Moonland Публикувано 29 Април 2017 Доклад Share Публикувано 29 Април 2017 При теб, т.е. A3 8P(A) преди фейслифт и без S-line - H7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi Zhekov Публикувано 1 Май 2017 Доклад Share Публикувано 1 Май 2017 Бихте ли ми дали линкове с клипове или обяснения как се сменят крушката в жабката и тази в багажника и трябва ли да са с камбос. Интересуваме как се разглобяват пласмасите да се стигне до самите крушки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 1 Май 2017 Доклад Share Публикувано 1 Май 2017 (Редактирано) Крушката в жабката ти е здрава. Ако не свети, проблевът ти е в амортесьорчето (детска болежка им е). За в багажника трудно ще намериш LED крушка, която да работи коректно! А относно свалянето, никакви клипчета не ти трябват. Свалят се за има няма 2-3 секунди!!! Нищо не се разглобява. Редактирано 1 Май 2017 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulspli7ter Публикувано 5 Май 2017 Доклад Share Публикувано 5 Май 2017 (Редактирано) Здравейте, можете ли да ми кажете кои мотори на а3 8PA са с ДПФ ? http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11477074973680208&slink=32o84e На този двигател ДПФ ли му беше проблема. Какво е мнението за него ? Редактирано 5 Май 2017 от soulspli7ter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 6 Май 2017 Доклад Share Публикувано 6 Май 2017 2.0 TDI в А3/8P/ няма DPF при BKD мотора.Другите-BMM,BMN и след фейса CBAB,CBBB и т.н. серийно са филтър за твърди частици. BMM е с 8 клапана и няма проблем с глава и дюзи.DPF-а трябва да се види в какво състояние е на конкретната кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulspli7ter Публикувано 6 Май 2017 Доклад Share Публикувано 6 Май 2017 Как се проверява ДПФ при оглед? Проблем ли е ако се премахне в последствие ДПФ-а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 6 Май 2017 Доклад Share Публикувано 6 Май 2017 Не е проблем да се премахне в последствие...кажи-речи половината коли се движат така. Единствено екологията остава на заден план... Изпратено от моят GT-I9060I с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 6 Май 2017 Доклад Share Публикувано 6 Май 2017 DPF-а и дюзите може да им се видят стойностите през ВАГ ком. Относно премахването-колегата е прав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulspli7ter Публикувано 6 Май 2017 Доклад Share Публикувано 6 Май 2017 Значи ако си намеря читав БММ двигател да не го мисля този дпф и да го взимам аудито. Понеже се притеснявах ако се наложи да го премахна след време да не да прецаква нещо по дюзити, турбината или двигателя. Четох, че ако се наложи да се прави нещо по него го премахват понеже е мн скъпо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 6 Май 2017 Доклад Share Публикувано 6 Май 2017 Взимай,само да намериш.ВММ е бил в производство 04/2005-04/2008 години,т.е. преди фейслифта на А3 8Р/8РА/. След фейслифта 2.0 TDI моторите са комън рейл система,но и цените са други. BMM има и във вариант с quattro задвижване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulspli7ter Публикувано 18 Май 2017 Доклад Share Публикувано 18 Май 2017 Здравейте, искам да попитам за автоматичните скоростни кутии при тези аудита. Само един вариянт на автоматична скоростна кутия ли има? Питам понеже разбрах, че маи са с демфер, което не е мн добре, защото хем обслужваш автоматик и хем правиш съединител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 18 Май 2017 Доклад Share Публикувано 18 Май 2017 А дали прочете темата назад....? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulspli7ter Публикувано 18 Май 2017 Доклад Share Публикувано 18 Май 2017 Прегледал съм я цялата тема просто съм забравил за тази табличка. Значи всички автомати са с демферен съединител и не е оферта с тях. Това ме интересуваше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 18 Май 2017 Доклад Share Публикувано 18 Май 2017 Явно нищо не си гледал .... А и тези с демфер (като моя), изкарват по 400 000 и на горе. Ако попаднеш на кола с заминал такъв, той ще ти е последния проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 21 Май 2017 Доклад Share Публикувано 21 Май 2017 Братя( ), малко бърза помощ - дайте парт номер на капачето на задната броня ? Или ако някой има такова излишно капаче, без значение от цвета, моментално ще го отърва от него... (тук ясно се вижда какво липсва ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 21 Май 2017 Доклад Share Публикувано 21 Май 2017 Там място за закачане на кука ли е? Като намериш капаче,първо връзваш и лепиш със силикон на ацетатна основа.