Jump to content

Обща информация за модела 8P/8PA (2003-2013)


Tsvetkov83

Recommended Posts

  • Отговори 517
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Бихте ли ми дали линкове с клипове или обяснения как се сменят крушката в жабката и тази в багажника и трябва ли да са с камбос. Интересуваме как се разглобяват пласмасите да се стигне до самите крушки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крушката в жабката ти е здрава. Ако не свети, проблевът ти е в амортесьорчето (детска болежка им е). За в багажника трудно ще намериш LED крушка, която да работи коректно!

А относно свалянето, никакви клипчета не ти трябват. Свалят се за има няма 2-3 секунди!!! Нищо не се разглобява.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, можете ли да ми кажете кои мотори на а3 8PA  са с ДПФ ?

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11477074973680208&slink=32o84e

 

На този двигател ДПФ ли му беше проблема.  Какво е мнението за него ?

Редактирано от soulspli7ter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 TDI в А3/8P/ няма DPF при BKD мотора.Другите-BMM,BMN и след фейса CBAB,CBBB и т.н. серийно са филтър за твърди частици.

BMM е с 8 клапана и няма проблем с глава и дюзи.DPF-а трябва да се види в какво състояние е на конкретната кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблем да се премахне в последствие...кажи-речи половината коли се движат така.

Единствено екологията остава на заден план...

Изпратено от моят GT-I9060I с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ако си намеря читав БММ двигател да не го мисля този дпф и да го взимам аудито. Понеже се притеснявах ако се наложи да го премахна след време да не да прецаква нещо по дюзити, турбината или двигателя. Четох, че ако се наложи да се прави нещо по него го премахват понеже е мн скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай,само да намериш.ВММ е бил в производство 04/2005-04/2008 години,т.е. преди фейслифта на А3 8Р/8РА/.

След фейслифта 2.0 TDI моторите са комън рейл система,но и цените са други.

BMM има и във вариант с quattro задвижване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, искам да попитам за автоматичните скоростни кутии при тези аудита. Само един вариянт на автоматична скоростна кутия ли има? Питам понеже разбрах, че маи са с демфер, което не е мн добре, защото хем обслужваш автоматик и хем правиш съединител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледал съм я цялата тема просто съм забравил за тази табличка. Значи всички автомати са с демферен съединител и не е оферта с тях. Това ме интересуваше. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно нищо не  си гледал ....

А и тези с демфер (като моя), изкарват по 400 000 и на горе. Ако попаднеш на кола с заминал такъв, той ще ти е последния проблем ;)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братя( :hilezh: ), малко бърза помощ - дайте парт номер на капачето на задната броня ? 

Или ако някой има такова излишно капаче, без значение от цвета, моментално ще го отърва от него...

 

fkva81.jpg

 

(тук ясно се вижда какво липсва :blush: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там място за закачане на кука ли е?

Като намериш капаче,първо връзваш и лепиш със силикон на ацетатна основа.По автомивките обикновено така става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано незнам- би трябвало да е за куката.

Просто още като взех колата, капачето го нямаше и утре я вкарвам при бояджия и се сетих най-накрая да запълним тая дупка. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета може ли да споделите при оглед на кола с ДСГ автомат, на какво да обращаме внимание и за какво да гледаме, да не вземем кола с прецакан автомат?

БМН мотора е помпа-дюза нали ?

Цитат

Tsvetkov83

"2.0TDI 16V PD 103kW BKP е рисков с пиезо дюзите на Сименс, блокираща маслена помпа и заобляне на шестостена на същата. 2005-2008 системата за управление на двигателя е Симос. "

 

предполагам, че има предвид БМН мотора, просто става въпрос за невола грешка с кода. За дюзите съм наясно, че имат проблем, но за маслената помпа навсякъде чувам различни мнения? Бихте ли ме светнали за маслената помпа как стоят нещата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DSG автоматът се гледа само на загряла кола! При тръгване без газ, колата не трябва да притриса (това е признак за износен съединител. Трябва да превключва предавките неусетно, без удари или други аномалии. При кикдаун кутията се замисля около секунда, това е напълно нормално, защото трябва да подготви един и същи вал за две предавки на долу.

BMN моторът НЕ страда от проблем с маслената помпа и заоблящ се шестостен. Това е характерно за надлъжните 2.0 TDI. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, soulspli7ter написа:

предполагам, че има предвид БМН мотора, просто става въпрос за неволна грешка с кода. За дюзите съм наясно, че имат проблем, но за маслената помпа навсякъде чувам различни мнения? Бихте ли ме светнали за маслената помпа как стоят нещата?

Колегата Цветков правилно е обяснил,не е грешка.

 

2.0TDI PD BKP се монтира в Пасат 6,при А3/8P/ и Голф 5-не.

Дюзите заводско вграждани са пиезо на Сименс,същите като при BMN.При отказ на една от тях колата спира.

BMM,BMN нямат проблем с маслената помпа.

Относно DSG кутията-трябва да сменя плавно,без удари,най-вече на ниските предавки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Да де идеята ми беше такава, че БКП двигателя го няма при А3 Sportback.  Затова си помислих, че може да е направил грешка. Иначе за него знам, че е тотално недоразомение :D . Значи на БМН само дюзите са проблемни. Имали как да се провери дали са сменени дюзите при оглед, или само майстор може да каже това. 

 

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С различни номера са,видимо дали може да се проверят незнам.

Голям процент от колите с BMN мотор вече са минали сервизна акция за смяна на дюзи,в предвид и пробега.Най-малкото ще има някакъв документ.

Също и филтъра за твърди частици е желателно да се види в какво състояние е,и дали изобщо го има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ДПФ-а говориш нали? Значи само БКД мотора е без ДПФ филтър. ДПФ можели да се провери дали е на мястото си или трябва да се вдигне на подемник, или да се зкачи на компютър?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 2.0 TDI моторите само BKD няма филтър за сажди.

Накратко-ДПФ-а ако е наличен и изправен,кюнците отзад са бели и при допир няма да можеш да си оцапаш пръстите.Ако е прамахнат-кюнците са черни.

На ВАГ-ком също може да се види степента на запушване.

За комън рейл мотор няма ли лев?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип има, но си мисля, че за запазен комън рейл мотор ще ми трябват 14000 поне, и не знам колко е рентбилно да дам толкова пари за кола от подобен клас, въпреки че ще е по-нова.

Има ли възможност да е премахнат ДПФ-а и ауспусите да са по

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...