайна дязите от какъв двигателса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

последният резултат на диното,преди да се дигне главата и тн беше 190к.с при 1 бар на колелата,но графиката е много разкъсана! Ами това е :flehan: до нов пост :flehan:

да не си объркал и да е 190 кВ а не 190к.с. , защото 190к.с. на колелата ми се виждат доста малко за този мотор с тази турбина и 1 бар надув.

Аз съм с почти същия сетъп и на 1.1 овърбууст с 1 бар холд вадя 215кВ на колелата.

За справка аз съм с 440 инжектори и ГТ2871Р турбина.

Слагам снимка , гледай червената линия тя е на най-малкия ми надув когато е замервана колата.

post-630-1160486788_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не си объркал и да е 190 кВ а не 190к.с. , защото 190к.с. на колелата ми се виждат доста малко за този мотор с тази турбина и 1 бар надув.

Аз съм с почти същия сетъп и на 1.1 овърбууст с 1 бар холд вадя 215кВ на колелата.

За справка аз съм с 440 инжектори и ГТ2871Р турбина.

Слагам снимка , гледай червената линия тя е на най-малкия ми надув когато е замервана колата.

е да де

ама j1v 6то дава по добри времена на пистата

не се заяждам

нали си ми гуру

:flehan::flehan:B):flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RSMAD 180 и нещо киловата е! 4х4 е колата с 440 кубикови дюзи и турбина GT28RS,обаче дава същата насрана графика! :flehan: което е много смотани колата незнае какво прави и за това сега я електронизират :flehan:

БТВ то тва дино не е верно ми се струва....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RSMAD 180 и нещо киловата е! 4х4 е колата с 440 кубикови дюзи и турбина GT28RS,обаче дава същата насрана графика! :) което е много смотани колата незнае какво прави и за това сега я електронизират :)

БТВ то тва дино не е верно ми се струва....

не само на теб така ти се струва, ама като има мераклии нека мерят :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я направят ще я премерим евентуално,въпреки,че 150лв не му се дават на брато :rotcol: КОлата се очаква да е готова около другата седмица :angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз така мисля,все пак тая кола може да си се кара и бавничко(иначе е много дебело) а когато има мерак да се дава газ и тем подобни,не търси обяснение за тунинга,той е за нас дето сме с проблем в главите :respekt: ма кефа от него е доста голям!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RSMAD 180 и нещо киловата е! 4х4 е колата с 440 кубикови дюзи и турбина GT28RS,обаче дава същата насрана графика! :respekt: което е много смотани колата незнае какво прави и за това сега я електронизират :flipoff:

БТВ то тва дино не е верно ми се струва....

Е 180кв са си 250 к.с. на колелата, с загубите са си почти 300 к.с. на вала , което според мене за 1 бар си е точно колкото трябва да е :hilezh:

До колко оборота е въртите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оборотите мисля сме ги оставили както са сток иначе ще издам една от тайните на колата: лоу-1 хай-1.6 :wall: за момента това споделям само :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи за момента колата е ок, който се интересува де,но търся някой с Г-тек да се позамери долу-горе какво прави колата,щото божура е само за 400м а мен ми трябват и други резулати.Ако има някой с такова чудо от сф да пише,и да каже колко пара ще иска да замерим машината!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Значи за момента колата е ок, който се интересува де

Колега,интересът ми е голям.Следя ти темата от самото начало и искам да ти кажа.че все едно е пиша аз.Става въпрос за същото такова Ауди А4 1,8Т куатро.което също е на моя брат.От 4 месеца ремонти,настройки,пари...но вчера я какрах и...олеле не е истина какво може да прави 1,8 мотор :hilezh: Той също не я е замервал но налягането е 1,1 и 1,6 бара и двигателят се развърта до 7000 оборота.

Та на брат ми колата бише пилотния проект,сега умувам за моята.но изкам само да сменя турбината с малко по голяма(търся такава за директен монтаж) .по-големи инжектори и нов чип за управлението т.е.целя се някъде м/у230-250к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи GARRET GT28RS е болт он турбина на лагери,дюзите гаранция се сменят иначе беднее мотора и заминава,а за чипа-не си прави труда ще ти вземат парите! около 1500лв ни струва монтажа на допълнителната електроника и настройката и! Да споделя,че в момента колата градско харчи между 11 и 14 в зависимост от зора,над 14 вече е когато се бара бууста! Като цяло излита много стабилно,но вече трябва да се мисли за спирачки и окачване. Хубава работа,голям кеф е, НО лично аз за тия пари бих си взел целика джи ти4 или лансър ево 3-4. За мен А4-ката е хубава бърза кола,но е тежка и скъпа за такива изпълнения,сметнете,че съединителя(карбонов) е над 1000лв а при тези коне той е задължителен,турбината о6те 1000+++, контролери,електроники и реално неприложима мощност(сори момчета ма тия коли не са много стабилни за бързи завой),която може да се намери за същите пари при ЕС4 или еквивалент НОООО пусти мераци ни гонят а и това куатро......Та да споделя,че ако правите тунинг,задължително си сметнете и друга електроника,щото тоя бош на АЕБ моторите е плачевен!

Братле само не каза 250 коня на колелата или на двигателя,щото едното е хиляди левове разлика над другото, ако е на двигателя,ти трябват около 2000лв.за да си доволен,но ако сменяш турбо става дебело, лично аз ти препоръчвам да земеш турбо от 225 коньово хауди+електроника на ДЕК,интеркулер за 200лв и си на около 2500лв+- :unsure:

Сори ако фирмите дето говоря ви се струват реклама-не са просто давам лични препоръки,ако модераторите решат нека модерират :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BOLT ON значи че се слага директно на изпускателния колектор, тоест без да се налага слагането на нов такъв, а не че е някаква яка турбина.

И не ни правиш реклама ни накакви фирми, щото и ти само си ги чувал от по големите батки

ае със здраве

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...