По автомивките обикновено така става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 21 Май 2017 Доклад Share Публикувано 21 Май 2017 Честно казано незнам- би трябвало да е за куката. Просто още като взех колата, капачето го нямаше и утре я вкарвам при бояджия и се сетих най-накрая да запълним тая дупка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulspli7ter Публикувано 24 Май 2017 Доклад Share Публикувано 24 Май 2017 Момчета може ли да споделите при оглед на кола с ДСГ автомат, на какво да обращаме внимание и за какво да гледаме, да не вземем кола с прецакан автомат? БМН мотора е помпа-дюза нали ? Цитат Tsvetkov83 "2.0TDI 16V PD 103kW BKP е рисков с пиезо дюзите на Сименс, блокираща маслена помпа и заобляне на шестостена на същата. 2005-2008 системата за управление на двигателя е Симос. " предполагам, че има предвид БМН мотора, просто става въпрос за невола грешка с кода. За дюзите съм наясно, че имат проблем, но за маслената помпа навсякъде чувам различни мнения? Бихте ли ме светнали за маслената помпа как стоят нещата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Май 2017 Доклад Share Публикувано 24 Май 2017 DSG автоматът се гледа само на загряла кола! При тръгване без газ, колата не трябва да притриса (това е признак за износен съединител. Трябва да превключва предавките неусетно, без удари или други аномалии. При кикдаун кутията се замисля около секунда, това е напълно нормално, защото трябва да подготви един и същи вал за две предавки на долу. BMN моторът НЕ страда от проблем с маслената помпа и заоблящ се шестостен. Това е характерно за надлъжните 2.0 TDI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 24 Май 2017 Доклад Share Публикувано 24 Май 2017 Преди 3 часа, soulspli7ter написа: предполагам, че има предвид БМН мотора, просто става въпрос за неволна грешка с кода. За дюзите съм наясно, че имат проблем, но за маслената помпа навсякъде чувам различни мнения? Бихте ли ме светнали за маслената помпа как стоят нещата? Колегата Цветков правилно е обяснил,не е грешка. 2.0TDI PD BKP се монтира в Пасат 6,при А3/8P/ и Голф 5-не. Дюзите заводско вграждани са пиезо на Сименс,същите като при BMN.При отказ на една от тях колата спира. BMM,BMN нямат проблем с маслената помпа. Относно DSG кутията-трябва да сменя плавно,без удари,най-вече на ниските предавки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulspli7ter Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 (Редактирано) Да де идеята ми беше такава, че БКП двигателя го няма при А3 Sportback. Затова си помислих, че може да е направил грешка. Иначе за него знам, че е тотално недоразомение . Значи на БМН само дюзите са проблемни. Имали как да се провери дали са сменени дюзите при оглед, или само майстор може да каже това. Редактирано 26 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 С различни номера са,видимо дали може да се проверят незнам. Голям процент от колите с BMN мотор вече са минали сервизна акция за смяна на дюзи,в предвид и пробега.Най-малкото ще има някакъв документ. Също и филтъра за твърди частици е желателно да се види в какво състояние е,и дали изобщо го има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulspli7ter Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 (Редактирано) За ДПФ-а говориш нали? Значи само БКД мотора е без ДПФ филтър. ДПФ можели да се провери дали е на мястото си или трябва да се вдигне на подемник, или да се зкачи на компютър? Редактирано 26 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 От 2.0 TDI моторите само BKD няма филтър за сажди. Накратко-ДПФ-а ако е наличен и изправен,кюнците отзад са бели и при допир няма да можеш да си оцапаш пръстите.Ако е прамахнат-кюнците са черни. На ВАГ-ком също може да се види степента на запушване. За комън рейл мотор няма ли лев? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulspli7ter Публикувано 26 Май 2017 Доклад Share Публикувано 26 Май 2017 (Редактирано) Попринцип има, но си мисля, че за запазен комън рейл мотор ще ми трябват 14000 поне, и не знам колко е рентбилно да дам толкова пари за кола от подобен клас, въпреки че ще е по-нова. Има ли възможност да е премахнат ДПФ-а и ауспусите да са по Редактирано 26 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване