tonko2.0T Публикувано 26 Май 2017 Доклад Share Публикувано 26 Май 2017 Може да се премахне,но на конкретен автомобил дали е извършена такава манипулация незнам. Щом си харесал кола,отиваш,гледаш,диагностика и така. Ауди А3 си държи цена като употребяван автомобил,особено фейслифта от 2008 г.,където 2.0 TDI са комън рейл мотори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulspli7ter Публикувано 26 Май 2017 Доклад Share Публикувано 26 Май 2017 (Редактирано) Не ми е довършено изречението. Исках да попитам дали има въможност ДПФ да е премахнат и ауспусите да са изчистени до такава степен, че да не разберем за липсата му? Има ли разлика в пушека, който излиза от ауспуха с и без ДПФ? До какво може да доведе липсата на ДПФ? При commonrail моторите как стои въпроса с дюзите. До колкото се запознах да се рециклира една дюза там струва около 800лева и като добавиш, че са 6.... Редактирано 27 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 26 Май 2017 Доклад Share Публикувано 26 Май 2017 Премахне ли се DPF-a/механично+софтуерно/,няма вече чист ауспух.Има разлика,но не да има пушеци като стар Икарус. Ако е запушен филтъра,само вреди и колата влиза в авариен режим.После има два варианта-премахване или смяна с нов. Относно дюзи на 2.0 TDI CR мотор-няма драми.Само не ми стана ясно защо са 6,броя ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulspli7ter Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 (Редактирано) Не защото са 6 броя, ами заради цената на самата дюза :Д , Вече бройката е допалнителния фактор, защото не са 4 ами 6 за правене. Предполагам, че commonrail моторите обаче са мн по-динамични и по-издражливи във времето. Редактирано 27 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 Най мощния дизел на А3 е 170 к.с. и е 4 дюзи като другите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 28 Май 2017 Доклад Share Публикувано 28 Май 2017 това заводски цвят ли е ? ;( http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11494940916505256&slink=3ffjr8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 28 Май 2017 Доклад Share Публикувано 28 Май 2017 Не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 20 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2017 (Редактирано) On 5/21/2017 at 6:26 PM, Vantage said: Братя( ), малко бърза помощ - дайте парт номер на капачето на задната броня ? Или ако някой има такова излишно капаче, без значение от цвета, моментално ще го отърва от него... (тук ясно се вижда какво липсва ) Да не би да е това или това ? Редактирано 20 Юни 2017 от manoleo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 20 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2017 Колеги някой знае ли разликата между двата компресора кой е точно за ауди 8p или ако стават и двата кой ще е по добър вариант Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 20 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2017 (Редактирано) Аз виждам една и съща снимка 2 пъти. Мога по-късно да погледна номера на моя компресор, който си е комплект към колата от завода (на външен вид същия като от снимката ти). Реално можеш да ползваш всеки компресор за гуми, въпросът е, че "правилният" пасва на съответното място в кората в багажника. Редактирано 20 Юни 2017 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Swimsas Публикувано 20 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2017 Значи е черния ,бях объркал снимките сега са два различни.твоят е черен така ли Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 20 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2017 Да, черен, външно изцяло като на първата снимка. Не знам дали има разновидности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vantage Публикувано 20 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2017 Преди 9 часа, manoleo написа: Да не би да е това или това ? Предполагам е 2-рото. Така или иначе, капачето е вече взето от Райно(цена 35 лв) и е на колата....друго си е без дупка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 21 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 Здравейте, Дано тук е правилното място бих искал да попитам за 1.8 TFSI двигателите при А3 след 2009. Мнения (евентуално проблеми с вериги...) дали някой е собственик на кола с такъв двигател. Благодаря ви ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 22 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2017 1.8 TFSI е като цяло много добър избор, добра динамика, нисък разход, но: Потенциален проблем номер 1: верига/обтегач. За съжаление може да доведе до внезапна тоталка. Най-податливи са МГ 2008/2009. Може да се направи превантивна смяна на вериги и обтегачи, което слага край на риска. Или да се следи за дрънкане/тракане на веригата при студен старт. Потенциален проблем номер 2: Голяма консумация на масло. Това се лекува само с основен ремонт на двигателя (4000-7000 лв). Не е никак голям процента на засегнатите 1.8 TFSI от този проблем, най-често се среща при МГ 2009/2010 и при коли на повечко пробег. Т.