Jump to content

Обща информация за модела 8P/8PA (2003-2013)


Tsvetkov83

Recommended Posts

На 12/5/2017 at 9:56, Moonland написа:

@aleksiev275

Че 1.4 "не става" е доста крайно твърдение. Двигателят е прекрасен (за обема и параметрите си) и предлага повече, от колкото човек би очаквал... единствено трябва едно на ум за веригата, в зависимост от това коя година е и дали вече не е сменена.

1.8 и 2.0 са вече "динамичните" избори.

 

Ако търсиш опростен двигател с минимален риск - безспорно 1.6. Но това е логично и най-"скучния" спрямо параметри и динамика. 1.6 FSI е по-рафинирания от двата, но не бива да е на прекалено голям пробег.

Като се има предвид, че в България се внасят само коли на по 300-400 000 км, какви са проблемите при 1.4/1.6/1.8 FSI  тъй като прочетох в предните коментари че проблемите с верига/обтегачи е за моделите след 2008?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 517
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Трите двигателя, които назоваваш нямат място под един знаменател! Най-малкото защото 2 от тях са с турбо, различни поколения (1.4 и 1.8 почват от 2007-ма, повечето са от МГ2008 нататък), различни силни и слаби места. Съветвам те първо да стесниш интереса/избора. Иначе е сравнение между домати и банани и е безсмсилено да се разисква в подробности. Иначе назад е писано за всеки по нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

По принцип аз нямам големи претенции относно двигателя (дали ще е 1.4,1.6, 1.8, дизел, бензин). Въпроса е кой двигател на 8Р2  е най-сполучлив? Предстои ми купуване на такава кола и не искам да се набутам с най-големия боклук.

Редактирано от aleksiev275
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много трудно се дава отговор на подобен въпрос, без грам критерии, дори на фундаментална тема бензин/дизел.

Най-сполучливият е: най-новия, най-малко карания, най-прилежно поддържания.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи от дефинцията на “запазено”, екстри и т.н.

Влез на mobile.de, въведи търсените параметри и ще се ориентираш за реалните цени за такива параметри.

Всичко между 4000 и 10000 евро (с този двигател и преди ФЛ, т.е. до МГ2007)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди година точно по-това време празниците. ..мой много близък приятел купи 8P S line доволно "екстри" без да се гледа много колата щото била наточена на ниска цена! Тръгна от София умря в Пазарджик...ремонт 3К но пък имаше мнооо екстри. Не разбирам как хората плащат неща които реално не ползват поне повечето. Съввта ми е да гледаш да си купиш кола... после "екстрите" че гледам вече е мноо модерно всяко Ауди е налепено яко с гръмки S line шитни въпреки че 90% не са. Поне за Quattro-то няма как да лъжат хората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То понеже много екстри има A3 8P. А и това което са като вкстри, всичко се ползва, подгрев щe ползваш, светлинен пакет ползваш, автопилот, ксенонки, BOSE ще ползваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Как да разбера размера на предните спирачни дискове( то и на задните:hilezh:) след като дебелата италиянка е скъсала етикета в багажника,

който дава тези стойности:nixweiss:колата от подписа ми BMM мАтор...312мм...288мм???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш някакви сервизни документи към колата,книжка примерно,търси лепенка с PR кодовете.Там пише.

Лепенка с PR кодовете може да търсиш също при резервната гума или под задната седалка.

После ги сравняваш тук-Обща информация за модела 8P/8PA (2003-2013) - Page 15 - тип 8P - AUDI CLUB BULGARIA (Ауди Клуб България)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, manoleo написа:

Аз бих ги измерил.

Май ще вадя метарО:hilezh:

 

Преди 1 час, tonko2.0T написа:

Ако имаш някакви сервизни документи към колата,книжка примерно,търси лепенка с PR кодовете.Там пише.

Лепенка с PR кодовете може да търсиш също при резервната гума или под задната седалка.

 

При резервната гума е съдран и нищо не се чете, но в сервизната книжка и под задната седалка не съм се сетил, добра идея!:zustimm:

Благодаря и на двамата, колеги! :respekt: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, venomcorp написа:

Цитиране на предходно мнение!

Къде да плясна номера на рамата, линк?... моля!:zustimm:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш в съответното представителство и така ти вадят цялата официална история и егн-то на количката.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майсторо извадИ големио шублер(до 50 см мери, брей) и 288мм е диагнозата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Имам един въпрос който не му знам отговора четох , консултирах се с кой ли не и неможах да получа отговор , всеки различно мнение ... Възможно ли е глава от  Passat b6 motor 2.0tdi 140h.p  BKP напречен , да се монтира главата на Audi a3  2.0 Tdi 140h.p BKD 2004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

За протокола смених всичко що е верига и обтегач (и на маслената помпа)  на 2.0TFSI AXX и мотора не се чува! Оставам с впечатление че са шумни само когато някой обтегач или верига е за смяна. Така че за мен всички теории че ФСИ е нормално да работят като дизели отпада рязко...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно!  интересното е че в няколко "велики" VAG сервиза казаха преди това:  " Абсолютно нормално за ФСИ да са по-шумни и потракват като дизели" :hilezh: било от нагарите и тн. Веригите са евтини в комплект с обтегачите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

163 лв обтегач  валове Febi

63 лв верига м/у валове  Febi 

 

110лв верига и обтегач маслена помпа Febi 

Гарнитура клапани 39лв  

Гарнитура малка м/у капака на ваноса 10лв 

Работа 100лв 

Цени клиент без отстъпки! 

 

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само да попитам. Знаят ли в сервизите къде се намират и как точно се сменят тези части т.е. как се прави обслужването на fsi двигателите на vag? Или ти си ги купи и отиде в конкретен да ти ги сменят? Т.е. може ли да си закараш колата в сервиза и да им кажеш да ти го обслужат или трябва да им кажеш конкретно какво да сменят и как?

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...