Jump to content

Обща информация за модела 8P/8PA (2003-2013)


Tsvetkov83

Recommended Posts

Може да се премахне,но на конкретен автомобил дали е извършена такава манипулация незнам.

Щом си харесал кола,отиваш,гледаш,диагностика и така.

Ауди А3 си държи цена като употребяван автомобил,особено фейслифта от 2008 г.,където 2.0 TDI са комън рейл мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 517
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Не ми е довършено изречението. Исках да попитам дали има въможност ДПФ да е премахнат и ауспусите да са изчистени до такава степен, че да не разберем за липсата му? Има ли разлика в пушека, който излиза от ауспуха с и без ДПФ? До какво може да доведе липсата на ДПФ? 

При commonrail моторите как стои въпроса с дюзите. До колкото се запознах да се рециклира една дюза там струва около 800лева и като добавиш, че са 6....

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Премахне ли се DPF-a/механично+софтуерно/,няма вече чист ауспух.Има разлика,но не да има пушеци като стар Икарус.

Ако е запушен филтъра,само вреди и колата влиза в авариен режим.После има два варианта-премахване или смяна с нов.

Относно дюзи на 2.0 TDI CR мотор-няма драми.Само не ми стана ясно защо са 6,броя ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не защото са 6 броя, ами заради цената на самата дюза :Д , Вече бройката е допалнителния фактор, защото не са 4 ами 6 за правене. Предполагам, че commonrail моторите обаче са мн по-динамични и по-издражливи във времето. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
On 5/21/2017 at 6:26 PM, Vantage said:

Братя( :hilezh: ), малко бърза помощ - дайте парт номер на капачето на задната броня ? 

Или ако някой има такова излишно капаче, без значение от цвета, моментално ще го отърва от него...

 

fkva81.jpg

 

(тук ясно се вижда какво липсва :blush: )

 

Да не би да е това или това ?

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой знае ли разликата между двата компресора кой е точно за ауди 8p или ако стават и двата кой ще е по добър вариант

44d6c3ba2525d03acca3eee4dadb6c49.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

129ae8a3252b3eb9c425b3eb06313f6c.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз виждам една и съща снимка 2 пъти. Мога по-късно да погледна номера на моя компресор, който си е комплект към колата от завода (на външен вид същия като от снимката ти).

 

Реално можеш да ползваш всеки компресор за гуми, въпросът е, че "правилният" пасва на съответното място в кората в багажника. 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, manoleo написа:

 

Да не би да е това или това ?

 

Предполагам е 2-рото.

Така или иначе, капачето е вече взето от Райно(цена 35 лв) и е на колата....друго си е без дупка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Дано тук е правилното място бих искал да попитам за 1.8 TFSI двигателите  при А3 след 2009. Мнения (евентуално проблеми с вериги...) дали някой е собственик на кола с такъв двигател.

Благодаря ви ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8 TFSI е като цяло много добър избор, добра динамика, нисък разход, но:

Потенциален проблем номер 1: верига/обтегач. За съжаление може да доведе до внезапна тоталка. Най-податливи са МГ 2008/2009. Може да се направи превантивна смяна на вериги и обтегачи, което слага край на риска. Или да се следи за дрънкане/тракане на веригата при студен старт.

Потенциален проблем номер 2: Голяма консумация на масло. Това се лекува само с основен ремонт на двигателя (4000-7000 лв).

Не е никак голям процента на засегнатите 1.8 TFSI от този проблем, най-често се среща при МГ 2009/2010 и при коли на повечко пробег.

 

Т.е. 1.8 TFSI е важно да е на максимално нисък (и сигурен/реален) пробег иначе поемаш съществен риск. Също така колкото по-нова, толкова по-малък риска (поради поетапна ревизия на съответните части). Ако вземеш МГ2012 на практика не би трябвало да имаш каквито и да е притеснения. МГ2011 също е относително сигурна покупка. МГ2009 е най-рисков.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте.
 Някой може ли да ми даде номер на управителя на климатроник за double din преди facelift?  Все още се чудя дали да го пиля моя, както са го правили други колеги в форума,но притесненията са ми,че няма да седи естествено или ще оплескам нещата..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Колеги, кажете нещо за бензиновите двигатели на 8Р2. До тук рабрах само че 1.4 не става. 2 поста по-нагоре има инфо за 1.8,но като се има предвид какви коли се вкарват в България, трябва да се сменя веригата. Нещо за 1.6 някой да каже?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.6 (не FSI) си е класически непретенциозен атмосферен бензинов мотор. Счита се че няма фабрични недомислици, които да водят до тежки и скъпи ремонти. Прост и лесен за поддръжка и обслужване, а ако му сложиш газ ще бъде и икономичен(иначе не е). Няма да те впечатли с динамика и вървеж, но това не се и очаква от такъв мотор. Аз бих предпочел 1.9tdi, но това е просто лично мнение. Има много хора, на които 1.6 си им върши работа и са си доволни от него.

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@aleksiev275

Че 1.4 "не става" е доста крайно твърдение. Двигателят е прекрасен (за обема и параметрите си) и предлага повече, от колкото човек би очаквал... единствено трябва едно на ум за веригата, в зависимост от това коя година е и дали вече не е сменена.

1.8 и 2.0 са вече "динамичните" избори.

 

Ако търсиш опростен двигател с минимален риск - безспорно 1.6. Но това е логично и най-"скучния" спрямо параметри и динамика. 1.6 FSI е по-рафинирания от двата, но не бива да е на прекалено голям пробег.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега , ако говорим за най-ниско рисков двигател то изборът е само един - 1.6 MPI , евтин за ремонтиране дори и ако се наложи. Най-големият му плюс е безпроблемният монтаж на ГИ. За динамика , не е турбо двигател , но за мене това си е пак плюс ( ТУРБИНКАТА и тя си е консуматив ). Сега с риск да се обидят повечето , дизел който иска си купува особено втора ръка...меко казано вече е налудничева идея. В момента ако вадех доход над 10К лева месечно и смятах да инвестирам в автомобил щях да си взема електро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не те разбрах изобщо. Какво против имаш дазел. Докато го забранят ще сменим колите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Молба и към двама ви да не го обръщате на бензин/дизел спор (още по-малко пък електрокар/автомобил спор) :)

Всеки с мнението си, за това има 15-на двигателя в A3 8P - всеки с предимствата и недостатъците си.

Би трябвало да е логично за всеки, че колкото по-, толкова по- ... :wink:

 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взема се по-запазената кола е това е. 1.6 е супер :)

 

ПС - една Тесла ме дръпна много, много, много неприятно на Малинов, ама много :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...