е. 1.8 TFSI е важно да е на максимално нисък (и сигурен/реален) пробег иначе поемаш съществен риск. Също така колкото по-нова, толкова по-малък риска (поради поетапна ревизия на съответните части). Ако вземеш МГ2012 на практика не би трябвало да имаш каквито и да е притеснения. МГ2011 също е относително сигурна покупка. МГ2009 е най-рисков. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deox87 Публикувано 4 Август 2017 Доклад Share Публикувано 4 Август 2017 Здравейте. Някой може ли да ми даде номер на управителя на климатроник за double din преди facelift? Все още се чудя дали да го пиля моя, както са го правили други колеги в форума,но притесненията са ми,че няма да седи естествено или ще оплескам нещата.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksiev275 Публикувано 4 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 Колеги, кажете нещо за бензиновите двигатели на 8Р2. До тук рабрах само че 1.4 не става. 2 поста по-нагоре има инфо за 1.8,но като се има предвид какви коли се вкарват в България, трябва да се сменя веригата. Нещо за 1.6 някой да каже? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 4 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 (Редактирано) 1.6 (не FSI) си е класически непретенциозен атмосферен бензинов мотор. Счита се че няма фабрични недомислици, които да водят до тежки и скъпи ремонти. Прост и лесен за поддръжка и обслужване, а ако му сложиш газ ще бъде и икономичен(иначе не е). Няма да те впечатли с динамика и вървеж, но това не се и очаква от такъв мотор. Аз бих предпочел 1.9tdi, но това е просто лично мнение. Има много хора, на които 1.6 си им върши работа и са си доволни от него. Редактирано 4 Декември 2017 от manoleo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 (Редактирано) @aleksiev275 Че 1.4 "не става" е доста крайно твърдение. Двигателят е прекрасен (за обема и параметрите си) и предлага повече, от колкото човек би очаквал... единствено трябва едно на ум за веригата, в зависимост от това коя година е и дали вече не е сменена. 1.8 и 2.0 са вече "динамичните" избори. Ако търсиш опростен двигател с минимален риск - безспорно 1.6. Но това е логично и най-"скучния" спрямо параметри и динамика. 1.6 FSI е по-рафинирания от двата, но не бива да е на прекалено голям пробег. Редактирано 5 Декември 2017 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Сега , ако говорим за най-ниско рисков двигател то изборът е само един - 1.6 MPI , евтин за ремонтиране дори и ако се наложи. Най-големият му плюс е безпроблемният монтаж на ГИ. За динамика , не е турбо двигател , но за мене това си е пак плюс ( ТУРБИНКАТА и тя си е консуматив ). Сега с риск да се обидят повечето , дизел който иска си купува особено втора ръка...меко казано вече е налудничева идея. В момента ако вадех доход над 10К лева месечно и смятах да инвестирам в автомобил щях да си взема електро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Не те разбрах изобщо. Какво против имаш дазел. Докато го забранят ще сменим колите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 (Редактирано) Молба и към двама ви да не го обръщате на бензин/дизел спор (още по-малко пък електрокар/автомобил спор) Всеки с мнението си, за това има 15-на двигателя в A3 8P - всеки с предимствата и недостатъците си. Би трябвало да е логично за всеки, че колкото по-, толкова по- ... Редактирано 5 Декември 2017 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Взема се по-запазената кола е това е. 1.6 е супер ПС - една Тесла ме дръпна много, много, много неприятно на Малинов, ама много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hoolie Публикувано 9 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2017 Само разхода е доста голям за 1.6, аз под 12 градско не мога да го сваля и то без настъпване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 9 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2017 За това има и подобрена версия 1.6 —> 1.6 FSI. По-добър разход, по-висока мощност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване