OSRacing Публикувано 7 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2006 Здравейте отново колеги! Отдавна не съм се наслаждавал на темите в този форум,но отново започват да напират желания в мен. Та на темата: След усилия и труд и време и пари,вече е почти завършена колата на брат ми-гореспоменатата Б5-ца АЕБ мотор, Какво е правено по нея до сега:Turbo Garrett GT28RS Bolt on, Banalume Blow off valve, Sandtler air intake, Greddy Boost Controller, Mercedes Srpinter 350TD intercooler Custum Exhaust pipes(без колектора), Spec Carbon Clutch. Проблема е,че електрониката не се справя с надув над 0.8 бара а това е минимума за тази турбина,и тук идват проблемите! Качвахме я на диното да правят програма,но резултата е плачевен! колата е адски богата и пълни маслото с бензин,установихме,че е прекалено сгъстена за този надув и разредихме с друга гарнитура,Оказа,се че са ни прецакали с колата,на 3-ти ремонт е(демек вече не е 1.8 ) но това е друга тема, та при разреждането там се поигра с еровете на главата и тн,резултат има, ОБАЧЕ! проблема със сместа си остава,за момента се чака да се инсталира и настрой допълнителна електроника Mega Squirt 2 за управление на тези параметри. Забравих да спомена,че колата не е със стандартните дюзи- в момента са около 400- 450 кубика,ще ви излъжа,като разбера точно ще редактирам! Надявам се да се получи интересен автомобил все пак, НО от сега ви казвам,че целта му не е божурище а просто един кеф, тъй като всички сте запознати с теглото на тази кола,то тя не е най-подходяща за там! Ами това е за сега ако има нещо ново ще пиша , последният резултат на диното,преди да се дигне главата и тн беше 190к.с при 1 бар на колелата,но графиката е много разкъсана! Ами това е до нов пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 9 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2006 А къде правите/настройвате колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roni Публикувано 9 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2006 ...а откъдзе идват парите и времето за тия "настройки"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OSRacing Публикувано 9 Октомври 2006 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2006 хах ами парите...от работнически труд,времето-то се насъбира, а къде се прави колата за момента мисля да го оставя празно,когато е готова ще направя някаква презентация Радвам се,че все пак има заинтересовани Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido-audi Публикувано 9 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2006 Колега каква мощонст очакваш да достигне 240кс ще хванели.И ако не е тайна дязите от какъв двигателса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RS-MAD Публикувано 10 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2006 последният резултат на диното,преди да се дигне главата и тн беше 190к.с при 1 бар на колелата,но графиката е много разкъсана! Ами това е до нов пост да не си объркал и да е 190 кВ а не 190к.с. , защото 190к.с. на колелата ми се виждат доста малко за този мотор с тази турбина и 1 бар надув.Аз съм с почти същия сетъп и на 1.1 овърбууст с 1 бар холд вадя 215кВ на колелата.За справка аз съм с 440 инжектори и ГТ2871Р турбина.Слагам снимка , гледай червената линия тя е на най-малкия ми надув когато е замервана колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 10 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2006 да не си объркал и да е 190 кВ а не 190к.с. , защото 190к.с. на колелата ми се виждат доста малко за този мотор с тази турбина и 1 бар надув.Аз съм с почти същия сетъп и на 1.1 овърбууст с 1 бар холд вадя 215кВ на колелата.За справка аз съм с 440 инжектори и ГТ2871Р турбина.Слагам снимка , гледай червената линия тя е на най-малкия ми надув когато е замервана колата.е да деама j1v 6то дава по добри времена на пистатане се заяждамнали си ми гуру Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido-audi Публикувано 10 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2006 (Редактирано) Збърках темата.....малко Редактирано 10 Октомври 2006 от dido-audi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OSRacing Публикувано 11 Октомври 2006 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2006 RSMAD 180 и нещо киловата е! 4х4 е колата с 440 кубикови дюзи и турбина GT28RS,обаче дава същата насрана графика! което е много смотани колата незнае какво прави и за това сега я електронизират БТВ то тва дино не е верно ми се струва.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 11 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2006 сорри за офф ама колко струва да я измерат на диното колата?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 11 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2006 150 лв беше за 4х4 в Проспийд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 12 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2006 RSMAD 180 и нещо киловата е! 4х4 е колата с 440 кубикови дюзи и турбина GT28RS,обаче дава същата насрана графика! което е много смотани колата незнае какво прави и за това сега я електронизират БТВ то тва дино не е верно ми се струва....не само на теб така ти се струва, ама като има мераклии нека мерят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OSRacing Публикувано 13 Октомври 2006 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2006 Като я направят ще я премерим евентуално,въпреки,че 150лв не му се дават на брато КОлата се очаква да е готова около другата седмица Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roni Публикувано 14 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2006 абе хора, що не си карате колите нормално- четохте ли кви са новите глоби..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_koko_ Публикувано 14 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2006 Ми пуст мерак ... Отвътре иде някак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OSRacing Публикувано 14 Октомври 2006 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2006 Какви глоби??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 15 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2006 Тука не опира до глобите...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OSRacing Публикувано 16 Октомври 2006 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2006 и аз така мисля,все пак тая кола може да си се кара и бавничко(иначе е много дебело) а когато има мерак да се дава газ и тем подобни,не търси обяснение за тунинга,той е за нас дето сме с проблем в главите ма кефа от него е доста голям! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RS-MAD Публикувано 17 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2006 RSMAD 180 и нещо киловата е! 4х4 е колата с 440 кубикови дюзи и турбина GT28RS,обаче дава същата насрана графика! което е много смотани колата незнае какво прави и за това сега я електронизират БТВ то тва дино не е верно ми се струва....Е 180кв са си 250 к.с. на колелата, с загубите са си почти 300 к.с. на вала , което според мене за 1 бар си е точно колкото трябва да е До колко оборота е въртите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OSRacing Публикувано 20 Октомври 2006 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2006 оборотите мисля сме ги оставили както са сток иначе ще издам една от тайните на колата: лоу-1 хай-1.6 за момента това споделям само Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OSRacing Публикувано 26 Октомври 2006 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2006 Значи за момента колата е ок, който се интересува де,но търся някой с Г-тек да се позамери долу-горе какво прави колата,щото божура е само за 400м а мен ми трябват и други резулати.Ако има някой с такова чудо от сф да пише,и да каже колко пара ще иска да замерим машината! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koky Публикувано 6 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2006 Значи за момента колата е ок, който се интересува де Колега,интересът ми е голям.Следя ти темата от самото начало и искам да ти кажа.че все едно е пиша аз.Става въпрос за същото такова Ауди А4 1,8Т куатро.което също е на моя брат.От 4 месеца ремонти,настройки,пари...но вчера я какрах и...олеле не е истина какво може да прави 1,8 мотор Той също не я е замервал но налягането е 1,1 и 1,6 бара и двигателят се развърта до 7000 оборота.Та на брат ми колата бише пилотния проект,сега умувам за моята.но изкам само да сменя турбината с малко по голяма(търся такава за директен монтаж) .по-големи инжектори и нов чип за управлението т.е.целя се някъде м/у230-250к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 6 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2006 Имаш много хубава цел.....250 коня Стискам ти палци..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OSRacing Публикувано 7 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 значи GARRET GT28RS е болт он турбина на лагери,дюзите гаранция се сменят иначе беднее мотора и заминава,а за чипа-не си прави труда ще ти вземат парите! около 1500лв ни струва монтажа на допълнителната електроника и настройката и! Да споделя,че в момента колата градско харчи между 11 и 14 в зависимост от зора,над 14 вече е когато се бара бууста! Като цяло излита много стабилно,но вече трябва да се мисли за спирачки и окачване. Хубава работа,голям кеф е, НО лично аз за тия пари бих си взел целика джи ти4 или лансър ево 3-4. За мен А4-ката е хубава бърза кола,но е тежка и скъпа за такива изпълнения,сметнете,че съединителя(карбонов) е над 1000лв а при тези коне той е задължителен,турбината о6те 1000+++, контролери,електроники и реално неприложима мощност(сори момчета ма тия коли не са много стабилни за бързи завой),която може да се намери за същите пари при ЕС4 или еквивалент НОООО пусти мераци ни гонят а и това куатро......Та да споделя,че ако правите тунинг,задължително си сметнете и друга електроника,щото тоя бош на АЕБ моторите е плачевен! Братле само не каза 250 коня на колелата или на двигателя,щото едното е хиляди левове разлика над другото, ако е на двигателя,ти трябват около 2000лв.за да си доволен,но ако сменяш турбо става дебело, лично аз ти препоръчвам да земеш турбо от 225 коньово хауди+електроника на ДЕК,интеркулер за 200лв и си на около 2500лв+- Сори ако фирмите дето говоря ви се струват реклама-не са просто давам лични препоръки,ако модераторите решат нека модерират Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 7 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2006 BOLT ON значи че се слага директно на изпускателния колектор, тоест без да се налага слагането на нов такъв, а не че е някаква яка турбина.И не ни правиш реклама ни накакви фирми, щото и ти само си ги чувал от по големите баткиае със здраве Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване