aleksiev275 Публикувано 10 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2017 На 12/5/2017 at 9:56, Moonland написа: @aleksiev275 Че 1.4 "не става" е доста крайно твърдение. Двигателят е прекрасен (за обема и параметрите си) и предлага повече, от колкото човек би очаквал... единствено трябва едно на ум за веригата, в зависимост от това коя година е и дали вече не е сменена. 1.8 и 2.0 са вече "динамичните" избори. Ако търсиш опростен двигател с минимален риск - безспорно 1.6. Но това е логично и най-"скучния" спрямо параметри и динамика. 1.6 FSI е по-рафинирания от двата, но не бива да е на прекалено голям пробег. Като се има предвид, че в България се внасят само коли на по 300-400 000 км, какви са проблемите при 1.4/1.6/1.8 FSI тъй като прочетох в предните коментари че проблемите с верига/обтегачи е за моделите след 2008? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 10 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2017 Трите двигателя, които назоваваш нямат място под един знаменател! Най-малкото защото 2 от тях са с турбо, различни поколения (1.4 и 1.8 почват от 2007-ма, повечето са от МГ2008 нататък), различни силни и слаби места. Съветвам те първо да стесниш интереса/избора. Иначе е сравнение между домати и банани и е безсмсилено да се разисква в подробности. Иначе назад е писано за всеки по нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksiev275 Публикувано 18 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2017 (Редактирано) По принцип аз нямам големи претенции относно двигателя (дали ще е 1.4,1.6, 1.8, дизел, бензин). Въпроса е кой двигател на 8Р2 е най-сполучлив? Предстои ми купуване на такава кола и не искам да се набутам с най-големия боклук. Редактирано 18 Декември 2017 от aleksiev275 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 18 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2017 Много трудно се дава отговор на подобен въпрос, без грам критерии, дори на фундаментална тема бензин/дизел. Най-сполучливият е: най-новия, най-малко карания, най-прилежно поддържания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hakerra95 Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Обмислям покупката на 8pa 2.0tdi 140 коня към колко лева може да се намери запазено преди фейслифта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 Много зависи от дефинцията на “запазено”, екстри и т.н. Влез на mobile.de, въведи търсените параметри и ще се ориентираш за реалните цени за такива параметри. Всичко между 4000 и 10000 евро (с този двигател и преди ФЛ, т.е. до МГ2007) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 25 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2017 Преди година точно по-това време празниците. ..мой много близък приятел купи 8P S line доволно "екстри" без да се гледа много колата щото била наточена на ниска цена! Тръгна от София умря в Пазарджик...ремонт 3К но пък имаше мнооо екстри. Не разбирам как хората плащат неща които реално не ползват поне повечето. Съввта ми е да гледаш да си купиш кола... после "екстрите" че гледам вече е мноо модерно всяко Ауди е налепено яко с гръмки S line шитни въпреки че 90% не са. Поне за Quattro-то няма как да лъжат хората. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 То понеже много екстри има A3 8P. А и това което са като вкстри, всичко се ползва, подгрев щe ползваш, светлинен пакет ползваш, автопилот, ксенонки, BOSE ще ползваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 Как да разбера размера на предните спирачни дискове( то и на задните) след като дебелата италиянка е скъсала етикета в багажника, който дава тези стойностиколата от подписа ми BMM мАтор...312мм...288мм??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 Аз бих ги измерил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 Ако имаш някакви сервизни документи към колата,книжка примерно,търси лепенка с PR кодовете.Там пише. Лепенка с PR кодовете може да търсиш също при резервната гума или под задната седалка. После ги сравняваш тук-Обща информация за модела 8P/8PA (2003-2013) - Page 15 - тип 8P - AUDI CLUB BULGARIA (Ауди Клуб България) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 Преди 4 часа, manoleo написа: Аз бих ги измерил. Май ще вадя метарО Преди 1 час, tonko2.0T написа: Ако имаш някакви сервизни документи към колата,книжка примерно,търси лепенка с PR кодовете.Там пише. Лепенка с PR кодовете може да търсиш също при резервната гума или под задната седалка. При резервната гума е съдран и нищо не се чете, но в сервизната книжка и под задната седалка не съм се сетил, добра идея! Благодаря и на двамата, колеги! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 Може да ги провериш тук-PlanetVAG.com - VW & Audi PR Code Search Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 9 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 По рамата също можеш да разбереш с какви си. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 9 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 (Редактирано) Преди 4 часа, venomcorp написа: Цитиране на предходно мнение! Къде да плясна номера на рамата, линк?... моля! Редактирано 9 Януари 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 9 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 Отиваш в съответното представителство и така ти вадят цялата официална история и егн-то на количката. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 9 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 Аха, ето още една добра идея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 12 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2018 Майсторо извадИ големио шублер(до 50 см мери, брей) и 288мм е диагнозата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 2 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2018 Имам един въпрос който не му знам отговора четох , консултирах се с кой ли не и неможах да получа отговор , всеки различно мнение ... Възможно ли е глава от Passat b6 motor 2.0tdi 140h.p BKP напречен , да се монтира главата на Audi a3 2.0 Tdi 140h.p BKD 2004 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 1 Март 2018 Доклад Share Публикувано 1 Март 2018 За протокола смених всичко що е верига и обтегач (и на маслената помпа) на 2.0TFSI AXX и мотора не се чува! Оставам с впечатление че са шумни само когато някой обтегач или верига е за смяна. Така че за мен всички теории че ФСИ е нормално да работят като дизели отпада рязко... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 1 Март 2018 Доклад Share Публикувано 1 Март 2018 2.0TFSI може би е по-шумен само в първите минути след палене на студен мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 2 Март 2018 Доклад Share Публикувано 2 Март 2018 Абсолютно! интересното е че в няколко "велики" VAG сервиза казаха преди това: " Абсолютно нормално за ФСИ да са по-шумни и потракват като дизели" било от нагарите и тн. Веригите са евтини в комплект с обтегачите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 2 Март 2018 Доклад Share Публикувано 2 Март 2018 Колко все пак излиза едно такова обслужване на 2.0TFSI ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 2 Март 2018 Доклад Share Публикувано 2 Март 2018 (Редактирано) 163 лв обтегач валове Febi 63 лв верига м/у валове Febi 110лв верига и обтегач маслена помпа Febi Гарнитура клапани 39лв Гарнитура малка м/у капака на ваноса 10лв Работа 100лв Цени клиент без отстъпки! Редактирано 2 Март 2018 от Misho 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 2 Март 2018 Доклад Share Публикувано 2 Март 2018 Аз само да попитам. Знаят ли в сервизите къде се намират и как точно се сменят тези части т.е. как се прави обслужването на fsi двигателите на vag? Или ти си ги купи и отиде в конкретен да ти ги сменят? Т.е. може ли да си закараш колата в сервиза и да им кажеш да ти го обслужат или трябва да им кажеш конкретно какво да сменят и как? Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване